خرید کاپوچینو تاپ اندونزی قیمت عمده

خرید کاپوچینو تاپ اندونزی قیمت عمده ، بهترین مارک کاپوچینو ، پخش کننده اصلی کاپوچینو تهران ، فروشنده عمده کاپوچینو ایران

خرید کاپوچینو کیلویی ، مواد تشکیل دهنده کاپوچینو

خرید کاپوچینو تاپ اندونزی قیمت عمده خرید کاپوچینو تاپ اندونزی قیمت عمده ، بهترین مارک کاپوچینو ، پخش کننده اصلی کاپوچینو تهران ، فروشنده عمده کاپوچینو ایران

یک کاپوچینوی سبک و کف آلود نوشیدنی مورد علاقه بسیاری از دوستداران قهوه است. هنگامی که دو مهارت اصلی باریستا (کشیدن شات و کف کردن شیر) را به دست آوردید، می توانید یاد بگیرید که چگونه خودتان یک کاپوچینو درست کنید.

کاپوچینو یک نوشیدنی قهوه ایتالیایی است که به طور سنتی با قسمت های مساوی اسپرسو دوتایی، شیر بخار پز و کف شیر بخارپز تهیه می شود. به جای شیر می توان از خامه استفاده کرد. حجم آن معمولاً کمتر از لاته است و لایه ضخیم‌تری از میکروفوم دارد. اسپرسو معمولاً با قهوه برشته تیره تهیه می شود و ریز آسیاب می شود.

در ایتالیایی، کاپوچینو به معنای “کلاه کوچک” است، که به درستی سر شیر کف شده را که در بالای پایه اسپرسوی نوشیدنی قرار دارد، توصیف می کند. طبق تاریخ، ظاهراً از لباس راهبان کاپوچین نیز سرچشمه می‌گیرد. راهبان کاپوچین با کلاه‌های سرپوش‌دار قهوه‌ای و سرهای تراشیده‌شان، شباهت بسیار زیادی به حلقه کرم و فوم سفید دارند که در رأس نوشیدنی‌های کلاسیک قرار دارند.

میکروفوم شیر کف شده/بخار شده است که حباب های آن به قدری کوچک و متعدد هستند که دیده نمی شوند اما شیر را سبک تر و غلیظ تر می کنند. وقتی اسپرسو به درستی ریخته شد، میکروفوم تا حدی روی لیوان باقی می ماند و همچنین با بقیه کاپوچینو به خوبی مخلوط می شود.

کاپوچینو معمولاً با استفاده از دستگاه اسپرسوساز درست می شود. اسپرسو دوبل در کف فنجان ریخته می شود و به دنبال آن مقدار مشابهی شیر داغ می ریزند که با حرارت دادن و بافتن شیر با استفاده از میله بخار دستگاه اسپرسوساز تهیه می شود. یک سوم بالای نوشیدنی از کف شیر تشکیل شده است که می توان آن را با هنر ساخته شده با همان شیر تزئین کرد یا به سادگی با دارچین یا پودر کاکائو پاشید.
روی Play کلیک کنید تا این کاپوچینوی سبک و کف آلود را با هم ببینید

“من هرگز قبل از آزمایش این دستور غذا کاپوچینو درست نکرده بودم. اما، وای، خوشحالم که آن را امتحان کردم! کرمی بودن و تعادل شیر، کف و اسپرسو بسیار دیدنی بود. من می توانم این را با خیال راحت درست کنم. خانه دارم و کیف پولم را هم خوشحال می کند!» – ویکتوریا هایت
کاپوچینوی عالی در یک لیوان
یادداشتی از تستر دستور العمل ما
عناصر

برای اسپرسو

2 قاشق غذاخوری قهوه برشته تیره ریز آسیاب شده

4 اونس آب

برای شیر کف شده

4 اونس شیر

مراحل ساخت آن

دو شات اسپرسو بکشید

مواد را جمع کنید.
مواد کاپوچینوی عالی جمع آوری شده است

آب را داخل دیگ دستگاه اسپرسوساز خود قرار دهید.
آب داخل دستگاه اسپرسوساز ریخته می شود

2 قاشق غذاخوری (2 فنجان) قهوه آسیاب شده را در پورتافیلتر قرار دهید.
قهوه آسیاب شده (یا اسپرسو) در پورتافیلتر برای کاپوچینو

قهوه را با استفاده از تمپر به سمت پایین بکوبید (فشار دهید). این کار را 2 تا 3 بار انجام دهید تا مطمئن شوید که زمین ها محکم بسته شده اند.
قهوه با استفاده از دستکاری فشرده می شود

پورتافیلتر را در سر گروه دستگاه اسپرسوساز خود قرار دهید و با چرخاندن آن به سمت راست آن را در جای خود قفل کنید.
پورتافیلتر در جای خود در دستگاه اسپرسو برای دم کردن قفل شده است

یک فنجان دمیتاس یا کاراف شیشه ای را که همراه با دستگاه اسپرسوساز شما ارائه شده است، زیر سر گروه قرار دهید و شات را به مدت 23 تا 30 ثانیه یا تا زمانی که 2 اونس اسپرسو به دست آید، بکشید. به طور معمول، یک اهرم، سوئیچ یا دکمه برای شروع این فرآیند وجود دارد.
ریختن اسپرسو در فنجان دمیتاس

پس از کشیدن گلوله، شیر را کف کنید.

شیر را کف کنید

شیر را در یک پیمانه شیشه ای یا یک پارچ فلزی کوچک بریزید.
شیر در پارچ فلزی برای کاپوچینوی عالی ریخته می شود

میله بخار را داخل ظرف حاوی شیر، درست زیر سطح شیر قرار دهید.
کف کردن شیر در پارچ فلزی با استفاده از میله بخار

میله بخار را در دستگاه اسپرسوساز خود درگیر کنید. (برای این کار ممکن است لازم باشد دفترچه راهنمای دستگاه اسپرسوساز خود را بخوانید، زیرا هر دستگاه اسپرسوساز کمی متفاوت است.)
چوب بخار روی دستگاه اسپرسوساز برای کف کردن شیر برای کاپوچینو درگیر شده است

اطمینان حاصل کنید که نوک عصا را به سمت کنار ظرف نگه دارید. این باعث ایجاد گرداب با شیر می شود.
شیر در یک پارچ فلزی که با چوب بخار اسپرسو ساز کف می شود

ظرف را بالاتر، پایین تر، نزدیک تر و سپس بیشتر ببرید تا میله بخار بتواند هوا را به شیر وارد کند و کف ایجاد کند. حباب ها باید با انجام این کار کوچکتر و کوچکتر شوند.
شیر در یک پارچ فلزی که با چوب بخار اسپرسو ساز کف می شود

هنگامی که شیر کف کرد و اندازه آن دو برابر شد، دسته بخار را خاموش کنید.
حجم شیر کف شده با یک چوب بخار در یک پارچ فلزی با استفاده از اسپرسو ساز دو برابر شد.

اسپرسو را بلافاصله پس از کف کردن، با شیر کف کرده تزیین کنید. هنگامی که کاپوچینو در ابتدا ریخته می شود، فقط اسپرسو و کف است، اما شیر مایع به سرعت از کف ته نشین می شود و قسمت های مساوی کف، شیر بخار پز و اسپرسو را ایجاد می کند که کاپوچینو به آنها معروف است.

تفاوت بین کاپوچینو و لاته چیست؟

در حالت ایده آل، یک کاپوچینو از قسمت های مساوی اسپرسو، شیر بخار پز و کف تشکیل شده است. یک لاته از اسپرسو و شیر بخارپز تشکیل شده است که در بالای آن یک کلاه باریک از فوم قرار دارد.
نکته

استفاده از آب فیلتر شده توصیه می شود، زیرا کیفیت آب می تواند بر طعم شات اسپرسوی شما تأثیر بگذارد و احتمالاً به دستگاه شما آسیب برساند.

افسانه: جادوی ابریشمی کاپوچینو فراتر از درک باریستاهای خانگی است. این یک رقص بسیار ظریف است، بهتر است به کافه بسپارید.

حقیقت: کاپوچینوی عالی، لذتی است که برای دوستداران قهوه باهوش، درست در آشپزخانه خود، در دسترس است. کمی تمرین با آب، بخار و کف همراه با تجهیزات مناسب روی میز شما نیاز دارد. شما یک دستگاه اسپرسوساز با یک چوب بخار داخلی می خواهید. و البته، قهوه illy به عنوان پایه شما.

کاپوچینو یک نوشیدنی تقریباً 150 میلی‌لیتری (5 اونس) است که با 25 میلی‌لیتر قهوه اسپرسو و 85 میلی‌لیتر شیر تازه، عمل کف کردن باعث ایجاد حجم اضافی می‌شود.
تهیه کاپوچینو روی دستگاه حرفه ای در کافه.
برای یک کاپوچینو در بهترین حالتش:

شیر سرد را در یک پارچ فلزی بخارپز بریزید، حدود یک سوم پر
بخار را از میله بخار دهی به مدت دو ثانیه رها کنید تا آب باقیمانده از بین برود

نوک میله بخار پز را به شیر آغشته کرده و شروع به کف کردن کنید. با بالا آمدن کف و افزایش حجم شیر، پارچ را پایین بیاورید و نوک آن را همیشه در زیر آب نگه دارید و کج کنید تا یک گرداب ایجاد شود. بیهوده مخلوط نکنید (یعنی اجازه دهید عمل گردش طبیعی کار را انجام دهد)

بخار دادن را ادامه دهید تا شیر به 65 درجه برسد (با دماسنج آشپزخانه به سبک پروب بررسی کنید) و حجم آن دو برابر شود.
روی پایه پارچ محکم ضربه بزنید تا فوم فشرده شود

یک اسپرسو را در یک فنجان بزرگ (در حالت ایده آل، یک فنجان کاپوچینو) آماده کنید.
شیر کف شده را مستقیماً داخل فنجان بریزید، ابتدا مرکز را هدف بگیرید، سپس با حرکت دایره ای به سمت لبه ادامه دهید.
بخار را یک بار دیگر کار کنید تا باقی مانده شیر از بین برود

کاپوچینو با قاشق
بهترین فوم

قوام کف به محتوای چربی شیر بستگی دارد.
برای مخملی‌ترین و غنی‌ترین کاپوچینو، از شیر کامل استفاده کنید. می‌توانید شیر کم‌چرب را جایگزین شیر کم‌چرب کنید.
کف تولید شده از شیر بدون چربی سبک و شبیه مرنگ است و سریع حل می شود.

کاپوچینو یک قهوه متعادل است که آزمون واقعی مهارت های هر باریستایی است. کاپوچینو که به دلیل توزیع یکنواخت قهوه و شیر و سرو در یک فنجان بزرگ با گرد و غبار شکلات روی آن سرو می شود، یکی از محبوب ترین انواع قهوه در بریتانیا است که تنها پس از لاته قرار دارد. اگر واقعاً عاشق قهوه‌های کف‌دار هستید، ممکن است از خود بپرسید کاپوچینو چیست و از کجا می‌آید. به خواندن ادامه دهید تا تمام آنچه را که باید بدانید…

کاپوچینو چیست؟

کاپوچینو تعادل کامل اسپرسو، شیر بخار پز و کف است. این قهوه درباره ساختار و تقسیم یکنواخت همه عناصر به یک سوم مساوی است. یک کاپوچینوی ماهرانه باید غنی باشد، اما اسیدی نباشد و طعم ملایمی از شیر داشته باشد. و چون شیر در واقع در آن مخلوط نشده است، طعم قوی تری به اسپرسو می دهد

چگونه یک کاپوچینو درست کنیم
کاپوچینو
مواد اصلی

اسپرسو
شیر بخارپز
شیر کف کرده

تجهیزات

دستگاه قهوه ساز با بازو/گرز بخار
کوزه شیر
دماسنج

درجه سختی

راهنمای سریع

کف و بافت مقدار مورد نیاز شیر – به یاد داشته باشید! ما بیشتر از شیر بخارپز کف می خواهیم بهترین کاپوچینو خارجی
یک اسپرسو یک یا دوتایی (به سلیقه یا سفارش) را مستقیماً در فنجان سرو خود دم کنید

شیر را به آرامی بچرخانید تا حباب های بزرگ هوا آزاد شود – پارچ شیر را روی پیشخوان ضربه بزنید تا حباب های سرسخت از بین برود.
شیر را از ارتفاع کم روی اسپرسو بریزید تا نوشیدنی لطیفی داشته باشید

برای اطمینان از انتقال کف از پارچ شیر به فنجان، شیر را کمی تکان دهید تا کاپوچینوی خود را پر کنید.

یک تجربه واقعاً سنتی قهوه

Paul Meikle-Janney، داور پیشرو سابق مسابقات جهانی لاته آرت، تکنیک های مورد نیاز برای ساختن کاپوچینوی عالی را هر چند وقت یکبار نشان می دهد.
راهنمای تصویری

با بافت شیر ​​شروع کنید.

به عنوان یک قاعده کلی، ما به شما پیشنهاد می کنیم که فقط 1/3 ظرف شیر را پر کنید.

این به این دلیل است که باید شیر کافی وجود داشته باشد تا بتواند حرکت درست کف کردن را تحریک کند، اما، از طرف دیگر، مقدار زیادی از آن وجود دارد و محتویات آن احتمالاً هنگامی که شیر شروع به انبساط می کند، سرریز می شود.

میله بخار را سریع تمیز کنید، نوک آن را درست زیر سطح شیر قرار دهید و سپس بازوی بخار را روشن کنید.

صدای مکیدن و “چهچه” باید به عنوان هوا که هوای گرم به داخل شیر کشیده می شود، قابل توجه باشد.

نکته برتر: تمرین باعث عالی می شود

همانطور که شیر شروع به گرم شدن می کند، به تدریج عصا را پایین بیاورید و آن را طوری قرار دهید که به کناره کوزه نزدیک شود. این حرکت ظریف شروع به چرخاندن شیر می کند و در این فرآیند آن را لایه لایه می کند.

قبل از اینکه شیر خیلی داغ شود و شروع به فاسد شدن کند، بازوی بخار را خاموش کنید، بازو را تمیز کنید و شیر را در یک طرف قرار دهید و به پایه کوزه ضربه ای ملایم بدهید تا حباب های بزرگ از بین برود.

حالا وقت آن است که توجه خود را به اسپرسو معطوف کنید. در حالی که اسپرسو در حال ریختن است، شیر را به آرامی بچرخانید تا مقداری مایع به اطراف وارد شود.

این کار به این دلیل انجام می‌شود که می‌خواهیم شیر به‌دست‌آمده به‌طور محکم فشرده شود و سطحی صاف و براق داشته باشد.

برای به دست آوردن کف کاپوچینو، پارچ شیر را قبل از ریختن آن از ارتفاع کم به فنجان با کمی تکان دادن، یک چرخش سریع نهایی بدهید. هنگامی که کف شروع به تشکیل می‌کند، کوزه را کمی بالاتر ببرید و شروع به ریختن کنید.

و کاپوچینوی شما اینجاست!
تاریخچه کاپوچینو

تاریخچه سرپوش دار آن

کاپوچینو

اعتقاد بر این است که کاپوچینو برای اولین بار در اوایل دهه 1900 در ایتالیا اختراع شد و اولین مرجع ثبت شده در دهه 1930 ذکر شد. بهترین مارک کاپوچینو خارجی

با این حال، ریشه شناسی آن حتی به عقب تر می رود و از کلمه “کاپوچیو” می آید. یکی از اولین کاربردهای این واژه در قسمت اول کمدی الهی دانته به نام دوزخ است و شاعر برای توصیف گروهی از رفیقان اصلاح طلب که ترجیح داده اند خود را از سر تا پا با پارچه قهوه ای بپوشانند به کار رفته است. از اینجاست که کلمه کاپوچینو از آنجایی که اسپرسو به صورت “پوشانده شده” در شیر سرو می شود، سرچشمه می گیرد.

اگرچه یک کلمه ایتالیایی است، اما شواهد کافی در اطراف وجود دارد که نشان می دهد آلمانی ها آن را پذیرفته و سپس اقتباس کرده اند. در سال 1790، یک نمونه ثبت شده از “کاپوزینرکافی” وجود دارد، نوعی قهوه که در آن اسپرسو قبل از ریختن روی تخم مرغ با خامه، شکر و ادویه مخلوط می شود. با این حال، در قرن بیستم، کاپوزینر قراردادی صرفاً به معنای قهوه با کمی شیر بود.

چیزی که ما امروزه از آن به عنوان کاپوچینو یاد می‌کنیم، واقعاً پس از جنگ جهانی دوم محبوبیت پیدا کرد و نوشیدنی ساده اسپرسو و شیر کف‌دار تبدیل به یکی از وسایل دائمی در فهرست منوهای کافی‌شاپ‌ها در سراسر جهان شد.