خرید آب معدنی سوانا تک نفره قیمت عمده

خرید آب معدنی سوانا تک نفره قیمت عمده ، بهترین مارک آب معدنی ، پخش کننده اصلی آب معدنی تک نفره تهران ، فروشنده عمده آب معدنی در تهران ، خرید عمده آب معدنی از کارخانه

شرکت تعاونی 333 سپیدان محصولات خود را با نام تجاری سوانا(sovana) که به معنی مادر آبها در زبان ترکی می باشد را به بازار عرضه می نماید.

کارخانه آبمعدنی سوانا در استان فارس /شهرستان سپیدان احداث گردیده است. به دلیل موقعیت استراتژیک منطقه و برفگیر بودن و نزدیک بودن از نظر جغرافیایی به کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه امارات متحده عربی ،کویت ،قطر،بحرین ،عمان عراق و همچنین نزدیک بودن به منطقه صنعتی اقتصادی عسلویه دراستان بوشهر از مزایای بالایی برخوردار است.

جهت سفارش آب معدنی و اطلاع از قیمت با تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

در همین راستا این منطقه به بزرگترین قطب تولید آبمعدنی در کشور تبدیل شده است. ضمناً در ارتفاعات این شهر نیز کوه های یخی به قطرهای بسیار بالا وجود دارد که سالیانه به ضخامت آنها افزوده می شود.

خرید آب معدنی سوانا تک نفره قیمت عمده خرید آب معدنی سوانا تک نفره قیمت عمده ، بهترین مارک آب معدنی ، پخش کننده اصلی آب معدنی تک نفره تهران ، فروشنده عمده آب معدنی در تهران ، خرید عمده آب معدنی از کارخانه

خرید آب معدنی سوانا تک نفره قیمت عمده

چرا آب معدنی می نوشیم؟

با توجه به اینکه عناصر موجود در آب معدنی در طول سال تفاوت نمی کند و ویژگی های آن با نیازهای بدن انطباق دارد تمام رده های سنی و حتی افراد حساس به بعضی پارامترهای آب می توانند آب معدنی را بدون دغدغه مصرف کنند.

آب معدنی مطلوب را چگونه بشناسیم؟ خرید 12000 عدد آب معدنی نیم لیتری درجه یک با تاریخ انقضا بلند مدت

داشتن مجوزهای بهداشتی و استاندارد ملّی ، توجه به فاکتورهای املاح و عناصر موجود در آب و مقایسه آن با حدود مجاز ، اطمینان از استقرارکارخانه در اماکن پاک و فاقد منابع آلودگی ساز نظر سازمانهای مسئول می تواند راه مطمئن شناسایی آب معدنی های مطلوب باشد.

مواد تشکیل دهنده آب معدنی چه عناصری هستند ؟

منشاء املاح آب عناصر موجود در لایه‌های مختلف زمین است که آب از آن ها عبور می‌کند و از لحاظ زمین‌شناسی و فیزیکی مصون است. آب از سطح یکسانی از محتوای املاح معدنی خاص، عناصر کمیاب و دیگر ترکیبات برخوردار بوده و مواد معدنی بصورت جداگانه به آب اضافه نمی گردد.

چرا بعد از گذشت 12 ساعت درصورت باز نگه داشتن بطری مواد سفید رنگی دیده می شود؟

اگر آب در معرض هوا قرار گیرد و در پوش نداشته باشد، آب درون لیوان تبخیر شده و املاح معدنی بیشتر نمایان می‌شوند. اما اگر درب ظرف نگه دارنده بسته باشد، این اتفاق نمی‌افتد.

TDSچیست؟

TDS (Total Dissolved Solids)

به مجموع مواد جامد محلول در آب می‌گویند

ارتفاع محل استقرار کارخانه از سطح دریاهای آزاد 2200 متر است. ویژگی های خاص این منطقه از نظر کیفیت آب از سال ها قبل شهره خاص و عام بوده به طوری که در 50 سال پیش ارتباط خانه های مسکونی در این منطقه در 4 الی 6 ماه سال از طریق تونل های برفی بوده است.

درفراوری بسته بندی آب سوانا از تکنولوژی پیشرفته استفاده گردیده و با توجه به اینکه هیچگونه مواد نگهدارنده به آب اضافه نمی گردد لذا از سیستم های بسیار قوی و پیشرفته فیلتراسیون مارک PALL استفاده گردیده است.

خرید آبمعدنی ۱/۵ لیتری با بسته بندی بر روی پالت به صورت تسمه و نایلون کشی شده با تاریخ تحویل

هدف این شرکت در راستای بهبود مستمر و جلب رضایت مشتری و کاهش ضایعات و رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی مواد غذائی گام بردارد و لذا در این راستا جهت گیری های اصلی خود را بر اساس محورهای زیر تنظیم نموده است

· تعهد به رعایت قوانین و مقررات ملی – استانداردهای ملی و بین المللی ISO 9001:2000 و HACCP و همچنین رعایت قوانین و مقررات و الزامات درون کارخانه ای

· تعهد به شناسائی الزامات مشتری و بکارگیری الزامات شناخته شده در راستای مشتری

· تعهد به بهبود مستمر به فرآیند و روشها و سیستم های مدیریتی و ایمنی در راستای افزایش کیفیت و کاهش یا حذف خطرات و ریسک های غیر قابل پذیرش در تولید محصولات

خرید آب معدنی سوانا تک نفره قیمت عمده خرید آب معدنی سوانا تک نفره قیمت عمده ، بهترین مارک آب معدنی ، پخش کننده اصلی آب معدنی تک نفره تهران ، فروشنده عمده آب معدنی در تهران ، خرید عمده آب معدنی از کارخانه

آبمعدنی لیوان پت 140 cc سوانا

· تعهد به ارتقاء دانش فنی و علمی در کلیه سطوح پرسنلی در سطح سازمانی

· تعهد به تهیه و بازنگری تصویب Quality Plan و HACCP Plan و نظارت بر اجرای مستمر آنها

· تلاش مستمر در جهت حفظ و بهبود GMP به منظور کاهش یا حذف مخاطرات شناسائی شده

· تعهد به کنترل نقاط بحران ساز در ایمنی مواد غذائی و جلوگیری از خروج یا توزیع محصول دارای مخاطره

مسئولیت اصلی برقراری و استقرار این سیستم به عهده اینجانب است و کلیه مدیران و کارکنان شرکت، مسئولیت مشارکت و انجام وظایف و مسئولیتهای مشخص شده در این سیستم را بر عهده دارند. مسئولیت طرح ریزی، هدایت و نظارت مستمر بر کارکرد صحیح بر عهده نماینده اینجانب در سیستم های مدیریتی است که گزارش های خود را به طور منظم بر اساس ممیزی های داخلی و بازنگری مدیریت، در جهت بهبود مستمر، متناسب با کارآئی سیستم به اینجانب ارائه می نماید.

نیترات آب چقدر باید باشد و آیا با جوشیدن از بین می رود؟

این عنصر هم همانند دیگر عناصر می‌بایست در حد استانداردهای جهانی باشد. مصرف زیادتر از حد استاندارد این عنصر مفید نمی باشد. طبق اعلام اداره استاندارد ایران و سازمان بهداشت جهانی WHO، میزان مجاز نیترات در آب حداکثر 50 میلی‌گرم در لیتر می‌باشد. هنگام جوشاندن آب، نیترات از بین نمی رود و در واقع شما با بخار کردن آب، میزان نیترات در هر لیتر را افزایش داده‌اید.

آیا بطری های آبمعدنی زاست؟

خیر. پلاستیک استفاده شده در ساخت بطری، PET نامیده می‌شود که برای بسته بندی آب حتماً باید از نوعfood grade بوده که حتی در دمای گرم و یا سرد ایمن باشد. PET توسط تمام سازمان‌های حفاظت از ایمنی و حمایت از مصرف کننده در سراسر جهان تأیید شده است. معمولا PET با سایر پلاستیک‌هایی که سال‌های گذشته در ساخت بطری نوشیدنی‌های دیگر استفاده می‌شد اشتباه گرفته می‌شود.