خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد ساویس عمده

سیب زمینی نیمه آماده منجمد ساویس فروش عمده | بهترین مارک سیب زمینی نیمه آماده | ارزانترین سیب زمینی منجمد | پخش کننده اصلی سیب زمینی نیمه آماده | فروشنده عمده سیب زمینی نیمه آماده

سیب زمینی نیمه آماده منجمد ساویس فروش عمده و فله در بسته های 2.5 کیلوگرمی پخش سیب زمینی نیمه آماده

کارخانه بهاران پیمان گلستان با نام تجاری ساویس تولید کننده سبزیجات فرنچ فرایز و سیب زمینی آماده طبخ با روش IQF می باشد که محصولات ما شامل سیب زمینی نیمه آماده ساویس، مخلوط سبزیجات ساویس، لوبیا سبز ساویس، نخود فرنگی ساویس، هویج نیمه آماده ساویس، ذرت نیمه آماده ساویس و … است را می توانید بصورت بسته‌بندی فله برای کترینگ‌ها و بسته‌بندی کوچک جهت خانوارها از پخش چاهه تهیه کنید.

جهت سفارش سیب زمینی و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد ساویس عمده سیب زمینی نیمه آماده منجمد ساویس فروش عمده | بهترین مارک سیب زمینی نیمه آماده | ارزانترین سیب زمینی منجمد | پخش کننده اصلی سیب زمینی نیمه آماده | فروشنده عمده سیب زمینی نیمه آماده

خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد ساویس فروش عمده

سیب زمینی نیمه آماده منجمد خلالی ساویس _ Savis _ فروش عمده و فله در بسته های 2.5 کیلوگرمی

شرکت فراورده‌های سیب‌زمینی ساویس با توجه به نیاز کشور به صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی در سال 1389 شکل گرفت که این امر در راستای تبدیل مقادیر انبوه سیب زمینی خام با مدت ماندگاری کوتاه به محصولی تبدیل شد که مدت ماندگاری طولانی‌تری دارد.

در حالی که من با سیب زمینی سرخ شده غریبه نیستم، تا به حال دستور العملی از ابتدا پیدا نکرده بودم که جایگزین مناسبی برای سیب زمینی سرخ شده واقعی و سرخ شده در یک رستوران باشد.

بیشتر سیب زمینی های سرخ شده پخته شده ای که در خانه درست می کردم، پس از بیرون آمدن از فر به سرعت خیس می شوند، مشکلی که فکر می کردم اجتناب ناپذیر است… و به راحتی با خفه کردن سیب زمینی سرخ کرده با انواع لذیذ پنیری آن را کاهش دادم (مرجع: سیب زمینی سرخ شده با مرغ مکزیکی؛ سیب زمینی سرخ شده با بیکن مرغ در مزرعه ای ).

یا اگر سیب زمینی سرخ شده در فر از بیرون ترد بود، نتیجه این بود که داخل آن خشک و شیرین می شد. نه ممنون

با این حال، روش‌های دیگر برای سیب زمینی سرخ شده خانگی، اگرچه مؤثر بود، اما بسیار سخت بود.

من همه چیز را در مورد ترفند نشاسته ذرت سرخ شده در فر خوانده ام (مرحله ای اضافی که در آن سیب زمینی های خرد شده قبل از پخت با احتیاط در نشاسته ذرت ریخته می شوند)، اما پس از یک بار امتحان کردن، به این نتیجه رسیدم که خیلی دردسرساز و خیلی کثیف است. تا ارزشش را داشته باشد

من سیب زمینی سرخ شده ترد می خواستم که بیرون طلایی و داخل لطیف باشد، همه برای حداقل تلاش. طلایی زیاد؟

این سیب زمینی سرخ شده پنج ستاره از تمام رویاهای من فراتر رفت و من هرگز آنها را به روش دیگری درست نمی کنم.
طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده خانگی

یادگیری طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده از سیب زمینی یک مهارت مهم زندگی است که از داشتن آن در زرادخانه خود خوشحال خواهید شد.

پس از آزمایش‌های گسترده با انواع مختلف سیب‌زمینی، زمان‌ها و زمان پخت و ادویه‌ها، سیب‌زمینی‌های خانگی آسان امروزی بهترین آنها هستند!

اسرار سرخ کردنی خانگی من به چهار نکته اصلی خلاصه می شود:

از سیب زمینی طلای یوکان استفاده کنید.
سیب زمینی ها را قبل از درست کردن سیب زمینی سرخ کرده خیس کنید.
روغن را کم نکنید
فصل، فصل، فصل.

سیب‌زمینی، منبع غنی از ویتامین B6 می‌باشد که برای بدن مفید است و برای افرادی که کاهش وزن دارند توصیه می‌شود. سیب زمینی نیمه آماده ساویس علاوه بر پخت سریع و کیفیت بالا شکل ظاهری خود را نیز بعد از پخت حفظ می‌کند و فاقد هر گونه مواد نگهدارنده می‌باشد.

از بسته‌های ( 2/5 کیلویی و 750 گرمی ) سیب‌زمینی نیمه‌آماده ساویس می‌توان در کنار انواع غذاها در جشن‌ها و مهمانی‌ها استفاده کرد.

شرکت بهاران پیمان گلستان یک مرکز معتبر برای خرید انواع سیب‌زمینی نیمه‌آماده ساویس است . بنابراین به راحتی می‌توانید انواع مختلفی از محصولات ساویس را خریداری کنید .

شرکت بهاران پیمان گلستان انواع خلال سیب‌زمینی ساویس را در بسته‌های 2/5 کیلوگرمی و 750 گرمی در ایران به فروش می‌رساند. انواع مختلفی از خلال‌های سیب‌زمینی ساویس با وزن‌های یک تن به بالا در بازار فروش عرضه شده‌اند . هم‌اکنون می‌توانید این محصول را به صورت عمده خریداری کنید .

بسیاری از خریداران عمده خلال سیب‌زمینی ساویس برای خرید این محصول به اینجا آمده‌اند . سیب‌زمینی‌های خلال شده ساویس به طور مستقیم در شرکت بهاران پیمان گلستان به فروش می‌رسند. در صورت تمایل می‌توانید برای خرید بسته خلال سیب‌زمینی نیمه‌منجمد و آماده ساویس که با وزن یک تن به بالا به فروش می‌رسد به این مرکز فروش مراجعه کنید.

خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد ساویس عمده سیب زمینی نیمه آماده منجمد ساویس فروش عمده | بهترین مارک سیب زمینی نیمه آماده | ارزانترین سیب زمینی منجمد | پخش کننده اصلی سیب زمینی نیمه آماده | فروشنده عمده سیب زمینی نیمه آماده

خرید سیب زمینی منجمد ساویس مقدار 750 گرم :

– جذب روغن کمتر در طول پخت به واسطه استفاده از سیب زمینی با ماده خشک بالاتر.
– حفظ خواص و تازگی سیب زمینی به واسطه استفاده از روش انجماد سریع IQF.

از سیب زمینی طلایی یوکان استفاده کنید

من سیب زمینی سرخ شده را هم با سیب زمینی سرخ شده و هم با سیب زمینی طلایی یوکان آزمایش کردم، و در حالی که هر دو کار می کنند، بافت نهایی سیب زمینی سرخ شده با طلای یوکان را ترجیح دادم.
در حالی که هر دو نوع سیب‌زمینی از بیرون به خوبی ترد می‌شدند، من متوجه شدم که داخل رست‌ها خشک‌تر است، در حالی که سیب‌زمینی‌های سرخ شده با طلاهای یوکان نرم‌تر و خامه‌ای بودند.

همچنین ممکن است سیب زمینی های طلایی یوکان را با برچسب سیب زمینی های طلایی یا زرد در فروشگاه مواد غذایی ببینید.
سیب زمینی با برچسب “آیداهو” معمولاً به رزست اشاره دارد.

سیب زمینی ها را قبل از پخت خیس کنید

من تمام روش های پخت و پز محبوب را برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده آزمایش کردم و یکی از روش هایی که با کمترین تلاش بهترین نتیجه را داشت، خیس کردن سیب زمینی ها در آب قبل از پخت آنها بود.

اگر تا به حال سیب زمینی سرخ شده دوبار سرخ شده خورده اید (HEAVEN. زن پیشگام این گونه است. آیا می تواند تایید بهتری داشته باشد؟)، مفهوم یکسان است. پختن سیب زمینی سرخ شده یک بار در دمای پایین تر از دوباره در دمای بالاتر، بافت داخلی و بیرونی نهایی را ایجاد می کند، چه سیب زمینی سرخ شده سرخ شده یا در فر پخته شود.

در حالی که سیب‌زمینی‌ها در آب بسیار داغ خیس می‌شوند، به اندازه‌ای می‌پزند که داخل آن خوب و لطیف شود، در حالی که قسمت‌های بیرونی آن ترد است اما نمی‌سوزد. (من سیب زمینی های سرخ شده را در دمای 450 درجه فارنهایت می پزم؛ سیب زمینی های سرخ شده را قبل از اینکه تمام شوند در دمای 475 درجه سوخته یافتم.)

برخی از دستور العمل ها ممکن است از شما خواسته شود که به جای آن سیب زمینی را در آب نمک خیس کنید. وقتی سیب زمینی ها را در آب نمک خیس می کنید، رطوبت از داخل سیب زمینی خارج می شود و در نتیجه یک نتیجه نرم و نامطلوب ایجاد می شود. برای بهترین سیب زمینی سرخ شده پخته شده، آب بدون نمک بچسبانید.

– پخت سریع و آسان به روش های مختلف.
– رنگ و ظاهر یکنواخت و ترد پس از پخت.
– قابلیت نگهداری به مدت طولانی بدون هیچگونه ماده نگهدارنده.

سیب‌زمینی سرخ کرده دوست محبوب بچه‌ها و البته بزرگ‌ترهاست. امکان ندارد سیب زمینی را کسی دوست نداشته باشد اما باور غلطی درباره آن وجود دارد که این ماده غذایی لذیذ دشمن سلامتی و تناسب اندام است. باید بگویم سیب‌زمینی بخورید بی‌آن‌که نگران باشید چرا که برخلاف باورهای رایج، سیب‌زمینی برای سلامتی مضر نیست.

چیزی که درباره غذاهایمان باید به آن اهمیت دهیم این است که با طبخ نادرست ارزش غذایی آن را پایین نیاوریم و غذاهایمان را در زمان مناسب مصرف کنیم.

صنایع غذایی بهاران پیمان گلستان با نام تجاری ساویس مواد غذایی درجه یک با کیفیت و ارزش غذایی بالا به بازار عرضه کرده‌است. سیب زمینی منجمد ساویس مقدار 750 گرم یکی از محصولات ساویس است که طعم لذیذی از سیب ‌زمینی را به سفره‌هایمان می‌آورد.

– کلیه محصولات ساویس به روش انجماد سریع IQF منجمد شده اند

– دارای شماره مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو و کاملاً تاییدشده و بهداشتی

کارخانه سیب زمینی نیمه آماده تهران

خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد ساویس عمده سیب زمینی نیمه آماده منجمد ساویس فروش عمده | بهترین مارک سیب زمینی نیمه آماده | ارزانترین سیب زمینی منجمد | پخش کننده اصلی سیب زمینی نیمه آماده | فروشنده عمده سیب زمینی نیمه آماده

سیب زمینی نیمه آماده منجمد خلالی ساویس _ Savis _ فروش عمده و فله در بسته های 2.5 کیلوگرمی

در مورد روغن کوتاهی نکنید

برای درست کردن سیب زمینی سرخ شده ترد از ابتدا به روغن نیاز دارید تا به سیب زمینی ها کمک کند تا در فر ترد شوند و طعمی از طعم آشنای سرخ کردنی به آنها بدهد. برای این دستور، از روغن زیتون اصلی و فوق بکر استفاده می کنم.
من روشی برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده در فر بدون روغن ندارم، اما می توانید به جای روغن زیتون از روغن هسته انگور یا روغن کانولا استفاده کنید.

فصل، فصل، فصل

یکی از اجزای حیاتی برای کامل کردن سیب زمینی سرخ شده، چاشنی است.

نمک و فلفل اولیه مفید است، اما می توانید آن را تغییر دهید.
من تمام عمرم را صرف فرو بردن سیب زمینی سرخ کرده در سس مزرعه کردم، بنابراین برای این دستور غذا از ترکیبی از ادویه ها با الهام از طعم های مزرعه استفاده کردم. علف هرز شوید، همراه با پودر سیر، پودر پیاز و نمک به سیب زمینی سرخ کرده طعمی معطر و گیاهی می دهد که آنها را به طرز غیرممکنی اعتیادآور می کند. با خیال راحت ادویه های مورد علاقه خود را آزمایش کنید تا طعم عالی سرخ کردنی خود را پیدا کنید یا آن را کلاسیک نگه دارید.
هر دو را قبل از اینکه سیب زمینی ها داخل فر بروند، مزه دار کنید، سپس بعد از اینکه بیرون آمدند، مزه دار شوند. سیب زمینی کم چاشنی یک سیب زمینی ملایم است، حتی به شکل سرخ شده.

برش سیب زمینی طلای یوکان در یک کاسه در کنار ظرف ادویه علف هرز شوید
مروری بر مرحله دستور غذا

یک ورقه پخت را با روغن زیتون بپوشانید تا از پیری سیب زمینی محافظت کنید.
سیب‌زمینی‌هایتان را تمیز کنید (من پوست‌ها را روی آن می‌گذارم) و آن‌ها را به شکل چوب‌هایی به عرض ۱/۴ اینچ برش دهید.
سیب زمینی ها را در آب داغ خیس کنید. (به یاد داشته باشید، این مرحله ارزش آن را دارد!)

سیب زمینی ها را آبکش کرده و با دستمال کاغذی یا دستمال آشپزخانه خشک کنید. آنها را با روغن و ادویه جات باقی مانده بریزید تا پوشش داده شود، سپس آنها را در یک لایه روی سینی فر قرار دهید.
در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15 تا 20 دقیقه بپزید. از یک کاردک برای برگرداندن سیب زمینی سرخ شده استفاده کنید و آنها را در یک لایه قرار دهید. به مدت 5 تا 10 دقیقه دیگر یا تا زمانی که بیرون قهوه ای طلایی و به اندازه دلخواه ترد شود، بپزید. مقداری نمک اضافی به دلخواه بپاشید. حفاری در!

آیا سیب زمینی سرخ شده سالم است؟

من می‌خواستم به این سوال بپردازم، زیرا احساس می‌کنم در سال‌های اخیر مقدار زیادی شرم‌سازی سیب‌زمینی وجود داشته است. در حد اعتدال و با روش پخت درست، پاسخ این است که بله سیب زمینی سرخ شده سالم است!

در حالی که سیب‌زمینی‌های سفید معمولاً شهرت بدی دارند، بسیاری از آن‌ها به نحوه تهیه سیب‌زمینی (همه، سرخ‌کرده به جای پخته)، و همچنین مقدار مصرف آن‌ها مربوط می‌شود.
سیب زمینی حاوی فیبر، پتاسیم، ویتامین C و ویتامین B6 است. همه چیزهای خوبی که بدن ما به آن نیاز دارد!

سیب زمینی سرخ شده پخته شده برای شما بد نیست، به خصوص در مقایسه با سیب زمینی سرخ کرده سنتی. در نبرد سیب زمینی سرخ شده در مقابل سیب زمینی سرخ شده، سیب زمینی سرخ شده هر بار پیروز می شود.

شرکت فراورده‌های سیب‌زمینی ساویس با توجه به نیاز کشور به صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی در سال 1389 شکل گرفت که این امر در راستای تبدیل مقادیر انبوه سیب زمینی خام با مدت ماندگاری کوتاه به محصولی تبدیل شد که مدت ماندگاری طولانی‌تری دارد.

سیب‌زمینی، منبع غنی از ویتامین B6 می‌باشد که برای بدن مفید است و برای افرادی که کاهش وزن دارند توصیه می‌شود. سیب زمینی نیمه آماده ساویس علاوه بر پخت سریع و کیفیت بالا شکل ظاهری خود را نیز بعد از پخت حفظ می‌کند و فاقد هر گونه مواد نگهدارنده می‌باشد.

از بسته‌های ( 2/5 کیلویی و 750 گرمی ) سیب‌زمینی نیمه‌آماده ساویس می‌توان در کنار انواع غذاها در جشن‌ها و مهمانی‌ها استفاده کرد.

شرکت بهاران پیمان گلستان انواع خلال سیب‌زمینی ساویس را در بسته‌های 2/5 کیلوگرمی و 750 گرمی در ایران به فروش می‌رساند. انواع مختلفی از خلال‌های سیب‌زمینی ساویس با وزن‌های یک تن به بالا در بازار فروش عرضه شده‌اند . هم‌اکنون می‌توانید این محصول را به صورت عمده خریداری کنید .

بسیاری از خریداران عمده خلال سیب‌زمینی ساویس برای خرید این محصول به اینجا آمده‌اند . سیب‌زمینی‌های خلال شده ساویس به طور مستقیم در شرکت بهاران پیمان گلستان به فروش می‌رسند. در صورت تمایل می‌توانید برای خرید بسته خلال سیب‌زمینی نیمه‌منجمد و آماده ساویس که با وزن یک تن به بالا به فروش می‌رسد به این مرکز فروش مراجعه کنید.

فینگر فود یک غذای لذیذ و بسیار خوش طمع است که با استفاده از سیب زمینی و پنیر با روش بسیار ساده می توانید آن را برای مهمانی ها و دور همی ها آماده سرو کنید در اینجا طرز تهیه فینگر فود سیب زمینی و پنیر را به شما آموزش می دهیم که با استفاده از سیب زمینی منجمد نیمه آماده ساویس در زمان کمی تهیه می شود .و دیگر نیازی به شستن ,پوست کردن و خرد کردن سیب زمینی نیست .

قیمت سیب زمینی نیمه آماده فله

خرید سیب زمینی نیمه آماده منجمد ساویس عمده سیب زمینی نیمه آماده منجمد ساویس فروش عمده | بهترین مارک سیب زمینی نیمه آماده | ارزانترین سیب زمینی منجمد | پخش کننده اصلی سیب زمینی نیمه آماده | فروشنده عمده سیب زمینی نیمه آماده

خرید سیب زمینی منجمد ساویس مقدار 900 گرم قیمت عمده

چرا سیب زمینی سرخ کرده سالم برای شما بهتر از سرخ شده است:

روغن کمتر در حین سرخ کردن، سیب زمینی سرخ شده روغن اضافی را جذب می کند و باعث چرب شدن آنها می شود. روش پخت مورد استفاده در این دستور به شما این امکان را می دهد که میزان روغن را کنترل کنید و بسیار کمتر از آن استفاده کنید.
چربی و کالری کمتر. به دلیل کاهش مقدار روغن، کالری و چربی سیب زمینی سرخ شده پخته کمتر از همتایان سرخ شده خود است.

یکی دیگر از روش های طبخ سالم کباب کردن سیب زمینی است. آن را در عمل با سیب زمینی سرخ شده شیرین کبابی مورد علاقه من ببینید.
یک ورقه پخت با سیب زمینی سرخ شده چاشنی شده سالم
چگونه سیب زمینی سرخ شده خود را دوباره ترد کنیم

در صورت باقیمانده غذا، می توانید سیب زمینی سرخ شده را با گرم کردن فر روی 400 درجه و قرار دادن یک ورقه خالی در فر در حالی که فر از قبل گرم می شود، گرم کنید.
سیب زمینی های سرخ شده باقیمانده را به صورت یک لایه روی تابه داغ پخش کنید، سپس تابه را به مدت 5 تا 8 دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید. چند دقیقه آخر سیب زمینی سرخ شده را با دقت تماشا کنید تا نسوزند.
اگر تا به حال سیب زمینی سرخ کرده را از یک رستوران دوباره گرم کرده باشید، می دانید که هیچ چیز جایگزین طعم تازه پخته شده نیست (سیب زمینی سرخ شده کمی خشک می شود)، اما حداقل تا حدودی لذت می برند.

نکات نگهداری یخچال و فریزر

برای یخچال. باقیمانده سیب زمینی سرخ شده را در ظرف دربسته در یخچال به مدت حداکثر 3 روز قرار دهید. با استفاده از روش نحوه درست کردن سیب زمینی سرخ شده مجدداً ترد در بالا گرم کنید.
یخ زدن. سیب زمینی های سرخ شده را به صورت یک لایه روی یک ورقه پخت روغنی پهن کرده و در فریزر قرار دهید تا جامد شوند. سیب زمینی سرخ شده یخ زده را تا 3 ماه به یک ظرف نگهداری شده در فریزر بدون هوا منتقل کنید. همانطور که در بالا گفته شد از حالت یخ زده گرم کنید و حدود 3 دقیقه یا بیشتر به زمان پخت اضافه کنید. مدت زمان پخت سیب زمینی سرخ شده منجمد می تواند متفاوت باشد، بنابراین مراقب آنها باشید.

انواع دستور غذا

سیب زمینی سرخ شده پارمزان. یک گزینه خوشمزه این است که سیب زمینی سرخ شده تمام شده را با چند قاشق غذاخوری پنیر پارمزان رنده شده درست قبل از سرو بریزید.
سیب زمینی سرخ شده چیلی. سیب زمینی سرخ شده را با پودر چیلی و کمی زیره مزه دار کنید.

استیک سیب زمینی سرخ شده در فر. اگر به دنبال سیب زمینی سرخ شده با استیک هستید، من سیب زمینی سرخ شده از این دستور پخت ماهی و چیپس را پیشنهاد می کنم، زیرا روش و زمان پخت و پز/دمای زیر برای سیب زمینی سرخ شده رقیق تر و سریع خانگی مناسب تر است.

برای ساختن وگان. این دستور العمل همانطور که نوشته شده است گیاهی است (تا زمانی که پارمزان اختیاری اضافه نشده باشد؛ اگر دوست دارید سعی کنید آن را با مخمر تغذیه ای جایگزین کنید).
برای ساخت لبنیات رایگان. رویه پارمزان اختیاری را حذف کنید یا از مخمر مغذی استفاده کنید، که طعمی مشابه “پنیر” دارد.

– بسته بندی 900 گرمی
– منجمد شده به روش انجماد سریع IQF
– دارای شماره مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو

خلال سیب زمینی برای ارسال به آذربایجان

چرا باید سیب زمینی را خیس کنم؟

خیساندن سیب زمینی ها نشاسته آنها را از بین می برد، که برای ترد شدن آنها در فر بسیار مهم است. من خیساندن آب گرم را به آب سرد ترجیح می دهم تا اثر “دوبار سرخ کردنی” داشته باشد.
آیا می توانم از سیب زمینی روست استفاده کنم؟

اگر ترجیح می دهید از سیب زمینی رز استفاده کنید، مطمئناً می توانید آنها را در اینجا تعویض کنید. توجه داشته باشید که سیب زمینی سرخ شده کمی خشک تر و کره ای کمتر از سیب زمینی سرخ شده با سیب زمینی طلای یوکان خواهد بود.
آیا می توانم این دستور را با هوا سرخ کنم؟

کاملا! برای دستور پخت، سیب زمینی سرخ کرده با هوا را ببینید. توجه داشته باشید که باید سیب زمینی سرخ شده را در دسته های بیشتری بپزید.