خرید روغن قنادی مارگارین پامچال قیمت عمده

خرید روغن قنادی مارگارین پامچال قیمت عمده ، مرکز فروش روغن قنادی تهران ، پخش کننده اصلی روغن قنادی ، فروشنده عمده روغن قنادی  ، خرید روغن صاف 50 کره ای مارگارین پامچال

روغن ورقه ای پامچال 10 کیلو ، روغن پامچال روغن صاف ۱۶ کیلویی زرد و سفید روغن مارگارین(دانمارکی) ۱۰ کیلویی روغن کره ای ۱۰ کیلویی روغن مایع سویا حلب ۱۶ کیلویی کیفیت عالی

خرید روغن قنادی مارگارین پامچال قیمت عمده خرید روغن قنادی مارگارین پامچال قیمت عمده ، مرکز فروش روغن قنادی تهران ، پخش کننده اصلی روغن قنادی ، فروشنده عمده روغن قنادی  ، خرید روغن صاف 50 کره ای مارگارین پامچال

خرید روغن قنادی پامچال

مشخصات : این محصول در کارتن های حاوی دو بسته 5 کیلویی روغن که هر کدام در کاغذ گریس پروف خوراکی بسته بندی شده اند و در دو شکل بلوکی و ورقه ای عرضه می گردد؛ تولید این نوع روغن تحت استاندارد ملی شماره 1-156 انجام می گردد.

صاف 50 ، کره ای، مارگارین، پامچال. آماده بارگیری. تهران. خرده و عمده ، غیر رسمی و رسمی قیمت مناسب

کاربرد : این محصول در بازار مصرف به نام روغن کره ای شهرت داشته و از آن در جهت پخت شیرینی های لایه ای استفاده می شود.

خرید مارگارین (کره گیاهی) قنادی پامچال

نحوه عملکرد مارگارین قنادی پفکی

اگر یک ورزش رقابتی برای مارگارین وجود داشت، مارگارین‌های پفکی ورزشکاران نخبه، قدرتمند، انعطاف‌پذیر و قادر به انجام تقریباً بر اساس فرمان خواهند بود و هر بار نتیجه‌ای با کیفیت بالا ارائه می‌کردند. البته، مانند ورزشکاران برتر، برای همگام شدن با مسابقات و پیروی از قوانین در حال تکامل بازی، مارگارین‌های پفکی باید از شیوه‌ها و فناوری‌های جدید نهایت استفاده را ببرند. بنابراین، چه عواملی باعث این تغییرات می شود؟

و چگونه می توان به بهترین وجه به آنها پرداخت؟

پریمادونای قنادی

بیا با آن روبرو شویم. مارگارین های پف دار هرگز به راحتی تولید نمی شدند. آنها ممکن است مانند هر مارگارین دیگری به نظر برسند، طعم آنها را بچشند و با قوام مشابهی بریزند، اما مقایسه متوقف می شود. برخلاف مارگارین های معمولی شما، یک مارگارین پف دار باید به طور خاص فرموله شود:

سطحی بدون چربی داشته باشید که کار با دست و در فرآیند اکستروژن را آسان می کند
بسیار پلاستیکی باشد، بنابراین می توان آن را بدون شکستن تا کرد (جلوگیری از بالا بردن ناکافی و ساختار پوسته پوسته شدن) قیمت روغن صاف ( 16 کیلویی ) پامچال

ارائه عملکرد بالا برای گسترش بهینه روغن مارگارین بلوکی ۱۰ کیلویی پامچال

در سال‌های اخیر، این فهرست خواسته‌ها به گونه‌ای افزایش یافته است که نیازهای جدید سلامت محور را شامل می‌شود، مانند: روغن 16 کیلو صاف پامچال در دو رنگ سفید و زرد و 16 کیلو صاف افتاب موجود است.

کاهش محتوای چربی
بدون چربی ترانس
مواد تشکیل دهنده با منابع پایدار
لسیتین کمتر یا بدون
اعلامیه های ناب بیشتر

اگر نیاز به حفظ یا افزایش کیفیت محصول مشکلی نبود، پاسخ به همه این خواسته ها بسیار ساده تر خواهد بود. اما کیفیت بسیار مهم است. به همین دلیل است که تامین محصولات مناسب از تامین‌کنندگانی که تخصص عمیقی دارند، یک امر ضروری است تا یک کار خوب. این مقاله بررسی می کند که برای حل برخی از مهمترین مسائل چه چیزی لازم است.
اصول پخت

ابتدا، بیایید به خود یادآوری کنیم که در طول فرآیند پخت چه اتفاقی می افتد. خمیر پف دار با ساختار لمینت لایه های پخته شده خمیر که توسط لایه های نازک و منفرد مارگارین یا چربی جدا شده اند مشخص می شود.
هنگام پخت، بخار هر لایه را منبسط می کند، همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است. سپس درجه انبساط و ارتفاع بدست آمده برای توصیف کیفیت قنادی کلیدی است.
به چیزی کارآمدتر بروید

مارگارین های خمیر پف دار دارای خاصیت پلاستیسیته بالایی هستند که به مارگارین ها اجازه می دهد تا بدون شکستن یا چرب شدن با آنها کار کنند، تا شوند و اکسترود شوند. ترکیب مارگارین، فرآوری و تمپر مارگارین، همه پارامترهای مهمی برای دستیابی به سطح مناسب پلاستیک هستند. و اگر مارگارین در خمیر قنادی پف دار تولید شده به طور سنتی استفاده شود، انعطاف پذیری مارگارین پس از تولید و تمپر اهمیت ویژه ای دارد.

مارگارین قنادی پف دار معمولاً چربی های خود را از روغن نخل و روغن مایع دریافت می کند و از ترکیبات مختلف برای دستیابی به انعطاف پذیری خوب استفاده می کند. چربی‌های پالم، چربی‌های آهسته متبلور و چربی‌های چند شکلی هستند، واقعیتی که الزامات ویژه‌ای را برای فرآیند مارگارین پف دار ایجاد می‌کند

روغن سی بی ار (پامچال) : مارگارین باید کاملاً متبلور شود و بیشتر پیوندهای اولیه برداشته شده و به پیوندهای ثانویه مبادله شود تا خاصیت مارگارین حفظ شود. پس از تولید متعاقباً، مارگارین پفکی به مدت دو روز تا یک هفته قبل از توزیع حرارت داده می شود تا شکل پذیری مطلوب حاصل شود.

خرید روغن قنادی مارگارین پامچال قیمت عمده خرید روغن قنادی مارگارین پامچال قیمت عمده ، مرکز فروش روغن قنادی تهران ، پخش کننده اصلی روغن قنادی ، فروشنده عمده روغن قنادی  ، خرید روغن صاف 50 کره ای مارگارین پامچال

خرید روغن صاف (مخصوص شیرینی خشک) پامچال

یک اصل بسیار ساده در درایو برای ایجاد مارگارین های غیر چرب وجود دارد: ایجاد کریستال های بیشتر و کوچکتر. این باعث افزایش سطح موجود برای جذب روغن مایع ایجاد شده هنگام کار با مارگارین می شود. برای انجام این کار، به عنوان مثال، استفاده از استرهای پلی گلیسرول اسیدهای چرب، (E-475) در ترکیب با مونو و دی گلیسرید اسیدهای چرب مقطر، یا مونو و دی گلیسرید اسیدهای چرب (E-471) رایج است.

لسیتین (E-322) همچنین برای بهبود انعطاف پذیری استفاده می شود زیرا همچنین یک امولسیفایر است و حلالیت مونو و دی گلیسریدهای مقطر اسیدهای چرب / مونو و دی گلیسرید اسیدهای چرب (E-471) در چربی را بهبود می بخشد. مخلوط کردن

هنگام تولید خمیر پف دار، مارگارین باید با دست یا از طریق اکستروژن کار شود. اگر امولسیون آب در روغن ناپایدار باشد، آب آزاد ایجاد می شود که باعث کاهش انعطاف پذیری مارگارین و ایجاد ترک هایی می شود که تولید قنادی پف دار با کیفیت مناسب را دشوار می کند. در اینجا، مونو و دی گلیسریدهای مقطر اسیدهای چرب/مونو و دی گلیسریدهای اسیدهای چرب (E-471) می توانند کمک کنند و کشش سطحی را کاهش دهند به طوری که مارگارین نهایی، که یک امولسیون آب در روغن است، حاوی یک توزیع همگن پایدار از قطرات کوچک آب که نمی توانند تجمع پیدا کنند.

مشخصات : این محصول در کارتن حاوی دو بسته 5 کیلویی مارگارین که هر کدام در کاغذ گریس پروف خوراکی بسته بندی شده اند و در دو شکل بلوکی و ورقه ای تولید و عرضه می گردد؛ این محصول تحت استاندارد ملی شماره 143 تولید می گردد.

کاربرد : این محصول در طیف وسیعی از شیرینی های لایه ای و پرحجم استفاده می شود؛ استفاده از مارگارین قنادی باعث افزایش ماندگاری شیرینی می شود. میزان مصرف مارگارین قنادی در پخت شیرینی نسبت به روغن های کره ای مشابه تا 20% کمتر می باشد.

خرید روغن قنادی مارگارین پامچال قیمت عمده خرید روغن قنادی مارگارین پامچال قیمت عمده ، مرکز فروش روغن قنادی تهران ، پخش کننده اصلی روغن قنادی ، فروشنده عمده روغن قنادی  ، خرید روغن صاف 50 کره ای مارگارین پامچال

خرید روغن صاف ( 16 کیلویی ) پامچال

خرید روغن شیرینی خشک پامچال (روغن صاف)

مشخصات : این محصول در کارتن حاوی روغن بسته بندی شده در نایلون بهداشتی عرضه می شود؛ بسته بندی این محصول شامل اوزان 10 و 16 کیلوگرمی می باشد. تولید این محصول طبق استاندارد ملی شماره 1-156 انجام می گردد.

کاربرد : این محصول در بازار مصرف به نام روغن صاف معروف بوده و علاوه بر مصرف در پخت شیرینی های آردی در طیف وسیعی از صنایع غذایی از آن استفاده می شود؛ این روغن با داشتن نقطه ذوب متناسب با فصل به افزایش کیفیت محصولات تولیدی کمک می نماید.

تولید مارگارین چیست ؟

مارگارین در حدود سالهای1860 توسط یك شیمیست فرانسوی درست شد. تا قبل از جنگ جهانی دوم كره مورد استفاده عموم قرار می‌گرفت. ولی در اواخر دهه 1950 كم‌كم مارگارین جایگزین آن شد. امروزه مثلاً‌ در آمریكا بسیاری از مردم مصرف كره را كنار گذاشته و فقط از مارگارین حاصل از چربی گیاهی، استفاده می‌كنند. ولی البته باید توجه داشت كه در این مورد مردم اطلاعات نادرستی دارند. مارگارین برعكس آنچه كه تصور می‌شود، كم انرژی نیست.

در حقیقت به اندازه كره انرژی‌زا می‌باشد و هر قاشق غذاخوری از آن دارای 100 كالری انرژی است. البته در این مورد یك تفاوت وجود دارد، و آن اینكه كره دارای مقدار چربی اشباع شده بیشتری می‌باشد و در نتیجه باعث بالا رفتن كلسترول خون می‌گردد. اما مارگارین معمولاً از روغن‌های نباتی غیراشباع مانند روغن كانولا، ذرت، آفتابگردان و غیره ، ساخته می‌شود وبرای قوام بیشتر آنرا هیدروژنه می‌كنند.

متأسفانه هیدروژناسیون باعث می‌شود كه اولاً تعدادی از اتصالات دوگانه آن به صورت اشباع شده درآیند؛ ثانیاً ایجاد اسیدهای چرب ترانسT rans Fatty acid نماید كه در حقیقت با پائین آوردن مقدار كلسترول خوب و بالا بردن كلسترول بد خون خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را افزایش می‌دهد.

تعریف مارگارین

روغن ورقه ای پامچال و مارگارین 10 کیلو موجود است

ما تصمیم گرفتیم که تئوری را عملی کنیم و اثرات سه مخلوط امولسیفایر متمایز را بر روی یک مارگارین با 80٪ محتوای چربی بررسی کنیم:

ترکیبی از مونو و دی گلیسریدهای مقطر اسیدهای چرب / مونو و دی گلیسرید اسیدهای چرب (E-471) و استرهای پلی گلیسرول اسیدهای چرب، (E-475) (Palsgaard® 1304) و لسیتین ها (E-322)

مونو و دی گلیسریدهای مقطر اسیدهای چرب/ تک و دی گلیسریدهای اسیدهای چرب، از نوع کاملاً اشباع، (E-471) (Palsgaard® DMG 0093) و لسیتین (E-322).

مونو و دی گلیسریدهای مقطر اسیدهای چرب/ تک و دی گلیسریدهای اسیدهای چرب، (E-471) تا حدی غیراشباع (Palsgaard® DMG 0291) و لسیتین (E-322). روغن مارگارین ویژه پامچال sLAB

مارگارین های پفکی روی مبدل حرارتی سطح خراش تولید شد و مارگارین ها 1 هفته قبل از ارزیابی تمپر شدند.

ما نتایج را در جدول 1 خلاصه کرده ایم که نشان می دهد انتخاب امولسیفایر تأثیر مستقیمی بر سطح و قوام مارگارین دارد. و بنابراین، مناسب بودن آن برای تولید خمیر و شیرینی پفکی پخته است.

جدول 1: نتایج آزمایش پلاستیسیته با مخلوط‌های مختلف امولسیفایر
سطح قوام ترکیب امولسیفایر
یک پلاستیک بسیار خشک
B خشک سفت
C نرم چرب

آزمایش‌ها تفاوت‌های انبساط‌ها (نشان داده‌شده در شکل 3) را هنگام استفاده از انواع مختلف امولسیفایرها نشان می‌دهند. نتایج تا حدی منعکس کننده کیفیت های مختلف مارگارین و تا حدی عملکرد امولسیفایرهای مختلف در طول پخت است.

شکل 3: آزمایش امولسیفایرهای مختلف در مارگارین شیرینی پفکی روغن کره ای-مارگاین-صاف شرکت پامچال ۱۶کیلویی
شکل 4: آزمایش دوزهای مختلف امولسیفایر در مارگارین خمیر پف دار
بیشتر بهتر است؟

در نهایت می‌خواستیم بدانیم که آیا افزایش مقدار امولسیفایر تفاوتی ایجاد می‌کند یا خیر. در تئوری، به دلیل فرآیند لمینیت، امولسیون در مارگارین تحت فشار قرار می گیرد و امولسیون قوی لازم است، به طوری که آب آزاد از مارگارین ایجاد نمی شود. و به عنوان یک قانون اساسی، هرچه امولسیفایر بیشتری استفاده شود، امولسیون قوی تر خواهد بود.

برای آزمایش این، تصمیم گرفتیم دوز بهینه امولسیفایر را تعیین کنیم. در این کارآزمایی، دوز لسیتین 0.50 درصد و pH آن 3.8 بود. و نتایج در شکل 4 خلاصه شده است.

شاید تعجب آور نباشد که ما موفق شدیم تأیید کنیم که دوز بالاتر امولسیفایر نتیجه پخت را بهبود می بخشد. اما در این معادله چیزهای بیشتری وجود دارد، از جمله اثرات دوزهای مختلف لسیتین و pH فاز آب – هر دو با تأثیر قابل توجهی بر گسترش شیرینی.

برای آزمایش این ابعاد، آزمایشی ایجاد کردیم که از 1.00٪ از Palsgaard® 1304 و محتوای لسیتین از 0.00 تا 1.00٪ استفاده می کرد. و ما دوباره از مارگارین با محتوای چربی 80 درصد استفاده کردیم.
همانطور که در شکل 5 نشان داده شده است، ترکیب 0.50٪ لسیتین و pH 3.8 بهترین عملکرد را داشتند. اما یک نکته احتیاطی: هنگام کاهش PH، اکسیداسیون چربی ها و روغن ها باید به دقت کنترل شود!

از آزمایشات فوق، ساخته شده با مارگارین شیرینی پف دار با محتوای چربی 80 درصد، می توان نتیجه گرفت که استفاده از ترکیبات امولسیفایرها، مارگارین را برای استفاده در تولید شیرینی مناسب تر می کند. و اینکه دوز امولسیفایر 0.80 – 1.00٪ (Palsgaard® 1304) با دوز لسیتین 0.50٪ و pH 3.8 احتمالاً بهترین نتایج پخت را ارائه می دهد.
کاهش محتوای چربی کل

بیشتر شیرینی های پف دار چربی بالایی دارند – حدود 35٪ معمولی است. و بیشتر این چربی از مارگارین های شیرینی پف دار با فرمول سنتی با محتوای چربی حداقل 80 درصد بدست می آید. امروزه، هم از منظر مصرف کننده و هم از منظر هزینه تولید، کاهش چربی یک اولویت جدی و فوری برای نانوایان است. با این حال، کاهش چربی، اگر تنظیمات دیگری انجام نشود، مطمئناً بر کیفیت و عملکرد مارگارین و محصول پخته شده تأثیر می‌گذارد. بنابراین، چه چیزی لازم است تا آن را بدون از دست دادن مشتریان خود انجام دهید؟

برای اینکه به اصل موضوع بپردازیم، تصمیم گرفتیم آزمایش دیگری انجام دهیم. هدف این بود که ببینیم آیا می‌توانیم محتوای چربی مارگارین را از 80٪ به 60٪ (و محتوای چربی در محصول نهایی را با 6-7٪) کاهش دهیم، بدون اینکه بر کیفیت یا عملکرد آن در محصول نهایی پخته شده تأثیر بگذاریم. و ما همچنین علاقه مند بودیم ببینیم که آیا می توانیم این کار را با فرآیند مشابهی که برای مارگارین با محتوای چربی بالاتر استفاده می شود انجام دهیم.

برای انجام این کار، ما یک اسید چرب غیر ترانس حاوی ترکیب چربی ترکیبی چربی را انتخاب کردیم که شامل 46٪ استئارین پالم، 46٪ روغن نخل PBD و 8٪ روغن مایع و دستور العمل های نشان داده شده در جدول 2 است.

مارگارین محصولی حاصل از امولسیون آب در چربی است، که فاز آب را شیر بدون چربی و فاز چربی را روغن های غیر چربی شیر تشکیل می دهند. دو فاز آب و چربی به کمک امولسیفایرهای مناسب با هم مخلوط شده و یک امولسیون پایدار را ایجاد می کنند که در فرآیند تولید مارگارین قرار گرفته و فرآوری حاصل شده که دارای قوام مناسب و دلخواه همانند کره است.

مارگارین در ایران به غلط به کره گیاهی معروف شده است در فرهنگ بین المللی به ماده ای که از روغن های گیاهی تهیه می شود گفته می شود و تعریفی مجزا از کره دارد.

مارگارین دارای قدمتی در حدود 200سال می باشد و از یک بتاکاروتن به عنوان افزودنی رنگ دهنده در تهیه مارگارین استفاده می شود .
ویتامینE ، A مارگارین از کره بیشتر است. همچنین مارگارین فاقد آهن، روی و مس است. به دلیل تهیه شدن از روغن های گیاهی قیمت مارگارین پایین می باشد.

فاز چربی

از چربی های مختلفی می توان در تهیه مارگارین استفاده نمود و یا مخلوطی از چربی ها به کار برد. استفاده از چربی های گیاهی، دریایی و حیوانی معمول است ولی اگر از چربی مخلوط استفاده شود باید نسبت1:2:2 را به ترتیب در چربی های حیوانی، نباتی و دریایی رعایت کرد. چربی پیه یا چربی بدن حیوان از چربی های حیوانی، روغن سویا و خرما از مهمترین چربی های نباتی و روغن ماهی مثل ماهی هرینگ و آنشوی از چربی های منشاء آبزیان در تولید مارگارین است.

(نکته قابل توجه آن است که چربی بعد از تصفیه در صورت لزوم هیدروژنه می شود که باعث ایجاد اسیدهای چرب ترانس در آن می شود) روغن مارگارین ویژه پامچال sLAB

فاز آبی

شیر بدون چربی بعد از پاستوریزاسیون با افزودن مایه لاکتیکی به آن تخمیر می شود و سپس موادی که طعم دهنده یا مکمل غذایی اند مانند طعم دهنده های مصنوعی، ویتامینAوD و نمک به آن اضافه می شود و وارد تانک مخلوط می شود.

امولسیون کننده

استفاده از امولسیفایر ها در مارگارین این امکان را به وجود می آورد تا به منظور سرخ کردن مواد غذایی از آن استفاده گردد، بدون اینکه در حین حرارت دادن، آب موجود در آن متراکم و به اطراف پاشیده شود. همچنین برای جلوگیری از ایجاد حالت شنی و روغن پس دادن مارگارین در اثر تغییر در وضعیت کریستالهای روغن، از امولسیفایر ها استفاده می گردد.

عوامل امولسیون کننده مورد استفاده در تولید مارگارین لسیتین،GMS و بهترین و موثر ترین امولسیفایر ها برای جلوگیری از تغییر در و ضعیت کریستال های روغن،(سوربیتان منو استئارات) و(استر های اسید سیتریک منو گلیسرید ها) می باشند.