خرید سویا سس کنزو قیمت عمده

خرید سویا سس کنزو عمده و لیتری ، بهترین مارک سویا سس ، پخش کننده اصلی سویا سس تهران ، مرکز فروش سویا سس در تهران ، فروشنده عمده سویا سس ایران

خرید سویا سس کنزو قیمت عمده خرید سویا سس کنزو عمده و لیتری ، بهترین مارک سویا سس ، پخش کننده اصلی سویا سس تهران ، مرکز فروش سویا سس در تهران ، فروشنده عمده سویا سس ایران

خرید سویا سس کنزو قیمت عمده

سویا سس ۱ لیتری غلیظ ژاپنی ، سس سویا از کجا تهیه کنیم

طرز تهیه سس سویا

سس سویا (سس کچاپ) یک چاشنی غذای مایع است، رنگ قهوه ای مایل به سیاه، طعم و عطر متمایزی دارد. در زیر طرز تهیه سس سویا را توضیح خواهم داد. ابتدا باید مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنید و فرآیند تولید در ادامه می باشد.

مواد اولیه (مواد اولیه):

1 کیلوگرم سویا (سفید یا سیاه)
3 گرم مخمر
2 عدد برگ بو
1 ساقه علف لیمو خرد شده
1 عدد برگ لیموترش
¼ گالنگال
1 قاشق چایخوری پوکاک (انیسون ستاره ای، ایلیسیوم ورم)
شکر قهوه ای 6 کیلوگرم
1 و نیم لیتر آب (برای حل کردن شکر قهوه ای)
800 گرم نمک به 4 لیتر آب

تجهیزات:
قابلمه
برنده شدن (نیرو)
پارچه صافی
قاشق همزن
بطری ها (استریل شده اند)

نمودار جریان فرآیند تولید سس سویا

جهت ها:
دانه های سویا را بشویید و در طول یک شب در 3 لیتر آب خیس کنید. سپس بجوشانید تا پوست سویا نرم شود، سپس در سینی برنجی آبکش کنید و خنک کنید.
مخمر را داخل سویای سرد شده بریزید. هم بزنید تا مخلوط شوند و در دمای اتاق (25 o ~ 30 درجه سانتیگراد) به مدت 3 تا 5 روز نگهداری کنید.

پس از پوشاندن سویا توسط کپک سفید به طور یکنواخت، محلول نمک را اضافه کنید. در ظرفی قرار داده و به مدت 3-4 هفته در دمای اتاق (25 o ~ 30 درجه سانتیگراد) بگذارید. حداکثر محدودیت فرآیند نمک زدن دو ماه است.

بلافاصله آب تمیز بریزید، بپزید تا جوش بیاید و سپس فیلتر کنید.
سویای صاف شده را در قابلمه بریزید، شکر و ادویه را اضافه کنید. این چاشنی (به جز برگ بو، برگ لیموترش و لیموترش) ابتدا تفت داده و سپس ریز آسیاب کرده و مخلوط کنید تا مخلوط شوند.

افزودن شکر قهوه ای برای:

سس سویا شیرین: هر 1 لیتر فیلتراسیون به 2 کیلوگرم شکر قهوه ای نیاز دارد
سس سویای شور: هر 1 لیتر فیلتر 2 ½ اونس شکر قهوه ای مصرف می کند

بعد از اینکه همه ادویه ها در فیلتر مخلوط شدند، سپس بپزید، مرتباً هم بزنید. وقتی جوش آمد و هیچ حبابی وجود نداشت جوشیدن را متوقف کنید.
بعد از اینکه خمیر پخته شد با پارچه صافی صاف کنید. فیلتری که به دست می آید سس سویا است که آماده بطری سازی است.

توجه داشته باشید:

در صورت جلوگیری از شکست تخمیر، مخمر اضافه شده باید با وزن کل سویای مصرفی مطابقت داشته باشد.
پس از جوشاندن و آبکش شدن، دانه های سویا باید کاملا خنک شوند. در غیر این صورت قارچ ها (مخمرها) که روی آن پراکنده شده بودند می میرند.

بالاخره دیروز سس سویایم را با روش سنتی کره ای درست کردم. مادرم یک بلوک تخمیر شده از کره فرستاد و من مشتاق بودم برای اولین بار سس سویا «خانگی» درست کنم.

درست کردن آن بسیار ساده است تا زمانی که مواد لازم را داشته باشید، مانند بلوک سویای تخمیر شده به نام “Mejoo” و نمک خوب. من همچنین از مقداری زغال چوب خوب، سرد خشک و خرمای کره ای خشک استفاده کردم تا از رشد باکتری های بد در طول فرآیند تخمیر 40-60 روزه جلوگیری کنم. این شامل دو مرحله عمل تخمیر برای تهیه سس سویا خوب به روش سنتی کره ای است.

ابتدا باید یک بلوک دانه سویای تخمیر شده را در زمستان درست کنید، سپس بلوک تخمیر شده را به مدت 40 تا 60 روز در آب نمک قرار دهید. بستگی به آب و هوا دارد. قبل از درست کردن سس سویا، دستور العمل های زیادی از کره خواندم.

با این حال، من فقط می توانم در شرایط آب و هوایی بریتانیا در باغ پشتی خود آزمایش کنم. من فکر می کنم دیدن نتایج سس سویا در حدود دو ماه دیگر بسیار هیجان انگیز خواهد بود. لطفا برای من آرزوی موفقیت کنید و منتظر بمانید تا سس سویای کره ای من سالم و با خیال راحت در انگلیس متولد شود.

خرید سویا سس کنزو قیمت عمده خرید سویا سس کنزو عمده و لیتری ، بهترین مارک سویا سس ، پخش کننده اصلی سویا سس تهران ، مرکز فروش سویا سس در تهران ، فروشنده عمده سویا سس ایران

خرید سویا سس ۴ لیتری دارک

سس سویا یک چاشنی محبوب در سراسر جهان است. سس سویا از تخمیر سویا با قالب های Aspergillus oryzae یا Aspergillus sojae همراه با آب و نمک تولید می شود. 2800 سال پیش در چین به وجود آمد و در سراسر آسیا و جهان گسترش یافت. در زمان های اخیر در غذاهای غربی و غذاهای آماده استفاده می شود. همه انواع سس سویا، مایعات نمکی، خاکی و قهوه ای رنگ هستند که برای طعم دادن به غذا در حین پخت و پز یا سر میز استفاده می شوند.

این راهنمای طرز تهیه سس سویا در دو بخش (1) در مقیاس کوچک و روش خانگی در مورد طرز تهیه سس سویا ارائه شده است. و (2) روش تجاری و استاندارد ساخت سس سویا از موسسه توسعه فناوری صنعتی.

طرز تهیه سس سویا (در مقیاس کوچک و خانگی)

مواد:
سویا – ½ کیلوگرم
محلول نمک – 6 li یا 24 c
کپک (Aspergillus Oryzae)
آرد – ½ کیلوگرم
سبوس برنج – ½ قاشق چایخوری
“کائولن” – 8 قاشق غذاخوری

روش:

دانه های سویا را یک شبه تمیز، بشویید و خیس کنید. خوب آبکش کنید. دانه های سویا را در یک قابلمه بریزید و بپزید تا نرم شوند. دانه های سویا را در زودپز (با فشار 15 پوند) به مدت 1 ساعت بپزید یا بپزید تا نرم شوند. سویا و آرد را کاملاً مخلوط کنید. سبوس برنج را با قالب (3 روزه) روی مخلوط بپاشید و خوب مخلوط کنید. مخلوط را به ضخامت ۱ تا ۲ اینچ در سینی پهن کنید. روی آن را با پارچه یا کاغذ تمیز بپوشانید و اجازه دهید قالب ها رشد کنند. هر از گاهی هم بزنید.

پس از 3-4 روز، مخلوط را به ظرف حاوی محلول نمک منتقل کنید. ظرف را با کاغذ یا پارچه بپوشانید و خوب تکان دهید. به مدت 1 ماه کنار بگذارید. هر چند وقت یکبار هم بزنید. مخلوط را با پارچه صاف کرده، “کائولن” را اضافه کنید و بگذارید بماند تا ظاهر شفافی پیدا کند. دوباره با یک پارچه پنیر صاف کنید، شربت را اضافه کنید و 30 دقیقه بجوشانید. به یک بطری استریل شده منتقل کنید و آن را بپوشانید. فروشگاه.

منبع: Great Flavor of Soybean. سری کتاب شماره 155/1996. شورای فیلیپین برای تحقیق و توسعه کشاورزی، جنگلداری و منابع طبیعی.

همه سس های سویا یکسان ایجاد نمی شوند. آنها فقط یک مایع نمک سیاه نیستند که در آشپزی آسیایی استفاده می شود. و پختن غذای چینی به معنای افزودن سس سویا به غذا نیست.

آیا واقعا سعی کرده اید سس های سویا را بو کنید؟ آیا سعی کرده اید تفاوت بین یکدیگر را مانند روغن زیتون یا حتی مقایسه کنید؟

سس سویا به خاطر نقشی که در آشپزی آسیایی دارد، شایسته قدردانی و اعتبار است. همه سس های سویا با استفاده از دانه های سویا زرد کم رنگ ایجاد نمی شوند. غذاهای مورد علاقه من در واقع با دانه های سویا سیاه (که به آن لوبیا سیاه نیز می گویند) و بدون افزودن دانه های سویا زرد تهیه می شوند.

من در مورد سس سویا سختگیر هستم احتمالاً به این دلیل که پدرم از منطقه ای معروف به سس سویا در تایوان است. این منطقه معمولا از لوبیا سیاه برای تهیه سس سویا استفاده می کند. و ظاهرا سس سویا لوبیا سیاه این روزها فقط در تایوان تهیه می شود. تهیه سس سویای لوبیا سیاه حداقل 6 ماه طول می کشد و کل فرآیند بدون مواد شیمیایی انجام می شود.

لوبیا سیاه ابتدا بخارپز و پخته می شود، سپس بسته به سازنده سس سویا، کوکتل خاصی از مخمرها به آن اضافه می شود. سپس این لوبیاها را با نمک می‌پاشند و به مدت 6 ماه در قوطی‌های سفالی بزرگ می‌گذارند تا تخمیر شوند. این کوزه‌ها (با روکش‌ها) در خارج از منزل رها می‌شوند تا در طول روز زیر نور آفتاب قرار بگیرند.