خرید رب گوجه فرنگی میزبان قیمت عمده

فروش رب گوجه فرنگی میزبان ، پخش رب گوجه فرنگی میزبان  ، پخش کننده عمده رب گوجه فرنگی تهران ، مرکز فروش رب گوجه فرنگی در تهران ، قیمت رب گوجه فرنگی 5 کیلویی ، رب صادراتی

مرکز خرید رب گوجه ارزان عمده

خرید رب گوجه فرنگی میزبان قیمت عمده فروش رب گوجه فرنگی میزبان ، پخش رب گوجه فرنگی میزبان  ، پخش کننده عمده رب گوجه فرنگی تهران ، مرکز فروش رب گوجه فرنگی در تهران ، قیمت رب گوجه فرنگی 5 کیلویی ، رب صادراتی

خرید رب گوجه فرنگی میزبان به صورت عمده

به قیمت تومان (به قیمت کارخانه) خرید عمده رب گوجه ممتاز پرفروش ترین رب گوجه فرنگی قیمت رب کیلویی

قیمت رب گوجه فرنگی 10 کیلویی دیجی کالا قیمت عمده رب گوجه فرنگی ، قیمت یک جین رب گوجه فرنگی رب دبه ای

رب گوجه فرنگی خانگی – یا اگر دوست دارید می توانید آن را کنسرو گوجه فرنگی بنامید – قابل توجه است. ضخیم، چسبنده، لکه دار و شیرین است و جوهر کامل گوجه فرنگی را به هر دستوری که آن را اضافه کنید منتقل می کند. بعلاوه، این یک راه عالی برای ذخیره یک محصول سپر گوجه فرنگی به شکل فشرده و مفید است.

برای تهیه رب گوجه فرنگی به موارد زیر نیاز دارید:

5 پوند گوجه فرنگی
1 قاشق چایخوری نمک دریایی خوب
1/2 تا 1 فنجان روغن زیتون فوق بکر
گلدان بزرگ
آسیاب مواد غذایی یا الک بزرگ
تابه فر لبه دار بزرگ
2 یا 3 شیشه نیم لیتری درب دار یا ظروف مشابه

با گوجه فرنگی عالی شروع کنید
گوجه فرنگی تازه

فقط از رسیده ترین (کمی خیلی رسیده مشکلی ندارد)، شیرین ترین و خوشمزه ترین گوجه فرنگی که می توانید پیدا کنید استفاده کنید. به دنبال گوجه‌فرنگی‌های خشک و رسیده در تاک باشید. گوجه‌فرنگی‌های غلیظ مانند روما یا گوجه‌فرنگی‌های دختر اولیه در این دستور غذا بسیار خوب عمل می‌کنند. اگر از گوجه فرنگی آبدارتر استفاده می کنید، در مرحله بعد حتماً نکته ی بذر گیری و آب گیری آن را رعایت کنید.

راه‌های دیگری برای نگهداری گوجه‌فرنگی وجود دارد، از جمله انجماد و کنسرو کردن آن‌ها.

گوجه فرنگی ها را به صورت ریز خرد کنید
ساخت رب گوجه فرنگی – برش گوجه فرنگی

اگر می خواهید رب را در فر کم کنید، فر را با دمای 300 فارنهایت گرم کنید (برای جزئیات بیشتر به مرحله 5 مراجعه کنید).

ساقه ها و هر قسمت آسیب دیده را از گوجه فرنگی جدا کرده و دور بریزید. گوجه فرنگی ها را درشت خرد کرده و در یک قابلمه بزرگ بریزید. این می تواند یک خرد کردن بسیار خشن باشد – شما فقط می خواهید گوجه فرنگی ها را شروع کنید تا سریعتر تجزیه شوند.

توجه: اگر با گوجه‌فرنگی‌هایی کار می‌کنید که حاوی آب زیادی هستند، ممکن است بخواهید آن‌ها را نصف کنید و دانه‌ها و آب آبکی را در مرکز آن فشار دهید تا به تسریع فرآیند تغلیظ کمک کنید و پوره گوجه‌فرنگی را به رب گوجه‌فرنگی تبدیل کنید. .

خرید رب گوجه فرنگی 4کیلو خالص برندهای  میزبان بریکس 27الی 29ت قیمت به صورت حلب 4کیلو

گوجه فرنگی را بپزید
رب گوجه فرنگی – آشپزی

گوجه ها را روی حرارت زیاد به جوش بیاورید. بپزید، هم بزنید، فقط تا زمانی که گوجه فرنگی نرم شود، حدود 2 دقیقه. این پخت مختصر کمک می‌کند تا گوجه‌فرنگی‌ها کمی خرد شوند و راحت‌تر از آسیاب غذا یا غربال عبور کنند. حدود 1/2 فنجان روغن زیتون و آن قاشق چایخوری نمک دریایی خوب را به گوجه فرنگی اضافه کنید.

توجه: اگر آسیاب گوجه فرنگی یا آسیاب غذا و بازوی قوی دارید، در صورت تمایل می توانید از این مرحله پخت اولیه صرف نظر کنید.

گوجه فرنگی ها را پوره و صاف کنید
رب گوجه فرنگی – پوره درست کنید

گوجه‌فرنگی‌های پخته شده را در آسیاب غذا رد کنید یا آن‌ها را با یک کاردک انعطاف‌پذیر از یک الک بزرگ عبور دهید. چرا اینجوری میکنی؟ برای تبدیل گوجه فرنگی به تفاله و در عین حال جدا کردن پوست و دانه.

پوره گوجه فرنگی را کم کنید
رب گوجه فرنگی درست کنید – بپزید

در این مرحله، می توانید به یکی از سه روش زیر ادامه دهید:

روش فر: اگر با گوجه‌فرنگی‌های آبدار شروع کرده‌اید و چند قالب بزرگ دارید، می‌توانید تفاله گوجه‌فرنگی را مستقیماً روی یک یا دو ورقه‌ی فر لبه‌دار بزرگ بریزید و در فر از قبل گرم شده با دمای 300 درجه فارنهایت بپزید. 3 ساعت.

روش ترکیبی: اگر گوجه‌فرنگی‌هایتان آب‌دارتر بود یا ورقه‌ای لبه‌دار به اندازه کافی بزرگ ندارید، ابتدا پوره گوجه‌فرنگی را روی اجاق بجوشانید. آن را تا 1/3 (یا حتی 1/2 اگر گوجه‌فرنگی‌هایتان فوق‌العاده آبدار بودند) کاهش دهید و آن را به جوش بیاورید و به آرامی بجوشانید تا زمانی که گوجه‌ها کم شوند.

سپس، می‌توانید این مخلوط گوجه‌فرنگی غلیظ‌تر را روی یک ورقه پخت لبه‌دار یا ماهیتابه کوچک‌تر بریزید تا کم شدن آن در فر تمام شود.

روش اجاق گاز: گوجه‌فرنگی‌ها را کاملاً روی اجاق به حالت خمیر درآورید. در حالی که این کاملا امکان پذیر است، رسیدن به قوام مناسب بدون سوزاندن آن کار دشواری است. بهتر است آن را در فر درست کنید، اما اگر به هر دلیلی می خواهید آن را بپزید، برای چند نکته به مرحله 9 مراجعه کنید.

قیمت رب گوجه 17کیلوگرمی (16کیلوگرم خالص) فقط میزبان حداقل بریکس 24درصد ایران

سفارش رب گوجه 16 کیلویی میزبان حلب فلزی با کیفیت وغلظت بالا بریکس 28

رب گوجه با برندهای میزبان و آکال (حلب 16 کیلویی )،بریکس28

گوجه فرنگی را مرتباً هم بزنید
رب گوجه فرنگی درست کنید – پخت

هر روشی را که برای کم کردن گوجه فرنگی های پوره شده انتخاب می کنید، حتما آن ها را مرتباً هم بزنید (هر 30 دقیقه یا بیشتر اگر در فر هستند، هر 15 دقیقه یا بیشتر اگر روی اجاق هستند)، مراقب باشید که گوجه فرنگی ها را خرد کنید. تکه های کاراملی شده در امتداد لبه های تابه یا کف یا کناره های قابلمه و دوباره آنها را در مخلوط اضافه کنید.

کاهش با پخت گوجه فرنگی
رب گوجه فرنگی درست کنید – پخته شده

بعد از اینکه گوجه فرنگی ها به میزان قابل توجهی کاهش یافت (بین 1/3 تا 1/2)، حرارت فر را تا 250 درجه فارنهایت کم کنید. پخت را ادامه دهید (و در فواصل منظم هم بزنید و سوهان بزنید) تا زمانی که مخلوط غلیظ، براق و رنگ آجری شود، تا 2 یا 3 ساعت دیگر.

کاهش رب گوجه فرنگی روی اجاق گاز
جوشاندن رب گوجه فرنگی

اگر اجاق ندارید یا می‌خواهید چند ساعتی در اطراف آن باشید و قابلمه را به طور منظم هم بزنید، کاهش رب گوجه‌فرنگی روی اجاق کار چندان مهمی نیست.

در مرحله 5، در بالا، به سادگی به جوشاندن گوجه فرنگی ادامه دهید. شما می‌خواهید که بجوشد بسیار کم و یکنواخت باشد و باید گوجه‌ها را چک کنید و هر 20 دقیقه یا بیشتر آن‌ها را هم بزنید و حتماً کناره‌های قابلمه را بتراشید تا مخلوط کم و پایین‌تر شود.

چک کردن منظم آن برای جلوگیری از سوزاندن آن کلید اصلی است، همانطور که پختن آن در قابلمه سنگینی که می توانید پیدا کنید، کلیدی است. یک قابلمه چدنی لعابی و یک تایمر تنظیم شده برای یادآوری هم زدن ایده آل هستند.

کل فرآیند چندین ساعت طول می کشد – این واقعا به آبدار بودن گوجه فرنگی بستگی دارد. در صورت نیاز به خروج و انجام یک کار و انجام دادن کار و وقتی که به خانه آمدید، اجاق گاز را دوباره روشن کنید.

قیمت رب گوجه میزبان حلب 16 کیلویی ،بریکس28

رب گوجه فرنگی را به شیشه ها منتقل کنید
رویه رب گوجه فرنگی با روغن

پس از پختن گوجه‌فرنگی‌ها به صورت رب غلیظ و خوشمزه، آن را در چند شیشه نیم‌پینتی بریزید. می‌توانید آن را در یخچال نگهداری کنید یا شیشه‌ها را در حمام آب گرم پردازش کنید تا در قفسه‌ها ثابت بماند.

برای نگهداری شیشه ها در یخچال
از یک کاردک لاستیکی یا سیلیکونی انعطاف پذیر برای انتقال رب گوجه فرنگی به شیشه استفاده کنید. شما 2 تا 3 فنجان خواهید داشت.

در بالای هر شیشه جایی بگذارید تا یک لایه ضخیم روغن زیتون برای محافظت از رب بریزید.
با درب بپوشانید و تا چند ماه در یخچال نگهداری کنید. هر بار که از مقداری استفاده می کنید، مطمئن شوید که سطح رب گوجه فرنگی دوباره با روغن پوشانده شده است.

برای کاهش احتمال ایجاد کپک، هر بار که مقداری رب گوجه فرنگی را از شیشه جدا می کنید، حتما از ظروف تمیز و دقیق استفاده کنید. خرید عمده رب گوجه ارزان کارخانه رب گوجه
برای پردازش آب گرم کوزه ها

یک کتری کنسرو آب را به جوش بیاورید. از یک کاردک لاستیکی یا سیلیکونی انعطاف پذیر برای انتقال مخلوط به شیشه های استریل شده، داغ، نیم پینتی یا نیم پینتی استفاده کنید، فضای سر 1/2 اینچی را در هر شیشه بگذارید و یک چاقوی نازک را در کناره های هر شیشه بکشید تا هوای بیشتری آزاد شود.

حباب های ممکن چند بار کوبیدن شیشه ها روی پیشخوان برای بیرون آوردن حباب های هوای اجتناب ناپذیر از مخلوط غلیظ به خوبی کار می کند.

درب های استریلی را که برای چند دقیقه نرم شده اند در آب داغ قرار دهید و روی شیشه ها خشک کنید.
شیشه ها را در یک قفسه کنسرو قرار دهید و به مدت 30 دقیقه در آب جوش کتری کنسرو قرار دهید (مطمئن شوید که آب جوش حداقل یک اینچ شیشه ها را بپوشاند).

بردارید و بگذارید تا دمای اتاق خنک شود.

تا 1 سال در جای خنک و تاریک (یک انبار یا کمد مناسب است) نگهداری شود. پس از باز کردن، در یخچال نگهداری کنید و مانند شیشه های فرآوری نشده، از ظروف تمیز برای خارج کردن رب گوجه فرنگی از شیشه استفاده کنید تا خطر کپک زدن کاهش یابد.