خرید نمک آجی نو موتو ( نمک چینی ) قیمت عمده

خرید نمک آجی نو موتو قیمت عمده | پخش کننده اصلی نمک آجی نو موتو تهران | فروشنده عمده نمک آجی نو موتو | نمک آجی نو موتو از کجا بخریم ، نمک اجیناماتو اصلی 454گرمی

نمک اجی نو موتو ژاپن 454گرم Aji No Moto نمک آجی نوموتو نوعی نمک با کیفیت ژاپنی است. فروش عمده نمک چینی

این نمک توسط برند آجی نو موتو تولید شده که تاکنون محصولات دیگری مانند شکر، ادویه ،روغن و چاشنی های مختلف را نیز روانه بازار کرده است.
این برند از سال ۱۹۱۷ مشغول به فعالیت است و حالا با یک قرن تجربه نمک آجی نوموتو را به شما معرفی می کند نمک آجی نو موتو 454 گرم Ajinomoto نمک آجی نو موتو تشکیل شده از 99% گلوتامات مونو سدیم می باشد.

جهت سفارش انواع ادویه و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

این محصول در واقع اولین محصول تولیدی توسط این شرکت بوده که به سرعت در ژاپن و چین، و سپس در بیش از 30 کشور دنیا مورد استقبال قرار گرفته است.

اما گلوتامات مونوسدیم چیست؟ این ماده از تخمیر نشاسته و نیشکر به طور طبیعی حاصل می گردد و ضاهری مشابه شکر یا نمک دارد نمک آجی نو موتو – فروشگاه ادویه رستوران خرید نمک آجی نو موتو Aji-No_Moto بسیار با کیفیت و فوق العاده می باشد.

خرید نمک آجی نو موتو ( نمک چینی ) قیمت عمده خرید نمک آجی نو موتو قیمت عمده | پخش کننده اصلی نمک آجی نو موتو تهران | فروشنده عمده نمک آجی نو موتو | نمک آجی نو موتو از کجا بخریم ، نمک اجیناماتو اصلی 454گرمی

خرید نمک آجی نو موتو قیمت عمده

نمک آجی نوموتو را می توان برای انوع غذا ها استفاده کرد.

محصولات مرتبط 70 گرم 800 گرم ادویه سیب زمینی پنیری نمک چینی (آجینوموتو) – فروشگاه ادویه و چاشنی نمک چینی (آجینوموتو) Chinese salt (Ajinomoto) چینی (آجینوموتو) نمک اجیناماتو برای مرینت و طعم دار کردن گوشت مورد استفاده قرار می گیرد.

وزن نمک دریای اجی نو موتو 60 گرم Aji-No-Moto نمک دریای اجی نو موتو 60 گرم Aji-No-Moto\نمک چینی (اجینو موتو) چیست؟ خرید و قیمت نمک چینی یا نمک آجینو موتو

نمک چینی یا همون آجینو موتو

که محصول شرکت آجی موتو در ژاپن می باشد از تخمیر نشاسته و شکر بدست می آید و حاوی ۹۹ درصد گلوتامات سدیم است که یک اسید آمینه ضروری است و چینی ها اکثرا در غذاهای خود برای افزایش طعم از آن استفاده نمک – فروشگاه ادویه و چاشنی

نمک – فروشگاه ادویه و چاشنی همه 7 نتیجه تومان نمک آبی ایران قوطی ۱۵۰ گرم تومان نمک آجی نو موتو ۴۵۴ گرم Ajinomoto ۵۴,۰۰۰ تومان نمک دریایی گرانول ۴۵,۰۰۰ تومان نمک صورتی هیمالیا ۱۵۰ گرم تومان نمک صورتی هیمالیا ۳۰۰ گرم تومان نمک صورتی هیمالیا ۹۰۰ گرم نمک آبی ایران قوطی ۱۵۰ گرم – فروشگاه ادویه و چاشنی نمک آجی ماتو

نمک آبی ایرانی خاص ترین نمکی است که در بازار یافت میشود نه تنها به خاطر رنگ غیر معمولش بلکه به خاطر طعم فوق العاده آن که آشپزی و آشپزخانه هرکسی را متحول می نمک آجی نو موتو ۴۵۴ گرم Ajinomoto فروشگاه ادویه و چاشنی پارسه – فروش ادویه هندی فروش ادویه ترکیبی از نمک آجی نو موتو ۴۵۴ گرم نمك اجي نو موتو گریل نمک صورتی هیمالیا نمک آجی نو موتو ارسال سریع برای شهر تهران

قیمت نمک چینی 4 بسته

MSG چیست؟

چاشنی محبوب و تقویت کننده طعم، MSG، یا مونوسدیم گلوتامات، خالص ترین شکل اومامی، طعم پنجم است. MSG (مونوسدیم گلوتامات) به طور گسترده ای برای تشدید و تقویت طعم اومامی در سس ها، آبگوشت ها، سوپ ها و بسیاری از غذاهای دیگر استفاده می شود.

همچنین می توان از آن به عنوان جایگزینی جزئی برای نمک استفاده کرد که حاوی تنها یک سوم سدیم است و توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده و سازمان بهداشت جهانی به عنوان ایمن طبقه بندی شده است. MSG (مونوسدیم گلوتامات) که در ابتدا عمدتاً با غذاهای آسیایی مرتبط بود، اکنون در سراسر جهان برای نشان دادن طعم لذیذ غذاها استفاده می شود.

Umami و MSG دو روی یک سکه هستند: هر دو تجربه طعم یکسانی را به ما می دهند، هر دو با گلوتامات. گلوتامات موجود در MSG از نظر شیمیایی از گلوتامات موجود در پروتئین های حیوانی و گیاهی قابل تشخیص نیست و بدن ما هر دو منبع گلوتامات را به یک روش متابولیزه می کند. به نمک و شوری فکر کنید. بسیاری از غذاها طعم شور دارند، اما کمی نمک روی زبان، خالص ترین طعم شوری را به شما می دهد. وقتی MSG می خورید فقط یک حس چشایی ایجاد می کند – اومامی.

گروه Ajinomoto بیش از یک قرن است که پودر کریستالی سفید بی‌بو معروف به MSG را تولید کرده است و امروزه در کمدهای آشپزخانه در سراسر جهان یافت می‌شود.

خرید نمک آجی نو موتو ( نمک چینی ) قیمت عمده خرید نمک آجی نو موتو قیمت عمده | پخش کننده اصلی نمک آجی نو موتو تهران | فروشنده عمده نمک آجی نو موتو | نمک آجی نو موتو از کجا بخریم ، نمک اجیناماتو اصلی 454گرمی

نمک آجینوموتو قیمت

تهران ارسال پستی به تمام کشور ارسال تیپاکس گارانتی کیفیت تمام محصولات ادویه ترکیبی ادویه آسیاب نشده ادویه های آسیاب شده اسانس ها متفرقه پیشنهاد لحظه ای پودر سوخاری دمنوش ها سبزیجات خشک متفرقه نمک ساکسا دریایی 350 گرم Saxa

نمک ساکسا دریایی 350 گرم SAXA. نمك اجي نو موتو
این نمک جایگزین نمک سنتی در غذاها می باشد. نمک دریا همان نمکی است که در اثر تبخیر آب شور دریا به دست می آید و تصفیه نشده است.
اکثر ما نمک های تصفیه شده را نمک آجی نوموتو – انعکاس نمک آجی نوموتو.

دامنه کاربرد: طعم دار کردن انواع غذاهای فست فودی.
ترکیبات: محصول وارداتی کشور چین. مقدار مصرف: به میزان لازم. زمان مصرف: نسبت به نوع مصرف متفاوت است. نمک اجیناموتو

نمک اجیناموتو چیست؟

یک چاشنی و تقویت کننده طعم محبوب، AJI-NO-MOTO®، یک محصول MSG (منوسدیم گلوتامات)، خالص ترین شکل اومامی است، طعم پنجم، کاملاً متفاوت از شیرین، شور، ترش و تلخ. AJI-NO-MOTO® به طور گسترده ای برای تشدید و تقویت طعم umami در سس ها، آبگوشت ها، سوپ ها و بسیاری از غذاهای دیگر استفاده می شود.

همچنین می‌توان آن را جایگزین سالمی برای نمک خوراکی دانست که حاوی تنها یک سوم سدیم است. AJI-NO-MOTO® در سراسر جهان برای نشان دادن طعم لذیذ غذاها استفاده می شود. نمک ۴۵۰ گرم آجی نو موتو

نمک اجیناموتو چه طعمی دارد؟ نمک چینی

Umami و AJI-NO-MOTO® دو روی یک سکه هستند: هر دو تجربه طعم یکسانی را به ما می دهند، هر دو با گلوتامات. گلوتامات موجود در نمک آجی نو موتو از نظر شیمیایی از گلوتامات موجود در پروتئین های حیوانی و گیاهی قابل تشخیص نیست و بدن ما هر دو منبع گلوتامات را به یک روش متابولیزه می کند.

ساخته شده از گیاهانی مانند ذرت، نیشکر و کاساوا، AJI-NO-MOTO® شیرین نیست، زیرا فرآیند تولید شکر را به اسید گلوتامیک تبدیل می کند.

به نمک و شوری فکر کنید. بسیاری از غذاها طعم شور دارند، اما کمی نمک روی زبان، خالص ترین طعم شوری را به شما می دهد. خود نمك اجي نو موتو هیچ طعمی ندارد، اما وقتی به غذا اضافه می شود طعم اومامی را می دهد.

گروه Ajinomoto پودر کریستالی سفید بدون بو را که به نام نمك اجي نو موتو شناخته می شود برای بیش از یک قرن تولید کرده است و امروزه در کمدهای آشپزخانه در سراسر جهان یافت می شود.

نمک اجینامتو اصلی برای مرینت و نرم کردن گوشت استفاده میشود خرید نمک چینی

افزودن به سبد اجی نو موتو Ajinomoto نمک آجی نو موتو 454 گرم .
خرید نمک ژاپنی (اجینو موتو) به همراه معرفی خواص نمک ژاپنی – پوپونیک نمک آجینو موتو یکی از نمک های خاص و منحصر به فرد در فروشگاه پوپونیک است که یا کیفیتی مرغوب و ممتاز ارائه می شود.

این نمک خاص که محصول کشور ژاپن و شرکت آجی نوموتو است از تخمیر شدن نشاسته و نیشکر نمک دریایی اجی نو موتوAji-NoMoto500 نمک دریایی اجی نو موتو وزن : 454 گرم ساخت کشور : مالزی نمک دریایی مخصوص پاپ کورن ، سیب زمینی و سمبوسه نمک :: تولید مواد غذایی شرکت نمک (کارخانه نمک سپید شایان ) با دسترسی به معادن عظیم نمک ، تولید کننده انواع نمک های خوراکی و نمک های صنعتی ،

خرید نمک آجی نو موتو ( نمک چینی ) قیمت عمده خرید نمک آجی نو موتو قیمت عمده | پخش کننده اصلی نمک آجی نو موتو تهران | فروشنده عمده نمک آجی نو موتو | نمک آجی نو موتو از کجا بخریم ، نمک اجیناماتو اصلی 454گرمی

AJI-NO-MOTO از چه چیزی ساخته شده است؟

نمک آجی نو موتو  مونوسدیم گلوتامات، نمک سدیم اسید گلوتامیک، یکی از رایج ترین اسیدهای آمینه طبیعی است. اسید گلوتامیک به وفور در بدن ما تولید می شود و در بسیاری از غذاهایی که هر روز می خوریم، از جمله گوشت، ماهی، تخم مرغ و محصولات لبنی و همچنین گوجه فرنگی، ذرت و آجیل یافت می شود.

پروتئین هایی که حدود 20 درصد وزن بدن ما را تشکیل می دهند از اسیدهای آمینه مانند اسید گلوتامیک تشکیل شده اند. گلوتامیک اسید حدود 2 درصد از وزن بدن انسان را تشکیل می دهد. هنگامی که یک پروتئین حاوی گلوتامیک اسید تجزیه می شود، به عنوان مثال از طریق تخمیر، به گلوتامات تبدیل می شود.

گلوتامات گیرنده های چشایی ما را فعال می کند و طعم لذیذی که به نام اومامی شناخته می شود را ایجاد می کند. AJI-NO-MOTO® مزه شوری ندارد و در ساخت آن از نمک استفاده نمی شود. سدیم موجود در AJI-NO-MOTO® گلوتامات سدیم و ریبونوکلئوتید سدیم است نه نمک (NaCl).

نمک آجی نو موتو چگونه ساخته می شود؟ نمک اجیناماتو به صورت عمده وخرده مناسب برای انواع مرینت گوشت

نمک آجی نو موتو از طریق تخمیر مواد گیاهی مانند نیشکر، چغندر قند، کاساوا یا ذرت تولید می شود. فروش عمده نمک چینی

یک روز شام در سال 1908، یکی از بنیانگذاران گروه آجینوموتو، بیوشیمیدان دکتر کیکونا ایکدا از همسرش سوالی پرسید که تاریخ غذا را تغییر داد: چه چیزی به سوپ سبزیجات و توفو او طعم گوشتی لذیذی داد؟ خانم ایکدا به جلبک دریایی خشک شده ای به نام کامبو یا کلپ اشاره کرد که از آن برای تهیه داشی سنتی ژاپنی یا آبگوشت خود استفاده می کرد

. دکتر ایکدا با الهام از این مکاشفه دست به کار شد. با تبخیر و درمان آبگوشت کامبو همسرش، او توانست یک ترکیب کریستالی استخراج کند که معلوم شد اسید گلوتامیک است. او با چشیدن کریستال‌ها، طعم معطری متمایز را تشخیص داد که او آن را umami نامید که بر اساس کلمه ژاپنی umai (خوشمزه) است.

دکتر ایکدا در سال 1909 حق ثبت اختراع را برای تولید اولین چاشنی umami در جهان به ثبت رساند: AJI-NO-MOTO®. سال بعد، Ajinomoto Group AJI-NO-MOTO® در بازار ژاپن عرضه شد.

در ابتدا از طریق هیدرولیز گلوتن برای استخراج پروتئین گندم تولید شد. سپس در دهه 1930 تغییر جهت استخراج AJI-NO-MOTO® از دانه های سویا صورت گرفت. در دهه 1960 تولید به سمت تخمیر باکتریایی نیشکر و محصولات مشابه در فرآیندی بسیار شبیه به روش تولید پنیر، ماست و حرکت کرد.

فرآیند تخمیر چگونه کار می کند؟

تخمیر قرن ها توسط انسان ها به عنوان راهی برای حفظ غذاها و افزایش طعم آنها مورد استفاده قرار گرفته است. تخمیر برای سهولت هضم غذاها از جمله غلات، حبوبات و سبزیجات و حفظ آنها استفاده می شود. همچنین برای تهیه نان، کلم ترش، کیمچی، ناتو و سس سویا و البته آبجو و استفاده می شود.

محصولات تولیدی خود را بشرح زیر معرفی مینماید: 2) نمک صنعتی در سایزهای نخودی ، شکری ، صدفی ، پودری و سنگ نمک با بهترین کیفیت و خلوص بالا جهت مصارف خوراک دام و مصارف صنعتی از قبیل سختی گیری آب ، سورت روده ، شیلات ، رنگرزی و کلرسازی خرید نمک های ادویه

فروشگاه اینترنتی ادویه رستوران ادویه نمک دریایی- 70 گرم 800 گرم نمک آجی نو موتو 50,000 تومان – 70 گرم 800 گرم نمک صورتی هیمالیا 70 گرم 800 گرم نمک طعم دار (نمک آرومات)

نمک :: تولید مواد غذایی فروش نمک آجی نو موتو ajinomoto فروش ادویه ترکیبی از بهترین برند اروپایی در دو نوع بسته بندی کوچک و بزرک.
تماس ‪۳‬ روز پیش صابون نمک آذرخش کویر گرمسار نمک آذرخش اجي نو موتو – ووردز ادویه و مرینت نمک آجی نو موتو قیمت: ریال نمک آرومات زرد در قرمز یک کیلوگرمی قیمت: فروشگاه اینترنتی ادویه رستوران سس ورچستر 3.

نمک خوشمزه

مصرف بیش از حد نمک یک مسئله بهداشت جهانی است که گروه Ajinomoto به طور منحصر به فردی برای کمک به حل آن از طریق فن آوری های اسید آمینه که محتوای سدیم را کاهش می دهد و طعم لذیذی را از طریق اومامی ارائه می دهد، کمک می کند.

چرا مهم است

مصرف نمک در بسیاری از کشورهای در حال توسعه بیش از دو برابر استاندارد توصیه شده سازمان بهداشت جهانی (WHO) 5 گرم در روز است که معادل حدود 2 گرم سدیم در روز است. سازمان جهانی بهداشت بیان می‌کند که ۲۲ درصد از جمعیت جهان مبتلا به فشار خون بالا هستند، وضعیتی که مربوط به مصرف زیاد سدیم (به‌ویژه از نمک) است و عامل اصلی مرگ‌های زودرس در سراسر جهان است.[1][2]

تلاش های ما برای بهبود تغذیه از طریق کاهش نمک و در عین حال حفظ یا افزایش طعم، از هدف توسعه پایدار سازمان ملل متحد شماره 2 برای گرسنگی صفر و شماره 3 برای سلامت و رفاه خوب حمایت می کند.

علاوه بر این، ما از اهداف جهانی بیماری‌های غیرواگیر سازمان جهانی بهداشت (NCD) برای کاهش مصرف نمک/سدیم تا 30 درصد و شیوع افزایش فشار خون تا 25 درصد حمایت می‌کنیم. با آسان‌تر کردن مصرف وعده‌های غذایی متعادل و خوشمزه، هدف ما کاهش سوءتغذیه و تضمین زندگی سالم‌تر است.

خرید نمک آجی نو موتو ( نمک چینی ) قیمت عمده خرید نمک آجی نو موتو قیمت عمده | پخش کننده اصلی نمک آجی نو موتو تهران | فروشنده عمده نمک آجی نو موتو | نمک آجی نو موتو از کجا بخریم ، نمک اجیناماتو اصلی 454گرمی

78 لیتری French’s Worcestershire Sauce سس ووستشیر تشکیل شده از ماهی آنچوی (ماهی آنچوی (موتو)در جنوب ایران صید میشه و معمولا به صورت خشک شده به فروش میرسه منتها کنسروش (خارجیش البته) رو هم میشه (دقیقا مثل کنسرو تن ماهی) از بازار تهیه سنگ گریل نمک صورتی هیمالیا پخت غذا بر روی سنگ نمک صفحه ای هیمالیا ایده ای نوین برای سلامتی است و طعم غذا را فوق العاده می‌کند.

با پخت غذا روی سنگ نمک هیمالیا شما اصلا نیاز نیست به غذایتان نمک اضافه کنید. خرید نمک چینی
نمک آجی نو موتو ادویه اورگانو – فروشگاه ادویه رستوران پودر پیاز.

خرید ادویه اورگانو یا برگ خشک پونه کوهی ( Dried Oregano Leaves ) مناسب برای انواع غذاها از جمله سبزیجات ، پیتزا ، لازانیا ، پاستا ، سالاد سزار ، سس و ….
می باشد دوکبوکی یوپوکی 140 گرم –

وزن : 140 گرم.
کشور : کره جنوبی.
نیاز به حرارت 2 تا 5 دقیقه ای برای آماده شدن.
حاوی ادویه و سس مخصوص.

خوش مزه و خوش طعم.
دوکبوکی

کاری که گروه آجینوموتو انجام می دهد نمک چینی در ایران

نوآوری ها
Umami برای طعم بیشتر و سدیم کمتر

اگر از خانواده غذاهای چینی هستید، حتما شنیده اید که مردم به شما توصیه می کنند در مصرف آن زیاده روی نکنید. بزرگترین دلیل این امر وجود یک عنصر نمک مانند به نام آجینوموتو است. این عنصر جوهره غذاهای چینی است، زیرا نه تنها به طعم و مزه می‌افزاید، بلکه عطری شبیه به هیچ چیز دیگری را به ارمغان می‌آورد.

از نظر فنی، آجینوموتو ترکیبی است که از سدیم و اسید گلوتامیک ساخته شده و از مواد گیاهی مانند چغندرقند، نیشکر، ذرت یا کاساوا تهیه شده است. این یک اسید آمینه طبیعی است و معمولاً در غذاهای آسیایی مانند نودل، سوپ، برنج سرخ شده و غیره استفاده می شود.

اگر در مورد ارزش غذایی آجینوموتو صحبت کنید، به گفته متخصص تغذیه، مانیشا چوپرا، 1000 گرم از این ماده دارای 12300 میلی گرم سدیم، 21.2 میلی گرم کلسیم و 0.4 میلی گرم آهن است. یعنی هیچ ویتامین، پروتئین، چربی و غیره وجود ندارد.

پس آیا آجینوموتو سالم است؟

استفاده از آجینوموتو در مقادیر کم بی خطر است، زیرا استفاده بیش از حد می تواند برای بدن مضر باشد. در واقع، اسید گلوتامیک به عنوان یک انتقال دهنده عصبی در مغز عمل می کند، بنابراین بسیاری از مردم معتقدند که آجینوموتو مضر است. این به این دلیل است که خطر سمی بودن گلوتامات برای بدن شما وجود دارد. حتی می تواند سلول های عصبی را از بین ببرد. اما هیچ مطالعه ای وجود ندارد که این موضوع را تایید کند.

اومامی طعم آمینو اسید گلوتامات است – یکی از رایج ترین اسیدهای آمینه در طبیعت و به طور طبیعی در غذاهایی مانند گوجه فرنگی، پنیر پارمزان و قارچ وجود دارد. بیش از 100 سال پیش، گروه Ajinomoto بر اساس این کشف که گلوتامات مسئول طعم اومامی است، تأسیس شد.

این کشف منجر به راه اندازی اولین چاشنی umami جهان، مونوسدیم گلوتامات (MSG) شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد umami،مونوسدیم گلوتامات (MSG)

MSG 2/3 کمتر از نمک خوراکی سدیم دارد و زمانی که به عنوان جایگزینی جزئی برای نمک استفاده می شود، می تواند سدیم را تا 61 درصد در پخت و پز در خانه و 50 درصد در غذاها و تنقلات بسته بندی شده کاهش دهد، بدون اینکه طعم آن به خطر بیفتد.

علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از گلوتامات‌ها، مانند MSG، به‌عنوان جایگزینی نسبی برای نمک در دسته‌های خاص غذاهای شور می‌تواند مصرف سدیم را تا 7 تا 8 درصد در جمعیت ایالات متحده کاهش دهد، که تأثیر قابل‌توجهی دارد.

تحقیقات بیشتری برای تعیین تاثیر گلوتامات ها در کاهش مصرف سدیم در کشورهای دیگر در حال انجام است. هنگامی که MSG در غذاهایی مانند غلات کامل و سبزیجات استفاده می شود، می تواند طعم لذیذی را بدون اتکای بیش از حد به نمک ارائه دهد و به لذت بردن از غذاهای مغذی که افراد باید بیشتر از آنها بخورند کمک می کند.

تحقیقات علمی گسترده ای در مورد ایمنی MSG و نقش آن در رژیم غذایی انجام شده است. به این ترتیب، آژانس‌ها و سازمان‌های بهداشت عمومی در سراسر جهان ایمنی MSG و استفاده از آن را در تامین مواد غذایی تایید کرده‌اند.

نمک چینی چیست؟
MSG – مونوسدیم گلوتامات به نمک چینی نیز معروف است. در همه چیز از غذاهای آماده گرفته تا غذاهای میان وعده استفاده می شود. این یک ماده رایج در غذاهای چینی برای افزایش طعم سایر ادویه ها است.

آجینوموتو طعم غذا را افزایش می‌دهد و همه مزه‌های دیگر غذا را هماهنگ می‌کند تا طعمی متعادل و غنی به آن بدهد. مردم همچنین از آن به جای نمک خوراکی استفاده می کنند، زیرا سدیم آن بسیار کمتر از نمک است.

آجینوموتو
از ajinomotoif که باردار هستید دوری کنید. ارائه تصویر: Shutterstock
اخرین حرف

به گفته این متخصص تغذیه، 0.5 گرم آجینوموتو در غذا حد مطمئنی است. از نظر علمی، بهترین زمان برای داشتن آن وجود ندارد. می توان آن را به هر وعده غذایی اضافه کرد.

توجه به این نکته ضروری است که خانم های باردار و همچنین آنهایی که به آجینوموتو حساس هستند باید کاملاً از آن اجتناب کنند. نه برای آنها خوب است و نه برای نوزادشان.

جایگزین نمک چینی چیست؟
سس سویا

این جایگزین چینی برای نمک است. کمی شورتر از انواع تیره، در سوپ، خورش، سرخ کردنی و چاشنی استفاده می شود.

آیا آجینوموتو نمک چینی نامیده می شود؟
ایندیانا آجینوموتو (نمک چینی) مونوسدیم گلوتامات، تقویت کننده طعم، 250 گرم.

آیا می توانیم به جای نمک از آجینوموتو استفاده کنیم؟
AJI-NO-MOTO® به طور گسترده ای برای تشدید و تقویت طعم umami در سس ها، آبگوشت ها، سوپ ها و بسیاری از غذاهای دیگر استفاده می شود. همچنین می‌توان آن را جایگزین سالمی برای نمک خوراکی دانست که حاوی تنها یک سوم سدیم است.

خرید نمک چینی در ایران