خرید رب گوجه فرنگی تی تی کا قیمت عمده

خرید رب گوجه فرنگی تی تی کا قیمت عمده ، پخش کننده عمده رب گوجه فرنگی تی تی کا تهران ، مرکز فروش رب گوجه فرنگی در تهران ، قیمت عمده رب گوجه فرنگی تی تی کا

خرید عمده رب گوجه فرنگی تی تی کا از کارخانه ، خرید و قیمت رب 800 گرمی کلیدار با درپوش تی تی کا ، رب گوجه تی تی کا کلیددار با درپوش 800 گرمی  ، رب گوجه فرنگی غلیظ طبیعی تی تی کا وزن 800گرم

خرید رب شیشه 700 گرمی تی تی کا ، لیست قیمت رب شیشه 700 گرمی تی تی کا ، ارزانترین قیمت رب شیشه پک 12 عددی رب گوجه تی تی کا درپوش دار قوطی 800گرمی

خرید رب گوجه فرنگی تی تی کا قیمت عمده خرید رب گوجه فرنگی تی تی کا قیمت عمده ، پخش کننده عمده رب گوجه فرنگی تی تی کا تهران ، مرکز فروش رب گوجه فرنگی در تهران ، قیمت عمده رب گوجه فرنگی تی تی کا

خرید رب گوجه فرنگی تی تی کا قیمت عمده

لیست قیمت رب تان را بفرستید عمده اش را تی تی کا

رب گوجه‌فرنگی را می‌توان با روش‌های مختلفی طبخ کرد، اما مواد اولیه، آماده‌سازی گوجه‌فرنگی و نتیجه نهایی همگی باید یکسان باشند.

مواد و تجهیزات رب گوجه فرنگی
عناصر:
5 پوند گوجه فرنگی (ترجیحاً گوجه فرنگی آلویی)

1/2 فنجان روغن زیتون (توجه: اگر رب گوجه فرنگی خود را کنسرو می کنید، باید از دستور العمل کنسرو کنسرو مطمئنی پیروی کنید، که روغن را حذف می کند. برای دستور العمل و دستورالعمل های مخصوص کنسرو کردن به پایین بروید)

1 قاشق چایخوری نمک دریایی خوب (من از نمک دریای خوب ردموند استفاده می کنم)
تجهیزات:
آسیاب غذا (من عاشق این آسیاب غذا هستم)، پرس گوجه فرنگی یا صافی مش
گلدان بزرگ

تابه ورقه ای بزرگ (در صورت استفاده از روش فر)
Crockpot (در صورت استفاده از روش Crockpot)
طرز تهیه رب گوجه فرنگی خانگی

گوجه فرنگی های خود را بشویید و چک کنید. فقط باید از گوجه فرنگی رسیده و بدون لک استفاده کرد. توجه: اگر از پرس گوجه فرنگی استفاده می کنید، مراحل 2-5 را می توان نادیده گرفت.
گوجه‌فرنگی‌ها را نصف یا چهار قسمت کنید (اگر آبدار هستند، می‌توانید دانه‌ها و غشاء آن را جدا کنید)

گوجه فرنگی، نمک و روغن زیتون را در یک قابلمه بزرگ با هم مخلوط کنید و آن را به جوش آورید. توجه: اگر رب گوجه فرنگی خود را کنسرو می کنید، باید دستور العمل دیگری را دنبال کنید که شامل روغن نمی شود. دستورالعمل های کنسرو کردن را برای دستور العمل اصلاح شده در زیر ببینید.

بگذارید بجوشد تا گوجه فرنگی نرم شود و پوست آن کنده شود، این باید حدود 3 تا 4 دقیقه طول بکشد.

مخلوط گوجه فرنگی و روغن خود را در آسیاب غذا یا صافی/الک مشبک روی یک کاسه بزرگ بریزید.
گوجه‌فرنگی‌های خود را به شکل تفاله درآورید. اگر از صافی/الک ریز توری استفاده می کنید، از یک کاردک نرم برای فشار دادن گوشت گوجه فرنگی از داخل توری استفاده کنید.

تفاله گوجه فرنگی را به مدت 2 تا 4 ساعت بپزید (زمان به بافت رب دلخواه بستگی دارد) و حتماً مرتباً هم بزنید.
وقتی کارتان تمام شد، تفاله گوجه فرنگی شما باید به یک رب قرمز تیره خوش طعم تبدیل شده باشد.

پاداش: پودر پوست گوجه فرنگی باقیمانده (برای تبدیل به رب گوجه فرنگی)

هنگامی که از دستگاه پرس گوجه فرنگی، آسیاب مواد غذایی یا حتی یک الک ریز توری برای ایجاد تفاله گوجه فرنگی استفاده می کنید، پوست و دانه ها همیشه باقی می مانند. من اغلب فکر می‌کردم: چه می‌شد اگر بتوانم از آن پوست‌های اضافی برای چیزی غیر از یک خوراکی خوشمزه برای جوجه‌هایم استفاده کنم… خب، من بسیار خوشحالم که به شما بگویم: آن تکه‌های باقی‌مانده پوست گوجه‌فرنگی کاربرد دیگری هم دارد، و آن ساخت فوق العاده ساده

پوست گوجه فرنگی را می توان کم آب کرد، آسیاب کرد و به صورت پودر استفاده کرد یا با آب مخلوط کرد تا رب گوجه فرنگی بیشتری ایجاد شود!

دستورالعمل پودر پوست گوجه فرنگی:

پوست گوجه‌فرنگی‌های باقی‌مانده را در دمای 135 درجه یا دمای کم در فر یا آب‌گیری خشک کنید تا کاملا خشک شود.
آسیاب کردن دور! از آسیاب قهوه/ادویه، غذاساز یا هاون و هاون قدیمی خوب استفاده کنید (اگر صبر و استقامت دارید). پوست گوجه فرنگی خشک شده را خرد کنید تا زمانی که پودری به رنگ قرمز روشن و بسیار ریز باقی بماند.

پودر گوجه‌فرنگی خود را در یک ظرف دربسته نگهداری کنید (من شیشه‌های شیشه‌ای را ترجیح می‌دهم). می‌توانید از پودر گوجه‌فرنگی خود استفاده کنید یا به مقدار مساوی پودر و آب (مثلاً 1 قاشق چایخوری پودر به 1 قاشق چایخوری آب) را برای ایجاد رب گوجه فرنگی مخلوط کنید.

رب گوجه فرنگی خانگی خود را ذخیره کنید
همانطور که قبلاً اشاره کردم، مقدار کمی رب گوجه فرنگی می تواند کمک زیادی به شما کند، و حتی اگر قصد دارید فوراً از مقداری رب گوجه فرنگی استفاده کنید، برای بعداً چیزهای زیادی خواهید داشت. رب گوجه فرنگی را می توان در یخچال، فریزر یا حتی با استفاده از حمام آب گرم در کنسرو نگهداری کرد (در اینجا نحوه حمام آب را بیاموزید).

و اگر پودر پوست گوجه‌فرنگی را درست می‌کنید، می‌توانید به سادگی آن پودر را در یک ظرف شیشه‌ای در انباری خود ذخیره کنید و در صورت نیاز آن را به رب گوجه‌فرنگی تبدیل کنید.

شماره 1) نگهداری در یخچال
هنگامی که خمیر خود را کامل کردید، باید تا دمای اتاق خنک شود و سپس به یک ظرف دربسته منتقل شود. رب شما در یخچال برای چند ماه خوب می ماند. برخی از افراد برای جلوگیری از خشک شدن، مقداری روغن زیتون به بالای آن اضافه می کنند. این نوع ذخیره سازی کوتاه مدت برای دسته های کوچکی که به سرعت مورد استفاده قرار می گیرند، بهترین است.

 

شماره 2) نگهداری در فریزر
یکی از بهترین روش های نگهداری رب گوجه فرنگی در فریزر است. این شکل از فضای ذخیره سازی به شما امکان می دهد در مواقعی که راحت است از آنچه نیاز دارید استفاده کنید. می‌توانید سینی‌های یخ را پر کنید و زمانی که دستور پخت رب گوجه‌فرنگی نیاز داشت، یکی دو تا را بیرون بیاورید. یک روش اندازه‌گیری‌شده‌تر برای منجمد کردن رب گوجه‌فرنگی این است که تپه‌های به اندازه یک قاشق غذاخوری را روی یک ورقه پخت اندازه‌گیری کنید و آن‌ها را تا زمانی که لازم باشد منجمد کنید.

شماره 3) ذخیره سازی از طریق کنسرو
رب گوجه فرنگی را می توان با استفاده از کنسرو حمام آب گرم نگهداری کرد اما معمولاً برای دسته های بزرگتر استفاده می شود. مقدار زیادی گوجه فرنگی لازم است تا رب گوجه فرنگی به اندازه کافی درست شود تا ارزش کنسرو کردن رب گوجه فرنگی را داشته باشد، اما من این را به شما واگذار می کنم.

برای کنسرو رب گوجه فرنگی باید از دستور العمل کمی متفاوت پیروی کنید، زیرا نسبت روغن زیتون به گوجه فرنگی در دستور العمل فوق از قوانین کنسرو ایمن فعلی مرکز ملی نگهداری غذای خانگی پیروی نمی کند (منبع).

ایمنی کنسرو شوخی نیست، بنابراین اگر در مورد کنسرو کردن کمی ناراحت هستید، لطفا راهنمای نهایی ایمنی کنسرو را بخوانید.

اگر می خواهید رب گوجه فرنگی اضافی خود را قوطی کنید، باید اسید سیتریک یا آب لیموی بطری شده را به رب نهایی خود اضافه کنید. می توانید در مقاله من در مورد نحوه ایمن سازی گوجه فرنگی در مورد چرا باید اسید سیتریک یا آب لیمو را به کنسرو گوجه فرنگی خود اضافه کنید، بیشتر بخوانید. تجهیزات کنسرو اضافی نیز برای پردازش رب گوجه فرنگی مورد نیاز است.

مواد لازم برای کنسرو رب گوجه فرنگی:
14 پوند گوجه فرنگی (ترجیحا رب گوجه فرنگی)
1 قاشق چایخوری نمک دریایی خوب (من از نمک دریای خوب ردموند استفاده می کنم)
2 برگ بو (اختیاری برای افزایش طعم)

اسید سیتریک یا آب لیمو (به دستورالعمل های کنسرو کردن زیر مراجعه کنید)
دستور تهیه رب گوجه فرنگی:
گوجه فرنگی های خود را بشویید و چک کنید. فقط باید از گوجه فرنگی رسیده و بدون لک استفاده کرد. توجه: اگر از پرس گوجه فرنگی استفاده می کنید، مراحل 2-5 را می توان نادیده گرفت.
گوجه‌فرنگی‌ها را نصف یا چهار قسمت کنید (اگر آبدار هستند، می‌توانید دانه‌ها و غشاء آن را جدا کنید)

گوجه فرنگی و نمک را در یک قابلمه بزرگ با هم مخلوط کنید، سپس آن را به جوش آورید.
بگذارید بجوشد تا گوجه فرنگی نرم شود و پوست آن کنده شود، این باید حدود 3 تا 4 دقیقه طول بکشد.
مخلوط گوجه‌فرنگی خود را در آسیاب غذا یا صافی/الک ریز روی یک کاسه بزرگ بریزید.

گوجه‌فرنگی‌های خود را به شکل تفاله درآورید. اگر از صافی/الک ریز توری استفاده می کنید، از یک کاردک نرم برای فشار دادن گوشت رب گوجه فرنگی از داخل توری استفاده کنید.

تفاله گوجه فرنگی خود را (اگر از برگ بو برای طعم بیشتر استفاده می کنید، در این زمان اضافه کنید) به مدت 2 تا 4 ساعت (زمان به بافت رب دلخواه بستگی دارد) با روش دلخواه بپزید و حتما مرتباً هم بزنید.
وقتی کارتان تمام شد، تفاله گوجه فرنگی شما باید به یک رب قرمز تیره خوش طعم تبدیل شده باشد.

اگر از برگ بو برای افزایش طعم استفاده می کنید، مطمئن شوید که در این زمان آن ها را بردارید.
دستورالعمل های کنسرو کردن زیر را دنبال کنید.