خرید ادویه برگر پیزارلا قیمت عمده

خرید ادویه برگر پیزارلا قیمت عمده ، بهترین مارک ادویه همبرگر ، پخش کننده اصلی ادویه برگر ، قیمت عمده ادویه برگر ، طعم دار کردن برگر ، ادویه برگر خارجی

خرید ادویه برگر پیزارلا قیمت عمده خرید ادویه برگر پیزارلا قیمت عمده ، بهترین مارک ادویه همبرگر ، پخش کننده اصلی ادویه برگر ، قیمت عمده ادویه برگر ، طعم دار کردن برگر ، ادویه برگر خارجی

خرید ادویه برگر پیزارلا قیمت عمده

این بهترین ترکیب چاشنی همبرگر است! طعم لذیذی به همبرگرها اضافه می کند در حالی که آنها را کاملا آبدار نگه می دارد.

چاشنی برگر من فقط با چند ماده ساده درست می شود که می توانید از قبل در انباری خود پیدا کنید. یک دسته بزرگ درست کنید و در هر زمان از آن استفاده کنید، به خصوص برای آن آشپزی های تابستانی خود به خود!

در این پست، نکات زیادی را در مورد نحوه آبدار و خوشمزه نگه داشتن آن برگرها نیز خواهید دید!
یک قاشق غذاخوری مخلوط چاشنی همبرگر خانگی

اگر به آن نگاه کنید، خواهید دید که یک بحث کامل در مورد چگونگی چاشنی همبرگر وجود دارد. برخی می گویند برگرها را فقط باید با نمک و فلفل چاشنی کرد. برخی دیگر فکر می کنند نمک و فلفل فقط همبرگرهای ملایم را درست می کند.

من شخصاً دوست دارم بیشتر از نمک و فلفل چاشنی کنم. من همیشه از دستور تهیه مخلوط چاشنی همبرگر خانگی خود استفاده می کنم، به خصوص در این برگرهای کلاسیک تمام آمریکایی. فقط از 5 ماده تشکیل شده است: پودر سیر، پودر پیاز، پاپریکا دودی، نمک و فلفل.

اگر بتوانم آن را خلاصه کنم، به این دلیل است که این دستور غذای مورد علاقه من برای چاشنی برگر است:

درست کردن بسیار آسان: کمتر از 5 دقیقه طول می کشد!
طعم بسیار خوبی به همبرگرهای من می دهد، در حالی که آنها را آبدار نگه می دارد.
یک سال در انبار شما دوام می آورد! فوق العاده راحت

یادداشت های مواد تشکیل دهنده

در این دستور چاشنی همبرگر هیچ مواد فانتزی وجود ندارد، فقط ترکیبی از ادویه جات است که واقعاً طعم یک همبرگر گوشت گاو خوب را نشان می دهد. مثل همیشه، جزئیات و مقادیر مواد را می توان در کارت دستور غذا در زیر یافت، اما در اینجا چند نکته آشپزخانه وجود دارد:

پاپریکا دودی: طعم کمی دودی به آن اضافه می کند.
پودر سیر و پیاز: برای افزایش طعم.

نمک کوشر: نمک کوشر برای چاشنی گوشت بهتر از نمک خوراکی است.
فلفل سیاه زمینی

ادویه های برچسب دار روی بشقاب با قاشق طلایی
دستورالعمل های گام به گام
مرحله 1 | همه مواد چاشنی را با هم ترکیب کنید

در یک ظرف یا ظرف مزون، همه مواد چاشنی را به طور مساوی با هم ترکیب کنید.
نمای بالای یک ترکیب چاشنی برگر در داخل یک شیشه مزون
مرحله 2 | همبرگرها را مزه دار کرده و بپزید

پتی های همبرگر را بدون کار زیاد روی گوشت درست کنید (قبل از فرم دادن به گوشت، گوشت را مزه دار نکنید). در وسط یک تورفتگی ایجاد کنید. سپس، سخاوتمندانه قسمت بیرونی کیک های همبرگر را با مخلوط چاشنی برگر آماده شده، حدود ⅓ قاشق چایخوری در هر طرف، مزه دار کنید. برگرهای خود را برای طعم دادن کباب کنید.

نکته: نان های همبرگر خود را حدود ½ اینچ بزرگتر از نان های همبرگر فرم دهید. در حین پخت و پز تمایل دارند کوچک شوند.
چهار نان برگر چاشنی روی یک تابه
چه زمانی باید برگرها را مزه دار کنیم

بهترین لحظه برای چاشنی همبرگرها درست قبل از (یا فقط چند دقیقه قبل) است که آماده طبخ آنها شوید.

چاشنی زدن به همبرگرها از قبل باعث می شود تا آنها خشک و سفت شوند، زیرا نمک رطوبت را از بین می برد. اگر همبرگرهای آبدار می خواهید، این راه حل است!

نکاتی برای پتی های برگر عالی

بزرگترین توصیه من این است: قبل از درست کردن نان ها، خود گوشت را مزه دار نکنید. اگر این کار را انجام دادید، باید گوشت را با دستان خود مخلوط کنید، که باعث می شود گوشت خشک و سفت شود… چیزی شبیه به گوشت. در عوض، به سادگی این کار را انجام دهید: کیک های همبرگر را بدون کار بیش از حد روی گوشت درست کنید و قسمت بیرونی را سخاوتمندانه مزه دار کنید.

در اینجا چند نکته اضافی برای درست کردن کامل ترین و آبدارترین همبرگرها وجود دارد: ادویه همبرگر کارخانه ای

از گوشت چرخ کرده گاو 80 درصد بدون چربی 20 درصد استفاده کنید.
آنها را کمی بزرگتر کنید. آنها در حین پختن کوچک می شوند، بنابراین بزرگتر کردن آنها حدود ½ تا 1 اینچ ایده آل خواهد بود.
یک تورفتگی در وسط ایجاد کنید تا از پف کردن آنها جلوگیری کنید.
سخاوتمندانه فصل کنید. طعم بیشتر، بهتر است! من حدود ⅓ قاشق چایخوری در هر طرف استفاده می کنم.

دستور پخت برگر مورد علاقه من

برگر مورد علاقه من این برگر کلاسیک آمریکایی است. من آن را با چاشنی همبرگر خانگی، بسیاری از تاپینگ های کلاسیک مورد علاقه ام و نان کنجدی درست می کنم. آن را امتحان کنید!
یک همبرگر با گوجه فرنگی، پیاز قرمز، کاهو، چاشنی روی نان کنجد

سوالات متداول دستور العمل
آیا می توانم دستور پخت را چند برابر کنم؟ ادویه برگر خارجی

بله کاملا!
چه زمانی باید برگرها را مزه دار کنم؟

ترجیحا درست قبل از پختن یا 5 دقیقه قبل از پخت. نمک رطوبت را از بین می برد، بنابراین اگر آن را برای مدت طولانی مزه دار کنید، ممکن است همبرگرها خشک شوند.
آیا می توانم چاشنی را با گوشت چرخ کرده مخلوط کنم؟

من آن را توصیه نمی کنند. اگر گوشت چرخ کرده را با چاشنی مخلوط کنید مانند گوشت می شود. این می تواند منجر به سفت شدن گوشت شود و همبرگرها باید همیشه آبدار باشند. قسمت بیرونی پتی های همبرگر را سخاوتمندانه مزه دار کنید.

برای هر پتی همبرگر چه مقدار چاشنی استفاده کنم؟

خرید ادویه برگر پیزارلا قیمت عمده خرید ادویه برگر پیزارلا قیمت عمده ، بهترین مارک ادویه همبرگر ، پخش کننده اصلی ادویه برگر ، قیمت عمده ادویه برگر ، طعم دار کردن برگر ، ادویه برگر خارجی

ادویه آلمانی همبر سوئدی بسته ۱۰۰ گرمی و ۵۰۰ گرمی

من معمولاً حدود ⅓ قاشق چایخوری از چاشنی را در هر طرف استفاده می کنم. ادویه مخصوص همبرگر خاص ومتفاوت
چگونه مخلوط چاشنی برگر را ذخیره کنم؟

در ظرف در بسته یا شیشه در جای خشک و خنک نگهداری شود. حدود یک سال طول خواهد کشید ادویه همبرگر کارخانه ای

نکاتی برای موفقیت

درست قبل از اینکه آماده بپزید (یا چند دقیقه قبل از آن) پتی های همبرگر را از بیرون مزه دار کنید. این به این دلیل است که نمک رطوبت گوشت را خارج می کند، بنابراین اگر چاشنی برای مدت طولانی روی همبرگرها بماند، ممکن است خشک و سفت شوند.

سخاوتمندانه فصل کنید. من حدود ⅓ قاشق چایخوری از چاشنی همبرگر را در هر طرف یک پتی برگر استفاده می کنم.
نان های خود را حدود ½ اینچ بزرگتر از نان های همبرگر فرم دهید. تمایل به کوچک شدن دارند.
چاشنی را در ظرف در بسته، در جای خشک و خنک تا حداکثر 1 سال نگهداری کنید.

من دوست دارم از شما بشنوم! اگر دستور پخت من را دوست داشتید، لطفاً یک رتبه 5 ستاره و یک نظر را در زیر بگذارید. برای خبرنامه من ثبت نام کنید و در اینستاگرام، فیسبوک یا پینترست دنبال کنید!
چاشنی همبرگر خانگی در یک کاسه سفید با قاشق
پین چاپ
4.39 از 13 رای
چاشنی برگر خانگی
این چاشنی آسان برگر خانگی بسیار ساده و آسان تهیه می شود. این طعم برگرهای شما را کاملاً شگفت انگیز و آبدار می کند! مخلوط چاشنی را می توان از قبل تهیه کرد و تا یک سال در انبار نگهداری کرد.
دوره ادویه جات ترشی جات
آشپزی آمریکایی
زمان آماده سازی 5 دقیقه
زمان پخت 0 دقیقه
زمان کل 5 دقیقه
سرو 12 وعده
کالری 3 کیلو کالری
نویسنده تانیا
عناصر

1 قاشق چایخوری پاپریکا دودی
2 قاشق چایخوری پودر سیر
1 قاشق چایخوری پودر پیاز
4 قاشق چایخوری نمک کوشر
1 قاشق چایخوری فلفل سیاه آسیاب شده

دستورالعمل ها

در یک شیشه مزون یا شیشه ادویه، پاپریکا دودی، پودر سیر، پودر پیاز، نمک، فلفل سیاه آسیاب شده را با هم مخلوط کنید. همه ادویه ها را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود.
برای استفاده، درست قبل از کباب کردن، حدود ⅓ قاشق چای خوری روی هر طرف یک پتی همبرگر (یا برای طعم دادن) بپاشید. نکته: من توصیه نمی‌کنم قبل از درست کردن نان‌ها، چاشنی را با گوشت چرخ کرده مخلوط کنید – ممکن است گوشت را خشک کند.

مخلوط چاشنی باقیمانده را در ظرف در بسته یا ظرف ادویه تا یک سال در جای خشک و خنک نگهداری کنید. این دستور غذا به اندازه کافی برای چاشنی 12 تا 15 همبرگر است.

یادداشت

ذخیره سازی: ادویه ها را در یک ظرف در بسته، در جای خشک و خنک مانند انباری یا کابینت آشپزخانه نگهداری کنید. حدود 1 سال ادامه خواهد داشت.
زمان چاشنی همبرگرها: ترجیحا درست قبل از پختن یا 5 دقیقه قبل از آن. نمک رطوبت را از بین می برد، بنابراین اگر آن را برای مدت طولانی مزه دار کنید، ممکن است همبرگرها خشک شوند. ادویه عمده از کجا بخرم

قبل از درست کردن نان ها، خود گوشت را مزه دار نکنید. اگر این کار را انجام دهید، باید گوشت را با دستان خود مخلوط کنید، که ممکن است باعث شود گوشت خشک و سفت شود، چیزی شبیه به گوشت.
زمان پخت همبرگر: نادر: 4 دقیقه در کل. متوسط-نادر: کل 5 دقیقه. متوسط: در مجموع 6 دقیقه; متوسط-خوب: کل 7 دقیقه. خوب انجام شده: کل 9 دقیقه.

سانتاناکوت

اگر از گوشت خوب برای برگر خود استفاده می کنید، نیازی به چاشنی آن به جز نمک و فلفل سیاه نیست. با این حال، شاید از تنها گوشت گاو سوپرمارکتی که می‌توانید پیدا کنید استفاده می‌کنید و می‌خواهید کمی آن را جذاب کنید. یک چاشنی ساده برگر می تواند معجزه کند. نکته کلیدی این است که آن را ساده نگه دارید – ما هنوز در حال پختن همبرگر در اینجا هستیم، نه کوفته – و طعم گوشت را تقویت کنیم، نه اینکه آن را بپوشانیم.

چگونه برگرها را مزه دار کنیم

چه همبرگرها را کباب کنید یا در تابه بپزید، مطمئن شوید که طعم خوبی دارند. ساده ترین راه این است که 1/2 قاشق چایخوری چاشنی را روی هر طرف پتی بپاشید. می توانید قبل از شکل دادن، ادویه ها را مستقیماً با گوشت مخلوط کنید (برای 1/2 پوند گوشت گاو کافی است)، اما نمک را حذف کنید و درست قبل از پختن آن را به قسمت بیرونی نان ها اضافه کنید. این به این دلیل است که نمک رطوبت را بیرون می‌کشد و وقتی روی گوشت چرخ‌کرده می‌شود، لطیف‌تر می‌شود.

یک کاسه کوچک با چاشنی همبرگر در کنار آن با یک قاشق نقره ای با دسته چوبی که داخل کاسه قرار دارد.

برای طعم دادن به گوشت برگر چه چیزی اضافه کنیم

چاشنی اصلی یک همبرگر مقادیر سخاوتمندانه نمک کوشر، فلفل سیاه آسیاب شده و پودر سیر است، اما یک همبرگر بوم عالی برای کاوش در ترکیب طعم است. مخلوط همبرگر ما ترکیبی عالی برای گوشت گاو است، اما برای گوشت ، مرغ و سبزیجات نیز عالی است. این چاشنی علاوه بر فلفل سیاه، نمک و پودر سیر حاوی مواد زیر است:

قند
پیاز خشک یا موسیر
تکه های فلفل قرمز
جعفری خشک شده

چگونه برگرها را از خراب شدن حفظ کنیم

مطمئن شوید که گوشت چرخ کرده شما به خوبی سرد شده است. این کار از چسبیدن آن به دستان شما در حین کار کردن آنها به صورت پتکی جلوگیری می کند و از جدا شدن آنها در هنگام انتقال آنها به گریل یا تابه جلوگیری می کند. ابتدا گوشت گاو را به شکل یک توپ سفت بغلتانید، هر گونه چین و چروک را بردارید، سپس گوشت گاو را به آرامی بین کف دست های خود له کنید و لبه های آن را در امتداد یک سطح صاف بچرخانید تا به شکل پوک در بیاید.