خرید شکلات صبحانه فندقی 20 کیلویی سیاسر ( نوتلا ایرانی )

خرید شکلات صبحانه فندقی 20 کیلویی سیاسر ( نوتلا ایرانی ) | بهترین مارک جایگزین نوتلا | پخش کننده اصلی نوتلا تهران | فروشنده عمده نوتلا ایرانی | نوتلا برای کافی شاپ

شرکت بنیس شکلات آذربایجان با برند سیاسر کار خود را در تابستان سال 1395 آغاز کرد. این شرکت در ابتدا توانست تا مجموعه خود را با دستگاه های مدرن و فوق پیشرفته تجهیز گرداند و پس از تجهیز کارخانه با ماشین آلات مدرن، در حوزه شیرینی، شکلات و دراژه های کاکائویی، خط تولید خود را افتتاح کرد.

جهت سفارش شکلات نوتلا و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

شرکت بنیس شکلات آذربایجان، با دارا بودن متخصصین و مشاورین حرفه ای در زمینه ترکیبات مواد غذایی و بسته بندی محصولات، توانسته است به خوبی رضایت مشتریان را جلب کند.
شناخت سلیقه، نیاز و هدف مشتریان در راستای شروع کار ما بوده است. تمام تلاش ما همسان سازی در قیمت و کیفیت محصولات می باشد.

شرکت سیاسر با جدی گرفتن ایده ها و نظرات مشتری، سعی در عملی کردن خواسته های آن ها می کند. این شرکت برای خواسته های مشتریان ارزش و اهمیت قائل می باشد.

خرید شکلات صبحانه فندقی 20 کیلویی سیاسر ( نوتلا ایرانی ) خرید شکلات صبحانه فندقی 20 کیلویی سیاسر ( نوتلا ایرانی ) | بهترین مارک جایگزین نوتلا | پخش کننده اصلی نوتلا تهران | فروشنده عمده نوتلا ایرانی | نوتلا برای کافی شاپ

خرید کرم کاکائویی فندقی 20 کیلویی نوتلا ایرانی

محصولات برند سیاسر
یکی از مقوی ترین و پرطرفدار ترین خوراکی های دنیا، شکلات می باشد. امروزه بیش از 1000 نوع شکلات در دنیا تولید می شود.
شکلات ها مواد خوراکی شیرینی هستند که در طعم ها و مدل های مختلف، به همراه چای و نوشیدنی های گرم استفاده می شوند.
امروز با گذشت 5 سال از تولیدات شرکت، گستره ی محصولات افزایش یافته است. برخی از محصولات پرمصرف شرکت سیاسر عبارت اند از:

شکلات صبحانه سیاسر
دراژه های سیاسر
کنه های سیاسر
بیسکو شکلات های سیاسر
بیسکویت های روکش دار
فرآورده های کاکائویی
لواشک های سیاسر

برند شکلات سازی سیاسر

شرکت بنیس شکلات آذربایجان با برند تجاری سیاسر siasar از سال 1395 فعالیت تولید خود را در روستای زیبای بنیس واقع در آذربایجان شرقی با تولید فرآورده های کاکائویی و انواع دراژه های کاکائویی و مغزدار آغاز نموده و به صورت مستمر به تنوع تولیدات خود با توجه به نیاز بازار می افزاید.

نام سیاسر نیز برگرفته از نام کوهستانی در همین منطقه یعنی “بنیس” از توابع بخش مرکزی شبستر در آذر بایجان شرقی است.

شکلات سازی سیاسر با بهره گیری از تجهیزات کارخانه و ماشین آلات پیشرفته، در دو گروه کالا، یعنی فرآورده های کاکائویی (کرم شکلاتی ها) و انواع دراژه های مغزدار و بدون مغز، توانسته است انواع محصولات شکلاتی را با بهترین کیفیت و بسته بندی به بازار عرضه کند.

یکی از اهداف ارزشمند و پویای شرکت، قدم برداشتن در راستای فعالیت های اینترنتی و تجارت الکترونیک می باشد. برند سیاسر بنا دارد تا در جهت عرصه اینترنتی، تجارت خود را در جهت فروش داخلی و بحث صادرات گسترش دهد. تا بتوانیم محصول ایرانی را با افتخار به جهانیان عرضه کنیم.

بنا داریم تا به کمک شما فعالانه در جهت پیشرفت محصولات خود در آینده گام برداریم.
هدف اصلی ما رضایت مداری مشتری می باشد.

نوتلای خانگی به کمی روغن نیاز دارد
اگرچه فندق از قبل حاوی مقداری روغن است، اما «نوتلا» خانگی هنوز به مقداری بیشتر نیاز دارد… اگر واقعاً می‌خواهید بتوانید مواد را پخش کنید، یعنی.

من از روغن گردو استفاده کردم (این همان چیزی بود که در دسترس داشتم). اما اگر بتوانید روغن فندق واقعی را بدست آورید، خیلی بهتر است. یا از یک روغن ملایم و مکمل جایگزین مانند نارگیل یا روغن جایگزین آجیل استفاده کنید. من از روغن زیتون یا انواع دیگری که برای پخت و پز استفاده می شود اجتناب می کنم. آنها به سادگی بیش از حد قوی هستند و در برابر آجیل ظریف حساس هستند.

چگونه می توانم فندق را با شکلات پخش کنم؟
از آنجایی که بسیار آسان است، من یک ویدیوی کوچک تهیه کرده ام تا نکات برجسته را به شما نشان دهم…

برای تهیه این دستور غذای سالم «نوتلا» به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟
تجهیزات بسیار کمی مورد نیاز است، اگرچه به یک مخلوط کن قوی و قوی نیاز دارید. اگر آن را نداشته باشید، نمی توانید نوتلا خانگی خود را به اندازه کافی صاف کنید. البته، اگر مشکلی نیست، به هر حال با خیال راحت ادامه دهید.

راستش را بخواهید، من هنوز در جستجوی یک مخلوط کن واقعا خوب هستم. اگرچه مال من به خوبی به من خدمت کرده است، اما اکنون در آخرین مراحل خود است و نیاز به جایگزینی دارد. من در ابتدا یک “Froothie” را در نظر گرفته بودم … اما با شنیدن ناله های بسیاری از وبلاگ نویسان در مورد آنها در چند سال گذشته، فکر می کنم آنها احتمالاً بیش از حد ارزیابی شده اند. اگر کسی توصیه خوبی دارد لطفا به من بگوید. من در حال حاضر مشتاق برندهای Blendtec و Vitamix هستم … اما تا زمانی که مطمئن نباشم، چیزی را توصیه نمی کنم.

به غیر از آن، برای تفت دادن فندق ها به سینی فر و فر نیاز دارید. یک کاسه (و یا مایکروویو یا قابلمه و اجاق گاز) برای آب کردن شکلات. یک کاردک کوچک برای خراشیدن در مخلوط کن. و مقداری شیشه برای نگهداری از فندق شکلاتی خود.

چگونه “نوتلای” سالم بخوریم
احتمالات بی پایان هستند… اما هشدار دهید. تنها گذاشتن سخت است. ممکن است خودتان را با قاشق در دست پیدا کنید، در گوشه ای تاریک پنهان شده اید، زیرا به طور غیرقابل کنترلی لقمه را پشت سر هم می کوبید تا شیشه تمیز شود.

اما این فکر را داشته باشید… روی نان تست تهیه شده با نان سبوس دار بسیار متمدنانه تر پخش می شود. یا با چوب های نان بدون گلوتن، توپ های خمیری یا نان روتی سرو می شود.

حتی بهتر از آن، پنکیک یا وافل بلژیکی بنوشید…

من همچنین می‌دانم که با قاشق روی شیرینی بادام زمینی ریخته می‌شود یا با شیرینی کوتاه افرا آغشته می‌شود. و زمانی که برای تهیه سبدهای شیرینی پف دار نوتلا (Vol au Vents)، کوکی های Nutella Thumbprint و Nutella Trifle استفاده می شود، عالی است.

یا می‌توانید واقعاً مهربان باشید و به اشتراک بگذارید… نوتلای سالم شگفت‌انگیزترین هدیه غذاخوری را می‌سازد. می دانم چون آن را در کریسمس درست می کنم و تقدیمش می کنم… و هنوز هم یکی از پر صحبت ترین هدایایی است که داده ام.

خانگی-نوتلا-شکلاتی-فندقی-پلاسمی «نوتلای» سالم درست کردید؟

روزم را بسازید و اگر دستور غذای سالم «نوتلا» من را درست می کنید به من اطلاع دهید. نظر خود را در زیر بنویسید، یک ایمیل به من پینگ کنید یا من را در رسانه های اجتماعی تگ کنید… و فراموش نکنید که با استفاده از کادر پایین صفحه مشترک شوید، تا دیگر هرگز دستور غذا را از دست ندهید! ممنون xx

آیا به دنبال دستور العمل های شگفت انگیز دیگری نیز هستید؟ چرا کتاب دستور العمل بدون گلوتن آنلاین ما را مرور نمی کنید؟ ما دوست داریم خلاقیت شما را وسوسه کنیم!

160 گرم فندق خام بدون پوست – به دستورالعمل ها مراجعه کنید
2½ قاشق غذاخوری روغن گردو یا روغن آجیل یا روغن نارگیل جایگزین
2 قاشق غذاخوری پودر قند شکر قنادی
2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو
1 قاشق چایخوری رب عصاره وانیل (ترجیحا) یا پودر
نمک دریایی خوب را بچسبانید
180 گرم شکلات ساده خرد شده – DF/Vegan به میزان لازم
100 گرم شکلات شیری خرد شده – DF/Vegan به میزان لازم
دستورالعمل ها
پوست فندق ها را جدا کنید (در صورت نیاز)
فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد/350 فارنهایت/گاز 4 از قبل گرم کنید.
فندق ها را روی سینی فر پهن کنید و به مدت 10 تا 12 دقیقه در فر برشته کنید (پوست ها کمی تاول می زنند).
فندق ها را از فر خارج کرده و در یک حوله چای تمیز بپیچید. به شدت مالش دهید تا تا حد ممکن پوست فندق ها جدا شود.
فندق برشته (اختیاری)

فر را روی 200 درجه سانتیگراد/400 فارنهایت/گاز 6 روشن کنید.
فندق های پوست گرفته را روی سینی فر پهن کنید و در فر قرار دهید.

حدود 10 دقیقه (فندق خام) برشته کنید تا طلایی شود. یا حدود 5 دقیقه برای فندق هایی که مانند بالا پوستشان را جدا کرده اید (که قبلا در فر بوده اند). در حین برشته کردن، آجیل ها را چند بار روی سینی تکان دهید تا به طور یکنواخت برشته شوند و نسوزند.
از فر خارج کنید و کمی خنک کنید.

برای درست کردن اسپری شکلاتی-فندقی
آجیل ها را در مخلوط کن سنگین بریزید و با کره آجیل (خمیر صاف) مخلوط کنید (چند دقیقه طول می کشد). اطمینان حاصل کنید که به صورت پشت سر هم مخلوط کرده اید و دو طرف مخلوط کن را چند بار بخراشید تا تمام قطعات مهره را بگیرد.

در اواخر مخلوط، زمانی که مغزها روغن خود را آزاد کردند، روغن اضافی را کم کم اضافه کنید و به مایع یکدستی تبدیل کنید.
پودر شکر، کاکائو، وانیل و نمک را اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید.

شکلات خرد شده را در یک کاسه شیشه ای مقاوم در برابر حرارت قرار دهید و از مایکروویو (در فواصل 30 ثانیه ای در دمای متوسط، با هم زدن بین هر کدام) استفاده کنید یا روی یک تابه با آب در حال جوشیدن قرار دهید (مرتب هم بزنید) تا شکلات ذوب شود.

شکلات مایع را به همراه سایر مواد داخل مخلوط کن بریزید و دوباره هم بزنید تا مخلوطی یکدست و یکدست به دست آید.
داخل شیشه های استریل بریزید. اسپرید از فرآیند مخلوط کردن داغ و روان خواهد بود، اما با سرد شدن سفت می شود.
در دمای اتاق نگهداری شود.
یادداشت

* توجه: اطلاعات تغذیه ای یک تخمین است و ممکن است با توجه به اندازه بخش / انواع مواد تشکیل دهنده متفاوت باشد.
از شیشه های تمیز/استریل برای نگهداری پخش شکلات خود استفاده کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه شیشه های خود را بسیار تمیز کنید، دستورالعمل های این دستور مربا را ببینید. از قبل استریل کنید و اجازه دهید خنک شود.
برای “نوتلا” وگان – از شکلات وگان بدون لبنیات استفاده کنید.
برای یک “نوتلا” تیره تر – از تمام شکلات تلخ استفاده کنید.

نوتلا خانگی آسان – باور نمی کنید که چقدر راحت است که خودتان در خانه پهن فندقی شکلاتی خود را درست کنید! تنها چیزی که نیاز دارید 7 ماده و یک مخلوط کن یا غذاساز است.

می توانید این نوتلا را روی نان شیرینی برشته پخش کنید یا از آن برای تهیه نوتلا گرانولا کدو حلوایی آرام پز یا کلوچه های کدو حلوایی پر شده با نوتلا استفاده کنید.

نوتلا خانگی در ظرف شیشه ای.

نوتلا خانگی

یک لایه سخاوتمندانه از فندق شکلاتی خانگی روی یک نان شیرینی گرم پخش شده است. آیا این به نظر یک صبحانه خوب نیست؟ حتما به من میخوره از زمانی که کره بادام زمینی درست کردم می خواستم نوتلا خانگی درست کنم. زیرا هنگامی که سعی می کنید کره آجیل خود را درست کنید، متوقف کردن آن دشوار است! خیلی آسان است! دیگر خبری از فرار در نیمه شب نیست! اوه صبر کن، این احتمالا فقط من هستم. 🙂

چگونه نوتلا خانگی درست کنیم؟

فر را از قبل گرم کنید و یک ورقه پخت آماده کنید. فندق ها را روی ورقه قرار دهید و به مدت 12 تا 15 دقیقه تفت دهید.
از فر خارج کنید و اجازه دهید که خنک شود.
آجیل ها را به آرامی با دستمال آشپزخانه بمالید تا پوست آن جدا شود.
فندق ها را در غذاساز بریزید و آنقدر فرآوری کنید تا شروع به مایع شدن کنند.
پودر قند و کاکائو را اضافه کنید. مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند.
در حالی که غذاساز روشن است، روغن و وانیل را بریزید.
نمک را اضافه کنید و به مدت 5 ثانیه عمل کنید.
من اضافه کردم چیپس های شکلات این نقطه و روند تا زمانی که همه با هم جمع شوند.