خرید سويا سس ای بی سی ABC قیمت عمده

خرید سويا سس ای بی سی ABC | بهترین مارک سس سویا در بازار | فروشنده اصلی سویا سس در تهران | پخش کننده اصلی سس سویا ، مرکز فروش سس سویا در تهران

برای اولین بار به کارخانه سس سویا Wanchuang (丸莊醬油) آمدم تا درباره سنت ساخت سس سویا بیشتر بدانم. قبل از اینکه آن کوزه‌ها را که از کنار شیلوئو عبور می‌کردند دیده بودم و این به من احساس بسیار جالبی می‌داد. بوی این اطراف به دلیل تخمیر زیاد خوب نیست.

Xiluo به دلیل مزارع سویا، کارخانه های سس سویا، پل Xiluo و جشنواره Mazu شناخته شده است.

انواع مختلف ظروف دارای نقش ها و ترجیحات متفاوتی هستند. چاشنی ها و ادویه های مورد استفاده نیز آخرین کار هستند. در غذاهای تایوانی، سس سویا یکی از رایج ترین چاشنی های مورد استفاده است.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط نظرسنجی مصرف مواد غذایی تایوان در سال 2013، در چاشنی ها، سس سویا تا 90.2 درصد بود. این ترجیح بسیار بیشتر از انواع دیگر چاشنی ها است که نشان دهنده اهمیت و عادات سس سویا برای رژیم غذایی تایوانی است.

خرید سويا سس ای بی سی ABC قیمت عمده خرید سويا سس ای بی سی ABC | بهترین مارک سس سویا در بازار | فروشنده اصلی سویا سس در تهران | پخش کننده اصلی سس سویا ، مرکز فروش سس سویا در تهران

سويا سس اي بي سي شيرين و شور رسيد

طرز تهیه سس سویا در خانه

باشه مردم بشین این بزرگ است. سس سویا خانگی. بدون سویا حالا اگر آلرژی به سویا ندارید، ممکن است منطقی‌تر باشد که فقط سس سویا را خودتان بخرید، اما برای افرادی مانند من که با عدم تحمل سویا سروکار دارند، این بهترین خبر است.

حتی اگر می‌توانید سویا بخورید، قبل از میلاد بسیار عالی است، می‌توانید واقعاً سدیم موجود در این دستور غذا را کنترل کنید و بنابراین آن را کمتر نمک بزنید، که همیشه مشکل سس سویا است. ناگفته نماند که ساختن چیزی از ابتدا به جای خریدن آن از فروشگاه، سرگرم کننده است.

حالا مطمئنم که می‌پرسید مزه سس سویا دارد یا نه. نه 100% اما کار می کند. اگر آن را مستقیماً میل کنید، مانند سوشی یا روی انگشت خود برای طعم دادن، دقیق نیست. با این حال من از آن در دستور العمل هایی استفاده کرده ام که به سس سویا نیاز دارند و به زیبایی کار می کند.

وقتی در دستور پخت پخته می‌شدم، حتی متوجه نمی‌شدم که این کار واقعی نیست. باید فریاد بزرگی به کتی در سفر آشپزخانه من بزنم که به فکر من است و این دستور غذا را برای من ارسال کرده است. این یک نجات دهنده زندگی بوده است!

منبع: Chloe’s Kitchen اثر سرآشپز Chloe Coscarelli

عناصر:
1 فنجان آب سبزیجات
1 قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک
2 قاشق چایخوری ملاس
1 قاشق چایخوری نمک دریا
پودر سیر را خرد کنید
زنجبیل آسیاب شده را خرد کنید

جهت ها:
1- همه مواد را در یک قابلمه کوچک با هم مخلوط کنید.
2- روی حرارت متوسط ​​رو به بالا بگذارید بجوشد و مرتب هم بزنید.
3- حرارت را ملایم کرده و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه کمی بجوشد. بگذارید خنک شود سپس در ظرف در بسته در یخچال به مدت 1 هفته نگهداری کنید.

من با سس بدون سویا بال های اسککن چینی درست می کنم. دختر من آلرژی دارد، به غذاهای لذیذ سویا و تمام محصولات گاوی من واقعاً با قطع تنفس مشکل دارم. او 23 ساله است که اینترنت وجود نداشت، اما من در طول سالها یاد گرفتم (سالهای نوجوانی بدتر از آن می خواستم که دیگران لیمو شوند، او کمی تلاش می کرد و دیگر مرزهای خود را تغییر نمی داد).

اما طعم بال های شیک بسیار نزدیک به بال های رستوران چینی است، بنابراین در اینجا بسیار خوشمزه است

3-4 پوند بال های شیک شسته و خشک شده
روغن کانولا 1/2 سی سی
1/2 فنجان بدون سس سویا
1/2 قاشق چایخوری پودر سیر یا 2 حبه له شده
1/2 قاشق چایخوری زنجبیل آسیاب شده
در صورت تمایل کمی نمک و فلفل

همه را با هم مخلوط کنید به جز حرارت بال ها تا 375 درجه
بالها را در ظرف پشتی با ضلع حداقل 1 اینچی قرار دهید
با قاشق روی هر بال 45 دقیقه بپزید. برای حدود 2 تا 3 دقیقه از آب زهکشی خارج کنید. خوب و ترد هیچ کس متوجه نمی شود که سویا وجود ندارد و سرخ شده نیست. خیلی خوبه لذت ببرید

تاریخچه سس سویا

عادات و ترجیحات مردم برای سس سویا مدتهاست که در تاریخ پنهان مانده است. اولین منبع سس سویا را می توان به سلسله ژو در سه هزار سال پیش ردیابی کرد. در «فهرست غذایی سوئیوان» که توسط یوان می در سلسله چینگ نوشته شده بود، سس سویا در آشپزی وجود داشت.

سس سویا در سلسله تانگ به ژاپن معرفی شد و سس سویا به یک صنعت تبدیل شد و صنعتی شد. سس سویا تایوان زمانی معرفی شد که ژنگ چنگ گونگ در سال 1661 به تایوان آمد. سس سویا از لوبیای سیاه به عنوان ماده خام اصلی تهیه می شد.

در زمان اشغال ژاپن، در سال 1895، ژاپنی‌ها فناوری سس سویا ساخته شده از سویا را که توسط دستگاه تولید می‌شد، معرفی کردند. صنعت سس سویا تایوان تأثیر آن را متحول کرده است، سس سویا شروع به تولید انبوه کرد. همچنین لوبیاهای مورد استفاده برای تولید به سویای زرد تغییر یافت. در حال حاضر 90 درصد از سس سویا توسط لوبیا زرد تهیه می شود.

خرید سس سویا برند مونگو Monggo | بهترین مارک سس سویا در ایران | سس سویا کره ای | سویا سس ته لنجی | پخش کننده سس سویا در تهران | فروشنده عمده سویا سس ایران

امروز میخواهیم شرکت Monggo رو معرفی کنیم ، این شرکت به صورت تخصصی سس سویا تولید میکند. اگر برای رستوران و کافی شاپ خود دنبال یک سویا سس با کیفیت هستید این برند یکی از برندهای خوب سویا سس است که در ایران نیز یافت میشود

جهت سفارش سس سویا و اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

سس سویا Monggo به دوره Koryo باز می گردد که سس سویا با آب چاه مانگگو واقع در Masanhapogu ، Changwon-City ، Kyungsangnam-do تهیه شده است. Khubilai Khan ، بنیانگذار سلسله یوان در سال 1274 با استفاده از Masanhapogu به عنوان یک پایگاه پیشرفته ، ژاپن را فتح کرد.

یوان دو بار نتوانست فتح شود و برای دفاع یک اردوگاه نظامی در جاسان [ونجوزان] ساخت و فرض بر این است که چاه تأمین آب در چنین اردوگاه نظامی به خوبی مونگگو خوانده می شود.

خرید سويا سس ای بی سی ABC قیمت عمده خرید سويا سس ای بی سی ABC | بهترین مارک سس سویا در بازار | فروشنده اصلی سویا سس در تهران | پخش کننده اصلی سس سویا ، مرکز فروش سس سویا در تهران

قیمت سس سویا مونگو MonggoMeju Soy Sauce

100 ٪ سس سویا دم کرده ، به طور طبیعی تخمیر شده و حداقل برای حداقل 6 ماه بدون مواد نگهدارنده ، بدون رنگ و فقط شیرین کننده های طبیعی اضافه شده اند
این سس سویا دارای طعم و مزه بی نظیری با طعم صاف و غنی است.

می توان برای ساشیمی ، ماهی کبابی ، ماهی آب پز و ماریناد خرچنگ استفاده کرد

صنعت سس Masanhapogu ، Changwon-City و Kyungsangnam-Do توسط ژاپنی ها آغاز شد که پس از باز کردن بندر برای جایگزینی سس سویا وارداتی در کره زندگی می کردند. از آنجا که این سس سویا از نظر طعم و کیفیت بسیار عالی بود ، نه تنها با ژاپنی بلکه کره محبوب شد ، بنابراین تقاضا به تدریج افزایش یافت و از Kyungsangnam-Do به شهرهای دور مانند Wonsan و Chongjin فروخته شد.

در آن زمان ، بسیاری از کارخانه های آبجو در منطقه ماساناپوگو به دلیل شرایط خوب آب و آب و هوا و همچنین در دسترس بودن مواد خوب وجود داشت. در میان این کارخانه های تولیدی ، کارخانه آبجو سس یاماتا که در سال 1905 توسط Yamata Nobutsike تأسیس شد ، توسط شرکت مواد غذایی Monggo ، Ltd [نماینده Hyunseung Kim] تا امروز جانشین شد.

پس از آزادی سال 1945 (کره) هنگکو کیم که مدیر کارخانه کارخانه آبجو سس یاماتا بود این شرکت را به دست گرفت و نام تجارت را تغییر داد. از آنجا که این شرکت از آب چاه Monggo درست در کنار شرکت استفاده کرده بود ، این محصول “سس سویا Monggo” نامگذاری شده و نام شرکت به “کارخانه آبجو سس Monggo” تمدید شد. آب چاه Moggo که به آن چشمه سنگی Kwangdae نیز گفته می شود

تحت تأثیر خشکسالی یا سیل قرار نگرفت ، و به خصوص که حاوی مواد غنی کلسیم بود ، بهترین کیفیت آب بی نظیر برای دم کردن بود. از آن زمان ، شرکت سس Monggo در سال 1967 در بوچون کیونگکی-داو در بوچون کیونگکی-دا ساخته شد و در سال 1973 کارخانه بوچون ریخته شد.

سس سویا: نوعی سس تخمیر شده است که از سویا، غلات برشته شده، آب و نمک تهیه می‌شود. معمولاً در غذاهای آسیایی از این نوع سس استفاده می‌شود، اگرچه سس سویا انواع مختلفی دارد اما تمام آن‌ها شورمزه و قهوه‌ای رنگ هستند و برای مزه دار کردن غذا، هنگام پخت و یا سر میز غذا خوری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این سس اولین بار در کشور چین تهیه شد، اما امروزه در سراسر قاره آسیا به خصوص، کشور ژاپن و حتی در دیگر نقاط دنیا از آن استفاده می‌شود. البته سس سویایی که مردمان ژاپن در تهیه غذا به کار می‌برند با سس سویای چینی بسیار متفاوت است. سس سویا معمولاً شور است و استفاده از آن برای برخی افراد مناسب نیست.

در سال 1987 کارخانه بوچون به عنوان صنعت آبجوسازی سس مونگگو ثبت شد و در سال 1996 نام تجاری به سس موگگو [نماینده بوکسیک کیم] امروز تغییر یافت. سس سویا Monggo در Masanhapogu ، Changwon-City ، Kyungsangnam-Do نام خود را به شرکت Moggo Food ، Ltd. در سال 1987 تغییر داد و دومین کارخانه خود را با جدیدترین سیستم جدید در سال 1988 در Palryung-Dong ، Yichang-Gu ، Changwon ساخت. -City ، Kyungsangnam-do.

در سال 2005 ، این شرکت 100 سالگرد خود را جشن گرفت و در سال 2008 تاریخ 100 سال پوندی از شرکت مواد غذایی Monggo ، آموزشی ویبولیتین را تأسیس کرد که ممکن است تاریخ توسعه سس های کره ای باشد. اکنون Monggo Food 30 ٪ سهم بازار کره را در رده دوم در بین 80 تولید کننده سس در کره قرار می دهد ، سالانه 1 میلیون دلار به 36 کشور صادر می کند که رتبه برتر در سابقه صادرات را کسب می کند.

خرید سويا سس ای بی سی ABC قیمت عمده خرید سويا سس ای بی سی ABC | بهترین مارک سس سویا در بازار | فروشنده اصلی سویا سس در تهران | پخش کننده اصلی سس سویا ، مرکز فروش سس سویا در تهران

خرید سس سویا MonggoYangjo Soy Sauce

100 ٪ سس سویا دم کرده ، به طور طبیعی تخمیر شده و حداقل برای حداقل 6 ماه
بدون مواد نگهدارنده ، بدون رنگ و فقط شیرین کننده های طبیعی اضافه می شوند

شیرین کننده های طبیعی برای تهیه طعم های سبک و ظریف اضافه می شوند.
می توان برای انواع ساشیمی مانند ماهی مسطح و دریای دریایی استفاده کرد

فرایند ساخت
نه مانند سس های سنتی سویا ، بسیاری از سس های مختلف سویا در کارخانه های تولید آب تولید می شوند. این سس های سویا در سس سویا تخمیر شده ، سس سویا انحلال اسید ، سس سویا مخلوط شده و سس سویا آنزیم هیدرولیز گروه بندی می شوند.

سس سویا تخمیر شده در طی 6 ماه فرآیند تخمیر با لوبیا و گندم درست می شود و طعم و عطر آن غنی است. سس سویا انحلال اسید با پروتئین تولید شده از طریق هیدرولیز توسط اسید طی 24 ساعت ساخته می شود. سس سویا -هیدرولیز شده آنزیم پروتئین هیدرولیز شده توسط آنزیم است.

سس سویا مخلوط ترکیبی از سس سویا تخمیر شده و سس سویا انحلال اسید یا سس سویا آنزیم هیدرولیز است. کالاهای نهایی سس سویا با این سس های سویا به عنوان یک پایه معتاد به آن تولید می شوند. این سس های سویا از طریق میکسر ، محفظه پیری ، مخزن تخمیر ، پرس ، فیلتر استریل کننده و فرآیند بطری تولید می شوند.

خرید سويا سس ای بی سی ABC قیمت عمده خرید سويا سس ای بی سی ABC | بهترین مارک سس سویا در بازار | فروشنده اصلی سویا سس در تهران | پخش کننده اصلی سس سویا ، مرکز فروش سس سویا در تهران

خرید سس سویا Monggo Songpyo Prime Soy Sauce

سس سویا پرایمو Monggo Songpyo
100 ٪ سس سویا دم کرده ، به طور طبیعی تخمیر شده و حداقل برای حداقل 6 ماه
شیرین کننده های طبیعی ، مانند عسل خانگی ، برای طعم صاف و سبک و بدون نمک اضافی اضافه شده اند
فاقد مواد نگهدارنده ، بدون رنگ
می توان برای Bulgogi ، دنده های کوتاه بافته ، گوشت گاو بافته و سبزیجات فصلی استفاده کرد

منابع مربوط به آداب و رسوم عامیانه زندگی
سس های سویا مورد استفاده در کره سنتی و بهبود یافته هستند. سس سویا سنتی با لوبیا تهیه می شود ، به نام ‘سس سویا chosun معمولاً. محبوب ترین سس های سویا بهبود یافته سس سویا ضخیم ، سس سویا دم کرده و سس سویا سوپ است.

از آنجا که سس سویا ضخیم و سس سویا دم کرده با لوبیا و گندم تهیه می شود ، طعم شیرینی دارد که در فرآیند هیدرولیز کربوهیدرات تولید می شود. سس سویا ضخیم در مدت زمان کوتاهی برای تهیه طعم ضخیم تولید می شود و به خوبی با غذای کره ای مطابقت دارد.

در مقایسه با سس سویا ضخیم ، سس سویا دمیده شده بیش از 6 ماه از طریق فرآیند تخمیر شده تولید می شود تا طعم و عطر آن غنی باشد. سس سویا شیرین چ مارکی خوبه

سس سویا سوپ شبیه به سس سویا Chosun است. سس سویا ضخیم به طور معمول برای پخت و پز با آتش مانند ماهی های آب پز ، لنگر سرخ شده یا بلغوفی استفاده می شود. سس سویا دمیده شده دارای طعم و طعم فوق العاده ای است ، بنابراین یک سس خوب برای ماهی خام یا پخت و پز سرخ شده است.

سس سویا سوپ حاوی نمک بالایی است ، بنابراین برای چاشنی سوپ یا خورش و Namool Moochim (سالاد کره ای با سبزیجات) مفید است.

خرید سويا سس ای بی سی ABC قیمت عمده خرید سويا سس ای بی سی ABC | بهترین مارک سس سویا در بازار | فروشنده اصلی سویا سس در تهران | پخش کننده اصلی سس سویا ، مرکز فروش سس سویا در تهران

قیمت سس سویا Monggo Ilgeub Soy Sauce

سس سویا ilgeub monggo
درصد بسیار بالاتری از سس سویا دم کرده در مقایسه با سس سویا جین سایر شرکت ها دارد.
بهترین سس سویا مخلوط با ترکیب مناسب شیرینی و نمک.

بدون مواد نگهدارنده ، بدون رنگ و فقط شیرین کننده های طبیعی اضافه می شوند
می توان برای گوشت ، گوشت تند سرخ شده ، La Galbi و ماهی های بریده شده بافته استفاده کرد

خرید سويا سس ای بی سی ABC قیمت عمده خرید سويا سس ای بی سی ABC | بهترین مارک سس سویا در بازار | فروشنده اصلی سویا سس در تهران | پخش کننده اصلی سس سویا ، مرکز فروش سس سویا در تهران

فروش سس سویا Monggo Jin Gold Soy Sauce

ترکیبی مناسب از سس های سویا دم کرده منجر به طعم و طعم عالی می شود
فقط شیرین کننده های طبیعی اضافه شده اند

یک گزینه اقتصادی ، این مخلوط سس سویا دارای عطر و طعم غنی است زیرا ترکیبی از سس سویا جین و سس سویا دم شده با مزه صاف است
می توان برای مرغ جوشانده ، ماهی خال مخالی بافته و لنگرگاه سرخ شده استفاده کرد

خرید سويا سس ای بی سی ABC قیمت عمده خرید سويا سس ای بی سی ABC | بهترین مارک سس سویا در بازار | فروشنده اصلی سویا سس در تهران | پخش کننده اصلی سس سویا ، مرکز فروش سس سویا در تهران

خرید سس سویا Monggo Sun Soy Sauce

این سس سویا مشهور و پرفروش به دلیل طعم عمیق و طعم غنی از هر کره ای شناخته شده است
یک سس سویا اقتصادی که معمولاً در رستوران ها و سرآشپزهای خانگی استفاده می شود
می توان برای انواع سبزیجات ترشی ، غذای سرخ شده و برگ کنجد فصلی استفاده کرد

خرید سويا سس ای بی سی ABC قیمت عمده خرید سويا سس ای بی سی ABC | بهترین مارک سس سویا در بازار | فروشنده اصلی سویا سس در تهران | پخش کننده اصلی سس سویا ، مرکز فروش سس سویا در تهران

سویا سس Monggo Guk Soy Sauce

شیرین کننده های طبیعی موجود در سس سویا ، غذای پلاستیک را به وعده های غذایی بسیار طعم دار تبدیل می کنند
مناسب برای استفاده در صورت تمایل رنگ روشن

در انواع سوپ ها ، خورش ها ، غذای سرخ شده ، گلدان داغ و سبزیجات فصلی قابل استفاده است

خرید سويا سس ای بی سی ABC قیمت عمده خرید سويا سس ای بی سی ABC | بهترین مارک سس سویا در بازار | فروشنده اصلی سویا سس در تهران | پخش کننده اصلی سس سویا ، مرکز فروش سس سویا در تهران

خرید سویا سس Monggo Jin Soy Sauce

یک انتخاب اقتصادی ، محبوب در بین مشتریانی که اغلب از سس سویا استفاده می کنند
شیرین کننده های طبیعی طعم های سبک و ظریف را ارائه می دهند.

عطر و طعم دوست داشتنی این سس باعث شده است که مورد علاقه طولانی بسیاری از مشتریان باشد.
برای ظروف گوشتی ، کیک ماهی ، کوفته های سرخ شده و غذاهای سرخ شده می توان از آن استفاده کرد