خرید شکلات صبحانه کرمونا ( نوتلا ایرانی ) قیمت عمده

خرید شکلات صبحانه کرمونا ( نوتلا ایرانی ) قیمت عمده | بهترین مارک شکلات صبحانه ایرانی | پخش کننده اصلی شکلات صبحانه | جایگزین نوتلا | فروشنده عمده شکلات صبحانه

خرید شکلات صبحانه کرمونا ( نوتلا ایرانی ) قیمت عمده خرید شکلات صبحانه کرمونا ( نوتلا ایرانی ) قیمت عمده | بهترین مارک شکلات صبحانه ایرانی | پخش کننده اصلی شکلات صبحانه | جایگزین نوتلا | فروشنده عمده شکلات صبحانه

شکلات صبحانه کرمونا

با طعم و ساختار منحصر بفرد خود نیاز ما را به یک شکلات صبحانه خوشمزه و مغذی برطرف می‌سازد. وجود ۱۳ درصد فندق، که در مقایسه با سایر برند‌های شکلات صبحانه بیشتر است، موجب خلق طعمی دلچسب و متفاوت می‌گردد. همچنین مقدار بالایی از فندق تازه و باکیفیت ایرانی در کرمونا، انرژی تازه و زیادی به ما بخشیده و آن را به یک کرم کاکائویی فندقی خاص تبدیل می‌کند.

این شکلات صبحانه‌ی سالم و مقوی، فاقد اسید چرب ترانس و محصولی کاملاً سلامت محور بوده که می‌تواند انتخابی مناسب برای قرار گرفتن در صبحانه و میان وعده‌های ما باشد. با شکلات صبحانه فندقی کرمونا و حس بی‌نظیر چشیدن ذرات با کیفیت آن، اوقات‌مان را شیرین‌تر کنیم.

مانند آب کردن شکلات Ferrero Rocher و پخش کردن آن بر روی یک تکه نان تست، اسپری فندقی شکلاتی خانگی ما غنی، مغزدار و بهشتی است، به دلیل عدم وجود کلمه بهتر. آن را روی نان تست، روی سیب، بین رول های شکلاتی ما با پنیر خامه ای یا به عنوان رویه روی نان تست فرانسوی پخش کنید. و البته، قاشق کلاسیک در شیشه روشی است که ما قطعاً با آن مخالف نیستیم… ما در واقع جرأت می کنیم این کار را انجام ندهید.

طرز تهیه اسپری فندقی شکلاتی خانگی
فندق را تفت دهید
اولین قدم برای درست کردن شکلاتی خامه ای و خوشمزه، تفت دادن فندق است. مانند اکثر آجیل های دیگر، فندق نیز از بو دادن طعم عمیق تر و شیرین تری به دست می آورد. فندق ها را روی یک ورقه پخت قرار دهید و به مدت 13 تا 15 دقیقه تفت دهید تا قهوه ای طلایی شوند. اگر از آجیل از قبل برشته شده استفاده می کنید، زمان فر را به 7-8 دقیقه کاهش دهید.

فندق را در یک کاسه ریخته و روی پیشخوان ریخته است
پوست ها را بردارید
برای اینکه شکلات خانگی ما یک قوام خامه ای بمالید و تا حد ممکن پوسته ها را جدا کنید. چند راه مختلف برای انجام این کار وجود دارد، از جمله سفید کردن آنها یا روش مالیدن حوله. از روش حوله ای استفاده می کنیم.

بعد از تفت دادن، فندق ها را به یک حوله تمیز و بدون پرز منتقل کنید و با لبه های آن بپوشانید تا مغزها بخار شوند و پوست آن ها کمی شل شود. هنگامی که به اندازه کافی خنک شد، حوله را در دست بگیرید و یک کیسه با فندق ایجاد کنید و آنها را با کف دست دیگر خود محکم بمالید. این کار را حدود 30 ثانیه تا یک دقیقه انجام دهید تا بیشتر پوست ها از بین بروند. مغزها را از پوست جدا کرده و در مخلوط کن یا غذاساز بریزید.

کرمونا، از قدیم تا حالا

فندق ها را با کره آجیل مخلوط کنید
برای تبدیل فندق ها به کره آجیل می توانید از مخلوط کن یا غذاساز استفاده کنید. حدود 8-10 دقیقه با سرعت کم مخلوط کنید. احتمالاً در طول مسیر باید چند بار کناره های ظرف را بتراشید. آجیل ها خرد می شوند، سپس به شکل خمیر در می آیند و در نهایت صدای آزاد شدن روغن را می شنوید و تبدیل به یک کره آجیل خامه ای و صاف می شود.

نمای بالای سر فندق برشته شده در ظرف مخلوط کن
فندق را با کره آجیل مخلوط کنید

شکلات را اضافه کنید
در حالی که مغزها در حال مخلوط شدن هستند، شکلات را با استفاده از یک دیگ دوبل آب کنید. بعد از اینکه کاملا ذوب شد، وانیل، پودر اسپرسو و شربت افرا را با هم مخلوط کنید، سپس هم بزنید تا ترکیب شوند. با کره فندق به مخلوط کن اضافه کنید. نمک بپاشید و مخلوط کنید تا ترکیب شوند. پخش فندقی شکلاتی تازه خانگی خود را به شیشه های مزون منتقل کنید. به مدت 2-3 هفته در دمای اتاق نگهداری شود. اما بیایید صادق باشیم، نمی گذارید آنقدر طول بکشد.

شکلات و کره آجیل در مخلوط کن
پخش آجیل فندقی شکلاتی خانگی در ظرف مخلوط کن – تصویر از بالای سر

و گسترش یابد
فندق شکلاتی خانگی خود را روی نان تست، پنکیک، نان تست فرانسوی، شیرینی ها یا هر چیز دیگری پخش کنید.

برند کرمونا، اولین برند شکلات صبحانه در آسیاست که در سال ۱۳۴۶ برای اولین بار توسط آقای حسین عالیزاد به بازار ایران معرفی شده و فعالیت خود را شروع کرد. کرمونا برند تخصصی شکلات صبحانه و فرآورده‌های شکلاتی است که پس از چند سال توقف در تولید در سال ۱۳۹۹ مجدداً توسط شرکت تولیدی شیوا در بسته بندی جدید، با کیفیت و طعمی بهتر به بازار ایران بازگشته است.

در تولید این شکلات صبحانه، به جهت حفظ اصالت کالا، از فندق با کیفیت روستای اشکور، منطقه‌ای در شمال ایران استفاده می‌گردد که به لحاظ طعم و کیفیت، از جمله مرغوب‌ترین فندق‌های ایران و جهان محسوب می‌شود. کرمونا به عنوان قدیمی‌ترین برند شکلات صبحانه در ایران، تداوم کیفیت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و از هیچ فرصتی برای حفظ رضایت مصرف‌کنندگان عزیز دریغ نمی‌کند.

فر خود را از قبل با دمای 350 درجه گرم کنید. فندق ها را روی یک ورقه پخت قرار دهید و به مدت 13 تا 15 دقیقه تفت دهید تا قهوه ای طلایی شوند. آجیل ها را به یک حوله آشپزخانه تمیز و بدون پرز منتقل کنید و با لبه های آن بپوشانید تا بخار شود و پوست آن ها شل شود.

هنگامی که به اندازه کافی خنک شد، حوله را با آجیل نگه دارید که یک کیسه را تشکیل می دهد. با استفاده از کف دست دیگر فندق ها را محکم و سریع بمالید تا پوست آن ها جدا شود. این کار را به مدت 30 تا 60 ثانیه انجام دهید تا بیشتر پوست ها از بین بروند. فندق ها را از پوست جدا کنید و در مخلوط کن یا غذاساز بریزید. پوست ها را دور بریزید.

فندق ها را با سرعت کم به مدت 8 تا 10 دقیقه مخلوط کنید تا به کره آجیل تبدیل شود. احتمالاً باید چند بار کناره های ظرف را خراش دهید. متوجه می‌شوید که ابتدا تبدیل به خمیر می‌شود، قبل از اینکه در نهایت متوجه شوید روغن از فندق‌ها آزاد می‌شود و تبدیل به یک کره آجیل خامه‌ای می‌شود.

در حالی که مغزها در حال مخلوط شدن هستند، شکلات را در یک دیگ دوبل آب کنید. شربت افرا، وانیل و پودر اسپرسو را هم بزنید تا ترکیب شوند. پس از مخلوط شدن مغزها، شکلات را با کمی نمک در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود.

پودر فندقی شکلاتی خانگی را در شیشه های مزون منتقل کنید و به مدت 2 تا 3 هفته در دمای اتاق نگهداری کنید.
یادداشت
اگر با فندق برشته شروع کنید، فقط 7-8 دقیقه بپزید.

دستور غذا با آجیل های مختلف مانند بادام هندی، بادام، بادام زمینی و غیره کار می کند.
برای داشتن بافتی ترد، دو قاشق غذاخوری از فندق برشته شده را رزرو کرده و در آخر با شکلات اضافه کنید.
شربت افرا، وانیل و اسپرسو همه مواد اختیاری هستند.

این دستور غذا در یک ظرف مخلوط کن کوچک یا غذاساز بهتر عمل می کند، در غیر این صورت ممکن است آجیل ها به درستی با هم ترکیب نشوند. در صورت استفاده از ویتامیکس یا مخلوط کن/پردازنده سایز کامل، ممکن است نیاز باشد دستور العمل را دوبرابر کنید تا نتایج مناسبی داشته باشید.

هر شیشه یک رویا برای کسانی است که طعم شکلات تلخ پیچیده با پیچ و تاب را دوست دارند.

این کره آجیل فوق العاده پر از مواد طبیعی، فندق برشته شده را با پودر کاکائو، نارگیل خالص و کمی شربت آگاو ترکیب می کند. یک خوراکی شکلاتی تیره که برای پخش کردن در میان وعده مورد علاقه شما عالی است. یا بیایید واقعی باشیم، فقط با قاشق غذا بخوریم.

چرا پنکیک های شکلاتی و موز ما را به عنوان راهی عالی برای شروع روز خود امتحان نکنید، آن را با مخلوط تارت مخلوط کنید تا کمی لقمه اضافه کنید یا یک شکلات داغ فندقی برای پایان یک عصر دلپذیر درست کنید.

این کره کاکائو و فندق حاوی شکر و نمک تصفیه شده اضافه نیست و برای رژیم های گیاهی و وگان مناسب است.

کره های آجیل و دانه های گیاهی ما بدون روغن پالم ساخته می شوند زیرا ما به اثرات زیست محیطی آن اهمیت می دهیم. ما مفتخریم که تمام محصولات ما توسط POFCAP دارای گواهینامه بدون روغن نخل هستند.

جداسازی روغن طبیعی است و به سادگی می توان آن را دوباره به داخل هم زد.

بهترین نم نم باران: Ghia Ghianduja
بهترین نم نم نم باران

روغن ساخته شده با: روغن زیتون فوق بکر | وگان: بله | کل قند: 9 گرم
طرفداران

ریختن بستنی، کرپ، وافل و موارد دیگر بسیار آسان است
روغن زیتون فوق بکر طعمی بی نظیر به آن می دهد

منفی

گران قیمت
بی نظم

چرا آن را انتخاب کردیم: Ghia’s Ghianduja که مورد علاقه خواربارفروشان ویژه ای است که با آنها صحبت کردیم، از روغن زیتون فوق بکر استفاده می کند که طعمی منحصر به فرد می دهد و آن را برای نم نم بسیار عالی می کند.

کاترین لوین، بنیانگذار و مدیر عامل فروشگاه ملزومات شام و مهمانی Big Night، می گوید: “Ghianduja محصولی است که مرا وادار کرد درباره آنچه فکر می کردم درباره اسپری فندق شکلاتی می دانم تجدید نظر کنم.” “مطمئنا، نوتلا عالی است، اما هرگز شیرین نبوده است. از طرف دیگر، غیاندوجا بین شکلاتی و مغزی بسیار متعادل است، بسیار نرم و ابریشمی است، من نه تنها می‌خواهم آن را روی هر نوع کربوهیدراتی بچکانم، بلکه می‌خواهم آن را با قاشق هم بزنم. درست از ظرف.

Ghianduja در Ghia’s Ghianduja بیش از یک نم نم نم نم نم نم باران است. ساخته شده با روغن زیتون فوق بکر، آن نت های میوه ای و همچنین غنای دوست داشتنی را دریافت می کنید. در شیشه شل می ماند، بنابراین ریختن آن روی هر تعداد دسر بسیار آسان است. به علاوه، تنها با هفت ماده تشکیل شده است و گیاهی است.

با این حال، به دلیل ماهیت بارانی اش، می تواند کاملاً نامرتب و کمی روغنی باشد. این اسپرد همچنین گران‌ترین در لیست ما است که در بسته‌های دوتایی به قیمت 32 دلار در سایت Ghia فروخته می‌شود.
بهترین برای پوست شما: اسپری فندقی شکلاتی Deux برای حمایت از کلاژن
بهترین برای پوست شما

روغن ساخته شده با: هیچ | وگان: بله | کل قندها: 7 گرم
طرفداران

از تولید کلاژن طبیعی پشتیبانی می کند
فقط با شش ماده ساخته شده است
همه کاره

منفی

گران قیمت

چرا آن را انتخاب کردیم: با ترکیباتی مانند آلوئه ورا و ویتامین C، این اسپری نه تنها طعم خوبی دارد، بلکه به حمایت از پوست شما نیز کمک می کند.

پخش فندقی شکلاتی که پوست شما را زیبا می کند؟ ما را ثبت نام کنید از شش ماده ای که Deux استفاده می کند، دو مورد از آنها آلوئه ورا و ویتامین C است که به آبرسانی پوست شما کمک می کند و با بدن شما برای حمایت از تولید کلاژن همکاری می کند. ناگفته نماند، این اسپری همچنین برای هر نوع استفاده ای عالی است – از فرو بردن تا نم نم کردن تا آبکش کردن (یا صرفاً خوردن آن از قاشق).

تنها مشکل واقعی در مورد این محصول این است که بسیار گران است و 15 دلار در هر شیشه است.
نکاتی که باید قبل از خرید اسپری فندقی شکلاتی در نظر بگیرید
عناصر

هیز می گوید یکی از مهم ترین چیزهایی که باید در نظر گرفت این است که چه چیزی در لیست مواد موجود است. برای تمام محصولاتی که در فروشگاه خود حمل می کند، او مواد تشکیل دهنده را بررسی می کند و مطمئن می شود که هیچ چیز بد یا عجیبی در این مجموعه وجود ندارد. این می تواند واقعا عالی به نظر برسد، و با این و آن ساخته شده است، اما می تواند این ضخیم کننده های عجیب و غریب داشته باشد، بنابراین من همیشه به آن نگاه می کنم.
بودجه

البته، اینکه چقدر مایلید برای پخش فندق شکلاتی بپردازید، فاکتور بزرگی است که باید در نظر بگیرید. با توجه به اینکه نوتلا به طور کلی بین 3 تا 10 دلار برای یک شیشه قیمت دارد (بسته به اندازه شیشه و فروشگاهی که آن را از آن خریداری می کنید)، هنوز یک گزینه بسیار مقرون به صرفه است، در حالی که بسیاری از موارد موجود در این لیست بیش از 10 دلار قیمت دارند. با این حال، بسیاری از اسپری‌های موجود در این فهرست، محصولات تخصصی هستند و بیشتر برای رژیم‌های مختلف مناسب هستند، زیرا بسیاری از آنها بدون لبنیات، وگان، بدون گلوتن و فاقد روغن پالم هستند.
بسته بندی

هیز می‌گوید: «مشتریان اکنون واقعاً باهوش هستند و با پلاستیک مشکلی ندارند. من همین دیروز از یک مشتری شنیدم، آنها متعجب بودند که چرا یک چاشنی محبوب هنوز در یک ظرف پلاستیکی است. و من موافقم.»

هیز قبل از خرید محصول، بسته بندی را در نظر می گیرد، مخصوصاً برای چیزی مانند شکلاتی که ممکن است بخواهید آن را گرم کنید. او می گوید: «اگر می خواهید آن را روی وافل یا چیزی پخش کنید، باید آن را ذوب کنید. بنابراین، مگر اینکه آن را بیرون بیاورید [و] آن را در ظرف دیگری قرار دهید، برخی افراد ممکن است آن ظرف پلاستیکی را درست در مایکروویو قرار دهند، و این برای من عالی نیست. می دانم که شیشه گران تر است و تهیه آن سخت تر است. اما من فقط فکر می کنم شیشه خیلی بهتر است.”

روش شناسی

برای این راهنما، ما هشت نوتلا شکلاتی مختلف را آزمایش کردیم. روغنی که اسپرید با آن درست شده بود (در صورت وجود)، مقدار شکر موجود در اسپرید، مواد ذکر شده، بافت اسپرید و البته طعم آن را در نظر گرفتیم. ما انتخاب های خود را بر اساس این انتخاب کردیم که کدام اسپردها بهترین طعم را دارند، بهترین بافت را دارند، از مواد باکیفیت استفاده می کنند و برای رژیم های مختلف مناسب هستند.

ما همچنین با متخصصان تغذیه و خواربارفروشان تخصصی صحبت کردیم تا در مورد صبحانه فندق شکلاتی که نوتلا نیستند و آنها ترجیح می دهند، بینش پیدا کنیم. ما توصیه های آنها را در نظر گرفتیم، و در نهایت بینش آنها به ما کمک کرد تا به انتخاب های نهایی خود برای بهترین نوتلا فندق شکلاتی برسیم.