خرید رب گوجه ترشوک قیمت عمده حلب و قوطی

خرید رب گوجه فرنگی ترشوک قیمت عمده حلب و قوطی ، بهترین مارک رب گوجه فرنگی ، پخش کننده عمده رب گوجه فرنگی تهران ، مرکز فروش رب گوجه فرنگی در تهران ، قیمت عمده رب گوجه فرنگی

رب گوجه فرنگی ترشوک به شکل کاملا پاستوریزه و تحت خلاء در ابعاد مختلف بسته بندی های قوطی با وزن 800 گرم و بسته بندی شیشه 700 و 1500 گرم در بازار موجود است.

صنایع غذایی تَرشوک در زمینه ی تولید انواع محصولات فرآوری شده از جمله انواع کنسروها، تن ماهی، رب گوجه فرنگی، انواع مرباجات، ترشیجات، سس های سرد وگرم، رشته آش، سوپ های نیمه آماده و بسته بندی انواع حبوبات، خشکبار، غلات، سویا و آردسوخاری فعالیت می نماید .

ین شرکت تا به امروز جزء تامین کننده های مواد اولیه کارخانجات بزرگ صنایع غذایی در کشور بوده و این افتخار را دارد که با داشتن سبد کاملی از محصولات، تولید و عرضه محصولات غذایی را تحت برندینگ ترشوک در اقصی نقاط ایران در کارنامه تجاری خود داشته باشد.

خرید رب گوجه ترشوک قیمت عمده حلب و قوطی خرید رب گوجه فرنگی ترشوک قیمت عمده حلب و قوطی ، بهترین مارک رب گوجه فرنگی ، پخش کننده عمده رب گوجه فرنگی تهران ، مرکز فروش رب گوجه فرنگی در تهران ، قیمت عمده رب گوجه فرنگی

خرید رب گوجه ۸۰۰ گرم ترشوک قیمت عمده

رب گوجه فرنگی یک چاشنی اشتهار آور و پر طرفدار در سفره های ایرانی است که منبــع غنــی از ویتامین A ، C و فولیک اسیــد – آنتی اکسیــدان لیکوپـن می باشد .

فواید استفاده از رب گوجه فرنگی
منبع غنی از لیکوپن
اشتهاآور، برطرف‌کننده ضعف و خستگی صادرات رب گوجه فرنگی
تقویت‌کننده سلسله اعصاب ، قلب و دستگاه گردش خون کارخانه رب

منبع غنی از ویتامینC ، سلامت پوست و کمک به کلاژن سازی ، قیمت رب گوجه فرنگی 10 کیلویی
تقویت بینایی و اثرات مثبت بر روی تنظیم فشارخون قیمت رب

مقاوم علیه بیمــاری هایــی هم چون دیابت – تقویت سیستــم عصبــی رب گوجه فرنگی قیمت
تقویت سیستم دفاعی بدن

بریکس ۲۷ در تناژ بالا جهت قیمت رب یک کیلویی
بازار داخلی و صادرات موجود است
قیمت رقابتی ، کیفیت عالی

خرید رب گوجه ترشوک قیمت عمده حلب و قوطی خرید رب گوجه فرنگی ترشوک قیمت عمده حلب و قوطی ، بهترین مارک رب گوجه فرنگی ، پخش کننده عمده رب گوجه فرنگی تهران ، مرکز فروش رب گوجه فرنگی در تهران ، قیمت عمده رب گوجه فرنگی

خرید رب حلب ۱۰ کیلویی ترشوک قیمت عمده

بریکس ۲۸ ،کیفیت عالی
در تناژ بالا موجود است
قیمت رقابتی
ارسال به تمام نقاط کشور

گوجه ها را تمیز بشویید و در این روزهای یی ضد عفونی کنید، سپس در چرخ گوشت به صورت پوره ای به صورتی که اثری از پوست آن نماند

یک قابلمه مسی یا لعابی را حرارت ملایم می دهیم و گوجه های پوره شده را داخل آن میریزیم و صبر می کنیم تا بجوشد و غلیظ بشه! در حین این کار کمی هم آن را هم میزنیم تا وقتی رب به غلظت ماننده ماست رسید به آن نمک اضافه می کنیم ، اگر به رب گوجه فرنگی شل و با غلظت کم نیاز داریم باید حرارت بیشتری بدهیم و لی اگر مخواهیم غلیظ و سفت تر شود باید حرارت را کم کنیم و مرتبا آن را هم بزنیم

وقتی رب گوجه سفت شد از روی حرارت بر میداریم قیمت یک قوطی رب گوجه فرنگی
در مرحله آخر پخت حتما نمک اضافه مکنیم

بعد از اینکه رب گوجه فرنگی سرد شد آن را در شیشه ها و ظرف های تمیز و خشک بریزید و ظرف ها را تا حدی پر کنید که به اندازه 4 انگشت خالی باشند.

بعد روی آن را با روغن مایع یا روغن زیتون پر کنید.و در آن را با چوب پنبه محکم ببندید و در جای خنک یا یخچال نگهداری کنید. پخش عمده رب گوجه فرنگی در کرج

اگر وقت تهیه رب خانگی را ندارید ما در صنایع غذایی ترشوک به شما رب گوجه فرنگی ترشوک رو پیشنهاد می دهیم بدون هیچ نوع مواد افزودنی و رنگدانه به شرط کیفیت ! ترشوک تر و تازه

جالب اینجاست که گوجه فرنگی پخته پنج برابر بیشتر از گوجه فرنگی خام لیکوپن را آزاد می کند و تاکید متخصصان تغذبه به مصرف رب و سس گوجه فرنگی، پوره گوجه فرنگی هر روز در حال افزایش است .

کاروتنوئیدها رنگدانه های قرمز، زرد و نارنجی هستند که در بسیاری از میوه ها و سبزیجات از جمله گوجه فرنگی وجود دارند. این رنگدانه ها نقش آنتی اکسیدانی دارند ، جذب مواد مغذی را در بدن بالا برده و باعث سلامت چشم ، قلب و تقویت سیستم ایمنی بدن میشوند.علاوه بر آن ، آنتی اکسیدان ها خاصیت ضد ی داشته و از پیری زودرس جلوگریری میکنند.

مصرف روزانه محصولات گوجه فرنگی باعث شادابی ، جذب اکسیژن بیشتر و سلامتی پوست شما شده و از آسیب پذیری توسط اشعه های مضر خورشید جلوگیری می کند .
بعضی از این رنگدانه ها شامل بتا کاروتن، لیکوپن، لوتئین و…. هستند که لیکوپن همان رنگدانه قرمزی است که غنی ترین منبع آنتی اکسیدان موجود در گوجه فرنگی است .

ماده ژله مانندی است که تخم های گوجه فرنگی را احاطه کرده است Fruitflowنام دارد که بهترین جایگزین به جای آسپرین شناخته شده است.

مطالعات نشان می دهد که Fruitflow کمک می کند که پلاکت ها کمتر به هم بچسبند همین قضیه باعث یکنواختی گردش خون و عدم لخته شدن خون میشود.همین امر به کاهش خطر ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی در افراد مبتلا به فشارخون کمک میکند.

فواید استفاده از رب گوجه فرنگی و استفاده از آن در رژیم روزانه غذایی ، فروش رب گوجه فرنگی درب کارخانه

معجزه رب گوجه فرنگی ، رب ترشوک

رب گوجه فرنگی از فراورده های غذایی تبدیلی است که به عنوان چاشنی در بیشتر غذاها به دلیل رنگ و طعم استفاده میشود.