خرید پنیر تاپینگ پیتزا پنیر موزارلا پالود

خرید پنیر تاپینگ پیتزا پنیر موزارلا پالود | بهترین مارک پنیر تاپینگ پیتزا | پخش کننده اصلی پنیر تاپینگ پیتزا | فروشنده عمده پنیر تاپینگ پیتزا | قیمت پنیر تاپینگ پیتزا

سال ۱۳۷۹ بود که در نیشابور، شهرک صنعتی خیام، «دلکده‌ی پالود» متولد شد. اول کار، رفتیم سراغ تولید و بسته‌بندی انواع شیر خشک صنعتی، پودر پنیر، کره‌ی پاستوریزه و فرآورده‌های استرلیزه. کم‌کم که نیازهای جدید را پیدا کردیم و ظرفیت‌ها افزایش یافت، با تجهیزات به‌روز اروپایی، کارخانه را توسعه دادیم و انواع پنیر، پنیر پیتزا، خامه، کره، انواع پودر و دسرهای لبنی، روغن AMF و… به سبد محصولات ما اضافه شد. در ماه‌ها و سال‌های آینده هم محصولات دیگری به سبد تولید ما اضافه خواهد شد.

توی این سال‌ها، رفتیم سراغ صادرات به روسیه، عراق، پاکستان، افغانستان، قزاقستان و ارمنستان و آوازه‌ی کیفیت محصولات ما به دیگر کشورها نیز رسید.

جهت پنیر پیتزا و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

حالا که ۲۰ سال از تولد ما می‌گذرد، روح تازه‌ای در برند خود دمیده‌ایم و با آمدن مدیرانی با تفکرات نو و ایده‌های بزرگ و با ایجاد تغییرات ریشه‌ای، آماده فصلی جدید در زندگی پالود شده‌ایم. هدف نهایی ما، تغذیه‌ی سالم و زندگی شادتر شما است که امید داریم در این مسیر جدید به آن دست پیدا کنیم. ما به کمک شما برای معرفی محصولاتی سالم به دیگران نیاز داریم.

خرید پنیر تاپینگ پیتزا پنیر موزارلا پالود پنیر تاپینگ پیتزا, پنیر موزارلا خرید پنیر تاپینگ پیتزا پنیر موزارلا پالود | بهترین مارک پنیر تاپینگ پیتزا | پخش کننده اصلی پنیر تاپینگ پیتزا | فروشنده عمده پنیر تاپینگ پیتزا | قیمت پنیر تاپینگ پیتزا

خرید تاپینگ پیتزا پالود

وزن:
۲ کیلوگرم
توضیحات:
فرآورده ای است که از پنیر اولیه به عنوان ماده اصلی و یا مخلوط آن با یک یا چند نوع پنیر مختلف با درجه های رسیدن متفاوت همراه با افزودن مواد امولسیون کننده مجاز و حرارت دادن مخلوط در شرایط مناسب باهم زدن و بدست آمدن مخلوط یکنواخت تهیه می شود.

در تولید این فرآورده از روغن گیاهی به عنوان چربی و روغن مورد استفاده قرار می گیرد ، از ویژگیهای شیمیایی این محصول درصد چربی در انواع پرچرب مساوی یا بیشتر از ۳۰% در ماده خشک پروتئین حداقل ۱۷% و ماده خشک کمینه ۴۲% می باشد.

این فرآورده در کیسه های پلی اتیلن در وزن ۲ کیلوگرم به بازار عرضه می گردد.
تاپینگ پنیر پیتزا قابلیت ذوب شدن و کشسانی دارد.

خرید پنیر تاپینگ پیتزا پنیر موزارلا پالود پنیر تاپینگ پیتزا, پنیر موزارلا خرید پنیر تاپینگ پیتزا پنیر موزارلا پالود | بهترین مارک پنیر تاپینگ پیتزا | پخش کننده اصلی پنیر تاپینگ پیتزا | فروشنده عمده پنیر تاپینگ پیتزا | قیمت پنیر تاپینگ پیتزا

خرید پنیر موزارلا پالود

وزن:
۲ کیلوگرم
توضیحات:
پنیر موزارلا یکی از پنیرهای ایتالیایی و از پر طرفدارترین محصولات لبنی به دلیل طعم و خاصیت عالی است و به دلیل افزایش محبوبیت پیتزا و غذاهای مشابه به طور گسترده ای در سطح جهانی مورد استفاده است.
پنیر موزارلا از انعقاد آنزیمی شیر تازه گاو به کمک مایه پنیر پس از کاهش PH بوسیله انواع مایه های لاکتیکی، اسید سیتریک یا اسید لاکتیک بدست می آید. سپس کشش لخته در آب داغ یا بخار آب انجام می گیرد. و عموما کم نمک و به رنگ سفید و با بافت نرم با سطح بسیار شاداب و خاصیت کششی منحصر به فرد است.

ذوب شدن ، کشش ، خاصیت ارتجاعی و قهوه ای شدن از ویژگیهای عملکردی پنیر موزارلا می باشد. از ویژگیهای شیمیایی این نوع پنیر می توان به درصد چربی در انواع پرچرب با رطوبت کم مساوی و بیشتر از ۳۰% در ماده خشک ، پروتئین کمینه ۱۷% و رطوبت حداکثر۶۱% اشاره نمود.

پنیر موزارلا که از شیر ساخته شده است چیزی بیشتر از طعم و کالری آن است و مزایای مختلفی برای سلامتی دارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
منبع خوبی از ویتامین بیوتین می باشد.
سرشار از ویتامین ریبوفلاوین می باشد.
حاوی ویتامین نیاسین می باشد.
حاوی ویتامین های مهمی از جمله ویتامین E , D , A می باشد.
حاوی مقدار زیادی کلسیم است.
منبع خوب فسفر است.
منبع پروتئین و پتاسیم می باشد.
در پنیر پیتزا روی وجود دارد.
و علاوه بر همه اینها بسیار خوشمزه است.