خرید رب گوجه فرنگی یاسان قیمت عمده

خرید رب گوجه فرنگی یاسان قیمت عمده ، بهترین مارک رب گوجه فرنگی ، پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی تهران ، مرکز فروش عمده رب گوجه فرنگی تهران

مجتمع کشت و صنعت یاسان یکی از تولیدکنندگان پیشکسوت و با تجربه در صنایع غذایی کشور می باشد که تا کنون با بیش از چهار دهه حضور فعال در تولید فراورده های رب گوجه فرنگی و انواع کمپوت و کنسرو و مربا نقش بسزایی در این صنعت داشته است

تولید رب گوجه فرنگی در کارخانه ، رب ۸۰۰گرمی یاسان ، فروش رب گوجه فرنگی ، قیمت رب یک کیلویی

با استفاده از این روش که در کارخانه های تولید کننده رب گوجه فرنگی انجام میگیرد ، چون رب گوجه فرنگی تحت شرایط خلا و دمای پایین حدود 65 الی 70 درجه سانتیگراد تغلیظ میشود ، در نتیجه میزان اکسیداسیون و از بین رفتن ویتامین ث کاهش یافته و همچنین رنگ رب تولید شده به صورت قرمز روشن و بدون رنگ و طعم سوختگی و سیاه شدن می باشد

خرید رب گوجه فرنگی یاسان قیمت عمده خرید رب گوجه فرنگی یاسان قیمت عمده ، بهترین مارک رب گوجه فرنگی ، پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی تهران ، مرکز فروش عمده رب گوجه فرنگی تهران

خرید رب گوجه فرنگی یاسان قیمت عمده

اندازه گیری مقدار نمک در کنسرو رب گوجه فرنگی در آزمایشگاه های تخصصی و همکار با ادارات و سازمان ها به روش ولهارد انجام می گیرد اما در کارخانجات و صنایع در هنگام تولید به دلیل سرعت بیشتر با روش موهر این آزمون اندازه گیری نمک انجام می شود.

آدرس کارخانه و دفتر مرکزی رب یاسان ، ارزانترین رب گوجه ، قیمت رب یک کیلویی ، فروش رب گوجه فرنگی درب کارخانه ، پرفروش ترین رب گوجه فرنگی

به پختن رب گوجه فرنگی روی حرارت متوسط، بدون درپوش، ادامه دهید تا رب آنقدر غلیظ شود که روی یک قاشق گرد شود. به دنبال نشانه هایی باشید که گوجه فرنگی ها تقریباً پخته شده اند. خمیر داغ در حال جوش باید مانند دریای سرخ وقتی قاشقی را می‌کشید «ردیابی» کند یا مانند آن قسمت شود، حتی زمانی که قاشق برداشته می‌شود پر نشود.

معمولاً حدود 2 و 1/2 ساعت طول می کشد تا رب کاملاً کم شود، فقط مطمئن شوید که آن را مرتباً هم بزنید (و بیشتر اوقات تا آخر) تا رب نسوزد یا به کف قابلمه نچسبد. مراقب سوختگی های تصادفی ناشی از پاشیدن رب گوجه فرنگی باشید (و حتما از پوشیدن لباس های سفید یا رنگ روشن برای جلوگیری از لکه های مربوط به پاشش اجتناب کنید).

وقتی رب گوجه‌فرنگی به پایان رسید، و در حالی که هنوز داغ است، گام بعدی این است که آن را برای کنسرو کردن در قوطی آب جوش آماده کنید. مرکز خرید رب گوجه ارزان عمده

خرید رب گوجه فرنگی یاسان قیمت عمده خرید رب گوجه فرنگی یاسان قیمت عمده ، بهترین مارک رب گوجه فرنگی ، پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی تهران ، مرکز فروش عمده رب گوجه فرنگی تهران

قیمت رب گوجه فرنگی 10 کیلویی

نمونه برداری و کنترل کیفیت گوجه فرنگی

کنسرو رب گوجه فرنگی
یک قوطی آب جوش، 8 یا 9 شیشه کنسرو نیم لیتری و درب دو قسمتی آماده کنید. اگر در مورد کنسرو کردن با حمام آبی تازه کار هستید، می توانید هر آنچه را که باید در مورد این فرآیند بدانید در پست من، راهنمای مبتدیان برای کنسرو کردن در حمام آبی، بیاموزید.

این دستور العمل رب گوجه فرنگی برای پردازش در یک کنسرو تحت فشار آزمایش نشده است، بنابراین من قویاً پیشنهاد می کنم به روش قوطی آب جوش که در این بخش توضیح داده شده است پایبند باشید.

رب گوجه فرنگی بسیار غلیظ است که نفوذ گرما به محتویات کل شیشه را دشوارتر می کند. به همین دلیل، من همیشه از شیشه های نیم پینتی استفاده می کنم، که مکرراً برای اثربخشی آنها در هنگام تولید نتایج ثابت و ایمن برای مواد غذایی آزمایش شده است.

قبل از اینکه رب گوجه فرنگی بین شیشه ها پخش شود، برگ بو و حبه سیر کامل را جدا کنید. مرکز خرید رب گوجه ارزان عمده

رب گوجه فرنگی داغ را با احتیاط بین شیشه ها پخش کنید و 1/2 اینچ از فضای سر باقی بماند.

انتقال و شستشوی گوجه فرنگی

تحویل محصول پیمانکاران به کارخانه

مانند هر نوع پروژه کنسروسازی، شیشه ها نیز باید داغ باشند تا از شوک حرارتی تصادفی جلوگیری شود.

حباب های هوای باقی مانده را با کشیدن یک کاردک غیرفلزی، چاقوی پلاستیکی یا چوبی چوبی در داخل شیشه بین رب گوجه فرنگی و کنار شیشه بردارید. شیشه ها را با حوله کاغذی مرطوب و تمیز به دقت پاک کنید و درب های آماده کنسرو را بپوشانید.

درب ها را باید تا زمانی که با نوک انگشت سفت شوند، سفت کنید (به این معنی که وقتی حلقه به راحتی از چرخش باز ایستاد، به اندازه کافی سفت می شود). حلقه ها را محکم پیچ ندهید و بعد از پردازش رب گوجه فرنگی آنها را تنظیم نکنید.

شیشه های پر شده را در یک قوطی آب جوش برای مدت زمانی که در زیر نشان داده شده است، بین 45 تا 60 دقیقه بسته به ارتفاع، پردازش کنید. من نموداری را با زمان های کنسرو در زیر برای مرجع قرار داده ام:

جدول زمانی کنسرو رب گوجه فرنگی
حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید شیشه های فرآوری شده 5 دقیقه دیگر در آب داغ بمانند و سپس با احتیاط آن را با بالابر شیشه بردارید. شیشه ها را روی یک قفسه خنک کننده یا یک حوله تمیز قرار دهید و حداقل 1 اینچ فضای اطراف هر شیشه بگذارید. برای جلوگیری از شکستن شیشه در اثر شوک حرارتی از سطوح سرد و پیش ران های سرد خودداری کنید.

حداقل 12 ساعت و حداکثر 24 ساعت به شیشه ها زمان دهید تا به دمای اتاق برسند و سپس تست کنید تا مطمئن شوید که شیشه ها به درستی بسته شده اند.

برای آزمایش مهر و موم، به آرامی درب آن را فشار دهید: اگر به سمت پایین می‌افتد و سپس پشتیبان می‌گیرد، شیشه به درستی مهر و موم نشده است. شیشه های بدون مهر و موم رب گوجه فرنگی باید ابتدا به یخچال منتقل شده و استفاده شود.

اگر درب آن تکان نخورد، فرآیند کنسرو کردن کار کرده است و شیشه ها به درستی مهر و موم شده اند. حلقه ها را بردارید، روی شیشه ها را با محتویات و تاریخ پردازش برچسب بزنید و رب گوجه فرنگی کنسرو شده را در جای خنک، تاریک و خشک نگهداری کنید.

بارگیری و انتقال گوجه فرنگی ها به کارخانه فرآوری

برداشت گوجه فرنگی از مزرعه

خرید عمده رب گوجه یاسان. فروش عمده رب گوجه یاسان. قیمت عمده رب گوجه یاسان. نمایندگی فروش عمده رب گوجه یاسان