خرید آب معدنی گراند سو تک نفره قیمت عمده

خرید آب معدنی گراند سو تک نفره قیمت عمده ، بهترین مارک آب معدنی ، پخش کننده اصلی آب معدنی ، فروشنده عمده آب معدنی تهران ، دفتر فروش آب معدنی تهران

آب معدنی 12تایی نیم لیتری گراندسو آب معدنی 12تایی نیم لیتری گراندسو آب معدنی 12تایی نیم لیتری گراندسو

آب معدنی گراندسو از چشمه”نظرچشمه” واقع در ارتفاع 500متری از محل کارخانه و فاصله 7000متر از آن در دل جنگلهای بکر و دست نخورده رستم آباد شمالی سرچشمه گرفته

جهت سفارش آب معدنی و اطلاع از قیمت با تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

خرید آب معدنی گراند سو تک نفره قیمت عمده خرید آب معدنی گراند سو تک نفره قیمت عمده ، بهترین مارک آب معدنی ، پخش کننده اصلی آب معدنی ، فروشنده عمده آب معدنی تهران ، دفتر فروش آب معدنی تهران

خرید آب معدنی 12تایی نیم لیتری

آب معدنی طبیعی گراندسو

نگاه اجمالی

آبهای معدنی ، از چشمه‌های طبیعی یا چشمه‌هایی که مصنوعا ایجاد کرده‌اند، جریان دارند و آنها را در همان سرچشمه در ظرف مخصوصی پر می‌کنند و برای مصرف حمل می‌نمایند. آب چشمه‌ها بطور کلی دارای نمکهایی هستند که در موقع عبور آب از سطح زمین در آن حل شده ولی آب مقطر فاقد این نمکهاست. مقدار این نمکها در آبهای معدنی بمراتب زیادتر و لااقل به یک در هزار می‌رسد.

ترکیبات آب معدنی

در آب معدنی ترکیباتی مانند نمکهای ید و ترکیبات آرسنیک و ترکیبات گوگرددار و مواد رادیواکتیو و نظیر آنها وجود دارد که در آب معمولی نیست. از آنجائیکه ترکیبات قشر زمین در نقاط مختلف ، متفاوت می‌باشد، مسلم است که ترکیبات آبهای معدنی هم فرق می‌کند. مثلا در یک آب معدنی مقدار کلرور سدیم زیادتر و در آب معدنی دیگر مقدار آهک زیادتر است.

تفاوت آب معدنی و آب آشامیدنی

اکثر بطری های آب عرضه شده موجود در بازار آب معدنی هستند اما بر روی برخی از بطری ها عبارت آب معدنی به چشم می خورد . اما عموم مردم از تفاوت این دو بی اطلاع هستند.

درساخت کارخانه آب معدنی گراندسو کلیه الزامات بهداشتی مطابق با اخرین ایین نامه های اداره استاندارد ایران و استاندارد های بین المللی رعایت گشته و نیروهای آموزش دیده تحت آزمایشات مئاوم پزشکی و سلامت قرار میگیرند

پایین ترین نیترات

بهتر است بدانیم یکی از عناصر زیان آور در آب های معدنی نیترات می باشد . که آب معدنی گراندسو جز محدود آب هاب معدنی میباشد که از پایین ترین مقدار نیترات در بین آب اهای معدنی موجود در کشور است. پس توصیه میشوذ قبل از نوشیدن هر آب به میزان نیترات آن توجه شود

چشمه‌های کلرور سدیم: در آب این چشمه‌ها بیش از یک گرم املاح در لیتر موجود است و بیشتر این املاح نیز کلرور سدیم می‌باشد.

آب آهن‌دار: آب‌هایی که در یک لیتر آب آن‌ها بیش از ده میلی گرم آهن به حالت محلول موجود باشد، از آنجایی که آب‌های آهنی زود تجزیه و آهن آن‌ها ته‌نشین می‌شود، معمولاً در همان سرچشمه آن را می‌آشامند.
آب گوگردی: این آب‌ها دارای هیدروژن سولفوره آزاد یا هیدروسولفور یا هر دوی این‌ها می‌باشند (بوی هیدروژن سولفوره، شبیه بوی تخم مرغ گندیده است)

آب آهک‌دار: این آب‌ها دارای نمک‌هایی هستند که قسمت اعظم آن‌ها کربنات اسید کلسیم و کربنات اسید منیزیم و گچ و انیدرید کربنیک می‌باشد.
چشمه‌های آرسنیک‌دار: این چشمه‌ها دارای مقدار جزئی آرسنیک هستند که بعلت کمی مقدار اثر کشندگی ندارد.

آزمایشات پیشرفته

در راستای احترام به مشتری و تعهد به تولید آب معدنی سالم کارشناسان گراندسو در فصول مختلف سال با آزمایش و بررسی دقیق چشمه آب معدنی گراندسو از سلامت کامل آن اطمینان حاصل میکنند. همچنین همکاران ما همواره سلامت و کیفیت آب های تولیدی را از نظر مواد معدنی و نیترات مور آزمایش قرار میدهند

چشمه طبیعی

میان آب معدنی و آب آشامیدنی تفاوت اندکی وجود دارد اما هر دو از نظر بهداشت و سلامت آب مورد اطمینان بوده و تفاوت آنها فقط در املاح موجود در آب و طبیعی بودن آنها می باشد. ولی بدلیل قیمت یکسان ، اکثر مردم از این موضوع بی اطلاع هستند.

برای تهیه آب های معدنی ، استاندار های مشخصی تعریف شده است به صورتی که آب معدنی باید از سفره ها و چشمه های آب معدنی که معمولاً در مناطق کوهستانی ، بکر و دور از فضولات انسانی و حیوانی است تهیه گردد اما برای آب آشامیدنی این استاندارد وجود ندارد و فقط آب باید بهداشتی و عاری از هر گونه میکروب باشد .

کارخانه آب آشامیدنی را حتی می‌توان در کنار یک شهرک صنعتی احداث کرد چرا که در صورت آلوده شدن آب ، می‌توان آن را با فرآیندها و تغییرات شیمیایی از هر گونه آلودگی‌ پاک کرد.

برای تهیه آب‌های معدنی اجازه استفاده از روش‌های شیمیایی برای تصفیه وجود ندارد، اگرچه آب‌های آشامیدنی به روش‌های شیمیایی و کلرزنی، تابش اشعه Uvو اسمز معکوس تصفیه می‌شوند اما تولیدکننده در تولید هر دو محصول ملزم به رعایت موارد ایمنی برای مصرف‌کننده هستند و در کیفیت محصول نهایی و سلامتی آن تفاوتی میان آب معدنی و آب آشامیدنی وجود ندارد.

در آب‌های معدنی و آشامیدنی ثبات نسبی مواد معدنی باید احراز شودو پارامترهای معدنی مانند کلسیم، نیترات، سدیم ، روی ، آلومینیوم و… در آب‌های معدنی باید در چهار فصل از ثبات نسبی برخوردار باشد، در حالی که این ثبات پارامترها در آب‌های آشامیدنی لازم نیست و می‌تواند در هر فصل از سال متغیر باشد.

آب معدنی گرندسو از چشمه “نظرچشمه” واقع در ارتفاع 500 متری از محل کارخانه و فاصله 7000 متر از آن در دل جنگلهای بکر و دست نخورده ییلاقات سلانسر در رستم آباد شمالی سرچشمه گرفته است این چشمه بسیار قدیمی بوده و مردمان این منطقه سالها از این نعمت خدادادی بهره مند بوده اند

سرشار از مواد معدنی

آب های معدنی گراندسو تمامی میکرو مینرال هایی مفیدی که نیاز روزمره بدن شما میباشد و بسیار سخت و غیرقابل خوردن در طبیعت یافت می شود را همه و همه یکجا در آب های معدنی گراندسو قرار داد و با تکنولوژی بروز آب های معدنی ما نه تنها نیاز شما را برطرف کرده بلکه با طعم و طراوتی دلنشین همواره شادابی را به ارمغان خواهیم آورد

مناسب برای تمام سنین

یکی از مشخصات بارز در آب های معدنی گراندسو طعم لطیف و ملایم این آب معدنی میباشد. با توجه به TDS بسیار مناسب آن نوشیدن این آب برای همه ی اعضای خانواده دلنشین است. TDS مجموع ذرات جامد محلول در آب میباشد.

دریافت نمایندگی پخش آب معدنی در تهران

آب معدنی اسیدی: این آب‌ها باید لااقل در یک لیتر، یک گرم انیدرید کربنیک طبیعی آزاد محلول داشته باشد.

آب معدنی سولفات سدیم‌دار: آب این چشمه‌ها دارای سولفات سدیم و همچنین کلرور سدیم و بی‌کربنات سدیم می‌باشند.

آب چشمه‌های تلخ: مهم‌ترین ماده شیمیایی که در آب این چشمه‌ها موجود است و موجب تلخی مزه آن‌ها می‌گردد، سولفات منیزیم می‌باشد، اما علاوه بر سولفات منیزیم، اکثراً سولفات سدیم و کلرور سدیم هم در آن‌ها وجود دارد.

برا خرید آب معدنی کوچیک گرند تماس گرفتم ما هر15روز2700باکس نیاز داریم آرامستان همدان قیمت چنده؟