خرید کنسرو لوبیا چیتی اورگانا قیمت عمده

خرید کنسرو لوبیا چیتی اورگانا قیمت عمده ، بهترین مارک کنسرو لوبیا چیتی ، پخش کننده کنسرو لوبیا تهران ، مرکز فروش عمده کنسرو لوبیا به قیمت کارخانه

خرید کنسرو لوبیا چیتی اورگانا قیمت عمده خرید کنسرو لوبیا چیتی اورگانا قیمت عمده ، بهترین مارک کنسرو لوبیا چیتی ، پخش کننده کنسرو لوبیا تهران ، مرکز فروش عمده کنسرو لوبیا به قیمت کارخانه

خرید کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه‌فرنگی اورگانا

کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه‌فرنگی اورگانا یک غذای کاملاً گیاهی و منبعی غنی جهت تأمین پروتئین موردنیاز بدن هست. این محصول در وزن ۳۸۰ گرم تولید و به بازار عرضه می‌شود. این خوراک را می‌توان با کنسرو ماهی تن در روغن آفتاب‌گردان اورگانا مخلوط و گرم کرد و یک غذای سیار مقوی و لذیذ پخت.

ارزش غذایی و خواص خوراک لوبیا چیتی

لوبیا چیتی حاوی فیبر بسیار بالایی بوده که باعث می‌شود به هضم غذا کمک کرده و سیستم گوارشی انسان را سالم نگه دارد. این نوع لوبیا سرشار از آمینواسید بوده و به‌عنوان یک منبع جایگزین فوق‌العاده پروتئین حیوانی محسوب می‌شود. لوبیا چیتی بین گیاه‌خواران بسیار محبوب می‌باشد.

در پخت این خوراک از مواد مغذی‌ای همچون پیاز، سیر و زردچوبه استفاده می‌شود که هرکدام به‌تنهایی به غنا و ارزش غذایی این خوراک می‌افزایند. سیر و پیاز هر دو سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده در جلوگیری از انواع و پیری زودرس سلول‌ها نقش بسزایی دارند.

رب گوجه‌فرنگی موجود در لوبیا چیتی غنی از لیکوپن (رنگ قرمز گوجه‌فرنگی) بوده که آنتی‌اکسیدان بسیار قوی در کاهش احتمال ابتلا به پروستات و افزایش توده استخوانی محسوب می‌شود. گوجه‌فرنگی سرشار از گروه ویتامین ب و ویتامین ث بوده و در کاهش علائم بیماری‌های نقرس و مفاصل نقش مفیدی دارد.

برای خرید کنسرو لوبیا چیتی با قارچ در سس گوجه‌فرنگی به این صفحه مراجعه کنید.
ترکیبات کنسرو لوبیا چیتی با سس گوجه‌فرنگی

لوبیا چیتی
آب
سرکه
ادویه
سیر
پیاز
نشاسته
رب گوجه‌فرنگی
روغن گیاهی: ۵%
شکر: ۲%
نمک: ۲%

خرید کنسرو لوبیا چیتی اورگانا قیمت عمده خرید کنسرو لوبیا چیتی اورگانا قیمت عمده ، بهترین مارک کنسرو لوبیا چیتی ، پخش کننده کنسرو لوبیا تهران ، مرکز فروش عمده کنسرو لوبیا به قیمت کارخانه

خرید کنسرو لوبیا با قارچ در سس گوجه‌فرنگی اورگانا

اورگانا یک غذای کامل و طبخ شده با لوبیا چیتی و قارچ خوراکی دکمه‌ای است. این محصول در وزن ۳۸۰ گرم در تولید و در بازار عرضه می‌شود. خوراک لوبیا با قارچ اورگانا یک غذای کاملا گیاهی بین گیاه‌خواران بسیار محبوب و متداول است. این محصول نیز همچون تمامی محصولات تولید شده توسط اورگانا فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، طعم دهنده مصنوعی و رنگ خوراکی می‌باشد.

ارزش غذایی و خواص خوراک لوبیا چیتی با قارچ

قارچ دکمه‌ای موجود در کنسرو خوراک لوبیا با قارچ کربوهیدرات و قند بسیار ناچیزی داشته گزینه مناسبی برای بیماران دیابتی و ایده‌آل برای رژیم کتوژنیک محسوب می‌شود.

این ماده غذایی ارزشمند غنی از ویتامین‌های گروه ب، ریبوفلاوین، نیاسین، اسید پانتوتنیک و همچنین فسفر بوده و با داشتن پروتئین جایگزین نسبتاً مناسب پروتئین حیوانی محسوب می‌شود. کنسرو لوبیا با قارچ در سس گوجه‌فرنگی به واسطه وجود لوبیا چیتی در ترکیباتش حاوی اسیدآمینه‌های ضروری بدن انسان بوده همچنین می‌تواند سطح کلسترول بد (LDL) را کاهش و سطح کلسترول خوب (HDL) را افزایش دهد.

زردچوبه، پودر فلفل قرمز، سیر و پیاز موجود در این خوراک همگی حاوی مقدار فراوانی آنتی‌اکسیدان بسیار قوی بوده که در مجموع باعث پیشگیری از انواع از جمله پروستات و سینه می‌شوند. خوراک لوبیا با قارچ حاوی مقدار مناسبی فیبر بوده که باعث بهبود سیستم گوارشی انسان شده در کاهش اشتها و وزن نقش مفیدی ایفا می‌کند.

برای خرید کنسرو خوراک بادمجان به این صفحه مراجعه کنید.

ترکیبات خوراک لوبیا چیتی با قارچ در سس گوجه فرنگی

لوبیا چیتی
آب
سرکه
ادویه
سیر
پیاز
نشاسته
رب گوجه‌فرنگی
قارچ
روغن گیاهی: ۵%
شکر: ۲%
نمک: ۲%

خرید کنسرو لوبیا چیتی اورگانا قیمت عمده خرید کنسرو لوبیا چیتی اورگانا قیمت عمده ، بهترین مارک کنسرو لوبیا چیتی ، پخش کننده کنسرو لوبیا تهران ، مرکز فروش عمده کنسرو لوبیا به قیمت کارخانه

خرید کنسرو خوراک بادمجان اورگانا قیمت عمده

کنسرو خوراک بادمجان اورگانا محصولی باکیفیت ممتاز و تولید شده از مرغوب‌ترین نوع بادنجان شیرین جنوب است. خوراک بادنجان یک غذای مقوی و لذیذ است.

ارزش غذایی و خواص خوراک بادمجان

میزان قند و کربوهیدرات بادمجان بسیار پایین بوده و آن را گزینه بسیار مناسبی برای بیماران دیابتی می‌کند مقدار کربوهیدرات بادنجان به ازاء هر فنجان ۸.۶ گرم می‌باشد که باتوجه‌به وجود ۲.۵ گرم فیبر در این مقدار از خوراک بادنجان میزان کربوهیدرات خالص آن تنها ۶.۲ گرم می‌شود؛ این موضوع باعث می‌شود کنسرو خوراک بادنجان نه‌تنها برای بیماران دیابتی مناسب باشد؛ بلکه جایگاه ویژه‌ای در رژیم کتوژنیک داشته باشد.

بادمجان حاوی مواد معدنی مفیدی همچون منگنز، پتاسیم، منیزیم و فسفر بوده می‌تواند بخشی از نیاز بدن به این املاح ضروری را تأمین کند. می‌توان بخشی از نیاز بدن به ویتامین ب5 (پانتونیک اسید)، ویتامین ب6، ویتامین ب9 (فولیک) و دیگر ویتامین‌های خانواده ب را به همراه ویتامین ث را از طریق مصرف بادمجان تأمین کرد.

در طبخ این خوراک از آب‌لیمو تازه، سیر و پیاز نیز استفاده می‌شود. هر سه این مواد غذایی منبعی سرشار و فوق‌العاده از ویتامین C محسوب شده و درعین‌حال حداقل میزان کربوهیدرات را دارند و به عبارتی کنسرو بادمجان محصولی کاملاً رژیمی و کتویی محسوب می‌شود.

سیر موجود در کنسرو خوراک بادمجان برای بیماری قند خون، فشارخون بالا و پرکاری تیروئید بسیار مفید بوده و در پیشگیری روده بزرگ، معده، پروستات و مثانه و سینه نقش بسزایی دارد.

برای خرید کنسرو خوراک لوبیا چیتی در سس گوجه‌فرنگی به این صفحه مراجعه کنید.
ترکیبات خوراک بادمجان

بادمجان
ادویه
پیاز
رب گوجه‌فرنگی
روغن آفتاب‌گردان: ۱۱%
نمک: ۲%