خرید ترشی فلفل هالوپینو بیژن قیمت عمده

خرید ترشی فلفل هالوپینو بیژن قیمت عمده ، پخش کننده اصلی ترشی فلفل هالوپینو ، فروشنده عمده ترشی فلفل هالوپینو تهران ، مرکز فروش ترشی فلفل هالوپینو تهران

خرید ترشی فلفل هالوپینو بیژن قیمت عمده خرید ترشی فلفل هالوپینو بیژن قیمت عمده ، پخش کننده اصلی ترشی فلفل هالوپینو ، فروشنده عمده ترشی فلفل هالوپینو تهران ، مرکز فروش ترشی فلفل هالوپینو تهران

خرید ترشی فلفل هالوپینو بیژن قیمت عمده

ترشی هالوپینو 3.5 کیلویی

باورتان می شود این هالاپنوهای ترد ترد، تند و شیرین در کمتر از 10 دقیقه آماده شوند؟ بعد از امتحان کردن این دستور پخت سریع ترشی هالاپینو، قول می دهم دیگر هرگز به هالاپنوهای شیشه ای برنگردید. این دستور به طور جدی نمی تواند ساده تر باشد و ارزش وقت گذاشتن را دارد.

این هالاپنو بسیار بهتر از کنسرو شده است و حاوی مواد نگهدارنده یا رنگ مصنوعی نیست. مخلوط سرکه و نمک به عنوان یک نگهدارنده طبیعی عمل می کند (بدون نیاز به کنسرو کردن) و کمک می کند تا ژالاپنو تا دو ماه در یخچال بماند. اگرچه، من شک دارم که آنها تا این حد دوام بیاورند! یک شیشه در اینجا هرگز بیش از یک هفته دوام نمی آورد.

این روش همچنین با هر نوع فلفل چیلی یا حتی ترشی خلال شده به خوبی جواب می دهد. من گاهی اوقات مقداری هویج یا برش یا فلفل دلمه ای بچه می ریزم و آنها هم طعم خوبی دارند! همچنین می توانید سطح حرارت را کنترل کنید اما شکر را کم و بیش اضافه کنید. من از 2 قاشق غذاخوری استفاده کردم و هالاپنوها هنوز تند هستند اما خیلی تند نیستند و طعم تند/شیرین خوبی دارند.

خرید ترشی فلفل هالوپینو بیژن قیمت عمده خرید ترشی فلفل هالوپینو بیژن قیمت عمده ، پخش کننده اصلی ترشی فلفل هالوپینو ، فروشنده عمده ترشی فلفل هالوپینو تهران ، مرکز فروش ترشی فلفل هالوپینو تهران

خرید ترشی فلفل هالوپینو شاهکار قیمت عمده

بهترین دستور العمل برای ترشی هالاپنیو خانگی آسان از ابتدا! jalapeños تازه به سرعت ترشی، شیشه و در کمتر از یک ساعت آماده خوردن می شود – اگرچه آنها فوق العاده تند خواهند بود! خوشمزه روی همبرگر، پیتزا، پر شده در بوریتو یا روی ناچو. در واقع، گزینه ها بی پایان هستند. بازده 1 لیتر یا حدود 4-1/4 فنجان.

Jalapenos ترشی خانگی آسان
من به راهی برای درست کردن خیارشور خانگی آسان و سریع نیاز داشتم.

در یک مقطع زمانی، بین دختر بزرگم، همسرم و خودم، حداقل 6 شیشه هالاپینو ترشی را در حدود یک سال براق کردیم. ما به سرعت به سرکه-ی تنگ و البته گرمای تند معتاد می شویم. ما شرم نداریم و اعتراف می کنیم که می توانیم آنها را مستقیماً از شیشه بخوریم، اما همچنین از این هالاپنیوهای ترشی خانگی از تاکو گرفته تا پیتزا گرفته تا گوشت لذت ببریم.

Jalapenos ترشی خانگی آسان

یک غروب سرنوشت‌ساز بود که آخرین شیشه‌ای را که در فروشگاه خریدم مصرف کردم، به‌طور تصادفی فکر کردم: «اگر یک شیشه بزرگ از ترشی هالاپنیو خودم درست می‌کردم، همیشه تمام نمی‌شد». *لحظه لامپ*

و اینگونه بود که ایده ترشی کردن هالاپینوهای خودم به وجود آمد. در اصل، من این دستور غذا را در سال 2013 پست کردم. در طی این 9 یا چند سال گذشته، به سرعت به یکی از محبوب ترین دستور العمل های من تبدیل شد. بنابراین تصمیم گرفتم عکس‌ها را دوباره عکس‌برداری کنم، پست را به‌روزرسانی کنم و دوباره آن را برای افراد جدید اینجا به اشتراک بگذارم.

برای تهیه این ترشی هالاپنیو خانگی به موارد زیر نیاز دارید:

jalapeños – اندازه متوسط ​​تا بزرگ.
سیر – این عطر و طعم متمایز و تند را اضافه می کند.
سرکه سفید مقطر – در انواع روش های نگهداری مواد غذایی استفاده می شود.
آب – برای بریدن سرکه.
شکر – طعم را اضافه می کند و کاملا اختیاری است.
نمک کوشر – برای طعم دادن و کمک به حفظ.

نمای نزدیک از jalapenos

به دنبال jalapeño با اندازه متوسط ​​باشید.

کوزه لیتری

البته برخی کوچک‌ها خوب هستند، اما هدف این است که همه چیز را در یک شیشه 1 لیتری قرار دهید. با این اوصاف، شیشه خود را به خوبی با آب گرم و صابون بشویید و با حوله خشک کنید.

هالاپنو را بشویید

هالاپینو را سریع بشویید و خشک کنید.

هالاپنو برش خورده

من به شدت توصیه می کنم برای محافظت از دستان خود هنگام دست زدن به این تعداد زیاد jalapeño، دستکش بپوشید. ساقه ها را برش دهید و سپس هالاپینو را حلقه حلقه کنید.

اینها را برای لحظه ای کنار بگذارید.

شکر، نمک و سیر را به قابلمه اضافه کنید

سپس در یک تابه متوسط ​​1/4 فنجان شکر (این اختیاری است)، 2 قاشق غذاخوری نمک کوشر اضافه کنید و دو حبه سیر پوست کنده و کمی له شده بریزید.

اگر مدتی است که وبلاگ را می خوانید، می دانید که من از طرفداران پر و پا قرص پیاز ترشی هستم. آنها تلخ هستند، آنها شیرین هستند، آنها شور هستند – واقعاً آنها بسیار خوب هستند. برای طولانی ترین زمان، آنها روش مورد علاقه من برای افزودن رنگ و طعم روشن به سالاد، تاکو، ساندویچ و موارد دیگر بوده اند. اما اخیراً، پیاز ترشی دومین کمانچه را نسبت به ترشی‌های سریع مورد علاقه خود بازی می‌کند: ترشی هالاپنیو!

این افراد ترکیبی عالی از تند، شور و شیرین هستند. و اگر طرفدار غذاهای تند نیستید، هنوز هم ارزش امتحان کردن را دارند. هر چه بیشتر آنها را در یخچال بگذارید، شیرین تر و کمتر تند می شوند. تنها چیزی که برای درست کردن آنها نیاز دارید 6 ماده و 10 دقیقه است، پس بیایید ترشی را انتخاب کنیم!

مواد ترشی سریع jalapeños

نحوه ترشی Jalapeños
اگر تا به حال نوع دیگری از ترشی سریع را در خانه درست کرده اید، دستور تهیه این ترشی jalapeño تفاوتی ندارد. اگر ندارید، نگران نباشید. فرآیند فوق العاده آسان است. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

هالاپینوهای خود را برش دهید و دو شیشه مزون پر از تکه های فلفل را پر کنید. سپس، یک حبه سیر له شده را به هر شیشه مزون اضافه کنید.
سپس آب نمک را با هم زدن سرکه، آب، شکر و نمک روی حرارت ملایم درست کنید تا شکر حل شود.

آب نمک را روی فلفل های شیشه ای بریزید و بگذارید تا دمای اتاق خنک شود و تا دو هفته در یخچال نگهداری کنید.
خودشه! اگر دوست دارید، می توانید یک دانه زیره، دانه فلفل، دانه خردل یا یک برگ بو را به آب نمک خود اضافه کنید، اما من این دستور غذای ترشی jalapeño را بهتر از همه دوست دارم.

نحوه استفاده از Jalapeños ترشی
من هفته گذشته یک دسته بزرگ از این ترشی هالاپنیو درست کردم، و اجازه دهید به شما بگویم، من آنها را روی همه چیز می گذاشتم – ساندویچ های سریع، کاسه غلات، سالادها، تخم مرغ ها. از شما می‌خواهم آن‌ها را به هر چیزی که درست می‌کنید اضافه کنید که می‌تواند از ادویه‌ای شیرین و تند استفاده کند، اما اگر به دنبال دستور العمل‌های خاصی هستید، در اینجا چند ایده وجود دارد:

آنها را در بوریتو صبحانه یا تاکوی صبحانه خود قرار دهید.
آنها را به سالادی مانند سالاد تاکو سالم یا سالاد هندوانه اضافه کنید.
آنها را روی همبرگر سبزیجات، برگر لوبیا سیاه یا برگر قارچ پورتوبلو کبابی بریزید.
از آنها به جای هالاپینو معمولی برای تهیه سالسا گواک، پیکو یا انبه بسیار تند استفاده کنید.
آنها را روی سیب زمینی سرخ کرده چیلی، تاکوهای گیاهی یا با فاهیتا یا تاکیتو سرو کنید.
از آنها برای تکمیل ساندویچ تند مانند این بسته بندی های شاورما نخود استفاده کنید یا روی نان تست آووکادو قرار دهید.
یا از آنها مستقیماً از شیشه لذت ببرید! 🙂
دستور پخت ترشی هالاپینو

این هالاپنیوهای ترشی را دوست دارید؟
سعی کنید پیاز قرمز ترشی، سالسا آناناس، سس لیموترش گشنیز یا سالسا گوجه فرنگی درست کنید تا طعم بیشتری را به غذاهای مورد علاقه خود اضافه کنید.

Jalapeños ترشی
به این دستور غذا امتیاز دهید: 5 از 18 رای
زمان آماده سازی: 5 دقیقه زمان پخت: 5 دقیقه زمان کل: 10 دقیقه
2 شیشه را سرو می کند
PIN RECIPE PRINT RECIPE
این هالاپنیوهای ترشی بهترین افزودنی شیرین و تند برای سالاد، تاکو، برگر و موارد دیگر هستند! هر چه بیشتر در یخچال بنشینند شیرین تر و ملایم تر می شوند.
عناصر
10 جالاپینو، نازک برش خورده
2 حبه سیر کامل، پوست کنده
1 فنجان سرکه سفید مقطر
1 لیوان آب
⅓ فنجان نیشکر
1 قاشق غذاخوری نمک دریا
دستورالعمل ها
هالاپینو را به 2 شیشه درب دار (16 اونسی) تقسیم کنید و در هر شیشه یک حبه سیر قرار دهید.
در یک قابلمه کوچک روی حرارت ملایم، سرکه، آب، شکر و نمک را بجوشانید و هر از گاهی هم بزنید تا شکر حل شود، حدود 5 دقیقه. آب نمک را روی هالاپینو بریزید. بگذارید تا دمای اتاق خنک شود، سپس روی آن را بپوشانید و حداقل 30 دقیقه خنک کنید. تا 2 هفته در یخچال نگهداری شود.

این دستور غذای ترشی جالاپنو بهترین ترشی ترشی جالاپینو تند را با طعمی شیرین درست می کند که تنها در 10 دقیقه آماده می شود، بسیار آسان برای درست کردن! تاکو، ناچو و خیلی چیزهای دیگر را بالا ببرید!

مایک ترشی Jalapenos را در یک شیشه نگه داشته است
ترشی جالاپینیو خانگی آسان است!
باور نخواهید کرد که چقدر آسان است که خیارشور خود را در خانه درست کنید. من سال‌هاست که فلفل‌های چیلی را ترشی می‌کنم، و این واقعاً بسیار بهتر از هر فروشگاهی است که فلفل دلمه‌ای را می‌خرد.

آنها ترد و تند، شیرین و تند هستند، و من باید هشدار بدهم. آنها بسیار اعتیاد آور هستند. نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم که مستقیماً از ظرف بدزدم تا میان‌وعده‌ای تند و تند بخورم. آنها فقط خیلی خوب هستند!

و درست کردن آنها فقط 10 دقیقه طول می کشد! برای آشپز آهسته ای مثل من که برای همیشه در آشپزخانه می گذرد فوق العاده است. حتی من می‌توانم یک دسته سریع ترشی ژالاپنیو را با هم بچینم تا همه‌جور لذت ببرم.

بیایید در مورد نحوه درست کردن ترشی هالاپنو صحبت کنیم، درست است؟

دستور پخت ترشی جالاپنوس
ترشی جالاپنوس مواد لازم
فلفل هالوپینو. مقدار شما بسته به اندازه هالاپنو متفاوت است.
سرکه. من از سرکه سفید استفاده می کنم، اما شما می توانید از سرکه سیب استفاده کنید.
اب. برای رقیق کردن سرکه، می توانید از تمام سرکه استفاده کنید.

سیر.

عسل. یا از شکر سفید برای طعم شیرین استفاده کنید. در صورت تمایل اختیاری
نمک. نمک ترشی خوب است یا نمک کوشر.
ترشی ادویه. من از برگ بی، پونه کوهی مکزیکی و دانه فلفل سیاه استفاده می کنم. شما گزینه های طعم دهنده زیادی دارید.

طرز تهیه ترشی Jalapenos – مراحل دستور غذا
Jalapenos را برش دهید. دسته فلفل هالاپینو را حلقه حلقه کنید و ساقه ها را دور بریزید. هالاپنوهای برش داده شده را در یک شیشه به اندازه یک کوارت (یا شیشه های شیشه ای بزرگ، یا از شیشه های پینتی استفاده کنید) بریزید.

جالاپینو را در یک شیشه آماده برای ترشی برش می دهیم
خیار شور را درست کنید. سرکه سفید (یا سرکه سیب)، آب، حبه های سیر، عسل یا شکر، نمک، برگ بو، فلفل سیاه و پونه کوهی مکزیکی (و سایر چاشنی ها) را به یک قابلمه اضافه کنید. به جوش بیاورید.

آب نمک Jalapenos ترشی
از روی حرارت بردارید. هم بزنید سپس مخلوط آب و سرکه و شکر را از روی حرارت بردارید. کمی خنک کنید، سپس برگ بو را بردارید. آب نمک داغ را روی هالاپنوها داخل شیشه مزون بریزید.

من از این کوزه های توپ استفاده می کنم (لینک وابسته، دوستان من!). آنها می توانند فلفل های زیادی را در خود جای دهند! جایزه.

در یخچال قرار دهید. روی هالاپنوها را با پوشش شیشه ای بپوشانید و پس از خنک شدن به دمای اتاق در یخچال نگهداری کنید. من دوست دارم قبل از لذت بردن از آنها یک هفته خوب در یخچال بگذارم.

آب نمک و ادویه ها عمیق تر به برش های jalapeno نفوذ می کنند و در نتیجه عطر و طعم بیشتری دارند.

رونق! انجام شده! فوق العاده آسان، درست است؟

Jalapenos ترشی در یک شیشه

سؤالات متداول درباره ترشی Jalapenos
آیا می توانم Jalapenos کامل را ترشی کنم؟
بله، برای ترشی فلفل هالاپینو کامل، با چاقو در چند جا سوراخ کنید تا وقتی آب نمک می ریزید، آب نمک سرکه به طور کامل در هالاپینوها نفوذ کند، سپس آنها را در یک شیشه بزرگ نگهداری کنید.

شما نمی توانید به اندازه فلفل های خلال شده هالاپینو در یک شیشه جالاپنو قرار دهید، اما به همان اندازه ماندگار خواهند بود.

ترشی جالاپنو چه طعمی دارد؟
ترشی هالاپنیو از آب نمک سرکه، کمی شیرین از افزودن (اختیاری) شکر یا عسل، و علفی از پونه کوهی مکزیکی و برگ بو است. به طور کلی لذیذی تند خواهید داشت، زیرا فلفل هالاپینو و همچنین دانه های فلفل استفاده شده کمی گرمای طبیعی دارند.

به راحتی می توانید مواد دیگری را برای طعم دار کردن فلفل دلمه ای خود اضافه کنید. سایر مواد پرطرفدار شامل دانه های زیره، ریحان خشک، دانه خردل، گشنیز، زنجبیل، فلفل دلمه ای، فلفل چیلی و غیره است. راه های زیادی برای شخصی سازی ترشی هایتان وجود دارد.

همچنین اگر شیرینی کمتری ترجیح می دهید، می توانید از شکر یا عسل صرف نظر کنید، یا مقدار آن را برای هالاپنوهای شیرین تر افزایش دهید.

پست من در مورد ترشی ادویه برای ترشی فلفل را ببینید.

فلفل ها همچنین عامل ترد خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند. برخی از فلفل های ترشی می توانند کمی نرم شوند. این معمولاً نتیجه جوشاندن طولانی مدت هالاپنو یا پردازش طولانی مدت شیشه ها در حمام آب است.

طول قرار گرفتن در معرض گرما چیزی است که باعث نرم شدن آنها می شود، بنابراین این را در نظر داشته باشید. آنها را برای مدت طولانی نجوشانید.

ترشی Jalapenos چقدر ماندگاری دارد؟

ترشی هالاپنو چندین هفته در یخچال باقی می ماند، به راحتی تا 3 ماه یا بیشتر. سرکه و نمک به عنوان یک نگهدارنده عمل می کنند و اجازه می دهند فلفل ترشی برای مدت بیشتری بماند. با این حال، احتمالاً آنقدرها دوام نخواهند داشت، زیرا آنقدر خوشمزه هستند که در مقابل خوردن مقاومت نمی کنند.

اگر می‌خواهید فلفل‌های ترشی خود را برای مدت طولانی‌تری در خارج از یخچال نگه دارید، پست من در مورد نحوه ترشی فلفل قرمز را برای اطلاعاتی در مورد نحوه قوطی کردن فلفل دلمه‌ای با حمام آب جوش بررسی کنید.

نکته سریع: این روش نگهداری طولانی مدت برای فلفل چیلی نیست. این بیشتر یک ترشی سریع برای نگهداری در یخچال است، یک محلول نگهداری کوتاه مدت، که به شما امکان می دهد عمر فلفل ها را برای چند ماه طولانی کنید، که هنوز زمان زیادی است.