خرید جعبه و پاکت بيرون بر ساندويچ قیمت عمده

خرید جعبه بيرون بر ساندويچ قیمت عمده ، پاکت سانویچی کوچک(27*12*36) پاکت ساندویچی بزرگ (30*14*40) پاکت پیتزا یکنفره (24.5*24.5*36) ، پاکت همبرگر کرافت روغنی ۴۰گرم روسی

پاکت برگر ، پاکت ساندویچ چاپ عمومی ، کاغذ پاکت همبرگر سفید ، پاکت بیرون بر پیتزا ساده( خام) سایز ۲۴ و سایز ۲۸ ، پاکت بیرون بر پیتزا چاپ عمومی -خام ، پاکت ساندویچ طرح جدید

خرید جعبه و پاکت بيرون بر ساندويچ قیمت عمده خرید جعبه بيرون بر ساندويچ قیمت عمده ، پاکت سانویچی کوچک(27*12*36) پاکت ساندویچی بزرگ (30*14*40) پاکت پیتزا یکنفره (24.5*24.5*36) ، پاکت همبرگر کرافت روغنی ۴۰گرم روسی

پاکت همبرگر سفید می باشد که تولید شده از کاغذ سولفات بوده که به صورت ساده در ابعاد ۱۵•۲۷

جعبه برگر کرافت ۱۴/۵°۱۴/۵°۷

خرید عمده پاکت ساندویچ

روند بسته بندی ساندویچ چیست؟

هنگام سنباده زدن بسته بندی، انتظار می رود ساندویچ های مواد غذایی در طیف وسیعی از رنگ ها، شکل ها، اندازه ها و مواد باشند. ساندویچ‌های غذای قابل سفارشی‌سازی یک انتخاب محبوب هستند و می‌خواهند محصولات مناسب برای نیازهای مشتریان شما را خریداری کنند.

بسته بندی ساندویچ قابل تنظیم در طیف گسترده ای از سبک ها، رنگ ها موجود است. از سوی دیگر، برای روند معقول و رو به رشد بسته بندی ساندویچ های قابل تنظیم، انتخاب خوبی است. وقتی ساندویچ‌های قابل تنظیم در halseygrill طیف وسیعی از گزینه‌ها، از ابتدا تا انتها، در بهترین زمان در دسترس هستند.

در halseygrill ، روند رو به رشدی برای بسته بندی ساندویچ های قابل تنظیم وجود دارد، و در طیف گسترده ای از رنگ ها، از جمله بسته بندی ساندویچ، بسته بندی ساندویچ کاغذی، و مهمتر از آن، محیط انتخاب مناسبی است. با انواع بسته بندی ساندویچ های قابل تنظیم در halseygrill، بسته بندی ساندویچ سفارشی مناسب است.

خرید عمده پاکت ساندویچ

ما طیف وسیعی از بسته بندی ساندویچ از جمله گوه ساندویچ، جعبه و درج را ذخیره می کنیم. این شامل طیف وسیعی از گزینه های پلاستیکی شفاف و همچنین گزینه های مقوایی سازگارتر با محیط زیست ما از تولید کنندگان کاملاً کمپوست پذیر مانند Vegware است. این مجموعه همچنین شامل جعبه ها و ظروف بسته بندی شده و تورتیلا و همچنین بسته های مبل و کیسه های ساندویچ است.

خرید جعبه و پاکت بيرون بر ساندويچ قیمت عمده خرید جعبه بيرون بر ساندويچ قیمت عمده ، پاکت سانویچی کوچک(27*12*36) پاکت ساندویچی بزرگ (30*14*40) پاکت پیتزا یکنفره (24.5*24.5*36) ، پاکت همبرگر کرافت روغنی ۴۰گرم روسی

پاکت ساندویچ
کرافت طلق دار
پاکت پنجره دار ساندویچی و همبرگری برای اطلاع از قیمت تماس گرفته شود

بدون شک یک ساندویچ خوب گرسنه‌ترین شکم‌ها را سیر می‌کند و برای خیلی‌ها یک گزینه محبوب برای ناهار است. بنابراین تحویل ساندویچ سنتی در تازه ترین حالت خود به مصرف کننده نهایی بسیار مهم است. ما بسته بندی Colpac را انتخاب می کنیم. به دلایل زیادی در بازار سراسر جهان بی رقیب است.

بخش بزرگی از محدوده Colpac® بازیافت، قابل بازیافت، زیست تخریب پذیر یا کمپوست است. و قابلیت بازیافت از ساندویچ تا بسته بندی، نان شیرینی تا باگت، بسته بندی ساندویچ Colpac طیف وسیعی از سبک ها، اندازه ها، مواد و خواص مانع را در بر می گیرد.

بسته های ساندویچ راهی سریع و کارآمد برای بسته بندی ساندویچ برای افرادی است که در حال حرکت به غذا نیاز دارند. آنها افزودنی عالی برای بخش آماده در سوپرمارکت‌ها، اغذیه فروشی‌ها، فروشگاه‌های رفاه، فروشگاه‌های همراه، پمپ بنزین‌ها، کافه تریا، بازارها، پذیرایی و پذیرایی رویدادها هستند. بسته بندی ساندویچ Colpac در گزینه های Same Day، Peel and Seal یا Heat Seal موجود است.

بسته بندی ساندویچ Colpac Heat Seal با ماندگاری طولانی تری برابر با حفظ تازگی است. بسته بندی ساندویچ Colpac Heat Seal این توانایی را به شما می دهد که با دور انداختن یا کاهش قیمت ساندویچ های باقی مانده در پایان هر روز، ضایعات را کاهش دهید.

با نداشتن ساندویچ کافی برای فروش، فروش از دست رفته را از دست نمی دهید زیرا بسته بندی ساندویچ Colpac Heat Seal محصولات شما را تازه نگه می دارد. انعطاف پذیری بیشتری در مورد زمان و تعداد محصولات تولید می شود که جریان کار در آشپزخانه را هموار می کند.

یک بسته ساندویچ Colpac Heat Sealed را در نظر بگیرید که به شما این امکان را می دهد که ساندویچ های خود را از قبل جمع کنید و آنها را تازه نگهداری کنید نه اینکه همه مواد را جداگانه نگه دارید و سپس مجبور باشید هر روز آنها را جمع آوری کنید.

خرید پاکت ساندویچ کرافت طلق دار

پاکت همبرگری
25*15*5
20کیلوئی
مومی سفید و چاپدار
کرافت خام و چاپدار

پاکت حمل فست فود
خام و چاپدار
سایز بزرگ 40*14*30
سایز کوچک36*12*27

پاکت ساندویچی
مومی سفید خام و چاپدار
کرافت خام و چاپدار
4*11*39
20 کیلوئی

خرید جعبه و پاکت بيرون بر ساندويچ قیمت عمده خرید جعبه بيرون بر ساندويچ قیمت عمده ، پاکت سانویچی کوچک(27*12*36) پاکت ساندویچی بزرگ (30*14*40) پاکت پیتزا یکنفره (24.5*24.5*36) ، پاکت همبرگر کرافت روغنی ۴۰گرم روسی

خرید پاکت ساندویچ قیمت عمده

پاکت ساندویچ
کرافت
پاکت ساندویچ و همبرگری

پاکت ساندویچ
پاکت بیرون بر
بیرون بر تک نفره
بیرون بر دو نفره
بیرون بر ساندویچی
بیرون بر سوخاری
بیرون بر پیتزا
پاکت پیتزا
پاکت ساندویچ
مومی ، کرافت ، متالایز ، نایلس
پاکت همبرگر

پاکت ساندویچ
ابعاد : 15×39×34.5 سانتی متر
تیراژ : 1000 ، 2000 ، 5000
تک رنگ ، دو رنگ ، چهار رنگ
تحویل : 10 الی 12 روز کاری

خرید اینترنتی جعبه بسته بندی ساندویچ

جعبه بسته بندی ساندویچ به طور کلی از تخته کاغذ بازیافتی یا بکر ساخته می شود. سبزیجات، پنیر، مرغ بین دو یا سه تکه نان ساندویچ نامیده می شود. حمل ساندویچ آسان است و می توان آن را در حین جابجایی مصرف کرد، بنابراین به چنین بسته بندی نیز نیاز دارد. ساندویچ های تازه صبح ها درست می شوند و در قفسه های یخچال در جعبه بسته ساندویچ جذاب آن نگهداری می شوند.

چرا جعبه ساندویچ یکبار مصرف به جای جعبه کاغذی؟

ما یک جعبه مثلثی با یک پنجره تولید می کنیم که ساندویچ داخل آن را تکمیل می کند و دارای برچسب جداگانه برای ساندویچ های گیاهی و غیر گیاهی است. جعبه های بسته بندی مواد غذایی جذاب به نظر می رسند و همه چیز را در کنار هم نگه می دارند که باعث می شود مشتری به جای جعبه کاغذ مربعی، با جعبه ساندویچ راحت تر رفت و آمد کند.

جعبه ساندویچ فضای کمتری را اشغال می کند و به طور کلی از قبل ساخته شده است در حالی که جعبه کاغذی باید ابتدا در یک جعبه تا شود. به سادگی جعبه را بردارید، آن را از طرفین فشار دهید و در جعبه بسته ساندویچ ظاهر شود.

از کجا می توانم جعبه های بسته بندی ساندویچ یکبار مصرف بخرم؟

ما طیف گسترده ای از جعبه ناهار یکبار مصرف استاندارد و سفارشی را نیز ارائه می دهیم. جعبه در کاغذ مقوایی، تخته ITC یا جعبه بازیافتی با لمینیت داخل تولید می شود. مقدار سفارشی سازی بسته به اندازه از 3000 قطعه شروع می شود. و سفارشی سازی معمول برای اولین سفارش حدود 3 هفته و برای سفارش مجدد 2 هفته طول می کشد.

تولید کننده جعبه های بسته بندی ساندویچ در دهلی

ما واحدهای تولیدی خود را در دهلی و بنگلور داریم. واحدهای تولیدی ما با ماشین آلات با تکنولوژی بالا و مهندسین بسیار ماهر مونتاژ می شوند. ما می توانیم هر نوع کیسه کاغذی مواد غذایی قهوه ای را با قیمت عمده با تعداد سفارش کمتر بسازیم. بسیاری از رستوران های مسجد جامع و چاندی چوک به صورت آنلاین جعبه ساندویچ را از ما خریداری می کنند.