خرید دوغ تک نفره و لیوانی شاندیز قیمت عمده

خرید دوغ تک نفره و لیوانی شاندیز قیمت عمده ، پخش کننده اصلی دوغ تک نفره تهران ، فروشنده عمده دوغ تک نفره تهران ، سفارش عمده دوغ تک نفره ، خرید دوغ کوچک 150عدد

پروسه تولید دوغ به شکل کارخانه‌ای به چه صورت است؟

ماست اولین ماده تشکیل دهنده دوغ است و این محصول در فرآیند تولید شیر به‌دست می‌آید؛ شیر به‌عنوان یک فرآورده ارگانیک ‌زمانی که از دامداری‌های مختلف جمع‌آوری ‌و به‌وسیله تانکرهای مخصوص حمل شیر به شرکت منتقل می‌شوند تحت انجام بررسی‌های اولیه قرار گرفته و پس از نمونه‌برداری‌ رتبه‌بندی می‌شود.

اولین اندازه‌گیری‌ به این دلیل انجام می‌شود که متوجه شوند آیا شیری که خریداری شده در حدی هست که شرکت آن را تحویل بگیرد یا خیر؛ گاهی ممکن است شیر برگردانده شود و مورد استفاده قرار نگیرد زیرا شیر با مشخصاتی که اعلام می‌شود باید تحویل کارخانه شود. بعد از انجام این آزمایش‌ها بسته به اینکه شیر از نوع درجه ۱ درجه ۲ و یا ۳ باشد تحویل گرفته و سپس ذخیره می‌شود.

خرید دوغ تک نفره و لیوانی شاندیز قیمت عمده خرید دوغ تک نفره و لیوانی شاندیز قیمت عمده ، پخش کننده اصلی دوغ تک نفره تهران ، فروشنده عمده دوغ تک نفره تهران ، سفارش عمده دوغ تک نفره ، خرید دوغ کوچک 150عدد

خرید دوغ 250 سی سی لیوانی شاندیز قیمت عمده

پروتئین در همه موجودات زنده وجود دارد و برای ادامه حیات از اهمیت بالایی برخوردار است. پروتئین‌ها که بلوک‌های سازنده ماهیچه، استخوان، پوست و مو را تشکیل می‌دهند، باید در رژیم غذایی برای زندگی سالم در هر دوره‌ای از زندگی گنجانده شوند. دوغ به دلیل داشتن کلسیم و همچنین پروتئین به تشکیل استخوان ها و دندان ها کمک می کند. یک لیوان (250 میلی لیتر) دوغ در روز 10 درصد نیاز روزانه پروتئین و 25 درصد کلسیم نیاز یک بزرگسال متوسط را تامین می کند.

برخی مصرف‌کنندگان بر این باورند که دوغ‌های سنتی کیفیت بهتری نسبت به نوع کارخانه‌ای دارند، آیا درست است؟

ولی نمی‌توان گفت تمامی ماست بندی‌ها به این دلیل که قادر به چک کردن محصولات نیستند از شیر بی کیفیت استفاده می‌کنند. شاید یک واحد سنتی از یک گاوداری مطمئن و آشنا شیر را تهیه می‌کند و محصولات مطمئنی تولید کند. بنابراین مقایسه بین این دو کار خوبی نیست چرا که قطعا هم محصولات سنتی خوب و هم محصولات سنتی بد در بازار وجود دارد و در نوع صنعتی هم وضع به همین شکل است و موضوع این است که مصرف کننده در نهایت به چه کسی اعتماد می‌کند.

فرآیند تولید صنعتی و تولید سنتی شاید فرقی با هم نداشته باشند چرا که در هر روش نتیجه یک اتفاق ساده است یعنی تبدیل ماست به دوغ، منتهی ما نمی‌توانیم تمام ماست‌بندی‌ها و تمام صنعتی‌ها را به یک چشم ببینیم. هر واحد تولیدی بدون توجه به سایزی که دارد می‌تواند محصول باکیفیت و یا بی‌کیفیت تولید کند و نکته این است که مهم ترین اتفاق درهر دو شیوه انتخاب شیر و بررسی کیفیت آن است. طبیعتا در یک ماست بندی ساده امکانات آزمایشگاهی و بررسی محصولات وجود ندارد

معمولاً در شهرهای کوچک مردم بیشتر به ماست بندی‌های محلی اعتماد دارند تا به یک شرکت بزرگ و برعکس این موضوع هم صادق است. به نظر من هرکس در هر مقیاسی کار تولیدی می‌کند قابل تقدیر است به شرط اینکه به معیار سلامت فکر کرده و متدهای کنترلی روی کار خود داشته باشد.

خرید دوغ تک نفره و لیوانی شاندیز قیمت عمده خرید دوغ تک نفره و لیوانی شاندیز قیمت عمده ، پخش کننده اصلی دوغ تک نفره تهران ، فروشنده عمده دوغ تک نفره تهران ، سفارش عمده دوغ تک نفره ، خرید دوغ کوچک 150عدد

خرید خرید دوغ 250 سی سی بطر شاندیز قیمت عمده

خرید دوغ 300 سی سی بطری شل 12 عددی

۵- زیاده‌روی در مصرف دوغ به افراد دارای ناراحتی‌های معده، مشکلات گوارشی، افراد مبتلا به ورم معده یا زخم اثنی‌عشر توصیه نمی‌شود.
آب مورد نیاز بدن را تامین می کند

یکی از غذاهایی که در قدیم متداول بوده و بهتر است دوباره مصرف آن در فصول و اقالیم گرم رونق گیرد، آب دوغ خیار است. این خوردنی سالم و مفید، هم غذائیت دارد، هم خنکی و رطوبت. از بهترین خوردنی ها در تابستان بوده و می توان با افزودن مواد مختلفی به آن (مغز گردو، سبزیجات مختلف، موسیر، کشمش و مویز، سیب و به، نان سبوس دار و …) روی اثرات، میزان غذائیت و شدت حرارت و رطوبت آن کار کرد

۲- از دیگر مضرات دوغ افزایش فشار خون است؛ بنابراین توصیه می‌شود دوغ خانگی و کم نمک جایگزین دوغ‌های صنعتی و شور شود. مصرف دوغ نیز مانند دیگر مایعات بهتر است با فاصله یک ساعت بعد از مصرف غذا باشد، زیرا مصرف زیاد آن، علاوه بر ایجاد تشنگی، زمینه‌ساز افزایش فشار خون و پوکی استخوان است.

خرید دوغ تک نفره و لیوانی شاندیز قیمت عمده خرید دوغ تک نفره و لیوانی شاندیز قیمت عمده ، پخش کننده اصلی دوغ تک نفره تهران ، فروشنده عمده دوغ تک نفره تهران ، سفارش عمده دوغ تک نفره ، خرید دوغ کوچک 150عدد

خرید دوغ 200 سی سی لیوانی شاندیز

در برخی مناطق ایران، دوغ را با پونه استفاده می کنند. پونه، نعناع، کرفس، جعفری و زیره گیاهانی هستند که می توانند باعث جذب بیشتر کلسیم شوند. در کتب طب سنتی آمده است این گیاهان می توانند سبب تقویت سلول های استخوان ساز شوند

دوغ ، نوشیدنی تابستان
هرانچه باید درباره انواع دوغ ،مزایا و زمان مصرف آن بدانید
دوغ برای دیابتی ها

۳- گاز طبیعی موجود در دوغ که در نتیجه تخمیر باکتری‌های موجود در آن به وجود می‌آید، طبیعی است و مشکلی برای فرد عادی ایجاد نمی‌کند. اما گازی که به شکل صنعتی به دوغ اضافه می‌شود، می‌تواند باعث مشکلات گوارشی شود. ضمن اینکه دوغ‌های گازدار، می‌تواند اشتهای افراد را بالا برده و در نتیجه باعث پرخوری و اضافه وزن شود.

مزایای مصرف دوغ بعنوان بهترین نوشیدنی

شیر از نظر میزان چربی و پروتئین تقسیم می‌شود و برای استفاده‌های مختلف برحسب نیاز به واحدهای مختلف انتقال می‌یابد. برای تولید دوغ واحد مذکور شیر مناسب را دریافت کرده و ماست تولید می‌کند و بعد از ذخیره، ماست طی فرآیند جالبی به دوغ تبدیل می‌شود، در شرکت کاله این دوغ طی فرآیندی سنتی تولید می‌شود، به این صورت که بعد از انتقال ماست به بطری‌های دوغ این محصول به گرمخانه منتقل می‌شود و ماستی که با آب مخلوط شده و افزودنی‌های مختلفی مثل نمک و سبزی جات معطر و.. به آن افزوده شده در گرم‌خانه نگهداری می‌شود تا فرآیند تخمیری صورت بگیرد و دوغ تولید گاز کند و بعد از این زمان به سردخانه منتقل می‌شود تا فرآیند تولید گاز متوقف و برای عرضه به مراکز فروش آماده می‌شود.

حدود 60 درصد از بدن انسان از آب تشکیل شده است. در طول روز میزان آب در بدن کاهش می یابد، بنابراین آب از دست رفته باید با مصرف مایعات جبران شود. مصرف مایعات بیشتر به خصوص در گرمای تابستان توصیه می شود زیرا میزان آب از دست رفته بیشتر خواهد بود. دوغ که یک نوشیدنی سالم است، می تواند برای جبران مایعات از دست رفته ترجیح داده شود.
مضرات دوغ (موارد احتیاطی و منع مصرف (

روش و طرزتهیه دوغ
حاوی پروتئین و کلسیم است
بدن را احیا و تجدید می کند
مزایای دوغ با نعنا و پونه
دوغ‌های موجود در بازار به روش زیر تهیه می‌شوند:

دوغ حاوی الکترولیت هایی مانند سدیم و کلسیم است که در حفظ تعادل بسیاری از عملکردها و سیستم های بدن نقش دارند. به لطف این الکترولیت ها، شما را تناسب اندام نگه می دارد و به شما نیرو می بخشد. همانطور که دوغ می نوشید، احساس شادابی و خوبی دارید.
کنار وعده های غذایی و میان وعده ها خوب می شود

امروزه با تغییر در روند تولید کره به لحاظ تکنولوژی، روش تولید دوغ نیز به‌عنوان نوشیدنی تخمیری شیری تغییر یافته‌است. تولید صنعتی دوغ بدون گاز و دوغ گازدار در ایران سابقه‌ای بیش از چهل سال دارد و با توجه به نحوه تولید این فراورده، می‌توان آن را به انواع زیر تقسیم کرد: دوغ، دوغ گازدار، دوغ حرارت دیده بدون گاز، دوغ حرارت دیده گازدار.

۱- یکی از مهمترین مضرات دوغ، مصرف آن بلافاصله یا همراه با غذا است که باعث رقیق شدن شیره معده و اختلال در فرایند هضم و جذب مواد غذایی می‌شود. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، مصرف دوغ نیز مانند دیگر مایعات بهتر است با فاصله یک ساعت بعد از مصرف غذا باشد.

دوغ در گذشته یکی از فراورده‌های جانبی کره محسوب می‌شد. برای تهیهٔ آن، ابتدا ماست پرچرب را با آب رقیق می‌کردند، سپس با استفاده از مشک، چربی آن جدا شده و باقی‌مانده به‌عنوان دوغ مصرف می‌شددوغ قرن ها نوشیدنی طبیعی، مغذی و مفیدی بوده است که به همراه غذا به سفره های ما طعم می بخشد
حاوی باکتری های مفید است

دوغ، نوعی نوشیدنی است که از ماست تهیه می‌شود. دوغ شور را با ادویه‌جات از جمله فلفل مخلوط می‌کردند. برای تهیه نوع شیرین، گلاب، انبه یا لیمو را با دوغ مخلوط می‌کردند. در ایران و ترکیه از این نوشیدنی استفاده می‌شود. هندی‌ها نیز دوغی ویژه خود به نام لاسی تهیه کردند که دو طعم مختلف داشت: شور وشیرین.
دوغ مغذی است

در هر زمانی از روز، در هر وعده غذایی، می توانید از دوغ همراه با غذا لذت ببرید. شما می توانید با نوشیدن دوغ نه تنها با وعده های غذایی بلکه بین وعده های غذایی نیز گرسنگی خود را فرو بنشانید.
ارزش غذایی دوغ

۴- مصرف بیش از حد دوغ می‌تواند باعث از بین رفتن تعادل بدن نسبت به حالت عادی شود و به دلیل طبع سردی که دارد زیاده رو‌ی در مصرف آن برای افراد با مزاج سردتوصیه نمی‌شود.
دوغ غنی از پروتئین، کلسیم، گوگرد، فسفر و ویتامین‌های گروه ب. است. جالب است بدانید، ارزش غذایی ۲ لیوان دوغ، معادل یک لیوان شیر است و پروتئین‌های دوغ حاوی اسید‌های آمینه ضروری بدن است که در تأمین پروتئین مورد نیاز بدن بسیار مؤثر هستند، همچنین پروتئین‌های دوغ، در دستگاه گوارش بهتر از پروتئین‌های شیر هضم می‌شوند و به دلیل میزان لاکتوز کمتر نسبت به شیر، نفخ کمتری در افراد با معده‌های حساس ایجاد می‌کند.

دوغ یک نوشیدنی است که به طور طبیعی حاوی پروتئین، کلسیم، فسفر، ویتامین B2 (ریبوفلاوین)، ویتامین B1 (تیامین) و ویتامین B12 است. مصرف دوغ همراه با وعده های غذایی یا بین وعده های غذایی با ایفای نقش در دریافت پروتئین و کلسیم مورد نیاز یک بزرگسال متوسط به یک رژیم غذایی متعادل کمک می کند.

دوغ حاوی حداقل 10 میلیون باکتری مفید یا دوست است که ما به آن مخمر می گوییم که از ماست به دست می آید و به هضم غذا کمک می کند. به لطف آنزیم لاکتازی که تولید می کنند، این باکتری ها (لاکتوباسیلوس بولگاریکوس، استرپتوکوکوسترموفیلوس) ناراحتی ناشی از سوء هاضمه را در افراد دارای حساسیت به لاکتوز کاهش می دهند.

دوغ را از مخلوط کردن ماست با آب و نمک و دیگر مواد افزودنی از جمله اسانس نعنا و پونه و تحت عنوان دوغ نعنا و پونه تهیه می‌کنند. استفاده از دوغ‌های شیرین که به لاسی شیرین شباهت داشت در ایالات متحده آمریکا مرسوم شده‌است. مردم آمریکا به این فراورده لبنی، «نوشیدنی ماست» نیز می‌گویند