خرید سس مایونز دبه ای شام شام

خرید سس مایونز دبه ای شام شام | بهترین مارک سس مایونز دبه ای | پخش کننده اصلی سس مایونز دبه ای | فروشنده عمده سس مایونز دبه ای

سس مایونز چیست؟
سس مایونز امولسیون روغن و آب است – دو مایعی که معمولاً با هم هماهنگ نیستند. زیر میکروسکوپ به آن نگاه کنید و خواهید دید که از قطرات کوچک چربی تشکیل شده است که در یک لایه نازک از عوامل امولسیون کننده پوشانده شده است (عمدتا به شکل لسیتین، پروتئین موجود در زرده تخم مرغ، و موسیلاژ، یک ماده لزج یافت شده است. در خردل و سایر گیاهان)، با آب جدا می شود.

امولسیفایرها از این جهت منحصر به فرد هستند که یک سر آنها جذب چربی می شود، در حالی که طرف دیگر جذب آب می شود. هنگامی که سرهای چربی دوست خود را در قطرات کوچک روغن فرو می کنند، دم آب دوست آنها نمایان می شود و به چربی و آب اجازه می دهد تا به طور مسالمت آمیزی همزیستی کنند.

خرید سس مایونز دبه ای شام شام خرید سس مایونز دبه ای شام شام | بهترین مارک سس مایونز دبه ای | پخش کننده اصلی سس مایونز دبه ای | فروشنده عمده سس مایونز دبه ای

خرید سس مایونز پرچرب دبه ای شام شام

اگر چند سالی است که سایت را می خوانید یا کتاب من را دارید، بدون شک درباره این تکنیک مطالعه کرده اید. حتی ممکن است این ویدیوی فوق العاده قدیمی را که من ساخته ام دیده باشید. هیچ کاری در اینجا وجود ندارد که قبلا توسط افراد دیگر انجام نشده باشد.

اما این یکی از بهترین لحظاتی را توضیح می دهد که خدای من-نمی توانم-باور کنم-تازه دیدم که در زندگی ام اتفاق افتاده است و من آن را به اشتراک می گذارم به این امید که ممکن است حداقل تعدادی از شما واکنش بسیار مشابهی داشته باشد.

تا زمانی که دیدم سس مایونز در اواخر شب و در یک آگهی تجاری تمام قد برای یک مخلوط کن دستی ساخته می شود (که در آن زمان – اواسط دهه 80 بود – به طور قابل توجهی جدید بود)، همیشه تصور می کردم که این محصول می آید. از …. هک، من هیچ نظری نداشتم. شاید یک سیفون بزرگ در جایی در غرب میانه.

اگر تا به حال سس مایونز را به شکل مواد لرزان و ژله‌ای که در شیشه با درب آبی می‌آید می‌شناسید، به خودتان بدی می‌کنید. امتحان سس مایونز خانگی چیزی است که برای همیشه زندگی شما (یا حداقل ساندویچ هایتان) را تغییر می دهد.

از آنجایی که شما سعی می کنید دو ماده را با هم ترکیب کنید که واقعاً نمی خواهند با هم ترکیب شوند، تهیه سس مایونز بسیار دشوار است. تکنیک کلاسیک شما را با هم زدن زرده تخم مرغ، کمی خردل، چند قطره آب و مقداری اسید (آب لیمو یا سرکه) شروع می کند، سپس به آرامی، آهسته و به آرامی در جریان نازکی از روغن چکه می کند.

به سرعت ضرب و شتم ایده این است که هنگام هم زدن روغن، خود را به قطرات کوچکی پراکنده کنید. روغن را خیلی سریع بریزید و در نهایت به جای سس صاف، غنی و خامه‌ای رویاهایتان، به یک آشفتگی شکسته، چرب و به‌نظر می‌رسید. تقریباً نیمی از زمانی که با این روش سس مایونز درست می کنم، می شکند و مجبور می شوم از نو شروع کنم.

تعدادی از تکنیک‌ها برای اینکه این فرآیند را کمی بی‌خطرتر کنیم، وجود دارد که معمولاً مخلوط‌کن یا غذاساز استفاده می‌شود—تیغه‌های چرخان با سرعت بالا کار کوتاهی برای پخش کردن قطرات روغن انجام می‌دهند. با این حال، مشکل هر یک از این دستگاه‌ها این است که باید مقدار نسبتاً زیادی مایونز درست کنید تا کار کنند – مثلاً با یک زرده تخم‌مرغ شروع کنید، و حجم کافی برای چرخیدن درست در اطراف آن وجود ندارد. تخم مرغ به سمت بالا پرواز می کند و به دیوارها می ریزد و چیزی برای کار در ته شیشه/کاسه باقی نمی گذارد.

میدونی تو ده دقیقه خودت تو خونه میتونی یه سس مایونز عالی درست کنی؟

مواد لازم:
زرده ی تخم مرغ یک عدد
روغن مایع یک لیوان
آبلیمو دو ق غ
نمک ۱/۴ ق چ
شکر ۱/۴ ق چ
آبلیمو دو ق غ
سرکه ی سفید دو ق غ
فلفل سفید یا سیاه به مقدار لازم
سس خردل ۱/۲ ق چ

نکات مهم:
میتونید به جای زرده تخم مرغ کامل هم استفاده کرد
هم دما بودن روغن و تخم مرغ باعث میشه کیفیت سس بالا بره سس مایونز دبه ای

افزودن روغن باید تدریجی باشه و مقدارش تقریبی هستش هر وقت جای پره ها روی سس موند روغن اون کافیه
میتونید به جای سرکه ی سفید سرکه ی قرمز بریزید فقط رنگ اون تیره میشه

به جای سس خردل میتونید پودر خردل استفاده کنید
بذارید تو یخچال یه روز بمونه تا جا بیفته بعد استفاده کنید
روغن زیتون و کنجد غلظت کافی به سس نمیده

وقتی سس غلیظ شد دیگه هم نزنید چون به روغن میفته و خراب میشه
دوستون دارم خییلی زیاد و سلامت باشید

خرید سس مایونز دبه ای شام شام خرید سس مایونز دبه ای شام شام | بهترین مارک سس مایونز دبه ای | پخش کننده اصلی سس مایونز دبه ای | فروشنده عمده سس مایونز دبه ای

خرید سس مایونز کم چرب دبه ای شام شام

به همین راحتی با دو قلم مواد میتونید سس مایونز خونگی درست کنید

سالاد بدون سس مایونز که نمیشه اصلا
مخصوصا واسه ی وقتی که سالاد دارید ولی سس ندارین بهترین گزینس

تا گمش نکردین ذخیرش کنید سس مایونز دبه ای

این سس فوری اینارو میخواد:

تخم مرغ یک عدد
روغن مایع نصف لیوان
نمک دو ق چ
آبلیمو یک ق غ
فلفل سیاه نصف ق ج
سرکه سفید یک ق غ

آنها همچنین از شما می خواهند که روغن خود را به آرامی بریزید. یک مخلوط کن یا غذاساز تا حدود 85 درصد موفقیت را برای من به ارمغان می آورد.

درست کردن سس مایونز عالی با مخلوط کن غوطه ور
راه حل آسان؟ از مخلوط کن غوطه ور استفاده کنید. با یک مخلوط کن غوطه ور، می توانید تمام مواد خود – شامل روغن – را مستقیماً به فنجان مخلوط کنید. چون چگالی کمتری نسبت به سایر مواد دارد، روغن در بالای آن شناور می شود. وقتی تیغه های مخلوط کن را داخل فنجان بچسبانید، مستقیماً با زرده تخم مرغ، آب، اسید و خردل در تماس خواهند بود.

آن مخلوط کن را روشن کنید و گردابی ایجاد می کند و به تدریج روغن را به سمت پایین می کشد و به تیغه های چرخان می زند.

حالا همه مواد بالارو روهم میریزیم با گوشکوب برقی یا میکسر یا چنگال مخلوط میکنیم،بقدری که به غلظت کلیپ برسه،در آخر طعمشو تست کنید اگه نمک و آبلیموش کم بود دوباره اضافه کنید

بریم سراغ نکات مهمش

اگه آویشن داشتین بریزین چون طعمش بینظیر میشه

سس خردل هم اگه دارین یک ق م بیزین

تو یخچال که بمونه کامل خودشو میگیره و سفت میشه پس به همین غلظت کلیپ برسه کافیه

تا یک هفته قابل نگهداری داخل یخچال

زیادی هم نزنید چون باعث میشه روغن ازش جدا بشه

آن را دریافت کنید؟ اساساً روغن را در جریانی نازک و ثابت می‌مکد و شما را از انجام این کار نجات می‌دهد. در کوتاه ترین زمان ممکن، یک فنجان پر از سس مایونز خامه ای، کاملا امولسیون شده، واقعی، بهتر از هر چیزی که می توانید بخرید، به دست می آورید، و خود را تا 100 درصد موفقیت رسانده اید. گزینه ساخت دسته های کوچک برای بوت کردن!

البته، بهترین بخش از همه اینها این است که می توانید آن را هر طور که می خواهید طعم دهید. اغلب برای من، این به معنای سیر است. (من از میکروپلن برای رنده کردن یک میخک در هر زرده تخم مرغ در مخلوط استفاده می کنم.) برای ثبت، آب را نیز جدا می کنم و به سادگی از تخم مرغ کامل به جای زرده تخم مرغ استفاده می کنم.

به هر حال سفیده تخم مرغ بیشتر آب است و من تفاوت قابل توجهی بین سس مایونز تهیه شده با تخم مرغ کامل و سس مایونز تهیه شده با زرده به اضافه آب مشاهده نکرده ام. در واقع، استلا و دانیل در برخی آزمایش‌های اخیر زرده‌ها را به‌کلی حذف کرده‌اند، شاهکاری که هنوز نمی‌توانم به‌طور کامل سرم را دور آن بپیچم.