خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی قیمت عمده

خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی قیمت عمده | پخش کننده اصلی جا لیوانی برای ویتامینه و آبمیوه | فروشنده عمده جا لیوانی در تهران | تولیدکننده جا لیوانی کاغذی ضخیم

اگر برای کافی شاپ و یا مغازه ویتامینه خود نیاز به جا لیوانی ساده و یا طرح دار دارید ، ما تولیدکننده و پخش کننده انواع جا لینوانی 2 و 4 نفره هستیم. جا لیوانی کیفیت کار شما در مغازه تان را ارتقاع میدهد و مشتریان شما راضی تر خواهند بود.

سینی بیرون بر رستورانی ( دوپرسی – سه پرسی) جا لیوانی بیرون بر ، قیمت هولدر لیوان کاغذی

خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی قیمت عمده خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی قیمت عمده | پخش کننده اصلی جا لیوانی برای ویتامینه و آبمیوه | فروشنده عمده جا لیوانی در تهران | تولیدکننده جا لیوانی کاغذی ضخیم

خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی ساده (ضخیم)

راهنمای خرید هولدر لیوان نوشیدنی

با توجه به اینکه بسیاری از مؤسسات خدمات غذایی تمرکز بیشتری بر تحویل و تحویل دارند، یافتن راه هایی برای جلوگیری از ریختن نوشیدنی در حین حمل و نقل مانند همیشه مهم است. آخرین چیزی که مشتریان می‌خواهند این است که اسموتی یا آب میوه‌ای که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند به‌طور کامل به دستشان نرسد.

برای جلوگیری از این امر، رستوران ها از هولدر لیوان های نوشیدنی برای متعادل نگه داشتن نوشیدنی ها و حمل آسان استفاده می کنند. با این حال، همه هولدر لیوان های نوشیدنی برابر نیستند. به عنوان مثال، یک هولدر لیوان پلاستیکی نوشیدنی ممکن است فقط دو نوشیدنی داشته باشد، در حالی که یک هولدر لیوان کاغذی می تواند تا شش فنجان را در خود جای دهد.

برای پیدا کردن بهترین مورد مناسب شما، ما این راهنما را برای هولدر لیوان های نوشیدنی گردآوری کرده ایم تا بتوانید هنگام خرید نگهدارنده برای کسب و کار خود تصمیمی آگاهانه بگیرید.

هولدر لیوان های نوشیدنی چه نام دارند؟

هولدر لیوان های نوشیدنی با نام های جا لیوانی، هولدر لیوان نوشیدنی و هولدر لیوان لیوان نیز شناخته می شوند. جا لیوانی ها با فرورفتگی هایی طراحی شده اند که به طور ایمن یک فنجان یا چندین فنجان را به طور همزمان نگه می دارد. آنها توزیع نوشیدنی ها را به مشتریان در رستوران شما آسان تر می کنند یا سفارش های نوشیدنی بزرگ را به خانه مشتریان منتقل می کنند.

هولدر لیوان های نوشیدنی

انواع مختلفی از هولدر لیوان های نوشیدنی ساخته شده از مواد مختلف وجود دارد. بیشتر آنها یکبار مصرف هستند مانند کیسه های هولدر لیوان پلاستیکی، سینی های هولدر لیوان کاغذ و هولدر لیوان های کرافت. با این حال، کیسه های هولدر لیوان نوشیدنی قابل استفاده مجدد در بین رانندگان تحویل به طور فزاینده ای محبوب می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد هر نوع جا لیوانی به خواندن زیر ادامه دهید.

کیسه های حامل

جدیدترین فناوری هولدر لیوان نوشیدنی، کیسه های هولدر لیوان از پلی اتیلن با کیفیت بالا ساخته شده اند که به راحتی پاره یا پاره نمی شوند. کیسه های هولدر لیوان نیز برای جلوگیری از نفوذ مایعات از کیسه در صورت ریختن تصادفی ساخته شده اند.

به طور معمول برای یک یا دو نوشیدنی طراحی شده‌اند و دارای دسته‌هایی هستند که حمل فنجان‌هایی با اندازه‌های مختلف را آسان می‌کند. رستوران‌ها این کیسه‌های پلاستیکی نوشیدنی را ترجیح می‌دهند، زیرا قابل بازیافت هستند و به شما امکان می‌دهند هنگام تحویل سفارشات، یک نوشیدنی تمیز ایجاد کنید.

مزایای کیف حمل

مقاوم در برابر پارگی
مقاوم در برابر نشتی
قابل بازیافت

اگر می خواهید در مورد این کیسه های نوشیدنی یکبار مصرف بیشتر بدانید، ویدیوی زیر را ببینید:

سینی های حامل

رایج ترین نوع نگهدارنده نوشیدنی سینی هولدر لیوان است. سینی های نوشیدنی معمولاً توسط رستوران های فست فود برای بسته بندی سفارشات استفاده می شود. این سینی ها معمولا حداکثر چهار نوشیدنی را حمل می کنند و می توانند فنجان هایی با اندازه های مختلف را در خود جای دهند.

این سینی های نوشیدنی سبک که از فیبر خمیر ساخته شده اند، زیست تخریب پذیر هستند و می توان آنها را بازیافت کرد. سینی های نوشیدنی علیرغم طراحی سبکشان در برابر پارگی مقاوم هستند و برخی از آن ها می توانند تا 32 اونس نوشیدنی را در خود جای دهند.

مزایای سینی حامل

سبک وزن
مقاوم در برابر پارگی
قابل تجزیه زیستی

جا لیوانی مقوایی

خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی قیمت عمده خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی قیمت عمده | پخش کننده اصلی جا لیوانی برای ویتامینه و آبمیوه | فروشنده عمده جا لیوانی در تهران | تولیدکننده جا لیوانی کاغذی ضخیم

خرید خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی تک رنگ (ضخیم)

مانند کیسه های پلاستیکی، حامل های هولدر لیوان دارای دسته هستند، اما تفاوت این است که حامل های کرافت دارای محفظه ها یا دهانه هایی هستند که می توان فنجان ها را در آن قرار داد. کرافت‌های کرافت در طرح‌های متعددی موجود هستند و می‌توانند فنجان‌ها را متفاوت نگه دارند.

آنها در میان کافی شاپ ها مورد علاقه هستند زیرا مشتریان مجبور نیستند نوشیدنی های گرم را در حین حرکت در دستان خود نگه دارند. هولدر لیوان در برابر رطوبت مقاومت می کند و هنگام قرار گرفتن در معرض مایع از خیس شدن جلوگیری می کند. پس از استفاده، می توان آنها را به راحتی بازیافت کرد تا به حداقل رساندن ردپای کربن کمک کند.

مزایای کرافت کریر

دستگیره توکار
مقاوم در برابر رطوبت
قابل بازیافت

کیسه حامل نوشیدنی قابل استفاده مجدد

حامل های نوشیدنی قابل استفاده مجدد معمولاً از مواد عایق ساخته می شوند و دارای زیپ یا نوار چسب برای آب بندی در نوشیدنی های شما هستند. این کیسه های نوشیدنی دارای دسته یا بند داخلی هستند تا به راحتی نوشیدنی را به خانه مشتریان خود ببرید.

اگر مرتب سفارش‌ها را تحویل می‌دهید، این کیسه‌ها نسبت به حامل‌های یکبار مصرف نوشیدنی مقرون به صرفه‌تر هستند، زیرا نیازی به ذخیره مداوم لیوان‌های یکبار مصرف ندارید. برای جلوگیری از ریختن هر فنجان، این کیسه‌های نوشیدنی قابل استفاده مجدد دارای جداکننده‌هایی برای جدا کردن و ایستادن آنها هستند.

مزایای کیسه حامل نوشیدنی قابل استفاده مجدد

عایق
حمل آسان
قابل استفاده مجدد

چگونه از ریختن نوشیدنی ها در هنگام زایمان جلوگیری می کنید؟

به همان اندازه که بسیاری از حامل های نوشیدنی در جلوگیری از ریختن مواد موثر هستند، اگر به درستی از آنها استفاده نشود، باز هم امکان پذیر است. مهم ترین نکته ای که در هنگام استفاده از هر حامل نوشیدنی باید به خاطر داشته باشید این است که دوباره چک کنید که فنجان ها به طور ایمن مهر و موم شده و به طور مناسب در محفظه یا کیسه خود قرار گرفته باشند.

گاهی اوقات ممکن است کارمندان متوجه نشوند که نوشیدنی در بسته بندی و بسته بندی صحیح قرار نگرفته است، که می تواند در حین حمل و نقل آشفتگی ایجاد کند. در آخر به رانندگان تحویل‌دهنده اطلاع دهید که برای جلوگیری از تصادف آهسته رانندگی کنند و در صورت ریختن نوشیدنی با شما تماس بگیرند.

به این ترتیب می توانید سفارش تعویض را شروع کنید و از قبل به مشتریان خود اطلاع دهید که نوشیدنی آنها ممکن است کمی دیر شود.

جا لیوانی بیرون بر

خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی قیمت عمده خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی قیمت عمده | پخش کننده اصلی جا لیوانی برای ویتامینه و آبمیوه | فروشنده عمده جا لیوانی در تهران | تولیدکننده جا لیوانی کاغذی ضخیم

خرید جا لیوانی ۴عددی تک رنگ طرح عمومی

قسمت هولدر لیوان نوشیدنی و لوازم ما را برای هولدر لیوان بزرگ قهوه، هولدر لیوان فنجان قهوه کاغذی سرد یا گرم کاغذی سرد یا گرم، نی های نوشیدنی و همزن های قهوه کاوش کنید. زندگی را برای خود و مشتریانتان آسان کنید. و با گزینه های حامل نوشیدنی “سبز” و مقرون به صرفه همینجا… دیگر نگاه نکنید.

هولدر لیوان قهوه برای رفتن
قهوه را برای کل خدمه با یکی از باربری های قهوه به مقصد ما بیاورید، از جمله حامل نوشیدنی، حامل چاشنی، حامل نوشیدنی کیترینگ سه گالن، و کافه نوشیدنی.

هولدر لیوان لیوان نوشیدنی
هولدر لیوان لیوان نوشیدنی بادوام ما برای هر کسب و کار بیرون آوردن ایده آل است! این محصولات کاملاً قابل بازیافت در سه سبک مختلف موجود هستند.
نی های سازگار با محیط زیست

نی های آشامیدنی ساخته شده از رزین نشاسته ذرت کاملاً زیست تخریب پذیر، پلی لاکتیک اسید (PLA)، می تواند حتی کوچکترین سهم سبز را در کسب و کار شما داشته باشد. بسته بندی جداگانه برای اطمینان از ضد عفونی کردن.

همزن چوبی قهوه

یک جایگزین اقتصادی برای قاشق‌های گران‌قیمت، همزن‌های قهوه راهی هوشمندانه‌تر برای به مشتریانتان ارائه می‌کنند تا قهوه یا نوشیدنی داغ خود را با آن هم بزنید.
هولدر لیوان فنجان نوشیدنی اقتصادی

هولدر لیوان نوشیدنی دو و چهار فنجان با قیمتی جذاب تر، ساخته شده با مواد نازک تر. همچنین دارای سینی حمل با جا نوشیدنی.

دستگاه پخش نوشیدنی سرد، دستگاه پخش نوشیدنی
دستگاه های نوشیدنی محصول ایده آل برای هر رویداد پذیرایی یا مهمانی هستند. از بین سبک ها و اندازه های مختلف ما را انتخاب کنید.

کیسه های نوشابه

شکل موج متمایز برای حمل فنجان و ظروف نوشیدنی. طراحی دسته اجازه حمل با یک دست را می دهد، در حالی که قسمت پایین مربعی برای حمل نوشیدنی عالی است.
دستگاه های نوشیدنی محصول ایده آل برای هر رویداد پذیرایی یا مهمانی هستند. از بین سبک ها و اندازه های مختلف ما را انتخاب کنید

قیمت هولدر لیوان کاغذی

خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی قیمت عمده خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی قیمت عمده | پخش کننده اصلی جا لیوانی برای ویتامینه و آبمیوه | فروشنده عمده جا لیوانی در تهران | تولیدکننده جا لیوانی کاغذی ضخیم

خرید هولدر لیوان کاغذی ، قیمت هولدر لیوان کاغذی

حامل لیوان از Graphic Packaging حامل های با دسته امکان حمل آسان چندین نوشیدنی را در یک زمان فراهم می کند. این کریر می تواند تا چهار نوشیدنی گرم یا سرد را به طور همزمان در خود جای دهد و حمل و نقل نوشیدنی در حال حرکت را برای مصرف کنندگان آسان می کند.

لیوان‌ها در عرض چند ثانیه جمع می‌شوند، به صورت صاف ارسال می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به صورت صاف نگهداری کرد تا در فضای پشت پیشخوان صرفه‌جویی شود.

کاسه‌های لیوان دارای محفظه‌های عمیق برای نگهداری نوشیدنی‌های بزرگ با تسمه‌های فشاری دستی برای محکم کردن نوشیدنی‌های کوچکتر هستند. لیوان‌ها ظروف مناسب و سریع برای کامیون‌های حمل غذا، رستوران‌ها و سایر کاربردهای مشابه هستند.

حامل لیوان – مشخصات محصول

گزینه های حامل 2-4 فنجان
نوشیدنی های گرم یا سرد
دیوارهای جانبی بلند برای ثابت نگه داشتن نوشیدنی

چه یک کافی‌شاپ شلوغ داشته باشید یا یک رستوران فست‌فود با حجم بالا، هر کسب‌وکار خدمات غذایی که گزینه‌های غذاخوری را ارائه می‌کند، به لیوان‌های مخصوص بیرون‌بر نیاز دارد. مجموعه‌ای از برندهای پیشرو صنعت حامل نوشیدنی‌های بادوام را ارائه می‌دهد.

هولدر های بیرون بری بهترین راه برای حمل طیف وسیعی از نوشیدنی ها هستند. چه کاپوچینوهای بخارپز و داغ سرو کنید یا اسموتی های سرد، مشتریان راهی راحت برای حمل نوشیدنی های مورد علاقه خود می خواهند. مجموعه گسترده ای از حامل های نوشیدنی ما می تواند تمام گزینه های حمل نوشیدنی را که کسب و کار شما به آن نیاز دارد در اختیار شما قرار دهد.

دارای هولدر های بیرون بری در اندازه ها، سبک ها و مواد مختلف است. ما حامل های با کیفیت بالا از معتبرترین مارک ها مانند Dixie، BOXit، و Boardwalk را حمل می کنیم، بنابراین شما می دانید که در حال خرید یک محصول قابل اعتماد هستید.

چه به حامل های نوشیدنی 2 فنجانی یا حامل های بزرگتر دسته دار نیاز داشته باشید، ما چیزی متناسب با نیاز شما داریم. همه کریرهای ما در بسته‌های بزرگ عرضه می‌شوند، بنابراین شما همیشه نگران تمام شدن کالسکه‌های بیرون‌بر نخواهید بود. بسیاری از حامل های نوشیدنی ما حتی از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند.

ما می دانیم که محیط زیست چقدر مهم است، بنابراین می خواهیم یک محصول سازگار با محیط زیست را برای کسب و کار شما عرضه کنیم.

را برای تمام نیازهای تجهیزاتی خود، مانند لیوان‌های بیرون‌بر، به یک فروشگاه تبدیل کنید. ما مقدار زیادی ظروف یکبار مصرف نوشیدنی و ناهارخوری حمل می‌کنیم تا در صورت نیاز به حمل‌کننده بیشتر، تمام سفارش‌های شما را نگهداری کنیم. اگر در این راه سؤالی داشتید، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید – ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم تا محصول مورد نیاز کسب و کار خود را پیدا کنید!

خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی قیمت عمده خرید جا لیوانی ۴تایی و ۲تایی قیمت عمده | پخش کننده اصلی جا لیوانی برای ویتامینه و آبمیوه | فروشنده عمده جا لیوانی در تهران | تولیدکننده جا لیوانی کاغذی ضخیم

خرید جا لیوانی ۲ تایی…با رویه متالایز قیمت

وقتی چندین نوشیدنی می‌روید، از وسایل دور ریختنی رستوران استفاده نکنید. در عوض، حامل نوشیدنی قابل استفاده مجدد سازگار با محیط زیست خود را با طراحی تاشو و دسته ارگونومیک خود بگیرید تا شش نوشیدنی گرم یا سرد را با خیال راحت حمل کنید. با پایه محکم، می تواند با خیال راحت و راحت روی صندلی شما یا در دامان مسافر شما بدون خطر ریختن یا سوختن قرار گیرد.

سفرهای متعدد انجام ندهید

در راه دفتر و نیاز به نوشیدن قهوه دارید؟ مشکلی نیست! با حمل 6 فنجانی Meori که با کیف اداری ما ترکیب شده است، می توانید نوشیدنی برای خدمه به همراه تمام وسایل ضروری روزانه خود را بدون چند سفر مصرف کنید. فقط بند کیف حمل و نقل مناسب را روی شانه خود بیندازید و دستان خود را برای حمل نوشیدنی قابل استفاده مجدد باز بگذارید.

طراحی و کیفیتی که می توانید به آن اعتماد کنید

مانند گزینه کوچکتر 4 فنجان، حامل نوشیدنی منحصربفرد ما حمل نوشیدنی‌ها را آسان و ایمن می‌کند. با قد بلندتر از وسایل دور ریختنی، می‌توانید با اطمینان خاطر رانندگی کنید، زیرا بدانید نوشیدنی‌هایتان ثابت هستند و در جای خود ثابت هستند. مانند تمام محصولات ما، مهارت با کیفیت بالای meori در تمام جنبه های طراحی ما، از پایه ثابت گرفته تا دسته های بالشتک دیده می شود.

ما طیف گسترده ای از سینی ها و حامل ها را ارائه می دهیم که به دلیل کیفیت و استحکام پیشرو در صنعت شناخته شده اند. حمل‌کننده‌ها و سینی‌های ما که از موادی از الیاف قالب‌گیری شده تا کاغذ دستی ساخته شده‌اند، غذا و نوشیدنی‌ها را به‌طور ایمن حمل می‌کنند و احتمال ریزش، نوک یا نشت را به حداقل می‌رسانند. حامل ها و سینی های ما که با افتخار در ایالات متحده ساخته شده اند، استحکام، کیفیت و امنیت عالی را ارائه می دهند.

سینی ها و ظروف الیافی قالبی
ترکیب حامل فنجان کرافت ™ 2/4

* استثنائات اعمال می شود، برخی اقلام در ایالات متحده آمریکا با استفاده از موادی که از آمریکای شمالی تهیه می شوند تولید می شوند
فیبر قالبی

محصولات فیبر قالب‌گیری شده ما استحکام و انعطاف‌پذیری لازم برای انتقال همه چیز از مواد غذایی سنگین تا طیف گسترده‌ای از اندازه‌های فنجان را با خیال راحت و ایمن ارائه می‌دهند.
سینی های غذا

سینی های غذای قابل کمپوست و ساخته شده از 100% مواد بازیافتی، برای حمل غذا و نوشیدنی از پیشخوان به میز، بدون ریختن مواد عالی هستند. سینی های مواد غذایی StrongHolder® که از فیبر قالبی با استحکام ممتاز ساخته شده و در اندازه های مختلف موجود است، استحکام لازم برای نگه داشتن غذا و نوشیدنی را در محل خود ارائه می دهد.

هولدر نوشیدنی

تمام هولدر نوشیدنی دارای طراحی ثبت شده T-Slot هستند که به حامل امکان می دهد فنجان های بین 8 اونس تا 44 اونس را بدون ریختن یا واژگون شدن در جای خود محکم نگه دارد. هولدر نوشیدنی StrongHolder® که در گزینه های 1، 2 یا 4 فنجانی موجود است، راحت و جمع و جور هستند و به راحتی روی هم چیده می شوند و از لانه خارج می شوند. به علاوه، هولدر نوشیدنی StrongHolder سازگار با محیط زیست هستند – از 100٪ مواد بازیافتی و قابل کمپوست ساخته شده اند.

سینی های کافه تریا

سینی های کافه تریا Savaday® راه حلی برای کافه تریاهای مدارس است که به دنبال جایگزین قوی تر و پایدارتر برای فوم هستند. سینی های کافه تریا Savaday® که از حداقل 25 درصد مواد بازیافتی و قابل کمپوست ساخته شده اند، سازگار با محیط زیست، قابل اعتماد هستند و چاه های عمیق تری دارند که برای حمل انبوه میوه ها و سبزیجات طراحی شده اند. به علاوه، سینی های کافه تریا Savaday® دارای قیمت رقابتی هستند و برای زمین و بودجه شما بهتر است. در طراحی استاندارد مستطیلی و گرد موجود است.

سینی و ظروف غذاخوری Savaday®

این سینی های فیبر قالبی و ظروف غذاخوری سازگار با محیط زیست و مناسب برای آماده سازی، روغن اضافی را جذب می کند و غذا را تا زمان سرو تازه و ترد نگه می دارد. در طیف وسیعی از اندازه ها برای رفع نیازهای آماده سازی غذا در خانه موجود است. سینی ها و ظروف غذاخوری Savaday® قابل کمپوست هستند و از حداقل 25 درصد مواد بازیافتی و 75 درصد منابع تجدیدپذیر ساخته شده اند.

کاغذ

ترکیب حامل فنجان کرافت Envirable™ 2/4

با هولدر نوشیدنی کرافت هر نوشیدنی را متعادل کنید. ساخت محکم و طراحی متفکرانه به شما امکان می دهد با اطمینان به مشتریان خدمات ارائه دهید. ایده‌آل برای در حال حرکت، ترکیب حامل فنجان کرافت 2/4 به راحتی جمع‌آوری می‌شود و ترکیب می‌شود تا یک حامل 4 فنجانی برای سفارش‌های بزرگ‌تر ایجاد کند. تقسیم کننده های قابل تنظیم اندازه های مختلف فنجان را در خود جای می دهند. در طرح کرافت ساده یا طراحی سفارشی متناسب با نام تجاری و پیام شما موجود است.