خرید آب معدنی زمزم قیمت عمده

خرید آب معدنی زمزم قیمت عمده ، پخش کننده عمده آب معدنی تهران ، فروشنده اصلی آب معدنی تهران ، انبار مرکزی آب معدنی تهران ، مرکز فروش آب معدنی تهران

آب، حیات بخش زندگی ، قیمت عمده آب معدنی زمزم

آب معدنی تولید شده در زمزم از سر­چشمه کوه­های سهند است که فاقد نیترات و نیتریت بوده و سبک است. آب معدنی ترکیبی از مواد معدنی مختلف مانند منیزیم و پتاسیم است. بر روی این آب طبیعی هیچ گونه فرآیند شیمیایی انجام نمی شود و این آب به طور مستقیم بسته بندی می شود.

جهت سفارش آب معدنی و اطلاع از قیمت با تلفن 09127231586 تماس بگیرید.

آبمعدنی 0/5 Lit بطری پت نام تجارتی زمزم مرجع سازنده زمزم تهران خرید آب معدنی 1.5 لیتری زمزم ، خرید آب معدنی نیم لیتری از نوع مرغوب با بسته بندی پالتی

خرید آب معدنی زمزم قیمت عمده خرید آب معدنی زمزم قیمت عمده ، پخش کننده عمده آب معدنی تهران ، فروشنده اصلی آب معدنی تهران ، انبار مرکزی آب معدنی تهران ، مرکز فروش آب معدنی تهران

قیمت عمده آب معدنی زمزم

آب آشامیدنی بطری 500 میلی لیتری

آب آشامیدنی زمزم با بهره گیری از فرایند تصفیه شیمیایی و مدرن ترین تجهیزات تصفیه نظیر اسمز معکوس( RO)، سختی آب آلاینده های شیمیایی و بسیاری از آلاینده های میکروبی مانند ویروس ها و باکتری ها را از آب زدوده وآب با سختی مناسب و نیتریت و نیترات بسیار پایین در بسته بندی عرضه می شود. کیفیت بیولوژیک آب در طول ماندگاری محصول ثابت است که به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته زدایش آلودگی است.

آب آشامیدنی بطری 500 میلی لیتری

آب معدنی – مقدمه
آب معدنی آبی است که سرشار از مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم، سدیم، روی، آهن و غیره است. آب معدنی فواید بسیار زیادی دارد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

این آب از منابع طبیعی خاصی که بسیاری از عناصر معدنی مفید در خاک و زمین یافت می شود گرفته می شود.

بین آب معدنی و آب آشامیدنی بسته بندی شده تفاوت هایی وجود دارد. در این مقاله به وضوح مزایای آب معدنی و همچنین تفاوت آب معدنی و آب آشامیدنی بسته بندی شده را درک خواهیم کرد.

منبع آب معدنی
مخازن و چشمه های زیرزمینی طبیعی منابع اصلی آب معدنی هستند. آب حاصل از این منابع طبیعی سرشار از مواد معدنی ضروری مانند کلسیم، منیزیم و سدیم است. آب معدنی در بطری در منبع آن مهر و موم شده است. حتما باید توسط آزمایشگاه ارزیابی شود و هر اطلاعات میلی گرم در لیتر از مواد معدنی و املاح باید روی برچسب ذکر شود.

فواید آب معدنی
آب معدنی امروزه به عنوان بهترین آب تکامل یافته در نظر گرفته می شود. در اینجا به 9 فایده مهم آب معدنی برای سلامتی اشاره می کنیم:

1. کاهش وزن: آب معدنی فاقد کالری و قند است. این خاصیت به ما در کاهش وزن کمک می کند. اگر آن را قبل از غذا بنوشیم به کالری سوزی و سرکوب اشتهای ما کمک می کند. پزشکان و متخصصان بهداشت به افراد چاق توصیه می کنند که حداقل نیم تا یک لیتر آب معدنی در روز بنوشند. همچنین باید عادت کنیم که به جای نوشابه، آب معدنی بنوشیم.

2. سطح pH کاملاً متعادل: این یکی از برجسته ترین مزایای آب معدنی است. همه ما باید آبی بنوشیم که سطح pH آن بین 7.5 تا 9.5 باشد. آبی که سطح pH آن بین 7 تا 14 باشد در دسته آب های قلیایی قرار می گیرد. آب قلیایی فواید زیادی برای بدن ما دارد. آب معدنی نیز سطح pH بین 7 تا 10 دارد.

3. استخوان های ما را تقویت می کند: یکی از مواد معدنی مهم در آب معدنی کلسیم است. همه ما می دانیم که چگونه کلسیم نقش مهمی در تقویت استخوان های ما دارد. زنان اغلب پس از عبور از سن قاعدگی در زانوها و پاها درد دارند. نوشیدن روزانه یک بطری آب معدنی می تواند چنین مشکلاتی را برطرف کند.

4. تنظیم فشار خون: آب معدنی سرشار از کلسیم و منیزیم است. کمبود کلسیم و منیزیم در بدن ما یکی از دلایل اصلی فشار خون بالا است و فشار خون بالا می تواند باعث حمله قلبی شود. تحقیقات نشان می دهد که کلسیم و منیزیم به کاهش فشار خون کمک می کند.

آزمایشی که بر روی 70 نفر از افراد مبتلا به فشار خون بالا انجام شد نشان داد که با نوشیدن روزانه 1 لیتر آب معدنی می توان فشار خون را کاهش داد.

شکل 2. مدل چقدر ارزش واقعی طعم را پیش بینی کرد. برای همه به جز سه آب معدنی، ارزش پیش‌بینی‌شده بر اساس مدل تخمینی به خوبی با ارزش واقعی طعم مطابقت داشت. استثناء چک MM خنثی 2، چک PM خنثی 2، و چک PM خنثی لوکس 1 بود. با این حال، حتی برای آن سه نوع، تفاوت حدود 15٪ بود.

5. بحث
بسیاری از نویسندگانی که طعم و مزه را بررسی می کنند عمدتاً بر روی مقدار کل جامدات محلول (TDS) تمرکز می کنند [51]. TDS را می توان به عنوان مقدار کل کاتیون های محلول Al3+، Fe2+، Mn2+، Ca2+، Mg2+، K+ و Na+ و آنیون هایی مانند CO2-3 توصیف کرد.

، HCO-3، SO2-4
و Cl−. به عنوان مثال، بروولد و دانیلز (1990) [51] ادعا کردند که هر چه مقدار TDS بیشتر باشد، طعم ضعیف تر است. دانیلز و همکاران (1988) ادعا کرد که مقدار بالای TDS ممکن است باعث شود مصرف کنندگان به طور کلی از نوشیدن آب خودداری کنند [52].

نحوه شناسایی آب معدنی بطری
برچسب های مختلفی برای شناسایی آب معدنی و آب آشامیدنی بسته بندی شده در کشورهای مختلف داده می شود. در هند این برچسب ها توسط دفتر استانداردهای هند (BIS) ارائه می شود. این یک موسسه استاندارد هند است که استانداردهای مواد غذایی و نوشیدنی را تعیین می کند.

BIS به هر دو نوع آب برچسب های مختلفی داده است.

بطری که دارای علامت IS:14543 است، آب آشامیدنی بسته بندی شده است.

بطری حاوی IS:13428 آب معدنی است.

آب معدنی را در خانه تهیه کنید

کمی عجیب به نظر می رسد، اما بله، می توانیم آب معدنی را در خانه تهیه کنیم و از فواید آب معدنی بهره ببریم. اگرچه نمی تواند با کیفیت آب معدنی طبیعی برابری کند، اما بله تا حدودی نیاز مواد معدنی بدن ما را تامین می کند. این روش است:

مرحله 1: 1 لیتر آب صاف شده را در یک شیشه بریزید

مرحله 2: 1/8 قاشق غذاخوری بی کربنات سدیم اضافه کنید. بی کربنات سدیم سدیم را به آب اضافه می کند که یک ماده معدنی ضروری است

مرحله 3: 1/8 قاشق غذاخوری نمک اپسوم اضافه کنید. نمک اپسوم آب را ضدعفونی می کند.

مرحله 4: 1/8 قاشق غذاخوری بی کربنات پتاسیم را اضافه کنید. این کار پتاسیم را در آب اضافه می کند.

مرحله 5: محلول را خوب مخلوط کنید.

حالا آب معدنی ما آماده است. قبلاً اشاره کردیم که این آب با کیفیت آب معدنی طبیعی مطابقت ندارد. بنابراین، اگر پزشک به شما توصیه می کند که آب معدنی بنوشید، باید به جای آبی که در خانه تهیه می شود، از آب معدنی طبیعی استفاده کنید.

نتیجه

مواد معدنی برای بدن ما مفید و ضروری هستند. آنها به بدن ما کمک می کنند تا به آرامی کار کند. ما نیازهای معدنی بدن خود را با خوردن غذا و نوشیدن آب معدنی تامین می کنیم. اگرچه آب معدنی فوایدی دارد، اما ذکر این نکته ضروری است که نوشیدن بیشتر آب معدنی می تواند برای سلامتی ما مضر باشد. نصف یا یک لیتر آب معدنی در روز همیشه توسط کارشناسان بهداشت توصیه می شود.

ما سعی کردیم تا حد امکان از طریق این مقاله اطلاعاتی در مورد فواید آب معدنی ارائه کنیم. ما همچنین معتقدیم که این مقاله کوچک سوالات شما را در مورد فواید آب معدنی حل کرده است. اعتبار این مقاله به تیم تحقیقاتی و فنی ما می رسد که این مقاله را آموزنده کرده است.

از خواندن این مقاله کوچک در مورد فواید آب معدنی متشکریم.

سالم بنوشید و سالم بمانید

مقالات بیشتر را بخوانید 👇

به گفته کوزیسک (2004) [4]، کاتیون هایی مانند کلسیم، سدیم و پتاسیم بر طعم آب آشامیدنی تأثیر می گذارند. در حالی که کلسیم معمولاً به صورت خنثی درک می شود، سدیم می تواند بر طعم آب تأثیر منفی بگذارد. پتاسیم عمدتاً به صورت خنثی درک می شود، اگرچه سطح پایین پتاسیم پذیرش آب را افزایش می دهد.

منیزیم معمولاً به طور عمده مثبت درک می شود [31].
برای کلرید، افزایش سطح کلرید در آب معدنی می تواند باعث شود که آب کمتر قابل قبول شود.

این امر به ویژه زمانی صادق است که سدیم، کلسیم، پتاسیم و منیزیم در آب وجود داشته باشد [27]. در برخی از مطالعات، کلرید خنثی است [53]. در مطالعات دیگر، محتوای کلرید در آب منفی در نظر گرفته شد در حالی که اثر آن را می توان با کاهش دمای آب کاهش داد [54].

ولتون و همکاران (2007) [18] خلاصه ای از اثرات معدنی بر طعم آب آشامیدنی کلر، HCO-3 ارائه کرد.
Na+، K+ و Mg2+. بررسی نشان می‌دهد که K+ عمدتاً مثبت درک می‌شود، Ca2+ و Na+ هر دو به‌طور خنثی یا مثبت، و Cl− و Mg2+ به‌طور خنثی یا منفی درک می‌شوند. پذیرش معمولاً به غلظت مواد معدنی دیگر بستگی دارد.

چیدیا و همکاران (2019) [55] مقاله‌ای منتشر کردند که در آن تفاوت‌هایی بین برچسب‌ها و محتوای واقعی آب در برخی موارد یافتند، اگرچه ما در این مقاله این موضوع را پیدا نکردیم. مسائل مربوط به pH و غلظت آنیون های F- پیدا شد.

زولیانی و همکاران (2020) [56] تجزیه و تحلیل چند عنصری از 13 آب بطری شده ارائه کرد و نتایج مشابهی با نتایج این مقاله در آن یافت که عمدتاً HCO-3 بود.
، Ca2+ و Mg2+ در آب معدنی و چشمه بطری غالب بودند.

این مقاله از نظر درک طعم در انتخاب ترکیب آبهای تجزیه و تحلیل شده جدید است. آب آشامیدنی مورد بررسی در این مقاله عمدتاً حاوی سطوح بالاتری از Ca2 + و HCO-3 بود

، در حالی که سطوح Cl- پایین تر بود (در مقایسه با [28،41،43،48] توسط آزمون t Welch). آب آشامیدنی در نظر گرفته شده در این مقالات نیز از نظر غلظت آب کل جامدات محلول کمتر از 500 میلی گرم در لیتر مورد بررسی قرار گرفت.

در این مقاله همچنین آب‌های آشامیدنی با مجموع مواد معدنی بالای 500 میلی‌گرم در لیتر (در آب‌های با کانی‌سازی متوسط، شدید معدنی و آب‌های شفابخش) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای این آب ها، داده ها همچنین نشان داد که اگر غلظت HCO3- تا غلظت Cl- بیشتر از 50 باشد، Cl- به طور قابل توجهی (p-value <0.01) بر طعم تأثیر نمی گذارد و فقط HCO3- مهم است.

به طور کلی، از آنجایی که طعم آب لوله کشی یکی از دغدغه های اصلی حامیان آب است، تنها درصد کمی برای نوشیدن استفاده می شود [48] که اهمیت ترکیب و طعم آب بطری را افزایش می دهد [57]. باید در نظر داشت که مصرف کنندگان آب لوله کشی خود را در درجه اول با ارزیابی اولیه آن از طریق طعم، بو و همچنین ظاهر ارزیابی می کنند [58،59].

با این حال، ترجیحات و ارزیابی های مشابهی را می توان در کیفیت آب آشامیدنی تولید شده به عنوان مثال اسمز معکوس [60] یا سایر روش های فیلتراسیون، و همچنین، به عنوان مثال، هنگام بهینه سازی طعم آب آشامیدنی با تنظیم مناسب کانی سازی (اندازه گیری شده توسط TDS) مشاهده کرد. )

مانند کاری که توسط [61] انجام شد. در هر صورت، مهم است که نقش ترجیحات مصرف کننده را نیز فراموش نکنید، که در موارد معدنی شدن آب نیز معتبر است، که در آن رتبه بندی ترجیحات متفاوت است [48]. با این حال، کشف عوامل تعیین کننده طعم ضروری است، زیرا این مبنای اولیه برای ارائه دهندگان صنعت آب در درک ادراکات و ترجیحات در میان انواع آب آشامیدنی است [48].

بنابراین، تعیین اینکه تا چه حد مواد مغذی معدنی فردی طعم آب معدنی را تعیین می‌کند، ضروری است، زیرا چنین یافته‌هایی می‌تواند به تولیدکنندگان کمک کند تا مواد مغذی ایده‌آل و سلامت‌بخش را برای خریداران آب معدنی فراهم کنند.

واقعا هیچ چیزی جایگزین آب برای بدن نمی شود. در تمامی جانداران و گیاهان، آب عنصری حیاتی است که برای عملکرد بدن ما بالاترین کارآیی را دارد. نوشیدن 8 لیوان آب سالم و تصفیه شده می تواند کمک شایانی به هیدراته کردن بدن و در نتیجه تامین رطوبت کافی پوست گردد. هیچ چیز هم یک شبه اتفاق نمی افتد و شما برای رویت تاثیر مصرف آب بر روی پوست نیاز به زمان خواهید داشت.

خرید آب معدنی 1.5 لیتری و آب معدنی نیم لیتری

مصرف مداوم و کافی می تواند در بهبود چین و چروکها و همچنین کمک به درمان آکنه تاثیرات فراوانی داشته باشد. نوشیدن آب حتی در کاهش استرس تاثیر دارد. جهت کاهش اضطراب ناشی از فعالیت شدید و گرمای ایجاد شده در بدن، نوشیدن چند جرعه آب خنک می تواند بسیار تسکین دهنده باشد.

خرید آب معدنی 300 سی سی تعداد 400000 بطری با تاریخ تولید جدید حمل بر روی پالت و شیرینگ شده تحویل

قیمت آب معدنی کوچک زمزم

آب معدنی بطری 500 میلی لیتری

آب مهم‌ترین ماده ساختمانی بدن انسان است زیرا۷۰ درصد وزن بدن یک شخص بالغ را آب تشکیل می‌دهد به عبارت دیگر بدن یک انسان بالغ مخزنی است که معادل ۵۰ ـ ۳۰ لیتر آب دارد.آب‌های معدنی به روی بدن انسان یا مخصوصا نواحی ویژه‌ای از بدن دارای اثراتی می‌باشد که این اثرات در هنگام مصرف مستقیم از آب چشمه (یعنی اولین نقطه‌ای که آب معدنی ظاهر می‌شود) شدیدتر می‌باشد.

خرید 30000 عدد بطری آب معدنی نیم لیتری

5. پیشگیری از بیماری های قلبی: همه ما می دانیم که اگر سطح کلسترول در بدن ما بالا باشد، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی وجود دارد. برخی مطالعات تایید می کنند که نوشیدن روزانه نیم یا یک لیتر آب معدنی گازدار باعث کاهش تری گلیسیرید و LDL می شود که کلسترول بد هستند و از طرف دیگر باعث افزایش سطح HDL می شود که کلسترول خوب است.

آب معدنی دارای منیزیم است و برخی مطالعات نیز تایید می کنند که منیزیم خطر مرگ بر اثر بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

6. سیستم گوارشی را تقویت می کند: همه می خواهند معده شاداب داشته باشند. آب معدنی دارای مواد معدنی است که به جلوگیری از یبوست کمک می کند و سیستم گوارش ما را تقویت می کند.

سولفات های موجود در آب معدنی به لوزالمعده کمک می کند تا آنزیم های گوارشی را آزاد کند که به معده ما کمک می کند تا غذاهای سنگین را بدون زحمت هضم کند.

7. ماهیچه های قوی را فراهم می کند: نه تنها آب معدنی، بلکه نوشیدن آب ساده نیز به عملکرد صحیح ماهیچه های ما کمک می کند، اما اگر آب معدنی مصرف کنیم، مانند شیرینی روی کیک است. منیزیم موجود در آب معدنی عنصر کلیدی است که به تولید مایع آفتابی کمک می کند که به عنوان روان کننده مفاصل ما برای حرکت آسان عمل می کند.

8. خطر ابتلا به سنگ کلیه را کاهش می دهد: یکی از فواید آب معدنی این است که کلسیم و منیزیم موجود در آن به کاهش سطح اگزالات کلسیم کمک می کند. اگزالات کلسیم احتمال سنگ کلیه را کاهش می دهد.

9. سطح قند خون را مدیریت می کند: این یکی از فواید آب معدنی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. آب معدنی همچنین حاوی بی کربنات است که در بدن ما یافت می شود. بی کربنات‌ها نقش مهمی در حفظ سطح pH خون ما دارند و از اسیدی شدن خون جلوگیری می‌کنند که از سطح بالای قند خون (هیپرگلیسمی) محافظت می‌کند.

تفاوت بین آب معدنی و آب آشامیدنی بسته بندی شده
تفاوت های زیادی بین آب معدنی و آب آشامیدنی بسته بندی شده وجود دارد، اما آنچه را که باید بدانیم ذکر می کنیم:

1. آب معدنی با به دست آوردن آن از منابع طبیعی مانند چشمه ها و مخازن بسته بندی می شود، در حالی که آب آشامیدنی بسته بندی شده، آب لوله کشی یا منبعی است که توسط سیستم هایی مانند اسمز معکوس تصفیه می شود.

2. هیچ ماده معدنی را نمی توان به آب معدنی اضافه کرد در حالی که مواد معدنی را می توان به راحتی در طول فرآوری به آب آشامیدنی بسته بندی شده اضافه کرد. برخی از شرکت ها مواد معدنی اضافه می کنند و برخی از شرکت ها مواد معدنی را به محصول خود اضافه نمی کنند.

3. هر زمان و هر زمان که احساس تشنگی می کنیم می توانیم آب آشامیدنی بسته بندی شده بنوشیم اما توصیه کارشناسان بهداشت این است که هر وقت تشنه شدیم آب معدنی ننوشیم. 1 لیتر آب معدنی در روز برای به دست آوردن فواید آب معدنی برای سلامتی کافی است.

4. طعم آب معدنی ممکن است به دلیل مواد معدنی موجود در آن کمی سفت باشد، اما آب آشامیدنی بسته بندی شده بی مزه است.

6. نتیجه گیری
اندازه گیری مواد مغذی در آب معدنی بطری شده در کشورهای منتخب اروپایی نشان می دهد که مقادیر اندازه گیری شده مواد مغذی در بیشتر موارد با مقادیر برچسب مطابقت دارد. این مقاله یافته های جدیدی را در رابطه با تأثیر مواد مغذی معدنی بر طعم آب معدنی به ارمغان می آورد.

نتایج نشان داد که کدام مواد معدنی خوشمزه در نظر گرفته می‌شوند، حتی اگر تولیدکنندگان آب‌های معدنی ممکن است بر محتوای آن‌ها از نظر رضایت بهتر ترجیحات مصرف‌کننده تأثیر بگذارند. در عین حال، با توجه به اینکه اثرات سلامتی برخی مواد معدنی به خوبی شناخته شده است، طعم مطلوب می تواند به بهبود سلامت مصرف کنندگان کمک کند.

مواد مغذی خاصی تخصیص داده شد که به دو صورت مثبت و منفی بر آب تأثیر می گذارد. مطالعه ما همچنین یافته‌های نویسندگان دیگر را تأیید می‌کند، مانند موردی که منیزیم به طور مثبت درک می‌شود. قیمت عمده آب معدنی زمزم

از سوی دیگر، برخی از نتایج کاملاً شگفت‌انگیز بودند، مانند اینکه کلرید تأثیر ناچیزی بر طعم دارد. مطالعه حاضر به تولیدکنندگان آب معدنی راهنمایی می‌کند که چگونه محتوای برخی از مواد معدنی را تغییر داده و از این طریق نیازهای مشتریان خود را بهتر برآورده کنند.

در مواردی که طعم بهتر نیز به دلیل داشتن برخی مواد مغذی معدنی با بهبود سلامت انسان همراه است، مزایای نوشیدن آب معدنی ممکن است به دلیل صرفه جویی در هزینه های مراقبت های بهداشتی بیشتر به جامعه گسترده تر سرایت کند.