خرید مرينيت دودی سانتا ماريا قیمت عمده

خرید مرينيت دودی سانتا ماريا قیمت عمده | بهترین مارک مرينيت دودی | فروشنده عمده مرينيت دودی | پخش کننده اصلی مرينيت دودی ، پودر طعم دهنده دودی

خرید مرينيت دودی سانتا ماريا قیمت عمده خرید مرينيت دودی سانتا ماريا قیمت عمده | بهترین مارک مرينيت دودی | فروشنده عمده مرينيت دودی | پخش کننده اصلی مرينيت دودی ، پودر طعم دهنده دودی

خرید مرينيت دودی سانتا ماريا قیمت عمده

مرینیت دودی سانتا ماریا محصول کشور ایتالیا مخصوص گوشت و مرغ و ماهی

تمام فصل را با این مرینیت شیرین و دودی گریل کنید. این آسان است، از مواد ساده استفاده می کند و تمام طعم را به ارمغان می آورد.

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً خط مشی افشای من را بخوانید.

در ماه های گرم تابستان تقریبا هر شب کباب می کنیم. آسان است، معمولا سالم است و خانه را گرم نمی کند. اما، ممکن است بعد از مدتی کمی خسته کننده شود.

این مرینیت شیرین و دودی کاملاً همه چیز را با هم مخلوط می کند. ترکیب مواد باعث ایجاد یک مرینیت شیرین، دودی و کمی تند می شود که برای همه چیز عالی است.
این مرینیت شیرین و دودی برای تمام تابستان عالی است. مواد تشکیل دهنده معمولی، آماده سازی آسان و طعم بسیار زیاد. برای مرغ، گوشت و گاو عالی است.

مواد لازم برای مرینیت شیرین و دودی

روغن زیتون: برای کمک به انتقال طعم ها و اضافه کردن رطوبت به هر چیزی که مرینیت می کنید، به روغن در مرینیت نیاز دارید. اگر روغن زیتون ندارید، می توانید به جای آن روغن گیاهی یا کانولا را جایگزین کنید.

سرکه سیب: این به نرم شدن پروتئین و متعادل کردن طعم ها کمک می کند. من عاشق طعم سرکه سیب هستم، اما اگر بیرون هستید، می توانید به جای آن از سرکه سفید یا سرکه قرمز استفاده کنید.
خردل دیژون: مقدار زیادی طعم و لقمه به آن اضافه می کند.

سس Worcestershire: این سس umami و غنای عمده ای را به مرینیت می آورد.
شکر قهوه ای: اینجاست که شیرینی آن وارد می شود. شکر قهوه ای همچنین به تعادل اسید سرکه کمک می کند.
پاپریکا دودی: طعم دودی زیادی به مرینیت اضافه می کند.

فلفل چیپوتل آسیاب شده: فقط کمی به آن اضافه می شود تا کمی تند شود اما هیچ چیز بی نظیری ندارد. اگر چیزهای داغتر را دوست دارید، به راحتی بیشتر اضافه کنید. اگر فلفل چیپوتل ندارید می توانید به جای آن از فلفل قرمز آسیاب شده استفاده کنید. به خاطر داشته باشید، اگر این کار را انجام دهید، مرینیت کاملاً دودی نخواهد بود.

سیر: چون سیر همه چیز را بهتر می کند.

این مرینیت شیرین و دودی برای تمام تابستان عالی است. مواد تشکیل دهنده معمولی، آماده سازی آسان و طعم بسیار زیاد. برای مرغ، گوشت و گاو عالی است.

طرز تهیه مرینیت شیرین و دودی

مانند بسیاری از مارینادها، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مواد را در یک کاسه بزرگ بریزید تا با هم ترکیب شوند. سپس در یک ظرف بزرگ درب دار یا کیسه زیپی بریزید.

پروتئین مورد نظر خود را اضافه کنید، در ظرف را ببندید و آن را بچرخانید تا گوشت کاملا پوشانده شود.

من از گوشت استفاده کردم اما مرغ، تکه های گوشت یا استیک نیز خوشمزه خواهند بود. می توانید مرغ، گوشت گاو را تکه تکه کنید، مرینیت کنید و با سبزیجات مورد علاقه خود کباب درست کنید.

بگذارید در یخچال به مدت 1 ساعت یا حداکثر 8 ساعت در یخچال مارینت شود. هر چه مدت طولانی‌تر مرینیت شود، طعم آن غنی‌تر می‌شود.
این مرینیت شیرین و دودی برای تمام تابستان عالی است. مواد تشکیل دهنده معمولی، آماده سازی آسان و طعم بسیار زیاد. برای مرغ، گوشت و گاو عالی است.

نحوه تهیه

هنگامی که زمان مارینینگ به پایان رسید، می توانید پروتئین خود را به روش های مختلف بپزید. من مشخصاً در حال حاضر وسواس زیادی به کباب کردن دارم، بنابراین این بهترین انتخاب من است.

اگر گریل ندارید یا فصل کباب نیست، حتماً می توانید آن را در تابه سرخ کنید یا در فر بپزید.

مهم نیست که چگونه پروتئین خود را طبخ می کنید، مطمئناً یک غذای اصلی دودی و کمی شیرین خواهید داشت که با طعم و مزه بسته بندی می شود.

این مرینیت مرغ کبابی دودی ساده و بدون سر و صدا را درست کنید تا قبل از پختن در باربیکیو، طعم بیشتری به مرغ شما اضافه کنید. روی استیک هم خوبه
این مرینیت مرغ کبابی دودی ساده و بدون سر و صدا را درست کنید تا قبل از پختن در باربیکیو، طعم بیشتری به مرغ بدهید. روی استیک هم خوبه

من همیشه به دنبال دستور العمل های جدید برای امتحان هستم، و نه بار از هر ده بار، در نهایت از آنها لذت می بریم! این مرینیت ساده مملو از طعم و مزه است و برای درست کردن آن بسیار خوشمزه است.

این دستور پخت به اندازه کافی برای مرینیت کردن 4 قطعه مرغ (در عکس های من نشان داده شده است) یا می توان از آن برای مرینیت کردن 2 استیک گوشت گاو استفاده کرد. این دستور غذا را می توان به راحتی برای مقادیر بیشتر گوشت دو برابر کرد.

من این دستور غذا را سال ها پیش در یکی از کتاب های آشپزی قدیمی مجموعه ام پیدا کردم و چند چیز را مطابق با ذائقه خود تغییر دادم. نویسنده اصلی گفت که این دستور غذای «کپی» از استیک‌خانه استوارت اندرسون است. آنها از آن در درجه اول روی استیک استفاده می کنند، اما ما فکر می کنیم این یک مرینیت فوق العاده برای مرغ است!

ما سال‌هاست که رستوران استوارت اندرسون در شهرمان نداریم، اما می‌دانستم دستور تهیه مرینیت آن‌ها باید خوب باشد. حدس بزن چی شده؟ خوب است!

توجه: گوشتی که استفاده می‌کنید باید حداقل 4 ساعت (یا یک شبه) برای طعم‌دار شدن بهتر باشد، پس از قبل برنامه‌ریزی کنید. من معمولاً اول صبح گوشت ترشی شده را در یخچال می گذارم و تا زمان شام کاملاً مرینیت می شود! آسان پیزی! در اینجا طرز تهیه این مرینیت مرغ کبابی دودی آورده شده است.

برای یک کارت دستور پخت قابل چاپ در پایین صفحه به پایین بروید
درست کردن مرینیت مرغ کبابی دودی آسان است!

مواد تشکیل دهنده این مرینیت دود مایع (در اکثر فروشگاه های مواد غذایی یافت می شود)، سیر، روغن، آب، نمک، تکه های فلفل قرمز و جعفری تازه است. تمام مواد (به جز گوشت) را در یک کاسه متوسط ​​اندازه بگیرید. این مواد را به مدت چند دقیقه خوب هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند.

مواد لازم برای تهیه مرینیت مرغ کبابی دودی در یک کاسه با هم مخلوط می شوند. پس از مخلوط کردن، مرینیت خوش طعم آماده اضافه کردن به مرغ خام است.
ترشی کردن قطعات مرغ

4 قطعه مرغ (من از 4 ران استفاده کردم) را در یک ظرف درب دار قرار دهید یا در یک کیسه پلاستیکی با قابلیت مهر و موم مجدد قرار دهید. مرینیت را روی گوشت بریزید و سپس کیسه را ببندید. اطمینان حاصل کنید که مقداری از مرینیت همه طرف های گوشت را بپوشاند.

کیسه مهر و موم شده را در یخچال قرار دهید و اجازه دهید گوشت به مدت حداقل 4 ساعت یا یک شب تار شود. گاهی اوقات کیسه را برگردانید تا مرینیت مجدداً توزیع شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.

بر روی کباب پز آنها می روند!

مرغ را پس از حداقل 4 ساعت خواباندن از مرینیت خارج کنید. مرینیت باقی مانده را می توانید دور بریزید. مرغ (یا استیک ها، در صورت استفاده) را روی یک گریل BBQ داغ بپزید تا تمام شود.

مرغ زمانی تهیه می شود که به دمای داخلی 160 درجه فارنهایت (گوشت سفید) و 165 درجه فارنهایت (گوشت تیره) برسد. **اگر از مرینیت برای استیک استفاده می کنید، آنها را به میزان دلخواه خود بپزید. پس از آماده شدن، گوشت پخته شده را به ظرف سرو منتقل کنید.

پختن مرغ در باربیکیو پس از ساعت ها خیساندن در مرینیت مرغ کبابی دودی.
آماده برای لذت بردن از مرغ کبابی خوشمزه!

اکنون آماده هستید تا از مرغ با طعم دلپذیر آن از مرینیت مرغ کبابی دودی لذت ببرید. مرغ (یا استیک) را با چند غذای جانبی مورد علاقه خود سرو کنید و از یک غذای خوشمزه و ساده لذت ببرید.

ران مرغ کبابی بعد از مرینیت شدن در سس و سپس کباب شدن آماده خوردن است. آماده خوردن مرغ با طعم مرینیت مرغ کبابی دودی، ران مرغ کبابی طعم دودی خوبی دارد و با سالاد میوه و برنج سرو می شود.

امیدوارم این دستور ساده برای مرینیت مرغ کبابی دودی را امتحان کنید. طعم خوب و «دودی» به مرغ (یا استیک، در صورت استفاده) می دهد، که ما واقعا از آن لذت می بریم. از حضور شما متشکرم، و امیدوارم به زودی برای دستور العمل های خانوادگی بیشتر برگردید. روز خوبی داشته باشی!

به دنبال دستور العمل های سس یا مرینیت بیشتر هستید؟

شما می توانید تمام دستور العمل های من را در فهرست دستور العمل، که در بالای صفحه قرار دارد، پیدا کنید. من انواع مختلفی از دستور العمل های سس دارم، هم شور و هم شیرین که ممکن است از آن لذت ببرید، از جمله: