خرید رب گوجه فرنگی بندرعباس قیمت عمده

خرید رب گوجه فرنگی بندرعباس قیمت عمده ، پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی تهران ، فروشنده عمده رب گوجه فرنگی تهران ، سفارش رب گوجه فرنگی

خرید رب گوجه فرنگی بندرعباس قیمت عمده خرید رب گوجه فرنگی بندرعباس قیمت عمده ، پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی تهران ، فروشنده عمده رب گوجه فرنگی تهران ، سفارش رب گوجه فرنگی

خرید رب گوجه فرنگی بندرعباس

اوزان بسته بندی: ۱۰ ± ۴۰۰ گرم و ۱۰ ± ۸۵۰ گرم

معرفی محصول : رب گوجه فرنگی در تهیه بیشتر غذاها کاربرد دارد و به دلیل طعم و بوی دلپذیر آن، چاشنی مناسبی برای انواع غذاهای گوشتی و سرخ کردنی است. رب به موجب داشتن نوعی آنتی‌اکسیدان به نام لیکوپن که عامل ایجاد رنگ قرمز در گوجه‌فرنگی است، می‌‌تواند با رادیکال‌های موجود در بدن که موجب بروز و بیماری‌های قلبی و پیری زودرس می‌شود مبارزه کند.

کنسرو رب گوجه فرنگی بندرعباس از مرغوب‌ترین رب‌های موجود در بازار ایران بوده و به‌واسطه مطلوب بودن نوع بسته‌بندی، یعنی لعاب ضد زنگ و درب پلاستیکی، از رشد باکتری و جذب اکسیژن جلوگیری شده و می‌تواند از کپک‌زدگی و خشک‌شدن در امان بماند.
ترکیبات: آب گوجه فرنگی تغلیظ شده، نمک طعام

رب گوجه فرنگی یکی از محصولاتی است که در تمام خانه‌ها یافت می‌شود و تقریباً هیچ غذایی را نمی‌توان یافت که بدون استفاده از این محصول بتوان آن را تهیه کرد. راه اندازی خط تولید رب گوجه فرنگی یکی از مشاغلی است که می‌تواند سود سرشاری را عاید کارآفرینان کند. راه اندازی خط تولید رب می‌تواند روزانه حداکثر 1500 تن از این محصول را به رب تبدیل نموده و از این طریق علاوه بر سودآوری کشاورزان، درصد قابل توجهی از نیازهای بازار را نیز برطرف کرد. خط تولید رب گوجه فرنگی شامل مراحل زیر است:
1. دریافت و تخلیه گوجه‌ها در محل کارخانه
2. شستشوی اولیه
3. سورتینگ و شستشوی نهایی
4. خرد کردن
5. پیش پزی
6. فیلتراسیون
7. ذخیره سازی آب گوجه فرنگی
8. تغلیظ آب گوجه فرنگی و تبدیل آن به رب گوجه فرنگی
9. پاستوریزاسیون
10. پرکردن قوطی‌ها از رب گوجه فرنگی
11. دربندی قوطی‌های رب گوجه فرنگی
12. عملیات پاستور کردن نهایی
13. چاپ اطلاعات تولید
14. بسته بندی کردن نهایی

خرید رب گوجه فرنگی بندرعباس قیمت عمده خرید رب گوجه فرنگی بندرعباس قیمت عمده ، پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی تهران ، فروشنده عمده رب گوجه فرنگی تهران ، سفارش رب گوجه فرنگی

خرید رب گوجه فرنگی شیشه ای 1/5 شاهین

تغلیظ آب گوجه فرنگی در خط تولید رب گوجه

خط تولید رب گوجه فرنگی
خط تولید رب‌گوجه شامل مراحل شستشو، خردکردن، پیش‌پزی، فلیتراسیون، تغلیظ، پاستوریزاسیون و بسته‌بندی می باشد ظرفیت خط تولید رب گوجه فرنگی بر مبنای تناژ ورودی گوجه فرنگی به خط تولید محاسبه می گردد که با در نظر گرفتن ظرفیت یک کارگاه تولید کوچک تا کارخانه های تولیدی بزرگ این مقدار متفاوت خواهد بود .
انواع ظرفیت‌های خط تولید رب گوجه فرنگی :
کمتر از 5 تن گوجه ارگانیگ در روز
40 الی 60 تن گوجه در روز
250 الی 350 تن گوجه در روز
800 الی 1000 تن گوجه در روز
1000 الی 1500 تن گوجه در روز
انواع روش های بهره‌برداری‌های این خط عبارتند از:
• رب گوجه فرنگی به صورت فله ای ، بسته بندی در قوطی فلزی یا شیشه و اسپتیک
• پوره گوجه فرنگی
• سس گوجه فرنگی
با توجه به ظرفیت ها و روش های متعدد بهره برداری این خط ، میزان فضای مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید رب گوجه فرنگی بین 800 تا 2500 متر مربع متغییر خواهد بود.
بریکس رب گوجه فرنگی با توجه به نوع بهره برداری آن ، به صورت کنسروی عددی بین 25 تا 28 ، به صورت فله ای 28 تا 32 و به صورت اسپتیک 32 تا 38 خواهد بود.