خرید دوغ تک نفره کالبر قیمت عمده

خرید دوغ تک نفره کالبر قیمت عمده | بهترین مارک دوغ تک نفره | پخش کننده اصلی دوغ تک نفره | فروشنده عمده دوغ تک نفره | قیمت دوغ تک نفره

دوغ کالبر نوشیدنی لبنی حاصل از تخمیر شیر بوده که از اختلاط ماست پاستوریزه، آب، اسانس های طبیعی گیاهی و نمک به دست می آید. این محصول به طور میانگین 50% ترکیبات و ارزش غذایی ماست را دارا بوده و از آنجایی که مواد افزودنی و نگهدارنده در تولید آن مورد استفاده قرار نمی گیرد، به عنوان یک نوشیدنی با ارزش بالا و سالم مورد توجه قرار گرفته است.

خرید دوغ تک نفره کالبر قیمت عمده خرید دوغ تک نفره کالبر قیمت عمده | بهترین مارک دوغ تک نفره | پخش کننده اصلی دوغ تک نفره | فروشنده عمده دوغ تک نفره | قیمت دوغ تک نفره

خرید دوغ تک نفره با طعم طبیعی کالبر

دوغ کالبر حاوی کلسیم، فسفر، پروتئین و ویتامین های گروه ب می باشد. گازدار کردن نوشیدنی ها از جمله دوغ طعم بهتری به آن ها می دهد، اما ارزش غذایی آن را کاهش می دهد. بنابراین دوغ های معمولی بر دوغ های گازدار ارجحیت دارند. این شرکت جهت استفاده و سلیقه های مختلف این محصول را در بسته بندی های متنوع به بازار ارائه می کند.
ترکیبات: ماست (پاستوریزه و هموژنیزه)، آب، نمک و طعم دهنده طبیعی
نوع بسته بندی : بطری
حجم : 250 سی سی
طعم : طبیعی (بدون گاز)
تعداد در شیرینک : 15 عدد
مدت ماندگاری : 3 ماه

فرآیند تولید دوغ در کارخانجات صنعتی معمولا با روش‌هایی یکسان انجام می‌شود. عالیس پس از سال‌ها تجربه در زمینه تولیدات صنعتی دوغ، با فرمولاسیونی مخصوص به برند عالیس، در حال تولید دوغ در دو نوع گازدار و معمولی است که دوغ‌‌های معمولی آن در طعم‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با فرآیند تولید کارخانه‌ای، ویدئویی از خط تولید دوغ‌های عالیس برای شما تهیه کردیم.
طرز تهیه دوغ گازدار

دوغ، از دو روش سنتی و صنعتی قابل تولید است. گاهی اصطلاح دوغ محلی نیز به گوش هر یک از ما رسیده است. دوغ محلی با همان روش سنتی تولید می‌شود و روش تولید ویژه‌ای ندارد. فرآیند کلی تهیه دوغ در هر دو روش یکسان است. چیزی که تفاوت ایجاد می‌کند مقدار مواد اولیه و نوع ادوات تولید است.

در تولیدات صنعتی مقادیر بالایی از مواد اولیه با دستگاه‌های صنعتی بزرگ، مراحل تولید را طی می‌کنند. اما در تولیدات سنتی مقادیر کم‌تر با ادوات و دستگاه‌های مرسوم از قدیم دوغ تولید می‌کنند.

خرید دوغ تک نفره کالبر قیمت عمده خرید دوغ تک نفره کالبر قیمت عمده | بهترین مارک دوغ تک نفره | پخش کننده اصلی دوغ تک نفره | فروشنده عمده دوغ تک نفره | قیمت دوغ تک نفره

خرید دوغ تک نفره  با طعم سبزیجات کالبر

خواص دوغ بعد از غذا

تحقیقات نشان می دهد که مصرف دوغ بعد از غذا تا حد زیادی میزان جذب آهن را بالا می برد. بر خلاف چای که بعد از خوردن غذا، نوشیدن آن مضر است و جذب آهن را مختل می کند، نوشیدن دوغ بعد از غذا توصیه می شود.

دوغ از رشد بسیاری از باکتری های مضر در سیستم گوارشی انسان جلوگیری می کند. نوشیدن دوغ همچنین بوی بد دهان را از بین می برد. دوغ دارای ویتامین های B و D است که به تامین ویتامین ها در بدن کمک می کند.

دوغ علاوه بر مزاياي تغذيه اي، حاوي باكتري‌هاي مفيدي است كه اثرات زيادي بر سلامت دستگاه گوارش دارند. اگر بطور مرتب دوغ مصرف كنيد، باكتري‌هاي مفيد استرپتوكوكوس، ترموفيلوس و لاكتوباسيلوس بولگارس موجود در آن، در دستگاه گوارش شما لانه مي‌گزينند و اثرات بسيار مفيدي بر سلامت دستگاه گوارش شما خواهند داشت.

در طب سنتی، توصیه شده است که همراه با غذاهای گوشتی، دوغ مصرف نشود چون ممکن است به درد مفاصل بینجامد. اما می توان این نوشیدنی را با یک فاصله زمانی از غذای گوشتی مصرف کرد.

کلام آخر، فواید دوغ

دوغ؛ بهترين نوشيدني براي همه
آيا مي‌دانيد آب، شير، دوغ کم نمک و بدون گاز و آبميوه‌هاي طبيعي، بهترين نوشيدني‌ براي همه خصوصا دانش‌آموزان است؟

امروزه مصرف دوغ به عنوان يک نوشيدني مفيد و بي‌ضرر به همه گروه‌هاي سني حتي کن يک سال به بالا توصيه مي‌شود. نوشيدن مايعات با غذا يکي از عادت‌هاي رايج مردم دنياست. مردم هر شهر و کشوري، بنا به عادات و عرف و آييني که دارند، به نوشيدني يا نوشيدني‌هاي خاصي علاقه بيشتري نشان مي‌دهند.

در کشور ما هم نوشيدني‌هايي مثل آب و دوغ از ديرباز رايج بوده‌اند. در دهه‌هاي اخير نيز نوشابه‌هاي گازدار و ماءالشعير به جمع‌ آنها افزوده شده‌ است، البته خيلي‌ها بدون توجه به ارزش غذايي‌ و صرفا به دليل علاقه‌اي که به برخي نوشيدني‌ها دارند، از آنها استفاده مي‌کنند؛

در حالي که با دانستن ويژگي‌هاي تغذيه‌اي‌ اين نوشيدني‌ها مي‌توانند انتخاب بهتري داشته باشند. در کشور ما هنوز هم آب رتبه اول را در بين نوشيدني‌ها به خود اختصاص داده است، اما چون ذائقه بشر تنوع‌طلب بوده و دوست دارد مايعاتي با طعم‌هاي مختلف بنوشد، توليد نوشيدني‌هاي متنوع رونق گرفته است.

همچنين موجب عدم رشد ارگانيسم‌هاي مضرمي شوند. هنگام آلودگي هوا، ماست، شير و دوغ بنوشيد. اين غذاها به دليل دارا بودن فسفر، منيزيم و كلسيم خنثي كننده سموم هستند. آلودگي هوا بر روي بافت‌هاي بدن، دستگاه تنفسي و قلب و عروق تاثير فراواني دارد.

تا به‌حال به تهیه دوغ در خانه فکر کرده‌اید یا همیشه از دوغ‌های صنعتی موجود در بازار استفاده کرده‌اید؟ اگر به سراغ روش تهیه دوغ رفته باشید، حتما با سوالاتی مثل سوالات زیر مواجهه شده‌اید.

آیا می‌توانیم خودمان با امکانات کم و در خانه دوغ تهیه کنیم؟ فرآیند تولید دوغ به چه صورت است؟ تهیه دوغ چه روش‌هایی دارد؟ روش تهیه دوغ معمولی و گازدار متفاوت است؟ برای پیدا کردن جواب این سوال‌ها، با ما همراه باشید. ما در این مقاله از روش‌های تهیه دوغ برای شما نوشتیم.

دوغ يکي از نوشيدني‌هاي سنتي ما ايراني‌هاست که بعد از آب و شير، سالم‌ترين نوشيدني محسوب مي‌شود. دوغ‌هاي تجاري و صنعتي معمولا داراي نمک هستند و اين نمک براي کساني که دچار فشارخون بالا يا نارسايي کليوي يا نارسايي قلبي هستند، مضر است. اگرچه به تازگي صحبت از حذف نمک از دوغ‌هاي تجاري به ميان آمده، ولي همچنان بهتر است افراد مسن به جاي دوغ‌هاي تجاري از دوغ‌هاي خانگي دست‌ساز استفاده کنند.

از خواص دوغ گفتیم (می توانید بعد از مطالعه خواص دوغ، تاریخچه دوغ را در مقاله انواع دوغ مطالعه کنید.) و اینکه این نوشیدنی مفید و دوست داشتنی را به دلیل برخورداری از پروتئین، ویتامین و کلسیم می‌توان در همه دوره های سنی با خیال راحت مصرف کرد.

تقویت سیستم گوارشی و سیستم ایمنی بدن، حفظ سلامت استخوان‌ها در کن، پاکسازی و شفاف‌سازی پوست، هیدراته کردن بدن و راهکاری برای پیشگیری از گرمازدگی و … تنها بخشی از خاصیت های این نوشیدنی پرطرفدار است. دوغ را در رژیم غذایی خود قرار دهید و از نوشیدن آن در کنار انواع غذاها به ویژه غذاهای سنتی لذت ببرید.