خرید دوغ تک نفره و لیوانی عالیس قیمت عمده

خرید دوغ تک نفره و لیوانی عالیس قیمت عمده ، پخش عمده دوغ تک نفره تهران ، فروش عمده دوغ تک نفره تهران ، پخش کننده اصلی دوغ تک نفره تهران ؛ قیمت دوغ تک نفره

دوغ‌های بدون گاز با طعم نعناع عالیس، در چهار اندازه و بسته‌بندی مختلف تولید می‌شوند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود از میان قوطی‌هایی با حجم ۳۳۰ سی‌سی، بطری یک‌ نفره با حجم ۲۷۵ سی‌سی، بطری خانواده با حجم ۱۵۰۰ سی‌سی و بسته‌های لیوانی با حجم ۲۸۰ سی‌سی، محصول موردنظر خود را انتخاب کنید.

جهت سفارش دوغ تک نفره و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

دوغ بدون گاز بطری پت 280 ml چشمه عالیس ، خرید دوغ لیوانی عالیس 5000 عدد ، دوغ تکنفره لیوانی ، قیمت دوغ کوچک عالیس

خرید دوغ تک نفره و لیوانی عالیس قیمت عمده خرید دوغ تک نفره و لیوانی عالیس قیمت عمده ، پخش عمده دوغ تک نفره تهران ، فروش عمده دوغ تک نفره تهران ، پخش کننده اصلی دوغ تک نفره تهران ؛ قیمت دوغ تک نفره

خرید دوغ بدون گاز بطری پت 280 ml چشمه عالیس

دوغ بدون گاز عالیس با طعم نعناع، همراهی خوشمزه و مقوی در سفره‌های شماست. وجود نعناع در این نوشیدنی علاوه بر طعم دلنشین و خاصی که به دوغ می‌دهد، از نظر ارزش غذایی، این نوشیدنی را نسبت به دوغ ‌های معمولی غنی‌تر می‌کند.

جالب است بدانید هر لیوان (۲۰۰ سی‌سی) دوغ بدون گاز با طعم نعناع عالیس دارای ۷۲ کالری انرژی است. همچنین این دوغ‌ ها سرشار از پروتئین، کلسیم و ویتامین‌‌های D، 2B، 6B و 12B هستند. نیاز به دوغ 250سی سی

نعناع استفاده ‌شده در دوغ عالیس خاصیت آرامش‌بخشی داشته و برای کاهش التهابات تنفسی مثل آسم مفید است. جالب است بدانید ترکیب دوغ و نعناع می‌تواند نوشیدنی ایده‌آل برای افرادی که قصد دارند وزن خود را کم کنند به‌حساب بیاید.

دوغ ‌های بدون گاز با طعم نعناع عالیس به بدنتان کمک می‌کنند که با آزادسازی بیشتر آنزیم‌های گوارشی، در فعالیت‌های روزانه خود حجم بیشتری از چربی را بسوزانید.

خرید دوغ 250 سی سی 9000 عدد

یک دوغ خوشمزه با نگهدارنده‌های طبیعی خرید 300سی سی دوغ ، قیمت عمده محصولات عالیس قیمت دوغ تک نفره ارزان

متأسفانه در بسیاری از محصولات لبنی موجود در بازار، از نگهدارنده‌های شیمیایی برای بالا بردن عمر محصولات استفاده می‌شود که به‌ شدت برای سلامتی افراد زیان‌آور است. اما در دوغ بدون گاز با طعم نعناع عالیس از فرآیند گرمادهی برای افزایش عمر محصول استفاده می‌شود.

دوغ گرمادیده محصولی است که دو بار فرآیند گرم شدن و پاستوریزاسیون را طی می‌کند. این کار باعث می‌شود که میکروارگانیسم‌های موجود در آن تا حد امکان کم شده و ماندگاری دوغ بیشتر شود.

گرمادهی و بسته‌بندی‌های مخصوص این محصولات باعث می‌شود که دوغ‌ های با طعم نعناع عالیس بدون استفاده از نگهدارنده‌های شیمیایی، یک ماه ماندگاری داشته باشند. البته به خاطر داشته باشید که این محصول را حتماً باید در یخچال نگهداری کنید.

خرید دوغ تک نفره و لیوانی عالیس قیمت عمده خرید دوغ تک نفره و لیوانی عالیس قیمت عمده ، پخش عمده دوغ تک نفره تهران ، فروش عمده دوغ تک نفره تهران ، پخش کننده اصلی دوغ تک نفره تهران ؛ قیمت دوغ تک نفره

خرید دوغ نعناع عالیس تک نفره

دوغ گازدار عالیس بر خلاف سایر محصولات مشابه که از گاز 2CO بهره می‌گیرند، طی فرآیندی طبیعی حاصل تخمیر و میکروارگانیسم‌های خاص است. با توجه به عادت غذایی برخی افراد به مصرف نوشابه‌های گازدار همراه وعده غذایی و مضراتی که اکثر این نوشیدنی‌ها دارند، این محصول می‌تواند جایگزین مناسبی برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت بیشتری می‌دهند، باشد.

گازدار شده در فرآیندی طبیعی انواع دوغ عالیس

دوغ گازدار عالیس علاوه بر لذت مصرف یک نوشیدنی گازدار، شما را از خواص مفید این محصول سنتی بهره‌مند می‌کند. قیمت دوغ عالیس کوچک

استفاده از گاز 2CO در فرآیند گازدارکردن نوشیدنی‌ها می‌تواند باعث بالارفتن خاصیت اسیدی خون شده و در درازمدت از استحکام استخوان‌ها بکاهد. به همین دلیل شرکت عالیس از روشی جایگزین و طبیعی برای تولید دوغ‌های گازدار خود استفاده می‌کند.

قیمت دوغ عالیس250سی سی 25باکس 12عددی 300عدد در این روش، قند لاکتوز موجود در شیر با شرایطی خاص به ‌وسیله میکروارگانیسم‌هایی که به‌صورت طبیعی در این نوشیدنی وجود دارند تخمیر شده و باعث گازدار شدن آن می‌شوند. این کار باعث می‌شود که دوغ گازدار عالیس هیچ تاثیر بدی بر روی استخوان‌های شما نداشته باشد.

دوغ گازدار عالیس؛ ارمغانی از سلامتی و آرامش ، نیاز به 300 عدد دوغ 250 سی سی ، قیمت عمده محصولات عالیس قیمت دوغ تک نفره لیوانی

خرید دوغ تک نفره و لیوانی عالیس قیمت عمده خرید دوغ تک نفره و لیوانی عالیس قیمت عمده ، پخش عمده دوغ تک نفره تهران ، فروش عمده دوغ تک نفره تهران ، پخش کننده اصلی دوغ تک نفره تهران ؛ قیمت دوغ تک نفره

خرید دوغ گازدار عالیس تک نفره

دوغ گازدار عالیس به عنوان فرآورده‌ای تولید شده از شیر طبیعی، می‌تواند بخشی از نیاز بدن به کلسیم و ویتامین‌های B و D را تامین کند. از مهمترین ویژگی‌های این نوشیدنی می‌توان به تاثیر مثبت آن بر سیستم گوارش اشاره کرد. نوشیدن دوغ گازدار عالیس به هضم بهتر غذا کمک می‌کند و در کنار آن باعث از بین‌ رفتن بسیاری از باکتری‌های مضر موجود در سیستم گوارشی می‌شود.

همچنین دوغ گازدار عالیس می‌تواند لذت یک خواب آسوده را برای شما به همراه آورد. اگر دوست دارید از یک نوشیدنی گازدار لذت ببرید و در عین حال به فکر سلامتی خودتان هم باشید، دوغ گازدار عالیس انتخاب مطمئنی برای شما است. این محصول را می‌توانید در سه اندازه‌ی ۲۵۰ سی‌سی، ۲۷۵ سی‌سی و ۱۵۰۰ سی‌سی تهیه کنید.

دوغ سنتی عالیس حاوی سبزیجات مرزه، کاکوتی و پونه‌ کوهی فرموله شده است قیمت دوغ لیوانی عالیس

این محصول علاوه بر دارا بودن خواص گیاهی افشره‌های مصرفی، به لحاظ بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ترکیب افشره گیاهان استفاده شده در آن، قیمت دوغ کوچک عمده علاوه بر ایجاد طعم منحصربه‌فرد، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

دوغ‌های سنتی عالیس با داشتن کاکوتی، مرزه و پونه کوهی، طعم خاطره‌انگیز دوغ ‌های سنتی را برای شما تداعی می کند. قیمت دوغ تک نفره ارزان

خرید 1120عدد دوغ تک نفره عالیس

اگر به‌ سلامتی خود اهمیت می‌دهید، دوغ‌ سنتی عالیس گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود. این نوشیدنی مخصوصاً در کنار غذاهای سنتی مانند دیزی یا انواع کباب، ترکیبی دلنشین و سالم را برایتان ایجاد خواهد کرد.
عطر خوب و خواص خوب‌تر

شاید در ابتدا فکر کنید که کاکوتی تنها به‌خاطر عطر و طعم ویژه آن به دوغ سنتی عالیس افزوده می‌شود، اما این سبزی معطر خواص درمانی مختلفی را هم به دوغ اضافه می‌کند. اگر به مشکلات گوارشی یا دل‌پیچه دچار شدید، نوشیدن دوغ سنتی عالیس به دلیل داشتن کاکوتی می‌تواند در رفع این موارد مفید باشد.

این محصول همچنین باعث تقویت معده شده و به هضم بهتر غذا کمک می‌کند. کاکوتی موجود در دوغ‌های سنتی عالیس برای رفع عفونت‌های سیستم تنفسی هم مفید است و به کارکرد بهتر آن کمک می‌کند.

نیاز به 504 عدد دوغ 300 سی سی قیمت دوغ عالیس کوچک انواع دوغ عالیس قیمت دوغ تک نفره لیوانی