خرید کرپ فیله خرچنگ سوشی قیمت عمده

خرید کرپ فیله خرچنگ سوشی قیمت عمده ، مرکز پخش کرپ فیله خرچنگ تهران ، فروشنده عمده کرپ فیله خرچنگ تهران ، کرپ فیله خرچنگ برای سوشی قیمت مناسب  ، فیله خرچنگ ژاپنی Osaki Kani , crab meat stick

تقریباً هر ماهی یا سایر جانوران دریایی خوراکی هستند، اما هر یک از آنها به صورت خام خوراکی نیستند. ماهی خام مدتی است که در غرب مد بوده است، اما سوشی و ساشیمی برای قرن ها بخشی از غذاهای ژاپنی بوده است. هنگام تهیه هر کدام در خانه، بهتر است از آنها پیروی کنید تا بدانید کدام ماهی را می توانید با خیال راحت خام بخورید.

لطفا توجه داشته باشید که برخی از جمعیت های پرخطر باید از غذاهای دریایی خام اجتناب کنند. آنها شامل افرادی با سیستم ایمنی ضعیف، زنان باردار، کودکان زیر پنج سال و بزرگسالان بالای 65.1 سال هستند.

خرید کرپ فیله خرچنگ سوشی قیمت عمده خرید کرپ فیله خرچنگ سوشی قیمت عمده ، مرکز پخش کرپ فیله خرچنگ تهران ، فروشنده عمده کرپ فیله خرچنگ تهران ، کرپ فیله خرچنگ برای سوشی قیمت مناسب  ، فیله خرچنگ ژاپنی Osaki Kani , crab meat stick

خرید کرپ فیله خرچنگ سوشی قیمت عمده

فیله خرچنگ کرب استیک

طرز تهیه سوشی کرپ فیله خرچنگ و سوسیس

برنج ژاپنی را درست کنید: برنج ژاپنی را بشویید تا آب شفاف شود. با آب به پلوپز منتقل کنید و بگذارید بپزد. پس از پخته شدن، برنج را با چنگال پف کنید و در عین حال سرکه، شکر و آب را روی برنج بپاشید. بپوشانید و بگذارید خنک شود. کنار بگذارید.

انتهای خیار و هویج را برش دهید. با استفاده از پوست کن سبزیجات، نوارهای بلند و نازک هویج و خیار را برش دهید. کنار بگذارید. قیمت فیله خرچنگ

نوری را، سمت براق به سمت پایین، روی یک تشک سوشی بامبو قرار دهید. با دست های مرطوب، برنج خنک شده را روی نوری فشار دهید و یک اینچ در یک سر باقی بگذارید. ورقه های خیار را روی برنج بچینید و سپس با یک کرپ فیله خرچنگ روی آن قرار دهید.

با استفاده از حصیر بامبو، نوری را به شکل رول محکم در بیاورید. با ورقه های دیگر، با استفاده از تکه های هویج با سوسیس وین، این کار را تکرار کنید. رول ها را با استفاده از یک چاقوی تمیز و مرطوب برای هر برش به صورت گرد برش دهید و با سس مایونز، سس سویا، کالامانسی و واسابی سرو کنید.

اگر به خرچنگ ها (یا همه سخت پوستان) حساسیت دارید و نمی دانید که چرا خوردن کانی (فیله خرچنگ) هرگز شما را بیمار نمی کند، به این دلیل است که گوشت خرچنگ در فیله خرچنگ وجود ندارد.

فیله خرچنگ ژاپنی (کانیکاما)

به نام کانیکامای ژاپن که همه می دانند با سوریمی درست می شود، خمیری که با گوشت چرخ کرده ماهی سفید درست می شود. کوردسوریمیسکومابوکو. احتمالاً آشنای کامابوکین را به شکل اوفناروتوئین یک کاسه رامن ساخته اید. این همان برش های سفید با چرخش صورتی در مرکز است که روی رشته فرنگی چیده شده است.

چه کسی کانی را اختراع کرد؟

در حالی که ساخت کامابوکوما چند صد سال قدمت دارد، کانی یک افزوده نسبتاً جدید به فهرست محصولات ساخته شده با ماهی آسیاب شده است.

Kanikama توسط Katsuichi Osaki، پسر بنیانگذار Osaki Suisan، یک شرکت در شهر هیروشیما اختراع شد. این ایده پس از آن مطرح شد که کاتسویچی نسبت به تولید یک غذای دریایی دیگر متوجه شد که گوشت باقی مانده ماهی آغشته به آب خرچنگ طعمی شبیه به خرچنگ واقعی دارد. ایده اضافه کردن رنگ خوراکی قرمز پس از آن هنگام تنظیم دقیق محصول جدید مطرح شد.

امروزه ما آن را اسکانی، فورکانیکاما کوتاه می شناسیم که به نوبه خود فومی فومی کوتاه کامابوکو–کانی است (به معنی فیله ماهی طعم دار – طعم خرچنگ). گوشت ماهی کمتر از 50 درصد از فیله های خرچنگ را تشکیل می دهد. نشاسته، سفیده تخم مرغ، عصاره آب از غذاهای دریایی مختلف، چاشنی ها و تثبیت کننده ها باقی مانده را تشکیل می دهند. رنگ قرمز از حشرات است که با پاپریکا مخلوط می شود.

خرید کرپ فیله خرچنگ سوشی قیمت عمده خرید کرپ فیله خرچنگ سوشی قیمت عمده ، مرکز پخش کرپ فیله خرچنگ تهران ، فروشنده عمده کرپ فیله خرچنگ تهران ، کرپ فیله خرچنگ برای سوشی قیمت مناسب  ، فیله خرچنگ ژاپنی Osaki Kani , crab meat stick

1/2 فنجان برنج دانه کوتاه ژاپنی + سرکه سوشی (به سلیقه)
ورق نوری (جلبک دریایی) 3 عدد 19*10 سانتی متر

4 فیله خرچنگ در مایکروویو به مدت 2 دقیقه؛ هر فیله خرچنگ را تا نصف پوست بگیرید (طول)
سس مایونز ژاپنی به مزه
ترشی زنجبیل، شویو (سس سویای سبک ژاپنی) و واسابی

جهت ها: کرب در سوشی چیست

دستور پخت برنج سوشی را برای پختن برنج دنبال کنید. به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. فیله خرچنگ ژاپنی

ورق نوری (سمت ناصاف به بالا) را روی حصیر بامبو قرار دهید. یک قسمت از برنج را روی نوری قرار دهید، آنها را در یک لایه صاف در سراسر نوری پخش کنید و یک شکاف 5 سانتی‌متری روی آن بگذارید.
یک نوار نازک از سس مایونز را به صورت افقی در وسط برنج پخش کنید، سپس فیله خرچنگ را روی سس مایونز قرار دهید.

با استفاده از یک دستگیره محکم، ماکی را با غلتاندن حصیر بامبو تا نیمه درست کنید، سپس به رول کردن ادامه دهید تا ماکی کامل شود. سوشی خرچنگ

با استفاده از یک چاقوی تیز که با آب مرطوب شده است، دو سر ماکی را برش دهید و سپس درست در وسط رول برش بزنید. سپس هر نیمه را به سه قسمت مساوی برش دهید. ماکی را با ترشی زنجبیل، سس سویا و واسابی در کنار آن سرو کنید.

چرا در دنیای انگلیسی زبان iskanikama فیله خرچنگ نامیده می شود؟

ترجمه بد، برای شروع. Kanikama به “فیله خرچنگ” ترجمه می شود، اما این فقط یک نام مستعار است که با نام کامل محصول، ماهیت محصول را در بر نمی گیرد.

اما، عمدتاً، این بازاریابی مشکوک است که به نظر می رسد مستقیماً با افزایش شهرت رول کالیفرنیا مرتبط باشد. در دهه 1960، رول کالیفرنیا قبلاً در کالیفرنیای جنوبی وجود داشت. در آن زمان، نوری در نمای بیرونی بود، اما آمریکایی ها آن را حذف می کردند، بنابراین شخصی تصمیم گرفت ورقه جلبک دریایی را داخل آن قرار دهد. یکی از مواد تشکیل دهنده شکل اولیه رول کالیفرنیا، ساق خرچنگ شاه بود. گران!

Enterkanikama. ارزان تر اما طعمی شبیه خرچنگ دارد. اما چگونه می توان آن را بدون ترساندن غذاخوری ها به بازار عرضه کرد؟ “فیله خرچنگ” خوب به نظر می رسید. در دهه 1980، رول کالیفرنیا در سراسر ایالات متحده محبوب بود. همانطور که یکی از نویسندگان مشاهده می‌کند، اگر محصولی محبوب باشد و جایگزین ارزان‌تری در دسترس باشد، جایگزین ارزان‌تر به‌عنوان اصل یا معادل کالای واقعی به بازار عرضه می‌شود، حتی اگر در حقیقت تقلبی باشد.

البته، FDA مداخله کرد و ملزم شد که کانیکاما به عنوان “خرچنگ تقلیدی” برچسب گذاری شود. اما در سال 2006، پس از سال ها لابی توسط صنعت غذاهای دریایی، کلمه “تقلید” کنار گذاشته شد و “غذاهای دریایی با طعم خرچنگ، ساخته شده با سوریمی، یک پروتئین ماهی کاملاً پخته” به یک توصیف قانونی تبدیل شد.

خرید کرپ فیله خرچنگ سوشی قیمت عمده خرید کرپ فیله خرچنگ سوشی قیمت عمده ، مرکز پخش کرپ فیله خرچنگ تهران ، فروشنده عمده کرپ فیله خرچنگ تهران ، کرپ فیله خرچنگ برای سوشی قیمت مناسب  ، فیله خرچنگ ژاپنی Osaki Kani , crab meat stick

خرید کرپ ۵۰۰ گرمی خرپنگ

رول کالیفرنیا گونه ای از سوشی است که در قاره آمریکا ایجاد و رایج شده است.

ادعاهایی از سوی سازندگان سوشی در ونکوور کانادا و لس آنجلس ایالات متحده وجود دارد. مرکز فروش خرچنگ خوراکی در تهران

این سوشی در 20 یا چند سال گذشته در ژاپن نیز به یک ترند تبدیل شده است.

سوشی یک نوع سوشی مدرن از داخل و خارج ماکی است که عمدتاً با سوریمی، به اصطلاح گوشت خرچنگ تقلیدی پر شده است.

ماکی یک سوشی است که در جلبک دریایی نوری پیچیده شده است. یعنی جلبک دریایی در بیرون است. مرکز فروش خرچنگ خوراکی در تهران

سوشی داخل به بیرون دارای یک لایه برنج در بیرون و جلبک دریایی نوری بین 2 لایه برنج است. فیله خرچنگ ژاپنی

سوشی درون بیرون به عنوان سوشی اوراماکی شناخته می شود. از سوی دیگر، ماکی سوشی معمولی جلبک دریایی به عنوان فوتوماکی شناخته می شود.

برای هر رول چقدر برنج سوشی نیاز دارید؟

در هر رول به ½ فنجان برنج سوشی پخته شده نیاز دارید.

آیا می توانید بدون تشک غلت بزنید؟ مرکز فروش خرچنگ خوراکی در تهران

فیله کانی اوزاکی یک فیله گوشت خرچنگ بدلی است. با این حال، بر خلاف فیله های خرچنگ معمولی که در سوپرمارکت ها یافت می شوند که عمدتاً فقط از آرد تهیه می شوند. استیک کانی اوزاکی عمدتاً با گوشت ماهی کاد تهیه می شود.

اگر تا به حال طعم فیله کانی اوساکی را چشیده اید، احتمالا دیگر فیله های گوشت خرچنگ بدلی دیگر نخواهید داشت. *فقط گفتن*

استیک کانی اوساکی را می توان بلافاصله پس از آب شدن میل کرد، نیازی به پختن آن قبل از مصرف نیست.

اما البته، اگر ترجیح می‌دهید در قسمت امن‌تر باشید، می‌توانید ادامه دهید و آن را بپزید (بخار یا آب پز).

با این حال، توصیه نمی شود زیرا شیرینی و آب میوه کانی استیک در طول فرآیند پخت از بین می رود.

بهترین ترکیب برای استیک کانی اوزاکی، آغشته کردن آن به سس مایونز کیوپی است. می توانید از شیرینی کانی استیک و سس مایونز لذت ببرید.

غلت زدن بدون حصیر را توصیه نمی کنم، خراب می شود! می توانید غلت زدن را با یک پارچه خوب یا یک ورقه پلاستیکی امتحان کنید. سوشی خرچنگ

چرا تشک بامبو خود را در یک ورقه پلاستیکی می پیچید؟

اگر سوشی چسبناک از داخل و خارج تهیه می کنید، یک تشک بامبو باید در پلاستیک پیچیده شود. به این ترتیب تشک راحت تر تمیز می شود و هیچ چیز گیر نمی کند.

چگونه یک رول تنگ درست کنیم؟

به آرامی با هر دو دست به داخل بغلتانید در حالی که به آرامی و به طور مساوی فشار دهید. فشار باعث می‌شود که همه آن‌ها به هم بچسبند، با برنج چسبنده و مایونز که همه آن‌ها را چسبانده است. در حالی که فشار می دهید به رول کردن ادامه دهید تا زمانی که رول محکمی جلوی شما بنشیند. تمرین و زمان از شما یک استاد نورد سوشی می سازد!

آیا می توانید آن را در یخچال نگهداری کنید؟ فیله خرچنگ ۲۰۰ گرمی تومان فیله خرچنگ ۵۰۰گرمی

می توانید سوشی خود را حدود 1-2 روز در یخچال نگهداری کنید. من آن را در یک ظرف در بسته نگهداری می کنم. مرکز فروش خرچنگ خوراکی در تهران

برخی از مردم فکر می کنند که از آنجایی که پردازش می شوند، به این معنی است که برای شما خوب نیستند. اما برخی دیگر می گویند که اگر برای پیدا کردن یک برند بدون مواد افزودنی وقت بگذارید، فیله خرچنگ می تواند منبع عالی پروتئین و امگا 3 باشد.

پس حکم چیست؟ بیایید آن را تجزیه کنیم…

فهرست مطالب

آیا فیله خرچنگ خرچنگ واقعی است؟
فیله خرچنگ از کجا منشا گرفت؟
در فیله خرچنگ چیست؟
فیله خرچنگ معمولا برای چه مواردی استفاده می شود؟
آیا فیله خرچنگ سالم است یا خیر؟
اطلاعات تغذیه ای
آیا فیله خرچنگ سالم است یا خیر؟
فیله خرچنگ در رژیم های غذایی
فیله خرچنگ برای رژیم کتو مفید است؟
برای رژیم اتکینز (کم کربوهیدرات)؟
برای رژیم سرخپوشان؟
برای رژیم مدیترانه ای؟
برای وگان/گیاهخوار؟
برای بدون گلوتن؟
فیله خرچنگ را از کجا بخریم؟
سوالات متداول
آیا فیله خرچنگ سالم است؟
آیا فیله خرچنگ برای کلسترول مضر است؟
آیا می توانید فیله خرچنگ را خام بخورید؟
آیا خرچنگ برای فشار خون بالا مفید است؟
آیا می توانید هنگام بارداری فیله خرچنگ بخورید؟

آیا فیله خرچنگ خرچنگ واقعی است؟
آیا فیله خرچنگ سالم است یا نه؟ فیله خرچنگ منجمد. اعتبار: بوم

فیله خرچنگ، گوشت خرچنگ تقلیدی، فیله غذاهای دریایی (که در اصل در ژاپن به آن kanikama گفته می شود) نوعی ماهی فرآوری شده است که از ماهی سفید ریز آسیاب شده (سوریمی) و نشاسته تهیه می شود. برای این نوع ماهی ها، آن را به شکل گوشت پای خرچنگ برفی یا خرچنگ عنکبوتی ژاپنی شکل می دهند.

فیله غذایی است که از گوشت ماهی برای تقلید از گوشت صدف استفاده می کند. از گوشت خرچنگ تازه ساخته نشده است.
فیله خرچنگ از کجا منشا گرفت؟
آیا فیله خرچنگ سالم است یا نه؟ فیله خرچنگ روی تاتامی ژاپنی. اعتبار: بوم

در سال 1974، شرکت سوگیو ژاپن برای اولین بار گوشت خرچنگ تقلیدی از نوع پولکی به نام Kanikama را ساخت و ثبت اختراع کرد. در سال 1975، شرکت اوساکی سوئیسان ژاپن برای اولین بار فیله خرچنگ بدلی را ساخت و به ثبت رساند.

شرکت Berelson از سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده در سال 1977 با Sugiyo کار کرد و آنها را به مردم سراسر جهان معرفی کرد.

Kanikama هنوز هم نام رایج در ژاپن است. اما در سطح بین المللی با نام های مختلفی مانند فیله خربزه، فیله اقیانوس، ساق پا و فیله خرچنگ تقلیدی به بازار عرضه می شوند.

محدودیت‌های قانونی اکنون مانع از نامیده شدن این محصولات خرچنگ تقلیدی می‌شود. آنها معمولاً گوشت خرچنگ ندارند.

در فیله خرچنگ چیست؟
آیا فیله خرچنگ سالم است یا نه؟ فیله پولاک آلاسکا. اعتبار: بوم

اکثر فیله های خرچنگ امروزه از پولاک آلاسکا ساخته می شوند. پولاک آلاسکا از اقیانوس آرام شمالی می آید.

ترکیب رایج در خرچنگ بدلی آب، سفیده تخم مرغ، نشاسته گندم، گاهی اوقات پروتئین سویا، قندهایی مانند سوربیتول و ساکارز، انواع روغن های گیاهی نمک و رنگ های طبیعی است.

گوشت خرچنگ با طعم دهنده های طبیعی یا مصنوعی خرچنگ طعم دار می شود و سپس در لایه ای از رنگ خوراکی قرمز پوشانده می شود.
فیله خرچنگ معمولا برای چه مواردی استفاده می شود؟
سوشی فیله خرچنگ سوشی کالیفرنیا رولز. اعتبار: بوم

فیله خرچنگ در کشورهای آسیایی و ایالات متحده محبوب است. آنها در انواع مختلف غذا استفاده می شوند.

فیله خرچنگ اغلب به عنوان پیش غذا یا میان وعده یا کیک خرچنگ استفاده می شود، اما می توان آنها را با سس تریاکی تند و شیرین نیز سرو کرد. آنها ممکن است با سالاد جلبک دریایی سرکه شده (نوری)، خمیر واسابی، یا سس سویا مخلوط با تکه های فلفل چیلی سرو شوند.

از این فیله ها در سالاد غذاهای دریایی یا سالاد خرچنگ استفاده می شود. آنها از قبل پخته شده اند، بنابراین می توان آنها را به سرعت از بسته بندی خارج کرد و به مکعب برش داد یا برای طعم دادن به خرچنگ در سالاد خرد کرد و در پنیر خامه ای فرو کرد.

برخی از انواع سوشی از گوشت خرچنگ بدلی استفاده می کنند. آنها از فیله خرچنگ ساخته شده اند. اقلام محبوب عبارتند از رول های کالیفرنیا، رول سوشی کانی ماکی، سوشی کره ای کیمباپ، و سوشی کانیکاما یا نیگیری.

سرو خرچنگ بدلی را می توان به روش های مختلفی در آشپزخانه استفاده کرد. فیله خرچنگ را می توان روی اجاق گاز سرخ کرد، سرخ کرد یا در فر پخت.
آیا فیله خرچنگ سالم است یا خیر؟
آیا فیله خرچنگ سالم است یا خیر؟ اعتبار: canva
اطلاعات تغذیه ای

کالری

میزان کالری فیله خرچنگ کم است. فیله خرچنگ کالری کمی دارد. آنها تنها 95 کالری در هر وعده فیله خرچنگ یا 100 گرم غذا دارند.

کربوهیدرات ها

فیله خرچنگ بیشتر از کربوهیدرات ساخته شده است. یک نوع آن نشاسته است. انواع دیگر قندها هستند: ساکارز، گلوکز و فروکتوز. مقدار کمی فیبر در آنها نیز وجود دارد.

یک وعده 100 گرمی فیله خرچنگ 15 گرم کربوهیدرات دارد. از این مقدار، 6.25 گرم قند، 0.5 گرم فیبر و 8.25 گرم نشاسته و سایر کربوهیدرات ها است.

قندها یا این قطعات تقلبی سوریمی از 47 درصد ساکارز، 43 درصد گلوکز و 10 درصد فروکتوز تشکیل شده اند.

پروتئین

گوشت ماهی موجود در فیله خرچنگ منبع پروتئین است. در هر 100 گرم 8 گرم پروتئین وجود دارد. یک وعده متوسط ​​6.4 گرم پروتئین دارد.

فیله خرچنگ پروتئین با کیفیت بالایی دارد زیرا دارای مقادیری از تمام اسیدهای آمینه ضروری است. پروتئین خرچنگ دارای مقدار زیادی لیزین، ترئونین و تریپتوفان است. آنها به اندازه والین، ایزولوسین و فنیل آلانین غنی نیستند.

فیله خرچنگ دارای مقادیر بالایی از اسیدهای آسپارتیک و گلوتامیک است که اسیدهای آمینه غیر ضروری هستند.

چربی ها

خرچنگ بدلی کم چرب است. اما مقداری کلسترول و چربی ترانس دارد.

ترکیب چربی بیشتر از اسیدهای چرب تک غیراشباع و به دنبال آن اسیدهای چرب اشباع شده و در آخر اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه (اسیدهای غیراشباع چند غیر اشباع امگا 3) تشکیل شده است.

صد گرم فیله خرچنگ فقط کمتر از یک گرم چربی دارد. اما همین مقدار حاوی بیش از 20 میلی گرم کلسترول نیز می باشد.

ویتامین ها

فیله خرچنگ ویتامین های مهمی را فراهم می کند. آنها از نظر ویتامین B12 و ویتامین B6 بسیار غنی هستند. این غذا حاوی مقادیر کمی ویتامین B1، B2، B3، ویتامین E و ویتامین K است.

با این حال، فیله خرچنگ حاوی ویتامین B5 و اسید فولیک یا ویتامین B9 و همچنین ویتامین های A، C و D نیست.

به طور کلی، خرچنگ تقلیدی منبع خوبی از ویتامین ها نیست.

مواد معدنی

برخلاف ویتامین ها، فیله خرچنگ دارای برخی از مواد معدنی است که برای بدن ما مهم است.

فیله خرچنگ غذای بسیار خوبی است. آنها دارای سلنیوم، فسفر و منیزیم هستند. خرچنگ بدلی به عنوان منبع فسفر در 18 درصد غذاها و به عنوان منبع منیزیم در 24 درصد غذاها قرار دارد.

فیله خرچنگ همچنین حاوی کلسیم، روی، آهن، کولین، پتاسیم، مس و منگنز است.

با این حال، فیله خرچنگ همچنین محتوای سدیم بالایی دارد. آنها یکی از 19 درصد غذاهایی هستند که دارای سدیم بالاتر از میزان مصرف استاندارد هستند.

آیا فیله خرچنگ سالم است یا خیر؟
سالاد خرچنگ سالاد خرچنگ. اعتبار: بوم

فیله خرچنگ غذای سالمی نیست. آنها حاوی کمتر از 50٪ غذاهای دریایی هستند و اسیدهای چرب چند غیراشباع کمی (اسیدهای چرب امگا 3) دارند. فیله خرچنگ همچنین ممکن است بسته به نحوه ساخت آنها دارای سدیم بالایی باشد.

مطالعات نشان می دهد که فسفات زیاد در مصرف مواد افزودنی می تواند به رگ های خونی آسیب برساند و خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهد.

اکثر برندهای فیله خرچنگ مواد تشکیل دهنده یا حقایق تغذیه ای را برای محصولات خود به صورت آنلاین لیست نمی کنند زیرا هیچ مقرراتی در مورد درج این اطلاعات روی بسته بندی وجود ندارد.

فیله خرچنگ غذای سالمی نیست، اما اگر برند مناسبی را انتخاب کنید، می‌توان آن‌ها را به عنوان یک خوراکی گاه به گاه در نظر گرفت. با این حال، ارزش غذایی کافی برای خوردن فیله خرچنگ به طور منظم یا بخشی از رژیم غذایی روزانه شما وجود ندارد.

در ایالات متحده و اتحادیه اروپا، برچسب زدن حساسیت غذایی الزامی است. خطر واکنش آلرژیک به ماده ای که به درستی فاش نشده است وجود دارد.

این بدان معناست که مصرف زیاد خرچنگ ممکن است برای سلامتی شما بسیار مضر باشد.
فیله خرچنگ در رژیم های غذایی
آیا فیله خرچنگ سالم است یا نه؟ رژیم کتو. اعتبار: بوم
فیله خرچنگ برای رژیم کتو مفید است؟

هدف رژیم کتو این است که بدن شما را مجبور به استفاده از نوع دیگری از سوخت کند. به جای استفاده از قندی که از مواد غذایی مانند غلات، حبوبات، سبزیجات و میوه ها به دست می آید، رژیم کتو بر اجسام کتونی تکیه دارد. کبد می تواند آنها را از چربی ذخیره شده بسازد.

خرچنگ تقلیدی برای رژیم کتو خوب نیست زیرا یک غذای فرآوری شده با کربوهیدرات بالا است که حاوی مواد ناسالم است.

فیله خرچنگ چربی و کالری کمی دارد. این می تواند زمانی که می خواهید وزن کم کنید کمک کند.

با این حال، فیله خرچنگ یک غذای بسیار فرآوری شده است. آنها حاوی مقدار زیادی نمک، نشاسته و قند هستند. شما باید آنها را در حد متوسط ​​بخورید.

کربوهیدرات بیش از حد

از مصرف خرچنگ تقلیدی در کتو باید اجتناب شود زیرا کربوهیدرات خالص بسیار بالایی دارد (15 گرم کربوهیدرات خالص در هر 100 گرم).

مهم است که مصرف خالص کربوهیدرات خود را به 20 تا 30 گرم در روز محدود کنید تا در کتوزیس بمانید. به عنوان یک جایگزین، ممکن است به دنبال انواع دیگری از غذاهای دریایی باشید که کربوهیدرات کمتری دارند.

حاوی شکر

شکر نوعی شیرین کننده با گلیسمی بالا است که باعث افزایش قند خون شما می شود. اگر این اتفاق بیفتد، نمی توانید به کتوزیس مبتلا شوید.

به عنوان یک جایگزین، به دنبال انواع دیگر صدف‌ها مانند خرچنگ، میگو و خرچنگ باشید که از شیرین‌کننده‌های دوستدار کتو مانند استویا، اریتریتول یا میوه راهب استفاده می‌کنند.
برای رژیم اتکینز (کم کربوهیدرات)؟

رژیم اتکینز یک رژیم کم کربوهیدرات است که معمولا برای کاهش وزن توصیه می شود.

طرفداران این رژیم می گویند که شما می توانید وزن خود را کاهش دهید در حالی که هر چقدر که می خواهید پروتئین و چربی مصرف کنید، اما اگر از غذاهای پر کربوهیدرات اجتناب کنید.

در مرحله القاء، شما فقط می توانید 20 گرم کربوهیدرات در روز داشته باشید، بنابراین تقلید از گوشت خرچنگ ایده خوبی نیست.

می توانید فیله خرچنگ را در مرحله سوم تنظیم دقیق به رژیم غذایی خود اضافه کنید و در مرحله نگهداری از آنها استفاده کنید.

برای رژیم ؟

رژیم پالئو شبیه رژیم اتکینز است. با این حال، این یکی بر خوردن غذاهای کاملی تمرکز دارد که به حالت طبیعی خود نزدیکتر هستند و حاوی هیچ گونه افزودنی یا نگهدارنده نیستند.

گوشت خرچنگ تقلیدی یک غذای بسیار فرآوری شده است که حاوی مواد افزودنی زیادی است. این با این رژیم غذایی مناسب نیست.
برای رژیم مدیترانه ای؟

رژیم غذایی مدیترانه ای یک روش غذایی گیاهی و سالم است. این شامل سبزیجات، میوه ها، حبوبات، آجیل، لوبیا، غلات، غلات، ماهی و چربی های غیراشباع مانند روغن زیتون است. معمولاً شامل مصرف کم گوشت و غذاهای لبنی است.

غذاهای دریایی جزء اصلی رژیم غذایی مدیترانه ای هستند. اما خرچنگ بدلی یک غذای بسیار فرآوری شده با شکر اضافه است. بنابراین به جای تقلید خرچنگ، می خواهید گوشت خرچنگ واقعی را در صورت در دسترس بودن تهیه کنید.
برای وگان/گیاهخوار؟

اگرچه خرچنگ بدلی گوشت خرچنگ واقعی ندارد، اما از ماهی ساخته شده است. نمی تواند در رژیم گیاهخواری یا وگان قرار گیرد. برخی از فیله های خرچنگ حاوی تخم مرغ و رنگ طبیعی به نام کارمین هستند. کارمین از حشرات تهیه می شود.

فیله خرچنگ برای رژیم غذایی آفت خوار مناسب است. با این حال، در برخی موارد، سوریمی در خرچنگ بدلی را می توان از مرغ، گوشت یا گوشت گاو بدون استخوان تهیه کرد.
برای بدون گلوتن؟

نشاسته گندم اغلب به عنوان یک ماده تثبیت کننده در تولید خرچنگ بدلی استفاده می شود.

نشاسته گندم کربوهیدراتی است که از گندم به دست می آید. نباید گلوتن (پروتئین) یا پروتئین در آن باشد. با این حال، افرادی که عدم تحمل گلوتن دارند هنوز هم ممکن است از این بیماری بیمار شوند.

با این حال، خرچنگ بدلی بدون گلوتن نیز در بازار یافت می شود.
فیله خرچنگ را از کجا بخریم؟
آیا فیله خرچنگ سالم است یا نه؟ راهروی مواد غذایی منجمد در سوپرمارکت. اعتبار: بوم

فیله خرچنگ را می توان در اکثر فروشگاه های مواد غذایی آسیایی یافت.

آنها همچنین در سوپرمارکت های بزرگتر و خرده فروشان آنلاین مانند آمازون در دسترس هستند. فقط مطمئن شوید که لیست مواد موجود در هر بسته را قبل از خرید آنها بخوانید.

برخی از برندها ممکن است مقادیر بالایی از مواد شیمیایی ناسالم، قندها یا سدیم در داخل خود داشته باشند.

اگر می‌خواهید چربی‌های خوب را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، چوب‌های خرچنگ را از برندهایی امتحان کنید که مواد تشکیل دهنده و حقایق تغذیه‌ای را در بسته‌بندی‌هایشان فهرست می‌کنند.

سوالات متداول
آیا فیله خرچنگ سالم است؟

خرچنگ تقلیدی کالری و چربی کمی دارد و این باعث می‌شود اگر می‌خواهید وزن کم کنید یا مراقب آنچه می‌خورید، آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

انتخاب غذاهای کم کالری و کم چربی راهی برای محافظت از بدن شماست. از ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی جلوگیری می کند.
آیا فیله خرچنگ برای کلسترول مضر است؟

صدف ها حاوی مقادیر زیادی کلسترول هستند، به خصوص وقتی که در مقایسه با اندازه ای که هستند.
آیا می توانید فیله خرچنگ را خام بخورید؟

خرچنگ، مانند همه غذاهای دریایی، غنی از پروتئین و ید است، محتوای انرژی آن 428 کیلوژول در هر 100 گرم است که بیش از حد نیست، با محتوای کم چربی 1.8 گرم در هر 100 گرم. بنابراین به جز محتوای کلسترول 100 میلی گرم در هر 100 گرم، خرچنگ گزینه بدی برای رژیم غذایی نیست.

از آنجایی که سخت است بدانید فیله خرچنگ و فیله غذاهای دریایی آرایش ماهی چیست، نباید فیله های سوریمی را زمانی که هنوز خام هستند بخورید.

NHS می گوید که خوردن ماهی خام یا کمی پخته شده اشکالی ندارد. ابتدا ماهی باید منجمد شود.
آیا خرچنگ برای فشار خون بالا مفید است؟

خرچنگ سرشار از پروتئین، کم چربی و کالری است. نسبت به میگو کلسترول کمتری دارد و حاوی انواع ویتامین ها است. خرچنگ نمک و سدیم بیشتری نسبت به میگو دارد. این ممکن است برای افرادی که فشار خون بالا دارند سالم نباشد.
آیا می توانید هنگام بارداری فیله خرچنگ بخورید؟

هر دو خرچنگ تقلبی و خرچنگ تقلیدی برای خوردن در دوران بارداری بی خطر هستند، به شرطی که خوب پخته شوند. اطمینان از اینکه غذا و غذاهای دریایی خود را به خوبی طبخ می کنید، راه خوبی برای محافظت از خود و جنین در حال رشد در برابر مسمومیت غذایی است.