خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده

خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده | بهترین مارک سس ماهی | پخش کننده اصلی سس ماهی در تهران | فروشنده عمده سس ماهی

سس ماهی تایلندی یکی از مواد اولیه در آشپزی تایلندی به همراه بسیاری از غذاهای آسیایی است. رنگ قهوه ای مایل به قرمز مایل به شفاف و شفافی دارد و تقریباً به تمام غذاهای تایلندی اضافه می شود. اغلب به عنوان ماریناد برای ماهی و گوشت و همچنین چاشنی استفاده می شود که معمولاً با فلفل قرمز تازه و آب لیموترش مخلوط می شود.

اگر به تایلند سفر می کنید، ممکن است با آن در میزهای رستوران ها روبرو شوید، جایی که معمولاً به همان روشی که آمریکایی ها از نمک و فلفل استفاده می کنند به وعده های غذایی اضافه می شود.

سس ماهی چیست؟

سس ماهی خوب از مخلوطی از ماهی و نمک ساخته می شود که تا دو سال اجازه تخمیر داده شده است. به طور سنتی، ماهی های روغنی مانند آنچوی را در بشکه ای با نمک قرار می دهند و به آرامی فشار می دهند تا مایع آن استخراج شود.

آنچوی اغلب استفاده می شود، اگرچه برخی از سس های ماهی نیز از میگو، کریل یا ماهی خال مخالی تهیه می شوند. مواد اولیه یک سس ماهی خوب ماهی، آب و نمک است. گاهی اوقات قندهایی مانند کارامل یا ملاس یا برنج تفت داده شده اضافه می شود، اما لازم نیست.

خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده | بهترین مارک سس ماهی | پخش کننده اصلی سس ماهی در تهران | فروشنده عمده سس ماهی

سس ماهی از کجا بخریم

فروش سس ماهی برند Suree Food | بهترین مارک سس ماهی Suree Food | واردکننده اصلی سس ماهی | سس ماهی ته لنجی | قیمت سس ماهی عمده

Suree Food یک تجارت خانوادگی با افتخار مالزی است که بیش از 40 سال تجربه در تولید سس ماهی با کیفیت بالا از سال 1976 دارد.
ما در Sungai Petani ، Kedah واقع شده ایم و در طول سالها رشد کرده ایم تا در همه مناطق مالزی توزیع کنیم.
امروز ، ما یکی از معتبرترین تولید کنندگان سس ماهی در بازار هستیم.

جهت سفارش سس ماهی و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

آیا سس ماهی سوری حلال است ؟ بله تمامی محصولات این کمپانی حلال است.

این امر با ارائه ما از سس های ماهی با نام تجاری خانگی ، سس های ماهی خام ، OEM و خدمات عمده فروشی حاصل می شود.
ما فقط از بهترین مواد تشکیل دهنده استفاده می کنیم تا تضمین کنیم محصولات مشتری ما قبل از انتشار به بازار یا به مشتریان خود فروخته می شوند.

آیا سس ماهی در برنج سرخ شده خوب است؟
آیا سس ماهی سالم تر از نمک است؟
آیا می توانم از سس ماهی در دستور غذا صرف نظر کنم؟
آیا سس ماهی همان سس صدف است؟
سس ماهی برای چه مواردی استفاده می شود؟

به همه کارمندان ما آموزش های فشرده داده می شود ، با تأکید بر بهداشت و روش تولید خوب در هر مرحله از فرآیند تولید ما.
خانواده ما غذای مطمئن را به بازار عرضه کردند تا آنچه را که اکنون به یک چاشنی اصلی ، چاشنی و سس در غذاهای مختلف تبدیل شده است ، به بازار عرضه کنند.

خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده | بهترین مارک سس ماهی | پخش کننده اصلی سس ماهی در تهران | فروشنده عمده سس ماهی

خرید سس ماهی EZ – EZ Fish Sauce

سس ماهی EZ به طور طبیعی به مدت 12 ماه تخمیر می شود. پروتئین طبیعی غنی عطر معطر و رنگ قهوه ای مایل به قرمز روشن را به طعم دهنده های آن می بخشد.
سس ماهی EZ برای پخت و پز همه منظوره مناسب است-مارین کردن ، سرخ کردن و غوطه وری.

میشه از لیمو استفاده کرد؟
می توانید از هر اسیدی که می خواهید استفاده کنید، حتی سرکه، اما لیموترش بهترین است. همه چیز دیگر به نظر من کاملاً مناسب نیست.

تغییرات
اگرچه این دستور غذا به نظر می‌رسد بهترین سس ماهی آماده‌ای است که تا به حال درست کرده‌اید، اما این تنها بازی در شهر نیست. ما آن را مطابق با ظرف تغییر می دهیم. می توانید زنجبیل را برای اردک یا مرغ اضافه کنید. برای طعم دادن به کاسه های نان ورمیشل می توانید یک کاسه آبکی تر درست کنید. مادر من حتی نسخه‌ای با سس بادام زمینی درست می‌کند که استف برای غوطه‌ور کردن اسپرینگ رول‌ها دوست دارد، مانند سس بادام‌زمینی بدون بادام‌زمینی.

اساساً با خیال راحت با آن بازی کنید تا هم برای ذائقه و هم برای غذای شما مناسب باشد.

بهتر از بیرون آوردن مرغ و میگو بدون بادام زمینی پد تایلندی درست در خانه است. شیرین، شور، خوش طعم – پد تایلندی به طور جهانی محبوبیت دارد و دلیل خوبی دارد. تحویل را فراموش کنید و Pad Thai خود را همانطور که دوست دارید سفارشی کنید – این یکی بادام زمینی نداشت زیرا در اینجا ما زندگی #بدون بادام زمینی را انجام می دهیم. در عوض، بادام هندی بو داده کره ای برای آن ترد مغزی وجود دارد. #پادتای #دستور پخت #شام #رشته #پادتایرسپیپ #تایررسیپ

سس ماهی ویتنامی در مقابل تایلندی
در خانواده من، تفاوت واقعی بین نسخه ویتنامی و تایلندی وجود ندارد، آنها برای ما قابل تعویض هستند و ما از هر چیزی که در دست داریم استفاده می کنیم.

جایگزین های سس ماهی
اگر با دستوری که نیاز به سس ماهی دارد، جایگزین کردن آن وسوسه انگیز باشد، اما نباید این کار را انجام دهید. به همین ترتیب شما احتمالاً خردل را در دستور غذا جایگزین نمی کنید، مگر اینکه گیاهخوار باشید، احتمالاً نیازی به جایگزینی ندارید. این ارزان است و دستور العمل های زیادی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید، علاوه بر این که فقط از آن برای تقویت نمایه اومامی به معنای واقعی کلمه از استیک گرفته تا راگو بولونیز استفاده کنید.

دستورهایی که از سس ماهی استفاده می کنند

خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده | بهترین مارک سس ماهی | پخش کننده اصلی سس ماهی در تهران | فروشنده عمده سس ماهی

قیمت سس ماهی Squid brand

ماهی مرکب دارای طعم ملایم و عمدتا شیرین با اشاره به غذاهای دریایی است. سس ماهی ماهی مرکب با ویژگی های منحصر به فرد خود با همه چیز به خوبی جفت می شود.

هنگام خرید باید به دنبال چه چیزی باشم؟
مواد خوب فقط دو ماده دارند: ماهی و نمک. برخی از مارک ها برای تعادل شکر اضافه می کنند، که پایان دنیا نیست، اما هر چیز دیگری مشکوک است (مثلاً مواد نگهدارنده). Red Boat، سس ماهی ویتنامی مورد علاقه ما، طعمی عمیق و نه چندان شور دارد.

و چگونه آن را ذخیره کنم؟
برای چندین سال خوب می ماند، اگرچه ممکن است به مرور زمان تیره شود و طعم آن متمرکز شود. اگر آشپزخانه شما داغ می شود، یا اگر اغلب از سس ماهی استفاده نمی کنید، آن را در یخچال نگهداری کنید.

وقتی دارمش چطوری باید ازش استفاده کنم؟
مقدار کمی بسیار زیاد است—چند قطره را در هر جایی که می خواهید کمی فانک فوق العاده خوشمزه بپاشید. امتحانش کن در…

وینگرت
سس پاستا که در آن از آنچوی استفاده می کنید، مانند مارینارا
گوشت های سرخ شده
مارینادها
سوپ ها
سیب زمینی سرخ کرده هم بزنید
دیپ ماست
… یا با nuoc cham شروع کنید! این سس اصلی ویتنامی سریع و قوی با هر پروتئین، سالاد یا سبزیجات برشته جفت می شود. 2 قاشق غذاخوری را هم بزنید. آبلیموی تازه، 2 قاشق غذاخوری. سس ماهی، 1⁄2 قاشق چایخوری. شکر و 1 قاشق غذاخوری آب را در یک کاسه کوچک تا زمانی که شکر حل شود. 1 حبه سیر ریز خرد شده و 1 قاشق غذاخوری را با هم مخلوط کنید. گشنیز ریز خرد شده

خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده | بهترین مارک سس ماهی | پخش کننده اصلی سس ماهی در تهران | فروشنده عمده سس ماهی

سفارش سس ماهی Pomfret brand

Pomfret یکی از محبوب ترین ماهی ها است. با داشتن گوشت سفید ظریف و عطر و طعم ظریف غیر ماهی ، مورد علاقه بسیاری است.

سس ماهی، من تو را خیلی دوست دارم. من نمی توانم دنیایی را بدون تو در آن تصور کنم. قلب من از فکر شکرگزاری بدون هویج سوخاری nuoc cham می لرزد. بزرگترین تصور غلط در مورد سس ماهی این است که “ماهی” است. و مطمئنا، ممکن است بوی ماهی بدهد – بله، از ماهی درست شده است – اما در پخت و پز، بیشتر شبیه نمک عمل می کند و به هر چیزی که در آن پاشیده می شود، یک مشت عمیق تر، خوش طعم تر و لذیذتر می دهد.

و با این حال این مایع زیبای بدبو چیست؟ چگونه کارهایی را که انجام می دهد انجام می دهد؟ و چگونه می توان از تمام پتانسیل آن استفاده کرد؟

قدمت این چاشنی هزاران سال است. در روم باستان به آن گاروم می گفتند. هارولد مک گی دلربا در کتاب «درباره غذا و آشپزی» خاطرنشان می کند که پلینی مورخ گاروم را به عنوان « ات الکلی ناشی از پوسیدگی» تعریف کرده است که خوشمزه به نظر می رسد، نه؟ مک گی به ما می گوید که دومین عطر پس از عطر، گاروم یکی از با ارزش ترین مایعات در اطراف بود. من استدلال می کنم که هنوز هم هست!

اطلاعات بیشتر در مورد پوسیدگی در زیر:

صبر کن سس ماهی چیست؟
این یک چاشنی تخمیر شده است که معمولاً از آنچوی تهیه می شود که در یک بطری با شکوه اومامی رازی است. در حالی که nuoc mam (سس ماهی ویتنامی) و nam pla (سس ماهی تایلندی) از رایج ترین انواع سس ماهی در ایالات متحده هستند، در سبک های کمی متفاوت در سراسر جهان وجود دارد: ngan-pya-ye (برمه)، tuk trey (کامبوجی)، budu (مالزیایی)، patis (فیلیپینی)، colatura di alici (ایتالیایی)، shottsuru (ژاپنی)، aekjeot (کره ای).

سس ماهی از چه چیزی درست می شود؟
سس ماهی چیه؟
آیا سس ماهی طعم ماهی دارد؟
به جای سس ماهی از چی استفاده کنم؟
آیا سس ماهی سالم است؟

اما چگونه ساخته شده است؟
به بیان ساده، ماهی ها (آنچوی ها رایج ترین مورد استفاده هستند، اما برخی از مارک ها حاوی مقادیر کمی صید جانبی مانند ماهی مرکب و سایر شناگران کوچک هستند) با نمک ترکیب می شوند و در بشکه ها به مدت شش ماه تا یک سال (یا بیشتر) کهنه می شوند.

نمک رطوبت را بیرون می کشد و آنچوی ها را حفظ می کند تا بتوانند برای مدت طولانی بدون فاسد شدن تخمیر شوند و در طی آن میکروب ها روی ماهی رشد می کنند و طعم سس را عمیق تر می کنند. مایع صاف شده و در آفتاب خشک می‌شود، سپس یک ماه یا بیشتر در قوطی‌های سرامیکی یا بشکه‌های پلاستیکی قبل از بطری‌گیری کهنه می‌شود.

خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده | بهترین مارک سس ماهی | پخش کننده اصلی سس ماهی در تهران | فروشنده عمده سس ماهی

فروش سس ماهی Dry Squid brand

ماهی مرکب خشک اغلب به شدت طعم دار و شیرین است ، هنوز هم جالب توجه هر دستور العمل است.

خرید و ذخیره سازی
هر نام تجاری با کیفیت بالا انجام خواهد داد! آنها بسته به مدت زمان تخمیر و خالص بودن آنها از نظر قیمت و کیفیت متفاوت هستند (به عنوان مثال سس ماهی با شکر افزوده کمتر و مواد افزودنی کمتر).

مارک های مختلف سس ماهی،
برای فهرستی دقیق از بهترین مارک های مزه دار موجود، این مقاله بسیار مفید و مفید را که 13 برند محبوب را با هم مقایسه می کند، بررسی کنید و بهترین کیفیت موجود در بازار محلی آسیایی یا آنلاین خود را بیابید.

Red Boat از نظر طعم مورد علاقه ما است. این یک برند ممتاز از سس ماهی است که می توانید آن را در Whole Foods، Trader Joe’s، Sprouts، و برخی از مکان های Walmart و Wegmans در مناطق خاص پیدا کنید. شما همچنین می توانید آن را آنلاین بگیرید. اگر مایل به پرداخت کمی حق بیمه هستید، ما آن را به شدت توصیه می کنیم!

سس ماهی قایق قرمز
برچسب بطری سس ماهی قایق قرمز
سس ماهی یک ماده تخمیر شده است و نیازی به نگهداری در یخچال ندارد. در جای خشک و خنک مانند انبار نگهداری شود. ماندگاری آن حدود 1 سال است. اگر قصد دارید آن را بیش از یک سال نگهداری کنید، می توانید آن را در یخچال نگهداری کنید.

جایگزینی برای سس ماهی
این روزها می توانید سس ماهی را در هر بازار آسیایی یا حتی در برخی از سوپرمارکت ها پیدا کنید. با این حال، اگر آن را پیدا نکردید، می توانید کمی سس سویا و مقداری آنچوی ریز خرد شده جایگزین کنید.

اگر گیاهخوار هستید یا به غذاهای دریایی یا صدف‌ها حساسیت دارید، می‌توانید سس سویا با طعم قارچ را جایگزین کنید، که هم نمک و هم عناصر اومامی را فراهم می‌کند. طعم کاملاً غنی نخواهد بود، اما در مدت کوتاهی انجام می شود!

همچنین می توانید سس ماهی وگان را که از کلپ تهیه می شود جایگزین کنید:

خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده | بهترین مارک سس ماهی | پخش کننده اصلی سس ماهی در تهران | فروشنده عمده سس ماهی

قیمت عمده سس ماهی Anchov brand

آنچوی ها به روشی مرموز کار می کنند تا ظرف شما را بیشتر کند.
در تاریخ روم باستان ، لنگرگاه ها همیشه در دستور العمل های آنها ذکر شده است.

سس ماهی Fish Sauce Red Boat | بهترین برند سس ماهی | واردکننده اصلی فیش سس | پخش کننده سس ماهی

مواد تشکیل دهنده: Anchovy، نمک دریایی
شامل ماهی (Anchovy)
پردازش شده در یک مرکز که ماهی را اداره می کند.

ساخته شده از آنچووی سیاه و سفید و نمک دریایی، اولین بار Red Boat 40 درجه N با استفاده از سنت تخمیر قرنیه ای است. هیچ نگهدارنده یا مواد افزودنی وجود ندارد. فقط کیفیت و طعم بی نظیر.خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده | بهترین مارک سس ماهی | پخش کننده اصلی سس ماهی در تهران | فروشنده عمده سس ماهی

سس ماهی. این دلیل بوی بد در هوا است که به سمت درب ورودی یک رستوران تایلندی می روید!

در حالی که در برخی از غذاهای چینی استفاده می شود، سس ماهی یک ماده ضروری برای بسیاری از غذاهای تایوانی، تایلندی، ویتنامی و سایر غذاهای جنوب شرقی آسیا است. ما عاشق استفاده از آن در آشپزی خود هستیم!

در این مقاله، در مورد چیستی، نحوه استفاده از آن، خرید و نحوه نگهداری آن صحبت خواهیم کرد.

سس ماهی چیست؟
سس ماهی (yú lù، 鱼露) از نمک زدن و تخمیر آنچوی یا کریل تهیه می شود.

نمک رطوبت را از غذاهای دریایی خارج می کند. سازندگان سس ماهی مخلوط را فشار می دهند تا مایع شور و ماهی که ما به عنوان سس ماهی می شناسیم، جدا شود. می توان آن را برای ماه ها یا حتی سال ها تخمیر کرد!

برچسب سس ماهی سه خرچنگ،
نحوه استفاده از آن
سس ماهی یکی از آن موادی است که ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد، به خصوص زمانی که اولین بوی آن را با باز کردن بطری به مشام می‌رسانید. اما با بو از بین نروید. بد نرفته است… بوی آن دقیقاً همین است. این ماهی تخمیر شده است!

یک عنصر اومامی خوش طعم به غذاها و طعم کمی غذاهای دریایی اضافه می کند، و می توان از آن مشابه استفاده از آنچوی در غذاهای مدیترانه ای استفاده کرد – برای افزودن طعم و پیچیدگی. لمس این ماده در بادمجان شما با سس سیر یا گوشت گاو ریحان تایلندی با فوراً هر ظرف را بالا می برد.

گوشت گاو ریحان تایلندی (Pad Gra Prow)، توسط
بادمجان چینی با سس سیر توسط
خیلی شور هم هست پس از دست سبک استفاده کنید. برخی آشپزها از آن به جای نمک استفاده می کنند. یک آشپز خانگی ویتنامی زمانی به ما گفت که استفاده از سس ماهی برای نمک زدن آبگوشت فو (و بدون نمک) طعم‌دارترین و با کیفیت‌ترین pho را به دست می‌آورد.

ما همچنین دوست داریم گاهی اوقات به غذاهای برنج سرخ شده خود کمی آب اضافه کنیم و طعم آن معجزه می کند! سس ماهی همچنین یک عنصر کلیدی در سس‌ها و سس‌ها است، مانند nuoc cham ویتنامی، که با اسپرینگ رول / رول تابستانی و سالاد نودل سرو می‌شود.

طرز تهیه سس ماهی کره ای

خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده | بهترین مارک سس ماهی | پخش کننده اصلی سس ماهی در تهران | فروشنده عمده سس ماهی

فروش سس ماهی عمده برند BLiS | بهترین برند سس ماهی در ایران | واردکننده اصلی فیش سس در ایران | فروش سس ماهی عمده برند BLiS

نام محصول BLiS™ Barrel Aged Fish Sauce

سس ماهی بشکه BLIS همکاری بین BLIS و قایق قرمز، تولید کننده – آنچه ما به آن اعتقاد داریم – سس ماهی استثنایی ترین در صنعت است. ساخته شده با قایق قرمز 40n، ما این سس ماهی ویژه را گرفته ایم و طعم های طبیعی خود را از طریق فرایند پیری اختصاصی ما برای هفت ماه افزایش دادیم. نتیجه یک سس ماهی است که شیرینی ظریف و دودویی را در سایر سس های ماهی یافت نمی شود. واقعا یک اصل!

در آزمون طعم ما از 13 علامت تجاری سس ماهی، آنها BLIS را در “یک لیگ کاملا متفاوت” قرار دادند.

استفاده از آن را به عنوان یک سس اتمام، یک ماریناد، یک تزیین سالاد، و یا هر زمان که شما می خواهید لمس از umami غنی از بشکه غنی.

مواد تشکیل دهنده
سس ماهی قرمز قایق:

ماهی کولی سیاه تازه, نمک دریا

خالص وزنی:

200 میلی لیتر (6.8 اونس)

موافقت شد که این نباید در طول مزه ما در نظر گرفته شود، زیرا آن یک حیوان کاملا متفاوت است. عطر و طعم چیزی کاملا متفاوت است.
BLIS (من حاضر به تایپ “BLIS”) همکاری بین BLIS و قایق قرمز است. آنها به سادگی قایق قرمز 40 درجه N را گرفته اند و آن را به مدت 7 ماه در بشکه های مدرن قرار داده اند. نتیجه بسیار فوق العاده است. این غنی، دودکش و پوزش است – و زمانی که من دود می کنم، منظورم دود برای روز است. مانند نوشیدن لاپائیگ در اطراف آتش سوزی در حالی که سیگار کشیدن یک سینه. من از این استفاده می کنم مانند شما از سس Worcestershire استفاده می کنید. من می توانم یک آزمایش سس ماهی بشکه ای را در آینده ببینم.

سطح نمک: متوسط؛ مواد تشکیل دهنده: Anchovy، نمک دریایی؛ پروتئین: پروتئین 3 گرم در هر قاشق غذاخوری

من ممکن است سعی کنم Blis- من شنیدم این یک شرکت Grand Rapids، MI است و بسیار خوب است. متشکرم از این بررسی، اما من باید مودبانه بگویم این کمی گمراه کننده است. هنگامی که مردم سس ماهی را خریداری می کنند، هرگز به تنهایی استفاده نمی شود، بلکه به همراه غذاهای بسیار خاص و ایجاد انواع سس برای یک ظرف خاص استفاده می شود. اندازه گیری که توسط آن اندازه گیری می کنید، برای تطبیق پذیری یک سس نمی تواند باشد.

به همین دلیل است که در آشپزخانه من حداقل 5 علامت تجاری سس ماهی و 10+ برای سس سویا دارم. شما ممکن است 15+ تجربه پخت و پز را با سس ماهی داشته باشید، اما غذاهای خاصی مانند پخت و پز ویتنامی دارای 100+ سس برای غذاهای مختلف است.

سس برای Banh Xeo متفاوت از بانک BEO و برای COM TAM است. این چیزی است که از این موضوع گم شده است. من سعادت را خریدم و ببینید که آیا می تواند همان طعم های مشابه را برای ایجاد سس های غوطه ور استفاده کند.

قایق قرمز مورد علاقه من است. من از 2 بطری BLIS نیز رفته ام. فوق العاده است، اما گران قیمت در حدود 25.00 دلار در هر بطری. قایق قرمز همچنین دارای یک کوپای آشپز است. این قوی و بسیار پیچیده است. بسیار گران است.

اگر سس ماهی BLIS با آسیایی ها محبوب نیست، باید سلیقه خود را مورد سوال قرار دهید و چقدر با غذاهای آسیایی مطابقت دارد. من فکر می کنم که به دلیل تغییراتی که به شیرینی غیر آسیایی اضافه شد، با افراد غیر آسیایی محبوب است. من واقعا سعی نکرده ام، بنابراین من دو بطری از Food52 خریداری کردم. من امیدوارم که 43.00 دلار من صرف نکنم. من با تست های طعم من با سس لامپیا غوطه ور، Dinuguan، Adobo، Pinapaitan، Pho Soups، و بسیاری از غذاهای آسیایی بازگشت خواهم کرد.

BLIS در ویتنام محبوب نیست، زیرا این افراد گران و ویتنامی به راحتی می توانند سس های ماهی خالص و سالم مشابه را در حدود 10٪ از BLIS پیدا کنند.
من فکر می کنم واقعا نمی فهمم منظور شما چیست؟ “Blis یک سس ماهی نیست”. رفتن به سعی کنید BLIS و من علاقه مند به دانستن نظر شما در مورد BLIS پس از سفر به جهان Nuoc-Mam. امیدوارم که Nuoc-Mam Artisan را در ویتنام پیدا کنید.

من دو بطری سس ماهی BLIS دریافت کردم و کاملا متفاوت از هر سس ماهی دیگر است. این Smokey، رنگ آبی تیره است، بسیار خفیف در طعم ماهی و لمس شیرین است. این نقش اولیه یک سس غوطه ور است که با چیزی اسیدی یا مخلوط شده است، من هر دو را امتحان کرده ام و ترجیح می دهم یا از آن برای پخت و پز استفاده نمی کنم.

من سس ماهی BLIS را دوست دارم و احتمالا دوباره آن را خریدم. بنابراین سوال این است، آیا ارزش پول است؟ آن را برای خودتان امتحان کنید و تصمیم بگیرید. به یاد داشته باشید که فقط یک بار می میرید و هر روز برای بقیه زندگی خود بخورید. لذت بردن…

وبسایت رسمی شرکت تولیدکننده سس ماهی

خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده | بهترین مارک سس ماهی | پخش کننده اصلی سس ماهی در تهران | فروشنده عمده سس ماهی

طعم متمایز: ماهی شور

سس ماهی در تایلند با نام های nam pla، teuk trei در کامبوج، nam pa در لائوس، patis در فیلیپین و ngan bya yay در برمه شناخته می شود. علیرغم استفاده گسترده و شناسایی اولیه آن با غذاهای آسیایی، اعتقاد بر این است که قدمت سس ماهی به یونانیان باستان باز می گردد که در امتداد دریای سیاه ماهیگیری می کردند. رومی ها به آن گاروم می گفتند.

سس ماهی در مقابل سس صدف
به راحتی می توان این دو را به دلیل شباهت های شور و تند آنها اشتباه گرفت، اما قطعاً محصولات متفاوتی هستند. سس ماهی آبکی، شفاف و شور است. سس صدف با مقداری نمک شیرین تر است. این با کاهش عصاره صدف ساخته شده است. عطر آن به شدت عطر سس ماهی نیست.

موارد مصرف سس ماهی
نام پلا یکی از آن موادی است که ممکن است عنصر غیرقابل توصیف خاصی را به تعدادی از غذاهای آسیایی اضافه کند، اما زمانی که شروع به کار با آن کنید، می‌توانید حضور آن را تشخیص دهید و احساس کنید که چگونه طعم آن را در دستور العمل‌ها متعادل کنید. برای مارینادها، سس های غوطه ور، و سرخ کردنی ها. به عنوان مثال، در غذاهای ویتنامی، که در آن با آبلیمو، شکر، سیر و چیلی ترکیب می شود، کلید اصلی سس nuoc cham است.

چرا سس ماهی سالم است؟
چرا آسیایی ها از سس ماهی استفاده می کنند؟
چرا سس ماهی گیاهی نیست؟

سس ماهی به بسیاری از غذاها لذیذی می بخشد – برخی از مردم آن را “اومامی” می نامند. Squid Brand یک سس ماهی به سبک تایلندی با طعم جسورانه است که برای اکثر دستور العمل ها (به استثنای سس های غوطه ور) که نیاز به سس ماهی دارند، مورد استفاده ما قرار گرفته است. من همچنین مستعد این هستم که وقتی تجربه می گوید طعم ها مطابقت دارند، به جای نمک مقداری را در دستور العمل ها بریزم.

بر خلاف برخی از مارک های دیگر سس ماهی، برند Squid فقط شامل سه ماده است: عصاره آنچوی، نمک، شکر و آب. هیچ گونه MSG یا مواد نگهدارنده اضافی ندارد. و – مهمتر از آن – در تجربه ما برای جوانه کوچک ما بی خطر است (یعنی بدون گلوتن، بدون لبنیات، بدون تخم مرغ و بدون کنجد).

استفاده می

ما از آن برای دستور العمل های ویتنامی و تایلندی استفاده می کنیم که به سس ماهی نیاز دارند – به طور طبیعی. ما همچنین دوست داریم در بسیاری از غذاهایی که نیاز به یک وعده غذایی اضافی دارند، سس ماهی را به جای نمک جایگزین کنیم. من اغلب مقداری در دستور العمل های سرخ کردنی می ریزم و آن را 50/50 با تاماری (یک سس سویا بدون گلوتن) در یک ماریناد اصلاح شده 3-2-1 (3 قسمت ساکه، 1 قسمت تاماری، 1 قسمت سس ماهی،) استفاده کرده ام. و 1 قسمت شکر).

ما همچنین Squid Brand را در هر دستوری که به سس Worcestershire نیاز دارد، قرار می دهیم، که در واقع یک نسخه بریتانیایی از سس ماهی است. به‌علاوه، ما در سال 2009 در حین یافتن سس Worcestershire بدون جوانه متوجه این جایگزین شدیم.

این محصول شامل 8 آلرژن برتر است. در واقع، هاینز ناامیدکننده‌ترین شرکتی است که در تلاش برای یافتن غذاهای ایمن با آن سروکار داریم. برخلاف سایر شرکت‌ها، هاینز (الف) به ما نمی‌گوید که آیا لی و پرینز یا سایر محصولاتش حاوی کنجد هستند (علیرغم اینکه باید چنین افشاگری را در سایر کشورهایی که آن محصولات در آنجا فروخته می‌شوند انجام دهد).

(ب) به ما بگویید که آیا محصول در کارخانه ای تولید شده است که سایر آلرژن های موجود در لیست ما را پردازش می کند. یا (ج) هر گونه جزئیات مربوط به اقدامات بهداشتی خود را هنگام تعویض خط بین محصولات افشا کند. حتی فراموش کنید که کنجد یا گلوتن را از «طعم‌دهنده‌های طبیعی» رد کنند. نیازی به گفتن نیست که از محصولات هاینز اجتناب می‌کنیم و از سس ماهی مارک ماهی مرکب به جای سس Worcestershire استفاده می‌کنیم.

از کجا بخریم

برند Squid به طور کلی در بازارهای چین در لس آنجلس موجود است. در دره سان گابریل، چند سوپرمارکت رالف را نیز دیده ام.

کدام کشور بهترین سس ماهی را دارد؟
چرا مردم سس ماهی را دوست دارند؟

خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده خرید سس ماهی مالابون قیمت عمده | بهترین مارک سس ماهی | پخش کننده اصلی سس ماهی در تهران | فروشنده عمده سس ماهی

مزه سس ماهی مثل چیه؟

سس ماهی طعم ماهی و شوری دارد و کمی بد بو است، اما از نظر خوب. اغلب با آب لیموترش و مواد دیگر استفاده می شود که به متعادل کردن طعم و عطر کمک می کند. از آنجایی که همیشه به تنهایی به عنوان یک محصول مستقل استفاده نمی شود، لزوماً طعم غذا را “ماهی” نمی کند، مگر اینکه بیش از حد استفاده شود. آن عنصر اومامی خوش طعم را اضافه می کند. به عنوان مثال، فقط یک یا دو قطره، اغلب به غذاهای نودل مانند چاشنی، سر میز اضافه می شود تا طعم آن کمی تقویت شود.

طرز تهیه سس ماهی
غذاهای آسیایی تعادل بین عناصر طعمی مختلف را در اولویت قرار می دهند و غذاهای با سس ماهی اغلب دارای یک جزء ترش و شیرین نیز برای متعادل کردن طعم هستند. سس ماهی کلید غذاهای سرخ شده است. این یک عنصر در دستور العمل های پد تای، همراه با خمیر تمرهندی است.

کبابی چیلی-مرغ سیر
ماهی کامل کبابی تایلندی
مرغ تمبر هندی تایلندی هم بزنید
سس ماهی را از کجا بخریم

اکثر سوپرمارکت ها سس ماهی می فروشند (در بخش آسیایی به دنبال آن بگردید)، اما ممکن است مارک های وارداتی را پیدا کنید که در فروشگاه های مواد غذایی آسیایی، به ویژه چینی، ویتنامی یا تایلندی فروخته می شوند. به دنبال بطری های بلند با سس ماهی و موادی که روی برچسب آن نمایش داده شده است (فقط عصاره ماهی، نمک و آب – سایر مواد لازم نیست) باشید. باید در تایلند یا ویتنام ساخته شود. همچنین می توانید نام پلا را به صورت آنلاین سفارش دهید.

اگرچه این یک نام اشتباه است، سس ماهی گیاهی (و وگان) وجود دارد و اغلب به جای ماهی از جلبک دریایی تهیه می شود. بسیاری از بازارهای غذایی ویتنامی آن را حمل می کنند. با این حال، یک جایگزین خوب دیگر سس کوه طلایی (موجود در بازارهای آسیایی)، سس سویا معمولی یا ترکیبی از این دو است. طعم آن دقیقاً یکسان نخواهد بود، اما همچنان طعم اومامی را از گلوتامات هایی که هم در نام پلا و هم در سس سویا وجود دارد، دریافت خواهید کرد.

ذخیره سازی
سس ماهی به مدت 3 تا 4 سال در دمای اتاق، باز یا باز نشده نگهداری می شود. طرز تهیه سس ماهی کره ای