خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه

خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه ، خرید سوسیس کوکتل 55% برندهای عصرانه ، قیمت سوسیس عمده ، کارخانه سوسیس کالباس

شرکت مروارید سفید گلبرگ از سال ۱۳۶۸ با هدف ارتقاء سطح سلامت شهروندان محترم همدان در زمینه تولید فرآورده های گوشتی و پروتئینی وارد عرصه تولید شد و از همان روزهای ابتدایی محصولات این مجموعه با استقبال مردم مواجه شد و در سبد غذایی ایشان قرار گرفت . هم اکنون این مجموعه در فضایی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع و با به کارگیری ۱۰۰ نفر به طور مستقیم در داخل مجموعه به تولید و بسته بندی مرغ های گرم بشقابی ، همبرگر ، ژامبون و سوسیس و کالباس با برند عصرانه مشغول می باشد.

قیمت سوسیس کوکتل 55٪ برند مروارید سفید گلبرگ (عصرانه) ، سفارش سوسیس معمولی مرغ 55 درصد با کیفیت مطلوب ، قیمت کالباس درجه یک

خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه ، خرید سوسیس کوکتل 55% برندهای عصرانه ، قیمت سوسیس عمده ، کارخانه سوسیس کالباس

خرید ژامبون گوشت تنوری عصرانه این محصول ورقه شده با بسته بندی وکیوم است.

خرید سوسیس 40 ٪ مارک مروارید سفید گلبرگ عصرانه

اما در واقع مارتادلا چیست؟
مارتادلا یک سوسیس گوشت گاو با فرمت بزرگ امولسیون شده است. هرناندز توضیح می‌دهد که در صحبت‌های غیرقصابی، این بدان معناست که گوشت گاو ریز خرد می‌شود و به صورت خمیری صاف در می‌آید، در یک محفظه قرار می‌گیرد و بخارپز می‌شود تا زمانی که کل غذا به طور یکنواخت و کاملاً پخته شود. مارتادلا در نتیجه چربی، پسته (اغلب، اما نه همیشه) و دانه های فلفل سیاه که با گوشت مخلوط شده است، ظاهر خالدار خود را پیدا می کند.

به گفته هرناندز، چربی گردن در اینجا ایده‌آل است، «زیرا نقطه ذوب بالایی دارد، بنابراین لطیف می‌ماند اما ذوب نمی‌شود» در حالی که سوسیس پخته می‌شود و بافت ابریشمی خاصی به مارتادلا می‌دهد. او می افزاید، به دلیل این همه غنا، مردم تمایل دارند مارتادلا خود را که به اندازه کاغذ برش خورده است ترجیح دهند.

در مورد ریشه شناسی، طبق یک فرضیه، کلمه mortadella از کلمه لاتین mortarium یا ملات گرفته شده است که به ابزاری که در آن گوشت کوبیده می شود اشاره دارد. به گفته دیگری، آن از اصطلاح لاتین farcimen myrtatum گرفته شده است، سوسیس طعم دار با توت میرتل – یک افزودنی رایج قرن ها پیش، زمانی که دانه های فلفل کمتر در دسترس بودند. دینو بوری، معاون جهانی Eataly می گوید از آنجایی که myrtle در ایتالیایی به عنوان mirto شناخته می شود، mirto تبدیل به mortadella می شود.

مارتادلا از کجا می آید؟
ایتالیا، در اصل – اگرچه مورتادلای ساخت آمریکا از تامین کنندگانی مانند Tempesta Artisan Salumi و Olympia Provisions نیز وجود دارد. به گفته بوری، در نتیجه این جهش، سردرگمی در ایالات متحده در مورد مارتادلا وجود دارد. او می‌گوید در ایتالیا «فقط یک مارتادلا نیست»

بلکه تعداد زیادی وجود دارد. آنها معمولاً از 100٪ گوشت ساخته می شوند، اما با تنوع منطقه ای، او توضیح می دهد که آن را با پروسوتو مقایسه می کند، یک اصطلاح چتری که به پای گوشت گاو اشاره دارد که در گونه هایی مانند prosciutto di Parma، prosciutto di San Daniele و غیره وجود دارد.

بوری می‌گوید در ایالت، چیزی که ما مارتادلا می‌نامیم معمولاً در واقع مارتادلا بولونیا است، گونه‌ای که دارای نشانه‌های جغرافیایی محافظت‌شده است که تأیید می‌کند در مناطق خاصی از ایتالیا با استفاده از استانداردهای خاص ساخته شده است. و اگرچه بولونیا (یا همانطور که ما در ایالات متحده می شناسیم، بالونی)

نام مشترکی با این شهر ایتالیا دارد، آن گوشت ساندویچ بیشتر یک محصول آمریکای شمالی است. اغلب به مهاجران آلمانی نسبت داده می شود، می توان آن را با هر نوع گوشت یا ترکیبی از گوشت درست کرد.

چگونه بفهمم که چیزهای خوب را دریافت می کنم؟ و به هر حال “چیزهای خوب” چیست؟
در درجه اول از حس دهان می توان فهمید. بوری به دنبال گوشتی است که در دهان نرم باشد و بافتی ثابت بجود، بدون تکه های مشخص در هر لقمه. هرناندز توضیح می دهد: “شما چیزی نرم و ابریشمی از نظر بافت، طعم بسیار غنی و چرب می خواهید.

” این نشانه یک روش کنترل‌شده‌تر پخت و پز است، زیرا «اگر با حرارت خیلی زیاد یا خیلی تهاجمی بپزید، بافت دانه‌دار بیشتری خواهید داشت». بوری می‌گوید، در حالت ایده‌آل، آن نسخه‌ها را در پیشخوان اغذیه فروشی پیدا نخواهید کرد، زیرا تولیدکنندگان باید کیفیت را بررسی کنند. علاوه بر این، مارتادلا باید شیرینی جزئی و بوی قوی اما مطبوع داشته باشد.

خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه ، خرید سوسیس کوکتل 55% برندهای عصرانه ، قیمت سوسیس عمده ، کارخانه سوسیس کالباس

قیمت ژامبون ۹۰% گوشت مرغ عصرانه

من کالا را گرفتم! حالا چطوری سروش کنم؟
به گفته بوری، در بولونیا اغلب آن را بین رول ها، حوالی وقت ناهار یا ساعت 4 بعد از ظهر می بینید. او می گوید: «فقط نان و مارتادلا سنتی ترین است. متناوباً، می‌توانید مارتادلا را نیز پیدا کنید که به مکعب‌های ضخیم‌تر بریده شده و همانطور که در طول زمان aperitivo خورده می‌شود. هرناندز می‌گوید: «هر دو روش کاملاً معقول هستند،»

و اضافه می‌کند که اگر به دنبال دومی هستید، یک تکه ضخیم مارتادلا بخواهید و سپس آن را در خانه برش دهید. Mortadella همچنین یک افزودنی عالی به تخته های خوراکی، ماکارونی (هم به عنوان پرکننده و هم به عنوان افزودنی نمکی) و کوفته ها درست می کند.

ما از طرفداران پر و پا قرص مارتادلا در BA هستیم، اگرچه مسلماً همیشه مسیر سنتی را انتخاب نمی کنیم. آیا می خواهید آن را کلاسیک نگه دارید؟ یک تکه مارتادلا را با فلفل و فوکاچیا در این دستور غذای مهمانی‌پسند از اندی براغانی به سیخ بکشید یا ورقه‌های مخملی آن را در بستری رویایی از کودهای سرد برای غذای بزرگ بعدی خود قرار دهید. یا به کار خودتان بروید—به بیکن بگویید با درست کردن سالاد مورتادلای گوه ای علی اسلاگل حرکت کند. فصول غذا خوردن!

این محصول ورقه شده با بسته بندی وکیوم است.

خرید سوسیس کوکتل55% درجه1 برندهای عصرانه،گوشتیران ،خوراک آفرین

خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه ، خرید سوسیس کوکتل 55% برندهای عصرانه ، قیمت سوسیس عمده ، کارخانه سوسیس کالباس

خرید ژامبون ۹۰% گوشت قرمز قیمت عمده

قیمت سوسیس هات داگ ساده 55درصد گوشت قرمز 55 در صد گوشت 25000 کیلوگرم ارائه پیش فاکتور

صورتی، خال‌خالی از رنگ سفید، معطر، خوش طعم و جذاب است. به محض اینکه فکرش را می‌کنیم، نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا در دو تکه نان گرم، یک ساندویچ لذیذ با حرص گزیده شود.

چیزی که ما به طور متناوب آن را Mortadella یا Bologna می نامیم، به درستی “Mortadella Bologna IGP” نامیده می شود و محصولی با هویت جغرافیایی محافظت شده است: این محصول توسط قوانین اتحادیه اروپا محافظت می شود، یکی از قهرمانان بزرگ آبغوره های ایتالیایی است که در آن تجلیل و دوست داشته شده است. ایتالیا و خارج از کشور و حتی قهرمان فیلمی از مونیچلی است.

مارتادلا چگونه تولید می شود و تاریخچه آن چیست؟
نام مارتادلا از کلمه لاتین “farcimen murtatum” یا “myrtatum” گرفته شده است، که در زمان های قدیم نشان دهنده یک سوسیس خوشمزه بود که به خوبی با برگ ها و انواع توت های مرت طعم دار شده بود.

معروف‌ترین سوسیس بولونی است که با دانه‌های فلفل پاشیده شده و در یک نوع خاص خوشمزه، پسته سبز نیز دارد.

شصت درصد سوسیس از گوشت گاو بدون چربی تهیه می شود که از شانه و پشت به دست می آید، در حالی که 40 درصد باقی مانده از چربی گونه تهیه می شود.

هر سالومیفیکیو روش‌ها و اسرار خاص خود را دارد، اما همه آن‌ها به عملیات ظریف پخت در کوره‌های هوای خشک توسط صنعتگران تخصصی به نام «استوفینی» توجه زیادی دارند.

بعد از «سونا»، سوسیس را به نوعی دوش آب سرد می‌دهند و آن را استراحت می‌دهند و خنک می‌کنند تا به دمای اتاق برسد.

این روکش که امروزه تقریبا همیشه مصنوعی است، به طور سنتی با مثانه گاو ساخته می شد. مارتادلا به شکل استوانه ای بسته بندی می شود که می تواند تا 50 کیلوگرم (110 پوند) وزن داشته باشد.

اما معمولاً آنهایی که در اغذیه فروشی ها و سوپرمارکت ها یافت می شوند بین 12 تا 14 کیلو وزن دارند. بهترین مورتادلا، ساخته شده از گوشت گاو خالص، دارای علامت S بر روی مهر است و تنها موردی است که از سال 1998، می تواند عنوان “Mortadella Bologna” را داشته باشد که به عنوان یک نشانه جغرافیایی حفاظت شده (IGP) شناخته می شود.

ویژگی های مارتادلا توسط کنسرسیوم بولونیا مارتادلا ایجاد شده است که در سال 2001 برای متحد کردن و محافظت از تولیدکنندگان اصلی تأسیس شد و توسط اتحادیه اروپا تأیید شده است.

ترکیب مارتادلا (که با Mortadella Bologna اصلی یکی نیست!) می تواند شامل گوشت های دیگری غیر از گوشت گاو نیز باشد. در واقع، مواردی نیز وجود دارند که با علامت SB به معنی مخلوط گوشت گاو و گاو و SE به معنای مخلوط گوشت گاو و اسب هستند.

خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه ، خرید سوسیس کوکتل 55% برندهای عصرانه ، قیمت سوسیس عمده ، کارخانه سوسیس کالباس

خرید کالباس مرغ خانواده عصرانه

خرید سوسیس هات داگ 55/. گوشت قرمز به مقدار 40000 کیلو گرم-هزینه ارسال به 9 ندامتگاه

مارتادلا چند کالری دارد و چند نوع است؟
کالری موجود در مارتادلا با توجه به انواع مواد تشکیل دهنده متفاوت است، اما این کالری ها، متأسفانه، هرگز به اندازه دلخواه شما کم نیستند! مارتادلا از گوشت گاو خالص در هر 100 گرم 317 کالری دارد، در حالی که وقتی از گوشت گاو مخلوط با گوشت گاو درست می شود، در هر 100 گرم آن 388 کالری دارد.

بنابراین، اگر رژیم داریم باید آن را کم مصرف کنیم و اگر می‌خواهیم یک وعده غذایی سبک بخوریم، مصرف آن را محدود کنیم: مطمئناً این گوشت پخته‌ای نیست که به شما پیشنهاد می‌کنیم در مقادیر زیاد بخورید.

در سطح تغذیه ای باید به مقدار لیپیدها و درصد بالای سدیم توجه کرد، به این معنی که مصرف آن برای افراد مبتلا به فشار خون بالا توصیه نمی شود. از طرفی این سالامی صورتی دارای مقادیر خوبی از ویتامین های B1، B2 و نیاسین بوده و دارای درصد خوبی از املاح معدنی مانند روی، آهن و فسفات است. همچنین به طور طبیعی سرشار از پروتئین است.

امروزه، به لطف فناوری مورد استفاده در فرآیند تولید، مارتادلا می‌تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد، حتی اگر مدت کوتاهی پس از برش‌خوردن، ویژگی‌های معطر آن طعم‌های دلپذیر به سرعت از بین برود.

علاوه بر بولونی، انواع دیگری از مارتادلا نیز وجود دارد: به عنوان مثال، مارتادلا رومی، با شکل معمولی مستطیلی، صاف، رنگ تیره، به خوبی روغنی و بسیار خوشمزه است. قیمت سوسیس معمولی

همچنین مارتادلا از آبروزو، کوچکتر و سفت تر، ساخته شده از مخلوط ریز چربی و گوشت بدون چربی، دوباره از گوشت گاو، و با یک موازی از چربی در مرکز مشخص می شود. این گونه های منطقه ای کمتر به راحتی پیدا می شوند و طعم متمایزتری دارند.

دستور پخت با مورتادلا
برای اینکه بتوانید این گوشت پخته شده را در بهترین حالت خود بچشید، بدون شک ساده ترین و سریع ترین راه حل یک ساندویچ خوشمزه است که در آن نقش اصلی را دارد. شما تصمیم می گیرید که ترجیح می دهید آن را خیلی نازک مانند حجاب برش دهید، یا کمی ضخیم تر، برای گاز گرفتن قابل توجه تر. اما به همین جا بسنده نکنیم.

Mortadella Bologna IGP را می توان با بسیاری از سبزیجات، به عنوان مثال در یک پیش غذای سنتی ایتالیایی، با سایر غذاهای سرد، نان خوب و “جیاردینیرا” کلاسیک سبزیجات ترشی جفت کرد.

اما سالامی صورتی ما همچنین می تواند عنصر اساسی بسیاری از دستور العمل های سنتی یا عنصری تعیین کننده در تخصص های خلاقانه باشد.

استفاده به صورت خام، یا برش های نازک یا خرد شده، یا پخته شده در ماکارونی تازه یا کباب شده، یک متحد ارزشمند است که بلافاصله به هر یک از دستور العمل های ما تغییر خاصی می دهد.

کروکت کدو سبز، ریکوتا و مورتادلا
مواد لازم برای 4 نفر
150 گرم مورتادلا
300 گرم کدو سبز
پنیر ریکوتا 300 گرم
2 تخم مرغ و 2 زرده
یک شاخه جعفری
یک حبه سیر
یک پیمانه جوز هندی
یک مشت آرد سوخاری
4 قاشق غذاخوری آرد
روغن زیتون 4 قاشق غذاخوری
روغن سرخ کردنی
نمک و فلفل

کدو سبز را با یک لیوان آب و مقداری روغن به مدت چند دقیقه در تابه ای بپزید. آنها را همراه با پنیر ریکوتا در غذاساز بریزید.
همه چیز را در یک کاسه بریزید و مارتادلا را که درشت خرد شده با دستان خود اضافه کنید. 2 زرده تخم مرغ و 2 قاشق سوپ خوری پنیر پارمزان رنده شده را با هم مخلوط کنید.
با سیر و جعفری خرد شده، نمک، فلفل و جوز هندی مزه دار کنید.

با استفاده از مخلوط، پتک های مسطح درست کنید. آنها را در آرد و سپس در تخم مرغ زده شده و در آخر در آرد سوخاری فرو کنید.
کروکت ها را در روغن داغ فراوان سرخ کنید و بلافاصله سرو کنید.
سیخ پولنتا و مورتادلا
مواد لازم برای 4 نفر
200 گرم پولنتا
200 گرم مورتادلا
200 گرم پنیر فونتینا
پنیر پارمزان 50 گرم
30 گرم آرد سوخاری
2 عدد تخم مرغ
روغن برای سرخ کردن
نمک و فلفل
سیخ های بلند
روش
برای پولنتا: از باقیمانده پولنتای سرد استفاده کنید یا طبق دستور بسته آن را بپزید، سپس آن را در ظرفی بریزید و بگذارید خنک شود.
پنیر فونتینا و مارتادلا را خرد کنید. پولنتا را به مربع های بزرگ برش دهید.

سیخ ها را بردارید و از داخل آن ها رد کنید و یک مکعب پولنتا، یک حبه پنیر فونتینا و یک مکعب مارتادلا را به طور متناوب به هم بزنید.
پس از آماده شدن تمام سیخ ها، آنها را در تخم مرغ و آرد سوخاری زده شده فرو کنید.

آنها را در روغن داغ سرخ کرده و به صورت لوله ای داغ سرو کنید.
موزارلاهای سرخ شده با خامه پسته و مورتادلا
مواد لازم برای 4 نفر
200 گرم مارتادلا به برش های ضخیم بریده شده است
1 شیشه خامه پسته شور
500 گرم پنیر موزارلا
2 عدد تخم مرغ
20 میلی لیتر شیر
آرد و آرد سوخاری به اندازه آرد سوخاری
نمک و فلفل
روغن دانه برای سرخ کردن

خرید سوسیس کوکتل 55 درصد مرغ معمولی به وزن 6600 کیلو گرم که طی 12 مرحله (هر هفته 550 کیلو گرم )تخلیه گردد

خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه ، خرید سوسیس کوکتل 55% برندهای عصرانه ، قیمت سوسیس عمده ، کارخانه سوسیس کالباس

خرید کالباس مرغ قیمت عمده عصرانه

روش
ابتدا برش های مورتادلا را به صورت نوار برش دهید، سپس آنها را کنار بگذارید
موزارلا را به چهار قسمت تقسیم کرده و در آبکش بریزید تا آب اضافی آن گرفته شود.

سه کاسه آماده کنید: یکی برای آرد، یکی برای تخم مرغ های زده شده با نمک، فلفل و شیر و یکی برای آرد سوخاری.
تکه‌های موزارلا را ابتدا در آرد آغشته کنید، دقت کنید که کاملاً روی آن‌ها را بپوشاند، سپس در تخم‌مرغ و در آخر در آرد سوخاری.

مقدار زیادی روغن برای سرخ کردن روی اجاق بگذارید و وقتی به دمای مطلوب رسید، هر بار 3 یا 4 عدد موزارلا را در آب فرو کنید.
آنها را برای حدود 2 دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شوند سرخ کنید.
پس از آماده شدن تمام تکه های موزارلا، شروع به چیدن ظروف خود کنید.

کمی خامه پسته به عنوان پایه بچینید، سپس موزارلاها و روی آنها بیشتر خامه پسته که با برش های مورتادلا ختم می شود.

این محصول ورقه شده با بسته بندی وکیوم است.

خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه ، خرید سوسیس کوکتل 55% برندهای عصرانه ، قیمت سوسیس عمده ، کارخانه سوسیس کالباس

خرید کالباس ۸۰٪ گوشت قرمز (پپرونی) قیمت عمده

نتیجه گیری در مورد نحوه ساخت مارتادلا
ما همه چیز را در مورد Mortadella Bologna IGP یاد گرفتیم: این سوسیس پخته شده با دستور العمل منحصر به فرد خود منحصراً با گوشت گاو خالص درست می شود.

شکل مشخص استوانه ای یا بیضی و رنگ صورتی خاص آن، آن را به یکی از دوست داشتنی ترین گوشت های پخته شده از طعم دهنده های بزرگ ایتالیایی تبدیل کرده است و رایحه تند و کمی تند آن باعث شده است که فقط از روی رایحه آن در بین هزاران نفر قابل تشخیص باشد.

این یکی از بسیاری از محصولات معمولی ایتالیایی است که غذای ایتالیایی را در جهان مشهور کرده است.

خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه ، خرید سوسیس کوکتل 55% برندهای عصرانه ، قیمت سوسیس عمده ، کارخانه سوسیس کالباس

خرید کالباس ۸۰٪ گوشت قرمز(خشک) قیمت عمده

خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه ، خرید سوسیس کوکتل 55% برندهای عصرانه ، قیمت سوسیس عمده ، کارخانه سوسیس کالباس

خرید فرانکفورتر عصرانه قیمت عمده

خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه ، خرید سوسیس کوکتل 55% برندهای عصرانه ، قیمت سوسیس عمده ، کارخانه سوسیس کالباس

خرید کوکتل مرغ عصرانه قیمت عمده

قیمت سوسیس مرغ 55 درصد تحویل 4 مرحله

خرید کالباس مارتادلا 40 درصد گوشت به میزان 1000کیلوگرم

خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه خرید سوسیس ژامبون و کالباس عمده از برند عصرانه ، خرید سوسیس کوکتل 55% برندهای عصرانه ، قیمت سوسیس عمده ، کارخانه سوسیس کالباس

خرید کوکتل ویژه ۷۰٪ عصرانه قیمت عمده

خرید سوسیس 40 درصد گوشت سالامون