خرید بیکینگ پودر مهسا کیسه ای قیمت عمده

خرید بیکینگ پودر مهسا کیسه ای قیمت عمده ، مرکز پخش بیکینگ پودر تهران قیمت بکینگ پودر کوچک فله ، قیمت بیکینگ پودر مهسا ، بکینگ پودر مهسا ۱۰۰گرمی تعداد درکارتن۱۲۰عدد

فروش عمده بکینگ پودر قیمت بکینگ پودر کیلویی بیکینگ پودر مهسا با شماره استاندارد غ ۷۶۳۶۸۱۳۹۲ قدرت حداقل ۱۵% گاز انیدرید کربنیک(CO2) در اوزان صدگرمی ، یک کیلوئی ، پنج کیلوئی و بیست و پنج کیلوئی تولید و عرضه میگردد.

خرید بیکینگ پودر مهسا کیسه ای قیمت عمده خرید بیکینگ پودر مهسا کیسه ای قیمت عمده ، مرکز پخش بیکینگ پودر تهران قیمت بکینگ پودر کوچک فله ، قیمت بیکینگ پودر مهسا ، بکینگ پودر مهسا ۱۰۰گرمی تعداد درکارتن۱۲۰عدد

فروش عمده بکینگ پودر مهسا

بیکینگ پودر مهسا کیسه ی ده کیلویی هر کیسه شامل دو کیسه پنج کیلویی.

حداقل فروش ۵کیلو

چگونه با بکینگ پودر بپزیم

ارتفاعات زیاد بر مقدار بیکینگ پودر مورد نیاز در یک دستور غذا تأثیر می گذارد زیرا فشار اتمسفر واکنش دی اکسید کربن را تغییر می دهد. فشار هوای کمتر در ارتفاعات بیشتر باعث انبساط بیشتر دی اکسید کربن می شود، بنابراین برای رسیدن به همان نتیجه به بکینگ پودر کمتری در ارتفاع 3000 فوتی نیاز دارید.

پکین پودر مهسا 10 کیلویی و پنج کیلویی و 100 گرم موجود است

قیمت بیکینگ پودر یک کیلویی مهسا اگر بکینگ پودر را 20 تا 50 درصد کاهش ندهید، بسته به محل شما، ممکن است با یک کیک با بافت درشت یا مافین های غلیظ ناخوشایند مواجه شوید.

فروش ویژه بیکینگ پودر کیلویی در کیسه های 25 کیلویی

همچنین هنگام استفاده از بکینگ پودر باید مراقب باشید که دوغ را جایگزین شیر معمولی کنید، زیرا تعادل قلیایی و اسیدی را به هم می زند. دوغ نسبت به شیر معمولی اسید بیشتری دارد که باعث کاهش دی اکسید کربن آزاد شده و خنثی شدن فرآیند خمیر شدن می شود.

برای رسیدن به نتیجه دلخواه هنگام استفاده از دوغ به جای شیر، مقداری یا تمام بکینگ پودر را جایگزین جوش شیرین کنید. به ازای هر فنجان دوغ که به جای شیر شیرین استفاده می شود، مقدار بیکینگ پودر را 2 قاشق چایخوری کم کنید و 1/2 قاشق چایخوری جوش شیرین جایگزین آن کنید.

مزه بکینگ مثل چیه؟

بیکینگ پودر به غذاها طعم نمی بخشد. این به سادگی باعث واکنش شیمیایی می شود که باعث می شود کلوچه ها، کیک ها و نان سریع شما بالا بیاید. پودر آب پنیر شرکت ایلیکا بسته بندی 20 کیلویی

جایگزین بیکینگ پودر

اگر متوجه شدید که بیکینگ پودر ندارید، می توانید خودتان درست کنید. برای 1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر، 1/2 قاشق چایخوری کرم تارتار را با 1/4 قاشق چایخوری جوش شیرین مخلوط کنید. اگر قصد دارید محصول خود را برای نگهداری مخلوط کنید، باید 1/4 قاشق چایخوری نشاسته ذرت را نیز به این نسبت اضافه کنید، زیرا نشاسته ذرت رطوبت اضافی را در ظرف نگهداری جذب می کند و از واکنش زودرس احتمالی جلوگیری می کند.

همچنین به خاطر داشته باشید که بیکینگ پودر خانگی یک نسخه تک اثر است که سریعتر و در دمای پایین تری نسبت به بیکینگ پودری که از فروشگاه می خرید، عمل می کند، بنابراین دستور پخت خود را به سرعت کنار هم بگذارید.

دستور پخت با بکینگ پودر
بکینگ پودر به مواد پخته شده که به سرعت از کاسه همزن به فر می‌روند، قدرت خمیری می‌افزاید. خرید بکینگ پودر مهسا۱کیلویی تعداد در کارتن ۱۵عدد

بیسکویت باترمیلک روزانه
کیک کلاسیک 1-2-3-4
کلوچه بلوبری با رویه دارچین و شکر
از کجا بیکینگ پودر بخریم

بیکینگ پودر دو اثر را می توان به راحتی در هر فروشگاه مواد غذایی ایالات متحده یافت. با این حال، یافتن گونه های تک اثر در ایالات متحده به طور فزاینده ای دشوار است. اگر در دستور العمل‌های قدیمی‌تر، بیکینگ پودر تارتارات یا فسفات بدون هیچ دستورالعملی برای جایگزینی مشخص شده است، یک فروشنده غذاهای وارداتی را بررسی کنید یا از خارج سفارش دهید.

ذخیره سازی
بیکینگ پودر به مرور زمان قدرت خود را از دست می دهد. پس از باز شدن، باید ظرف چند ماه استفاده شود. سرآشپزها اغلب توصیه می کنند قبل از افزودن بیکینگ پودر خود به دستور پخت، 1/2 قاشق چای خوری را در یک فنجان اندازه کنید و 1/3 فنجان آب شیر داغ را روی آن بریزید. مخلوط باید با اشتیاق حباب بزند. اگر اینطور نیست، آن را بیرون بیندازید یا از آن برای تمیز کردن و بو کردن استفاده کنید.

بیکینگ پودر یک افزودنی مجاز خوراکی ، به عنوان عامل «ورآورنده» ، «ترد کننده» ، «ارتقا دهنده کیفی» در روند پخت کیک ، شیرینی ، نان و بعضی از غذاها توصیه گردیده است . قیمت بکینگ پودر فله

ترکیبات اصلی این محصول شامل جوش شیرین و اسیدهای مجاز خوراکی میباشد و نسبت مواد اولیه به گونه ای تنظیم گردیده است که پس از اتمام مراحل پخت ، جوش شیرین کاملاً تجزیه و از محیط محصول خارج میگردد . لذا مصرف محصول این شرکت هر گونه نگرانی نسبت به مضرات جوش شیرین موجود در بیکینگ پودر را مرتفع میسازد . ترکیبات و اسید(های) خوراکی مناسب با توجه به

بیکینگ پودر : در سطلهای 1.5 ، 3 و 10 کیلویی و قوطیهای 100 گرمی با کیفیت بسیار خوب عرضه می شود. قیمت بیکینگ پودر یک کیلویی مهسا

* محصول نهایی خط تولید
* مواد اولیه مصرفی در خط تولید
* نوع خط تولید و شرایط پخت

انتخاب میگردد. این شرکت با توجه به اهمیت و تنوع کاربرد این افزودنی غذایی محصولات خود را تحت نامهای تجاری مهسا ( دارای پروانه ساخت شماره ۳۸/۱۰۰۳۵ ) و لانک ( دارای پروانه ساخت شماره ۳۸/۱۰۰۸۶ ) تولید و عرضه مینماید .

بیکینگ پودر لانک با قدرت حداقل ۱۵% گاز انیدرید کربنیک(CO2) در بسته های بیست و پنج کیلوئی جهت مصارف صنعتی و برای مناطقی که آب مصرفی منطقه قلیایی یا بطور عام مشکل قلیاییت در محصول نهایی دارند پیشنهاد میگردد.

خرید بکینگ پودر مهسا ۵ کیلوئی تعداد در کارتن۴عدد بیکینگ 5 کیلویی مهسا

بیکینگ پودر مخصوص مهسا با قدرت حداقل ۱۸% گاز انیدرید کربنیک(CO2) صرفاً در بسته های بیست و پنج کیلوئی جهت مصارف صنعتی تولید و عرضه میگردد . میزان مصرف این نوع بیکینگ پودر حدود ۲۰% نسبت به سایر انواع کاهش می یابد.

بیکینگ پودر مهسا دو مرحاه ای ( Double Acting ) با حداقل قدرت ۱۵% گاز کربنیک در بسته های بیست و پنج کیلوگرمی برای مصرف کنندگانی که جهت تولید محصول خود از این نوع بیکینگ پودر استفاده مینمایند.

بیکینگ پودر یک عامل خمیر کننده شیمیایی رایج است که برای ایجاد بافت سبک و کرکی در بسیاری از محصولات پخته شده استفاده می شود. بکینگ پودر از یک پودر قلیایی، یک نمک اسیدی و یک نشاسته خنثی تشکیل شده است.

اجزای قلیایی و اسیدی با هم ترکیب می‌شوند تا بکینگ پودر را خمیر کنند، در حالی که نشاسته (معمولاً نشاسته ذرت یا سیب‌زمینی) رطوبت را جذب می‌کند و قدرت پودر را در طول نگهداری طولانی‌تر می‌کند.

پکن پودر مهسا ( ۱۰۰ گرمی ۱ کیلویی ۵ کیلویی ۱۰ کیلویی و ۲۵ کیلویی )

بیکینگ پودر اغلب برای خمیر مافین، پنکیک، نان سریع یا سایر مخلوط هایی که از خمیر شل استفاده می کنند استفاده می شود. خمیرها به اندازه کافی قوی نیستند که بتوانند برای مدت طولانی در گازها نگه دارند، بنابراین آنها نیاز به عمل خمیری سریع دارند، مانند کاری که با بکینگ پودر یا جوش شیرین ایجاد می شود.

بکینگ پودر چگونه کار می کند؟

هنگامی که اسیدها و بازها با هم ترکیب می شوند، اغلب گاز را به عنوان محصول جانبی واکنش آزاد می کنند. برای جلوگیری از واکنش بیکینگ پودر به محض تهیه، از اسیدی استفاده می شود که تا زمانی که آب اضافه نشود با پایه واکنش نمی دهد.

هنگامی که رطوبت به بکینگ پودر اضافه می شود، اسید و باز واکنش داده و گاز دی اکسید کربن تولید می کنند. با آزاد شدن گاز، در خمیر گیر می کند که باعث باد شدن و انبساط آن می شود.

نشاسته خنثی اضافه شده به بکینگ پودر رطوبت هوای محیط را جذب می کند و در نتیجه از کاتالیزور واکنش در حین نگهداری جلوگیری می کند.

بیکینگ پودر 100 گرمی دیهیم
بیکینگ پودر 10 کیلویی دیهیم

پودر خمیرمایه

بیکینگ پودر یک خمیرکننده شیمیایی قابل اعتماد و با کیفیت است. برای موثر بودن، همه بیکینگ پودرها به واکنش بین یک یا چند اسید روی بی کربنات سدیم برای تولید گاز دی اکسید کربن متکی هستند. درست مانند خمیر مایه مخمر، وجود گاز دی اکسید کربن حباب های هوا ایجاد می کند که باعث بالا آمدن محصول می شود.

دو نوع بیکینگ پودر اصلی در بازار موجود است:

بیکینگ پودر پیوسته یا تک عمل
بکینگ پودر دو یا چند کاره

تفاوت بین بیکینگ پودرهای پیوسته و دوگانه به سادگی در سرعت واکنش است:

بیکینگ پودر با عمل پیوسته از یک اسید استفاده می کند که به طور مداوم با نوشابه واکنش می دهد تا گاز را به طور پیوسته در طول فرآیند پخت آزاد کند تا زمانی که تمام قدرت گازگیری مصرف شود.

بیکینگ پودر دوگانه حاوی دو اسید مختلف است که در مراحل مختلف فرآیند پخت با سودا واکنش می دهند. یک اسید واکنش نشان می دهد تا مقدار کمی گاز در دمای پایین منتشر کند و اسید اصلی دیگر در دمای پخت واکنش نشان می دهد و قسمت عمده ای از گاز را خارج می کند.

مکانیسم خمیرمایه بیکینگ پودر

قبل از پخت، تقریباً 15 درصد از گاز CO2 در مرحله سرد آزاد می شود. هشتاد و پنج درصد از گاز CO2 در فر با دمای تقریباً 40 درجه سانتیگراد (105 درجه فارنهایت) آزاد می شود. در مرحله سرد ظاهراً مقداری از قدرت خمیر مایه از بین می رود، اما معمولاً هنوز هم در قسمت باقی مانده قدرت گاز دهی کافی وجود دارد.

هنگامی که بکینگ پودر از طریق رطوبت و گرما فعال می شود، گاز راه خود را به سلول های بسیاری که از مخلوط کردن یا خامه شدن خمیر ایجاد می شود وارد می کند و شروع به انبساط آنها می کند. این فرآیند زمانی که نشاسته ژلاتینه می شود و سلول ها سفت می شوند متوقف می شود.

این در حدود 60 درجه سانتیگراد (140 درجه فارنهایت) شروع می شود و در حدود 75 درجه سانتیگراد (167 درجه فارنهایت) کمابیش کامل می شود. پس از این مرحله، ممکن است هنوز مقداری گاز ایجاد شود، اما به سادگی از طریق ساختار متخلخل محصول خارج می شود.

استفاده از بکینگ پودر

برای پخش یکنواخت در سراسر خمیر، بکینگ پودر باید با آرد یا سایر مواد خشک الک شود. برای اکثر کیک ها، حدود 5 درصد بیکینگ پودر به وزن آرد، نتیجه مطلوبی را ایجاد می کند. پوسته پوسته شدن دقیق مهم است، زیرا مقدار کمی بیش از حد ممکن است باعث فرو ریختن محصول شود. (توجه داشته باشید که این برخلاف مخمر است، که در آن “مصرف بیش از حد” معمولاً باعث افزایش سریعتر می شود.)

بیکینگ پودر 1.5 کیلویی دیهیم
بیکینگ پودر 3 کیلویی دیهیم

اگر تا به حال یک دسته کوکی شکری، یک کیک تولد، یک نان نوشابه ایرلندی یا سایر محصولات پخته شده خوشمزه پخته باشید، به احتمال زیاد به دنبال آن قوطی کوچک بیکینگ پودر شده اید. اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا در دستور العمل ها به بیکینگ پودر نیاز است؟

یا اگر فقط می توانید جوش شیرین را جایگزین کنید اگر این تمام چیزی است که در کمد خود دارید؟ به نظر می رسد ارزش آن را دارد که درباره بیکینگ پودر و اینکه دقیقا چه کاری برای پخت شما انجام می دهد بدانید.

به گفته مجله اسمیتسونیان، بیکینگ پودر از اواسط قرن نوزدهم وجود داشته است. قبل از آن، بالا بردن محصولات پخته شده یک فرآیند چند روزه و پر زحمت بود و جای تعجب نداشت که نانوایان حرفه ای و خانگی به طور یکسان راه آسان تری را می خواستند. این اختراع بیکینگ پودر توسط شیمیدان Eben Norton Horsford در سال 1856 بود که واقعاً پخت را تغییر داد.

هورسفورد ترکیبی از ترکیبات شیمیایی طبیعی را به ثبت رساند که به کیک ها و سایر محصولات پخته شده بافتی سبک و مطبوع می بخشید و برای نانوایان خانگی مقرون به صرفه بود. این فرمول بکینگ پودر همانی است که امروزه به استفاده از آن ادامه می دهیم.

شرکت هورسفورد، Rumford Chemical Works، به افتخار دانشمند و مخترع مشهور بنجامین تامپسون – کنت رامفورد (طبق گزارش انجمن شیمی آمریکا) – نامگذاری شد و پودر پخت رامفورد هنوز در فروشگاه ها فروخته می شود.

در اینجا نحوه عملکرد بیکینگ پودر آمده است
قاشق چای خوری با مایع سفید جوشان
شاتر استاک

روش بالا آمدن محصولات پخته شده از طریق خمیر شدن است، یعنی زمانی که حباب های هوا یا گاز موجود در خمیرها و خمیرها در طول پخت منبسط می شوند (از طریق The Spruce Eats). هوا را می توان با دست یا با همزن به صورت خمیر درآورد و آب محبوس شده در مخلوط ها می تواند در حین پخت به بخار تبدیل شود.

مخمر نان ها و کیک ها را با حباب های گاز دی اکسید کربن که توسط موجودات مخمر زنده هنگام هضم قند موجود در مخلوط ایجاد می شود، خمیر می کند. بیکینگ پودر، یک خمیرکننده شیمیایی، حباب های دی اکسید کربن نیز ایجاد می کند، اما بسیار سریعتر از مخمر.

خرید بیکینگ پودر مهسا کیسه ای قیمت عمده خرید بیکینگ پودر مهسا کیسه ای قیمت عمده ، مرکز پخش بیکینگ پودر تهران قیمت بکینگ پودر کوچک فله ، قیمت بیکینگ پودر مهسا ، بکینگ پودر مهسا ۱۰۰گرمی تعداد درکارتن۱۲۰عدد

خرید بیکینگ پودر 10 کیلویی دیهیم

بکینگ پودر تک بازیگری در مقابل بیکینگ پودر

بیکینگ پودر محصولی است که در تهیه کیک و کلوچه به آرد اضافه شده و در فرایند پخت کیک، گاز دی اکسید کربن تولید می کند. این محصول با حجم دادن به محصول نهایی موجب اسفنجی و متخلخل شدن بافت کیک و کلوچه می گردد.

بیکینگ پودر دارای انواع slow, medium, fast (کند، متوسط، سریع) می باشد که بسته به نوع محصول و فصل تولید انتخاب می شود. بسته بندی های کوچک بیکینگ پودر در شرکت تولیدی آردینه از نوع مدیوم می باشد که مناسب برای تولید کیک هایی با وزن متوسط و پایین و مصارف خانگی است.

در عین حال امکان سفارش انواع کند و سریع نیز در بسته بندی های 10 کیلویی وجود دارد. بیکینگ پودر سریع مناسب پخت انواع کلوچه ها، پن کیک و دونات می باشد در حالی که بیکینگ پودر کند برای پخت کیک هایی با وزن بالا مناسب است.

بیکینگ پودر آردینه تا 18 ماه پس از تولید ماندگاری داشته و تاثیر خود را حفظ می کند. قیمت بکینگ پودر

بیکینگ پودر تک اثر پس از هیدراتاسیون در دمای اتاق واکنش نشان می دهد. این بدان معنی است که بخش عمده ای از عمل خمیر مایه به محض مخلوط شدن خمیر اتفاق می افتد. اگر بین اختلاط و پخت تاخیر وجود داشته باشد، ممکن است مقداری از گاز خارج شده و باعث کاهش باد شود. بیکینگ پودر دو اثر پس از قرار گرفتن در معرض حرارت، دومین انفجار گاز را آزاد می کند.

این انفجار دوم گاز هر گونه از دست دادن گاز را بین هیدراتاسیون اولیه خمیر و زمانی که خمیر در فر جامد می شود را جبران می کند. این به ویژه برای محصولاتی مانند پنکیک که ممکن است بلافاصله پس از مخلوط کردن پخته نشوند مفید است.

بیکینگ 100 گرمی مهسا کارتن 120 تایی دونه ای

نوع نمک اسیدی به کار رفته در بیکینگ پودر مشخص می کند که پودر تک اثر یا دو اثر است. برای راحتی و قابلیت اطمینان، اکثر بیکینگ پودرهایی که امروزه در فروشگاه ها به فروش می رسند دو اثر هستند.

بکینگ پودر در مقابل جوش شیرین
بیکینگ پودر حاوی هر دو جزء اسید و باز است و برای واکنش به رطوبت و گرما متکی است. جوش شیرین یک پودر فقط قلیایی است که برای واکنش نیاز به افزودن یک ماده اسیدی (سرکه، آب لیمو، دوغ و غیره) دارد.

بیکینگ پودر را می توان در خانه با ترکیب جوش شیرین (پایه)، کرم تارتار (اسید) و نشاسته ذرت تهیه کرد. اگر قرار است بلافاصله از مخلوط استفاده شود، نشاسته ذرت ضروری نیست. کرم تارتار یک اسید واکنش دهنده در دمای اتاق است، بنابراین این مخلوط به عنوان یک بیکینگ پودر تک اثر در نظر گرفته می شود.

پکین پودر مهسا در بسته بندی ۱۰۰ گرم و ۱ کیلو و پنج کیلو و ۱۰ کیلو و ۲۵ کیلو موجود است قیمت فله ها ، بیکینگ پودر هرمین ۲۵ کیلویی شارژ شد

بیکینگ پودر کار می کند زیرا حاوی دو ماده شیمیایی است که با یکدیگر واکنش نشان می دهند: بی کربنات سدیم (جوش شیرین) و اسیدی مانند مونوکلسیم فسفات یا کرم تارتار. هنگامی که بیکینگ پودر در معرض رطوبت و گرما قرار می گیرد، این مواد شیمیایی با یکدیگر واکنش داده و دی اکسید کربن ایجاد می کنند.

Sally’s Baking Addiction می گوید که بیشتر بیکینگ پودری که امروزه فروخته می شود، «عملکرد دوگانه» است، به این معنی که دو بار حباب های دی اکسید کربن ایجاد می کند. بیکینگ پودر برای اولین بار وقتی با مایعات ترکیب می شود، مانند مواد مرطوب موجود در دستور غذا، فعال می شود.

سپس هنگامی که در معرض حرارت قرار می گیرد برای بار دوم فعال می شود – وقتی خمیر یا خمیر خود را در فر می ریزید. این دو شانس است که خوراکی‌های پخته شده بالا بیایند و مطبوع و سبک شوند. اسید موجود در بیکینگ پودر نیز طعم های ایجاد شده توسط بی کربنات سدیم را کاهش می دهد.

بکینگ پودر در مقابل جوش شیرین
بکینگ پودر و جوش شیرین
شاتر استاک

به راحتی می توان جوش شیرین و بیکینگ پودر را با هم اشتباه گرفت. برای یک چیز، این دو افزودنی پخت بسیار شبیه به هم هستند: سفید و پودری. آنها همچنین مشاغل مشابهی در پخت و پز به عنوان مایه خمیرهای شیمیایی دارند، که به گفته انجمن اعتیاد به پخت سالی، کمک به رشد محصولات پخته شده مانند کیک، کلوچه و نان های سریع است. با این حال، آنها جانوران بسیار متفاوتی هستند، و درک این موضوع کلید نتایج بهتر پخت است.

طبق وبلاگ The Bake School، جوش شیرین تنها یک عنصر است: بی کربنات سدیم. در محصولات پخته شده کاری انجام نمی دهد مگر اینکه اسیدی مانند دوغ یا خامه ترش برای فعال کردن آن وجود داشته باشد. از طرف دیگر، بیکینگ پودر مخلوطی از جوش شیرین به اضافه یک یا چند اسید پودری است.

اگر هیچ اسیدی در دستور غذا وجود نداشته باشد اشکالی ندارد، زیرا بکینگ پودر خاص خود را دارد. نشاسته ذرت نیز برای جلوگیری از کیک شدن و کنترل هرگونه اثر رطوبت در پودر، با بکینگ پودر مخلوط می شود.

کیچن به اشتراک می‌گذارد که در حالی که بیکینگ پودر را می‌توان به صورت آهسته یا سریع فروخت، آنچه معمولاً در قفسه‌های فروشگاه یافت می‌شود دو اثره است. این محبوب ترین نوع است، زیرا دوبار دی اکسید کربن ایجاد می کند و به محصولات پخته شده، قابل اعتماد و بافت بهتری می دهد.

از کجا بیکینگ پودر بخریم
قفسه خواربار لوازم پخت
شاتر استاک

همانطور که از نام آن پیداست، اگر به دنبال بیکینگ پودر در فروشگاه هستید، مطمئن باشید که از راهرو پخت شروع کنید. The Spruce Eats پیشنهاد می‌کند در بازار محلی یا خواربارفروشی‌تان به دنبال راهرویی باشید که سایر اقلام پخت مانند آرد، شکر و ادویه جات در آن فروخته می‌شوند.

What’s Cooking America می گوید که مارک های محبوب بیکینگ پودر در ایالات متحده شامل Calumet، Clabber Girl، Rumford و Davis است. همه این مارک ها در ظروف استوانه ای کوچک فروخته می شوند که یکی از راه های تشخیص آنها از جوش شیرین است که اغلب در جعبه فروخته می شود. همچنین می توانید بیکینگ پودر را به صورت آنلاین یا عمده خریداری کنید.

قبل از خرید بیکینگ پودر، تاریخ انقضا را بررسی کنید. اگرچه برخی از تاریخ های انقضای مواد غذایی وجود دارد که می توانید آنها را نادیده بگیرید، این مورد در مورد بیکینگ پودر صدق نمی کند. بیکینگ پودر قدیمی یا تاریخ مصرف گذشته در دستور العمل های شما به خوبی کار نمی کند و ممکن است اصلا کارساز نباشد.

بیکینگ پودر خود را در مکانی خشک و با دمای اتاق نگهداری کنید. What’s Cooking America اشاره می کند که رطوبت چیزی است که باعث می شود بکینگ پودر قدرت خود را از دست بدهد، بنابراین آن را دور از سینک و اجاق گاز و هرگز در یخچال نگهداری نکنید.

اینکه آیا جوش شیرین یا بیکینگ پودر در یک دستور غذا استفاده می شود معمولاً به اسیدیته نسبی سایر مواد موجود در خمیر بستگی دارد. خمیرهایی که حاوی مواد اسیدی هستند، عمدتاً، اگر نه همه، از جوش شیرین استفاده می کنند، زیرا اضافه کردن بیش از حد بیکینگ پودر باعث ایجاد خمیر اسیدی می شود و طعم آن تحت تأثیر قرار می گیرد.

بیکینگ 25 کیلویی مهسا کیلویی عمده به همین ترتیب، اگر خمیر حاوی مواد اسیدی نباشد و از جوش شیرین استفاده شود، اسید کافی برای ایجاد واکنش خمیری وجود نخواهد داشت و محصول نهایی به دلیل فراوانی مواد قلیایی ممکن است طعم تلخی بدهد.

نحوه تست بکینگ پودر

از آنجایی که بکینگ پودر برای واکنش فقط به رطوبت نیاز دارد، قرار گرفتن در معرض هوای محیط می تواند باعث از دست دادن آهسته قدرت در طول زمان شود. برای تست بیکینگ پودر خود کافی است مقدار کمی از آن را در ظرفی بریزید و آب اضافه کنید. حباب های قوی باید در عرض 10 تا 15 ثانیه ظاهر شوند. اگر پودر با آب واکنش ندهد، دیگر قدرت خمیر شدن خود را حفظ نمی کند.

بهترین مارک بکینگ پودر خارجی

نحوه استفاده از بکینگ پودر در دستور العمل ها
بیکینگ پودر به کاسه اضافه شد
شاتر استاک

دستور العمل خود را برای مقدار بکینگ پودر مورد نیاز بررسی کنید. معمولاً همراه با سایر مواد خشک مانند آرد، پودر کاکائو و نمک در یک دستور غذا ذکر می شود، مانند دستور پخت کیک شکلاتی One Bowl از مارتا استوارت.

بسته به دستور غذا، ممکن است هم بیکینگ پودر و هم جوش شیرین مورد نیاز باشد، و مهم است که مقادیر این دو را با هم مخلوط نکنید. برای اندازه‌گیری، Baking A Moment می‌گوید بیکینگ پودر را در یک قاشق اندازه‌گیری بریزید، سپس یک لبه صاف در بالای آن بکشید تا صاف شود.

اگر دستور پخت خود را درست می کنید و می خواهید بیکینگ پودر اضافه کنید، Sally’s Baking Addiction می گوید که به ازای هر فنجان آرد، یک قاشق چایخوری بیکینگ پودر اضافه کنید. از آنجایی که بکینگ پودر از قبل حاوی اسیدهایی برای فعال کردن آن است، می توانید از بیکینگ پودر در دستور العمل هایی استفاده کنید که هیچ اسید دیگری ندارند.

(برخی از نمونه های مواد اسیدی عبارتند از دوغ، ماست، پودر کاکائو، ملاس و آب لیمو.) با این حال، می توانید از بکینگ پودر و یک ماده اسیدی نیز در دستور غذا استفاده کنید که در آن می خواهید عمل خمیر کنندگی بیکینگ پودر و همچنین مقداری تانگ طعم ترش، مانند پنکیک دوغ یا محصولات پخته شده با طعم لیمو (یا Sally’s Baking Addiction).

بیکینگ پودر در دست نیست؟ از این جایگزین ها استفاده کنید
پودر سفید روی قاشق چوبی
شاتر استاک

اگر متوجه شدید که در خانه بیکینگ پودر ندارید و زمانی برای فرار به فروشگاه ندارید، خوشبختانه گزینه هایی دارید. Kitchn می گوید شما می توانید بیکینگ پودر خود را درست کنید. برای این کار به جوش شیرین و مقداری کرم تارتار نیاز دارید.

کرم تارتار پودر خشک و سفید دیگری است که به عنوان محصول جانبی شراب سازی (از طریق همه دستور العمل ها) ایجاد می شود. معمولاً هنگام هم زدن سفیده‌های تخم‌مرغ به شکل مرنگ استفاده می‌شود تا به ثابت ماندن آن‌ها کمک کند، و از آن برای تهیه کوکی‌های جویدنی اسنیکردودل استفاده می‌شود.

از آنجایی که دستور العمل ها اغلب فقط به مقدار کمی کرم تارتار نیاز دارند، این احتمال وجود دارد که شیشه ای را در انباری خود پیدا کنید که از یک پروژه پخت دیگر باقی مانده است. به گزارش کیچن، برای تهیه بیکینگ پودر خانگی، یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با دو قاشق غذاخوری کرم تارتار مخلوط کنید.

همچنین می توانید جوش شیرین را جایگزین بیکینگ پودر کنید. با این حال مراقب باشید؛ این به مقداری ریاضی و احتمالاً تغییر در دستور پخت شما نیاز دارد. Bon Appétit اشاره می کند که از آنجایی که جوش شیرین چهار برابر بیکینگ پودر قوی تر است، باید فقط یک چهارم بیشتر از آن استفاده کنید.

و از آنجایی که جوش شیرین برای فعال کردن آن به اسید نیاز دارد، دستور غذای شما باید نوعی ماده اسیدی داشته باشد – یا می‌توانید از آن استفاده کنید، مانند استفاده از دوغ به جای مقداری یا تمام شیر معمولی.

فروش عمده بکینگ پودر مهسا