خرید کاغذ دورپيچ همبرگر و ساندویچ عمده

کاغذ دور ساندویچ ، خرید کاغذ دورپيچ همبرگر و ساندویچ عمده | خرید کاغذ ساندویچ | قیمت کاغذ دورپيچ همبرگر | کاغذ دورپیچ ساندویچ ، کاغذ گیپوری دور ساندویچ دیجی کالا ، پاكت كاغذى ساندويچ

خرید کاغذ دورپيچ همبرگر و ساندویچ عمده کاغذ دور ساندویچ ، خرید کاغذ دورپيچ همبرگر و ساندویچ عمده | خرید کاغذ ساندویچ | قیمت کاغذ دورپيچ همبرگر | کاغذ دورپیچ ساندویچ ، کاغذ گیپوری دور ساندویچ دیجی کالا ، پاكت كاغذى ساندويچ

قیمت کاغذ گیپوری دور ساندویچ

کاغذ بسته بندی ساندویچ
ورق کاغذ بسته بندی ساندویچی با کاکتوس ها، سومبروها و ماراکاها

در حالی که کاغذ بسته بندی ساندویچ ممکن است بیشتر برای بسته بندی ساندویچ استفاده شود، برای بسته بندی کناره ها، چوب شور، شیرینی ها و موارد دیگر نیز عالی است!

کاغذ بسته بندی سنتی ساندویچ دارای یک ظاهر کاملا باز است که آن را برای بسته بندی ساندویچ، هات داگ و براتوورست یا برای آستر کردن سبدهای سرو ایده آل می کند. همچنین می توان از آن به عنوان کاغذ بسته بندی برگر استفاده کرد.

برخی از کاغذهای بسته بندی ساندویچ دارای طراحی دوتایی باز هستند که آن را برای بسته بندی اقلام صاف مانند شیرینی، چوب شور و کوکی ها عالی می کند. این سبک کاغذ برای تطبیق پذیری به عنوان یک سبد مخروطی نیز عمل می کند.
قابل دسترسی در:

انواع مقاوم در برابر چربی و سنتی کاغذ تزیینی دور ساندویچ
چندین اندازه، رنگ و الگو
گزینه های سازگار با محیط زیست

کاغذ قصاب
رول کاغذ درجه یک گاردنیا

کاغذ قصابی یا کاغذ کرافت نوعی کاغذ درشت و محکم است که برای بسته بندی گوشت و ماهی ایده آل است. در بین ماهی فروشان، قصابان و حتی صنایع دستی به طور گسترده استفاده می شود.

اکثر کاغذهای بسته بندی قصابی به دلیل استحکام خیس و مقاومت در برابر نشت با سایزبندی پردازش می شوند. با این حال، رول های بزرگتر، مانند اندازه های 24، 30، و 36 اینچی، به طور سنتی درمان نشده باقی می مانند، زیرا اغلب برای بسته بندی گوشت استفاده نمی شوند (اغلب برای صنایع دستی یا رومیزی استفاده می شوند).

کاغذ قصابی برای نوشتن با شارپی، خودکار، مداد یا مداد رنگی مناسب است.
قابل دسترسی در:

انواع هلو، سفید، گاردنیا یا صورتی/هلو
رول یا ورق

خرید کاغذ دورپيچ همبرگر و ساندویچ عمده کاغذ دور ساندویچ ، خرید کاغذ دورپيچ همبرگر و ساندویچ عمده | خرید کاغذ ساندویچ | قیمت کاغذ دورپيچ همبرگر | کاغذ دورپیچ ساندویچ ، کاغذ گیپوری دور ساندویچ دیجی کالا ، پاكت كاغذى ساندويچ

کاغذ کاهي و روغني جهت کار ساندويچيها

هلو درمان شده

بهترین برای نمایش گوشت
ظاهر گوشت را تازه نگه می دارد
به گوشت اجازه تنفس می دهد و آب میوه ها را پنهان می کند

ورق کاغذ قصابی سفید

سفید

می توان از آن برای بسته بندی گوشت و خط سینی/سبدهای سرو استفاده کرد
ظاهری تمیز به گوشت می دهد
برای شناسایی واضح می توان روی آن نوشت

ورق کاغذ قصابی گاردنیا سبز

گاردنیا

برای نمایش گوشت و ماهی استفاده کنید
رنگ گوشت و ماهی را تقویت می کند
از لزج شدن گوشت و ماهی جلوگیری می کند

ورق کاغذ قصابی صورتی/هلو

صورتی/هلو

برای نمایش گوشت های تازه و صنایع دستی استفاده کنید
به گوشت کمک می کند رنگ تازه خود را حفظ کند
مورد تایید FDA برای استفاده در BBQ و دود کردن گوشت

کاغذ کرافت فریزر/روکش دار
رول کاغذ کرافت قهوه ای

مانند کاغذ قصابی، کاغذ فریزر نیز نوعی کاغذ درشت و محکم است. دارای پلی اتیلن کم چگالی که در یک طرف لمینت شده است برای استحکام، مقاومت در برابر نشتی و جلوگیری از سوختن فریزر تا یک سال. این برای بسته بندی و نگهداری ماهی، مرغ و پنیر تازه و همچنین محصولات اغذیه فروشی از پیش بسته بندی شده مانند بسته بندی و ساندویچ ایده آل است. همچنین، کاغذ فریزر برای بسته بندی رشته فرنگی عالی است و در صنعت پاستا کاربرد فراوانی دارد. کاغذ فریزر برای حفظ تازگی هم در یخچال و هم در فریزر عالی است.

کاغذ فریزر برای نوشتن با خودکار، مداد یا مداد رنگی مناسب است، اما فقط در خارج به دلیل پوشش پلی است.
قابل دسترسی در:

انواع کرافت یا سفید
رول یا ورق

کاغذ مومی
رول کاغذ مومی سفید

کاغذ مومی یا کاغذ پارافین نوعی کاغذ است که با موم کار می‌شود تا سطح صافی داشته باشد و از چسبیدن سایر اقلام به کاغذ جلوگیری کند. با استفاده از موم بر روی کاغذ، کاغذ در برابر انتقال رطوبت در هر جهت مقاوم می شود، مواد غذایی مرطوب پیچیده شده در چنین کاغذی را آبدار نگه می دارد و از قرار گرفتن غذاهای بسته بندی شده خشک در معرض رطوبت جلوگیری می کند.

کاغذ مومی برای نوشتن روی کاغذ شارپی خوب است و چسب‌دار است.
قابل دسترسی در:

انواع خشک یا مرطوب
رول یا ورق؛ ورق ها در بسته بندی مسطح، پاپ آپ و گزینه های کاغذ پاتی موجود هستند

کاغذ موم خشک در مقابل کاغذ موم مرطوب

کاغذ موم خشک نوعی کاغذ کرافت سفید شده است که تحت فرآیند اپیلاسیون خشک قرار می‌گیرد و موم را به داخل ورق می‌برد و هیچ اثری روی سطح باقی نمی‌گذارد. از آنجایی که پوشش موم روی کاغذ فشرده می شود و بنابراین به محصول شما منتقل نمی شود، کاغذ موم خشک برای کاربردهای غذای گرم مانند بسته بندی ساندویچ و آستر جعبه پیتزا عالی است.

مانند کاغذ موم خشک، کاغذ موم مرطوب نوعی کاغذ کرافت سفید شده است، با این حال، به جای فرآیند اپیلاسیون خشک، کاغذ موم مرطوب از هر دو طرف فرآیند اپیلاسیون مرطوب را انجام می دهد تا سطحی مقاوم در برابر آب براق شود.

کاغذ موم مرطوب یک ماده بسته بندی عالی برای محصولات غذایی در یخچال مانند ساندویچ و سبزیجات ارائه می دهد و اساسا می تواند به عنوان یک کاغذ مومی برای مرغ، ماهی، استیک و گوشت عمل کند. همچنین به طور گسترده در صنعت آب نبات به عنوان کاغذ غوطه وری یا به عنوان آستر سینی استفاده می شود.

کاغذ مومی بین تاشو / پاپ آپ

ورق های کاغذ مومی پاپ آپ از کاغذ موم خشک ساخته شده اند و راهی سریع و آسان برای بسته بندی انواع محصولات در فروشگاه مواد غذایی، پیشخوان اغذیه فروشی یا بازار شما ارائه می دهند. این ورق ها به هم متصل شده و در یک جعبه “پاپ آپ” بسته بندی می شوند تا به راحتی توزیع شود.
ورق کاغذ پتی سفید

کاغذ پتی

کاغذ پتی تهیه، بسته بندی و فروش پاتیل های همبرگر آماده شده خود را آسان می کند. مانند کاغذ مومی اینترفولد، کاغذ پتی نیز از کاغذ مومی خشک ساخته شده است. در هنگام آماده سازی و نگهداری آن را بین پته ها قرار می دهند تا از چسبیدن پته ها به هم جلوگیری شود. کاغذ پتی مخصوصاً در کاربردهای فریزر مفید است.
آستر تابه سفید گرد

تابه آستر
آسترهای تابه روشی عالی برای کاهش زمان آماده سازی و تمیز کردن در نانوایی ها و پیتزا فروشی ها هستند. آسترهای تابه که از کاغذ مومی خشک ساخته شده اند از چسبیدن محصولات پخته شده و پیتزا به تابه جلوگیری می کنند. در هنگام استفاده از تابه های گرد نیازی به چرب کردن ماهیتابه ها نیست، که این امر باعث می شود تا پخته شده شما را بسیار راحت تر خارج کنید.
تخته چاشنی سیاه با پنیر و گوشت تکه تکه شده روی برگ سبز، کراکر، انواع توت ها و گیاهان

کاغذ پنیر

کاغذ پنیر را می توان به دو نوع ذخیره سازی و نمایشگر دسته بندی کرد.
برای اهداف ذخیره سازی، کاغذ مومی برای تازه نگه داشتن پنیرها عالی عمل می کند و از خشک شدن یا آلوده شدن آنها جلوگیری می کند.

اغذیه فروشی ها با چه نوع کاغذی ساندویچ ها را می پیچند؟
ساندویچ را در چه کاغذی می پیچید؟
تفاوت بین کاغذ دلی و کاغذ مومی چیست؟
آیا می توانم از کاغذ روغنی برای ساندویچ استفاده کنم؟
آیا کاغذ ساندویچ همان کاغذ پخت است؟
کدام ماده بسته بندی برای ساندویچ بهتر است؟
آیا بهتر است یک ساندویچ را در پلاستیک بپیچید یا کاغذ مومی؟
آیا کاغذ مومی یا کاغذ روغنی برای بسته بندی ساندویچ بهتر است؟
چرا کاغذ برای بسته بندی ساندویچ مناسب است؟

مراحل:

پنیر انتخابی خود را در کاغذ مومی بپیچید و در حین حرکت تا کنید تا مطمئن شوید که پنیر کاملا بسته شده است.
کاغذ مومی را بچسبانید تا محکم شود.
برای محافظت بیشتر، پنیر را در یک بسته پلاستیکی یا یک کیسه پلاستیکی بپیچید.

برای اهداف نمایش، می توان از کاغذ پنیری برای تزئین تخته های شیرینی پزی استفاده کرد، سطح بیشتری از رنگ را اضافه کرد و طراحی ارائه خود را به سطح بعدی برد!
مقایسه کاغذ بسته بندی مواد غذایی
کاغذ قصابی قهوه ای با تکه ای از استیک روی آن پهن شده است
کاغذ قصاب

ساختار درشت و محکم
برای استفاده به عنوان کاغذ بسته بندی گوشت عالی است
به طور معمول با اندازه گیری درمان می شود. رول های بزرگتر معمولاً درمان نشده رها می شوند

کاغذ فریزر سفیدی که دور یک برش گوشت پیچیده می شود
فریزر / کاغذ کرافت روکش شده

درشت و محکم
پوشش پلی اتیلن با چگالی کم تا 1 سال از سوختن فریزر جلوگیری می کند
برای بسته بندی ماهی، مرغ، پنیر و محصولات اغذیه فروشی عالی است

کاغذ ساندویچ شطرنجی قرمز و سفید دور همبرگر پیچیده شده است
کاغذ بسته بندی ساندویچ

برای بسته بندی ساندویچ ها یا خط سبدهای غذایی استفاده می شود
می تواند دارای طراحی باز دوتایی باشد
موجود در انواع مقاوم در برابر چربی

ظرف فلزی گرد با یک ورق کاغذ مومی سفید که داخل آن را با سه تخم مرغ پشت آن پوشانده است
کاغذ مومی

برای پخت، بسته بندی غذاهای داغ یا به عنوان آستر سینی عالی است
برای داشتن سطح صاف و جلوگیری از چسبندگی با موم درمان می شود
رطوبت را برای غذاهای مرطوب نگه می دارد و رطوبت را از غذاهای خشک دور نگه می دارد

تخته پنیر سیاه با کاغذ پنیر طرح چوب، با پنیر، سبزی، کراکر و گوشت تکه‌شده
کاغذ پنیر

برای نگهداری پنیرها برای تازه نگه داشتن آنها عالی است
قابل استفاده برای خط کشی تخته های غذاخوری
به ارائه ها رنگ اضافه می کند

واژه نامه
وزن پایه

وزن یک رشته کاغذ (500 برگ) هنگام برش طبق استاندارد صنعتی برای آن درجه خاص کاغذ. توجه به این نکته ضروری است که “اندازه استاندارد کاغذ بسته بندی” برای همه انواع کاغذ یکسان نیست.
کولیس

کولیس به ضخامت یک ورق کاغذ بیان شده در هزارم اینچ اشاره دارد. این اندازه گیری با میکرو متر انجام می شود. به طور معمول، کولیس کاغذ نباید بیش از + یا – 5٪ واریانس در یک ورق داشته باشد. به طور کلی، رابطه بین کولیس و وزن پایه این است که هرچه کولیس بزرگتر باشد (کاغذ ضخیم تر)، وزن کاغذ بیشتر می شود.
وزن معادل

در حالی که انواع مختلف کاغذ دارای اندازه های اصلی متفاوتی هستند، کاغذها همچنان می توانند با استفاده از وزن معادل مقایسه شوند.

تقریباً همه چیز خرید یک ساندویچ را دوست دارم – آسان است، ارزان است، قابل تنظیم است، و در نهایت، من با حیرت تماشا می کنم که ساندویچ ساز در حال اجرای اوریگامی سریع آتشین توسط ساندویچ ساز است و ناهار من را در یک کاغذ پوستی کوچک می پیچد. پیله

اما، وقتی اخیراً با تعدادی از متخصصان در مورد نحوه ساخت ساندویچ های عالی صحبت کردم، به این نتیجه رسیدم که وقت آن رسیده است که به بازی خانگی-سامی بازگردم. ممکن است چندان آسان نباشد، اما مطمئناً هنوز هم ارزان است، حتی قابل تنظیم تر است، و باید اعتراف کنم که کمی کار اضافی باعث می شود طعم آن در پایان بسیار بهتر شود.

سپس، اگر بخواهم با یک ساندویچ راه بیشتری را طی کنم، می‌خواهم به همان اندازه که مزه دارد به نظر برسد. من می خواهم هنگام سفر دست نخورده بماند و می خواهم با خوردن آن احساس بی دردسری داشته باشم. می‌خواهم بتوانم آن را از کیفم بیرون بیاورم، جلوه‌ای بلند به آن بدهم و قبل از اینکه آن را بین فک‌هایم له کنم، ساندویچ بگویم.

من می‌خواهم آن را مانند یک آدم بدجنس بپیچم – البته یک بدجنس با یک مورد خفیف OCD. خرید عمده کاغذ ساندویچی

بنابراین این آخر هفته، از مرد ساندویچی در گوشه بودگای من خواستم که به من درس بدهد، و او با مهربانی قبول کرد. معلوم می شود که این فرآیند بسیار آسان و بسیار مفید است – با چند تا زدن و چرخش اولیه، ساندویچی خواهید داشت که شکل خود را حفظ می کند و همه مواد را که به دقت چیده شده اید در جای خود نگه می دارد، چه در حال رفتن به پیک نیک باشید.

بسته بندی یک جعبه ناهار، یا رفتن به یک سفر جاده ای. مانند یک کیسه زیپ‌دار، تراکم را جمع نمی‌کند و باعث خیس شدن نمی‌شود، و از آنجایی که این بسته‌بندی‌ها حتی زمانی که ساندویچ شما از وسط نصف شود، باقی می‌مانند، غذا خوردن در حرکت را بسیار ساده‌تر و راحت‌تر می‌کند. هم. تنها چیزی که نیاز دارید کاغذ روغنی یا کاغذ مومی است و اگر با یک ساندویچ داغ کار می کنید یا قصد دارید ساندویچ را از وسط نصف کنید، یک ورق فویل آلومینیومی.

ساندویچ های تخت

پیچیدن یک ساندویچ تخت کاملاً بر خلاف بسته بندی یک هدیه نیست، فقط برای اینکه این ساندویچ در جای خود بماند نیازی به نوار یا نوار نخواهید داشت. برای شروع، به یک ورق مستطیل شکل از کاغذ پوستی (یا واکس شده) نیاز دارید — می توانید کاغذهای ساندویچی از قبل برش خورده را خریداری کنید، که اندازه گیری را حتی آسان تر می کند، یا فقط یک فوت از رول برش دهید.

کاغذ را روی یک سطح کار، به صورت عمودی (به عنوان مثال، عمودی، نه افقی، جهت) قرار دهید. سپس ساندویچ خود را در مرکز کاغذ قرار دهید. اگر بالا، پایین و کناره‌های نان شما مشخص است، آن را طوری تنظیم کنید که قسمت بالایی از شما دور باشد.

در مرحله بعد، لبه های بالا و پایین کاغذ را روی مرکز ساندویچ به هم نزدیک کرده و آنها را ردیف کنید. لبه ها را به اندازه نیم اینچ به سمت پایین تا کنید، به شدت چین کنید و سپس تا زدن را در نوبت های نیم اینچی ادامه دهید و هر بار تا کنید تا چین با سطح ساندویچ همسطح شود. بسته به اندازه ساندویچ و طول کاغذ شما، تعداد تاها متفاوت خواهد بود. سعی کنید ساندویچ را له نکنید!

اکنون سمت چپ و راست کاغذ شبیه لوله های پهن شده است. از یکی از لوله ها شروع کنید، با انگشتان خود لبه های مخالف را به مرکز فشار دهید و یک مثلث چین دار تشکیل دهید. قبل از اینکه آن را به دقت از زیر تا کنید، لبه‌های مثلث را از جمله در پایه ساندویچ فشار دهید و تا کنید. این روند را در طرف دیگر ساندویچ تکرار کنید، و voilà، کار شما تمام شد!

عمل چین و تا زدن، همراه با وزن ساندویچ، کل چیز را زیبا و مطمئن نگه می دارد. اگر مایل بودید، می توانید ساندویچ را از مرکز، عمود بر چین برش دهید، و سپس نیمه ها را در یک ورق آلومینیومی بپیچید. در غیر این صورت، به سادگی بسته کوچک مرتب خود را در جعبه ناهار، یک کیسه کاغذی قهوه ای یا یک ظرف مستطیلی بچسبانید، و شما آماده هستید.

اگر با یک ساندویچ داغ کار می‌کنید، می‌توانید از همین روش فقط با یک تکه فویل آلومینیومی استفاده کنید، اگرچه حذف کاغذ روغنی ممکن است خوردن آن را کمی سخت‌تر کند، زیرا فویل ممکن است به قسمت‌هایی از بدن شما بچسبد. ساندویچ کمی سخت تر.

در مرحله بعد، ساندویچ‌های طولانی مانند ساندویچ‌ها و بسته‌بندی‌ها برای مبارزه داریم. بسته بندی این ساندویچ ها می تواند کمی مشکل باشد، زیرا اندازه گیری کاغذ به اندازه ساندویچ شما بستگی دارد. یک قانون خوب این است که یک تکه کاغذ روغنی را که حدود یک و نیم برابر طول زیر یا بسته بندی است برش دهید.

با قرار دادن کاغذ به صورت عمودی در مقابل خود شروع کنید، درست مانند تکنیک ساندویچ تخت. سپس ساندویچ را به صورت مورب روی کاغذ، نزدیک یکی از گوشه ها قرار دهید. حالا آن گوشه را به سمت بالا و روی ساندویچ بردارید و فشار دهید تا روی ساندویچ قرار گیرد. از آنجا، ساندویچ را به سمت گوشه مقابل در کاغذ بغلتانید و در حالی که می روید، کناره ها را تا کنید.

هنگامی که ساندویچ به طور کامل در کاغذ چرخانده شد، در حالی که همه چیز در آن قرار گرفت، از یک تکه نوار برای محکم کردن بسته استفاده کنید. خرید عمده کاغذ ساندویچی

و در اینجا شما آن را دارید: یک زیردستی پیچیده (خوشگل)، آماده برای حمل و نقل!