خرید برنج ژاپنی برای سوشی قیمت عمده

خرید برنج ژاپنی برای سوشی قیمت عمده | واردکننده اصلی برنج ژاپنی برای سوشی | پخش کننده اصلی برنج ژاپنی برای سوشی | بهترین مارک برنج ژاپنی برای سوشی

از چه نوع چاشنی می توان برای برنج سوشی استفاده کرد؟
برنج سوشی به طور سنتی با سرکه برنج، شکر و نمک چاشنی می شود. این مواد با هم حرارت داده می شوند (اما جوشانده نمی شوند) تا زمانی که شکر و نمک حل شوند. در هر 450 گرم برنج از حدود 120 میلی لیتر سرکه برنج قهوه ای یا سفید ژاپنی، 3 قاشق غذاخوری شکر و کمی نمک استفاده کنید.

خرید برنج ژاپنی برای سوشی قیمت عمده خرید برنج ژاپنی برای سوشی قیمت عمده | واردکننده اصلی برنج ژاپنی برای سوشی | پخش کننده اصلی برنج ژاپنی برای سوشی | بهترین مارک برنج ژاپنی برای سوشی

بسیاری از برنج های سوشی موجود در بریتانیا در ایتالیا با استفاده از روش های سنتی ژاپنی کشت می شوند. ریزوتو و برنج پائلا را نمی توان برای سوشی استفاده کرد. اگرچه آنها همچنین برنج دانه کوتاه هستند، اما برای روش های مختلف پخت در نظر گرفته شده اند.

برنج سوشی ارزان نیست – برخی از مارک ها و انواع آن می توانند بسیار گران باشند. انواع مختلفی را امتحان کنید تا یکی را که دوست دارید پیدا کنید، سپس یک کیف بزرگ بخرید تا مقرون به صرفه باشد. تا یک سال در ظرف دربسته نگهداری می شود.

از طرف دیگر، می‌توانید «سرکه سوشی» را که قبلاً با شکر و نمک ترکیب شده است، خریداری کنید. از آنجایی که یک چاشنی مایع به برنج اضافه می‌کنید، باید دستورالعمل‌های پخت را دنبال کنید تا در نهایت با برنج خیس نشوید.
اگر می خواهید از چاشنی های مختلف استفاده کنید، باید این را در نظر بگیرید. برای مثال می توانید از شیرین کننده مایع استفاده کنید، اما مقدار کلی سرکه و شیرین کننده را کمی کاهش دهید.
با افزودن یک ورقه کوچک کامبو (جلبک دریایی خشک) به برنج در حین پختن آن، یا بعد از آشنایی با روش پخت برنج، طعم دلپذیرتری به آن بدهید.

چگونه بفهمم برنج سوشی کاملا پخته شده است؟

برنج سوشی با استفاده از روش جذبی پخته می شود، به این معنی که شما باید هم برنج و هم آب را اندازه بگیرید و آن را با درب برای مدت زمان مشخصی بپزید. وقتی این زمان تمام شد، برنج باید تمام آب را جذب کرده باشد. سپس باید چاشنی را اضافه کنید و آن را به سرعت خنک کنید تا رطوبت اضافی تبخیر شود و برنج لطیف و چسبناک باقی بماند.

آیا می توانم از پلوپز برای تهیه برنج سوشی استفاده کنم؟

پلوپزها برنج سوشی بسیار خوبی را درست می کنند زیرا در محیطی بسته طبخ می کنند. ابتدا باید مطمئن شوید که برنج را خیس کرده و به نسبت مناسب آب اضافه کنید. برنج سفید معمولاً به عنوان همان حجم برنج به آب برای روش جذب اندازه گیری می شود – برنج سوشی از 10 تا 25 درصد آب دیگر استفاده می کند (به زیر مراجعه کنید). برخی از پلوپزها دارای تنظیمات خاصی برنج سوشی هستند که اغلب باعث خیساندن 10 دقیقه قبل از شروع پخت می شود، بنابراین زمان بندی دستگاه خود را بررسی کنید. اگر تنظیم برنج سوشی وجود ندارد، از تنظیمات برنج سفید استفاده کنید.

نکاتی برای درست کردن برنج سوشی
ابتدا برنج سوشی را بشویید تا از شر نشاسته اضافی خلاص شوید
برنج سوشی را قبل از پخت خیس کنید

یک پیمانه 180 میلی لیتری (ممکن است پلوپزها با یک فنجان به این اندازه عرضه شوند) به شما کمک می کند برنج سوشی خوب بپزید. به عنوان یک قاعده کلی، از یک قاشق برنج با یک پیمانه آب به اضافه 25 میلی لیتر آب دیگر برای دو وعده برنج پخته شده (در کل حدود 330 گرم) استفاده کنید. همچنین می توانید برنج را خیس کرده، آبکش کرده و وزن کنید. سپس از همان وزن برنج در آب استفاده کنید

برنج کهنه خشک‌تر از برنج جدید است، بنابراین ممکن است مجبور شوید مقدار آب را تنظیم کنید

مارک های مختلف برنج ممکن است خشک تر از بقیه باشند، بنابراین در صورت نیاز مقدار آب را تنظیم کنید – باید یک دسته برنج بپزید تا ببینید آیا این کار ضروری است یا خیر.
برنج را پهن کنید تا سریع خنک شود

مدتی است که منتظر این سری از پست ها هستم. اما قبل از اینکه به یک آموزش کامل در مورد نحوه درست کردن ماکی رول‌های آسان مورد علاقه‌ام بپردازیم، اولین قدم ضروری وجود دارد که همه ما باید ابتدا به آن مسلط باشیم – طرز تهیه برنج سوشی.

این برنج کلاسیک سرکه ای (سوشی در زبان ژاپنی به معنای ترش مزه)، سفت، چسبنده و سفید دانه کوتاه پایه و اساس همه سوشی ها است. و، حداقل به نظر من، این یکی از عوامل اصلی است که سوشی را از سوشی ستاره ای جدا می کند. خبر خوب برای ما این است که برنج سوشی عالی را می توان در خانه در پلوپز، زودپز یا روی اجاق گاز درست کرد. و تنها چیزی که برای تهیه آن نیاز دارید پنج ماده اولیه است!

مسلماً من مسیر غیر سنتی را می روم و فقط از یک کاسه و کاردک معمولی برای فرآیند تا کردن برنج استفاده می کنم، این روشی است که همیشه برای ما خوب جواب می دهد. اما اگر دوست دارید برنج سوشی خود را به روش سنتی ژاپنی درست کنید، در زیر گزینه هایی را برای نحوه استفاده از هانگیری چوبی، پارو برنج و پنکه برای تا کردن و خنک کردن سوشی خود قرار داده ام.

هر روشی را که انتخاب کنید، نتیجه نهایی یک دسته خوشمزه از برنج چسبناک چاشنی شده خواهد بود که در دستور العمل مورد علاقه شما برای سوشی، کاسه پوک، اونیگیری و موارد دیگر کاملاً کار خواهد کرد.

مواد لازم برنج سوشی:

برای تهیه برنج سوشی به این مواد ضروری برنج سوشی نیاز دارید:

برنج سفید دانه کوتاه به سبک ژاپنی: این نوع برنج چسبناک، چاق و سفت منحصر به فرد برای تهیه برنج سوشی خوب ضروری است! ♡ هنگام خرید برنج سوشی، به دنبال برنج های دانه کوتاه باشید که یا در ژاپن ساخته شده اند یا با عنوان “برنج سوشی” برچسب گذاری شده اند (برخی از مارک های مقرون به صرفه اکنون در کالیفرنیا کشت می شوند).

همانطور که گفته شد، کیفیت، قیمت، طعم و بافت می‌تواند طیف وسیعی از برنج سوشی را ایجاد کند، بنابراین اگر واقعاً می‌خواهید برنج مورد علاقه خود را انتخاب کنید، با خیال راحت چند مارک مختلف را تست کنید تا ببینید کدام یک را بیشتر دوست دارید. برندهای مورد علاقه من Lundberg Farms، Nishiki و Kokuho Rose هستند.

سرکه برنج: فقط یک بطری اصلی سرکه برنج بدون مزه. (در صورت تمایل می توانید “سرکه سوشی” خریداری شده از فروشگاه را خریداری کنید، که از قبل شامل شکر و نمک مخلوط شده است. اما معمولاً حاوی مواد افزودنی اضافی نیز می باشد، بنابراین من ترجیح می دهم چند دقیقه اضافی را صرف کنم تا سرکه سوشی خودم را با مخلوط کردن درست کنم. با هم سرکه برنج بدون مزه، شکر و نمک.)

شکر: شکر دانه ریز برای برنج سوشی سنتی است. اما در صورت تمایل می توانید از شیرین کننده طبیعی مورد علاقه خود استفاده کنید.

نمک دریایی خوب: من در این دستور از نمک دریای خوب استفاده کردم. بنابراین اگر از نمک خوراکی استفاده می کنید، لطفاً توجه داشته باشید که باید نمک کمتری مصرف کنید.
کومبو (اختیاری): اگر می‌خواهید طعم سنتی اومامی را به برنج سوشی خود اضافه کنید، می‌توانید در حین پختن برنج، یک ورقه کوچک کامبو (جلبک دریایی خشک) را به قابلمه اضافه کنید.