خرید رب گوجه فرنگی بهروز قیمت عمده

خرید رب گوجه فرنگی بهروز قیمت عمده ، بهترین مارک رب گوجه فرنگی ، پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی بهروز تهران ، فروشنده عمده رب گوجه فرنگی بهروز تهران , قیمت رب گوجه فرنگی فله ای

فروش رب گوجه فرنگی درب کارخانه

خرید رب گوجه فرنگی بهروز قیمت عمده خرید رب گوجه فرنگی بهروز قیمت عمده ، بهترین مارک رب گوجه فرنگی ، پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی بهروز تهران ، فروشنده عمده رب گوجه فرنگی بهروز تهران , قیمت رب گوجه فرنگی فله ای

خرید رب گوجه فرنگی بهروز قیمت عمده

خرید اینترنتی کنسرو رب گوجه فرنگی بهروز مقدار 800 گرم و قیمت انواع رب و کنسرو گوجه فرنگی بهروز، رب گوجه فرنگی شيشه ای بهروز 590 گرم ، غذايی مردم کشورهای مختلف دارد. رب گوجه فرنگی پس از حرارات دادن گوجه فرنگی طی چندین ساعت جهت تغليظ و تبخير آب

خرید آنلاین رب گوجه فرنگی ظرف بهروز شیشه ای – ۵۹۰ گرمی –خرید اینترنتی رب گوجه فرنگی ظرف بهروز شیشه ای – ۵۹۰

ترکیبات (رب گوجه فرنگی)
گوجه فرنگی- نمك (حداكثر% 2) مواد جامد محلول در آب( 29 -27 )
کاربردها یا طریقه مصرف:

قیمت رب گوجه فرنگی 10 کیلویی

به عنوان چاشنی و جهت بهبود طعم و رنگ غذا استفاده می­شود.
مدت زمان ماندگاری: 18 ماه
وزن خالص: %2±820

شرایط نگهداری: در یخچال نگهداری شود و پس از باز کردن باقیمانده در ظرف شیشته ای و در یخچال نگهداری شود
محدودیت مصرف و ترکیبات حساسیت‌زا:

مصرف این محصول، برای افرادی که به گوجه­فرنگی حساسیت دارند، توصیه نمی­گردد.از مصرف كنسروهای تغيير رنگ و بو خودداری فرماييد.

ترکیبات رب گوجه فرنگی صنعتی ، قیمت رب گوجه فرنگی 5 کیلویی

خرید رب گوجه فرنگی بهروز قیمت عمده خرید رب گوجه فرنگی بهروز قیمت عمده ، بهترین مارک رب گوجه فرنگی ، پخش کننده اصلی رب گوجه فرنگی بهروز تهران ، فروشنده عمده رب گوجه فرنگی بهروز تهران , قیمت رب گوجه فرنگی فله ای

رب گوجه فرنگی شيشه ای بهروز ۵۹۰ گرم

رب گوجه فرنگی از جمله محصولاتی است که تقاضای بسياری در سبد غذايی مردم کشورهای مختلف دارد. رب گوجه فرنگی پس از حرارات دادن گوجه فرنگی طی چندین ساعت جهت تغليظ و تبخير آب و حذف پوست و دانه تهيه می شود و با توجه به نياز مشتری در اشکال ، غلظت و طعم های مختلف بسته بندی و به بازار عرضه می شود. رب گوجه فرنگی خواص متعددی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

سرشار از ويتامين های A، C، B3، B6، E و k

کاهنده خطر ابتلاء به

کاهنده خطر حملات قلبی

نشاط بخش و کاهنده خستگی

شاداب کننده پوست

قیمت کارخانه رب گوجه فرنگی

عناصر
5 عدد گوجه فرنگی بزرگ
1 برگ بو
2 عدد فلفل قرمز خشک
10-12 پیاز موسیر
2 حبه سیر
½ فلفل سبز بدون دانه
2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی
2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی
1 قاشق چایخوری ریحان خشک
1 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن

دستورالعمل ها
گوجه فرنگی ها را در یک قابلمه بزرگ با آب جوش بریزید. پس از خنک شدن، پوست گوجه فرنگی را جدا کرده و به قطعات ریز خرد کنید.
پیاز، فلفل و سیر را ریز خرد کنید.

روغن را در تابه پهنی گرم کنید و برگ بو و فلفل قرمز خشک را اضافه کنید. حدود 30 ثانیه تفت دهید. پیاز و سیر و فلفل را یکدفعه ریخته و 3 تا 4 دقیقه تفت دهید تا پیازها نرم شوند.
گوجه فرنگی خرد شده را داخل آن بریزید و اجازه دهید تفاله آن حداقل 10 تا 12 دقیقه بجوشد تا رب کم شود.

پوره گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، سبزی های خشک و حدود 1 قاشق چایخوری نمک را اضافه کنید و 10 دقیقه دیگر بپزید. هنگامی که قوام مورد نظر به دست آمد، گاز را خاموش کنید و ظرف رب را روی پایه داغ قرار دهید و بگذارید خنک شود.

در یخچال بگذارید و به دلخواه استفاده کنید.
برای هم زدن یک پاستا گوجه فرنگی

یک قابلمه آب داغ را بجوشانید و ماکارونی را به همراه یک قاشق روغن و کمی نمک داخل آن بریزید تا بپزد. طبق دستور بسته تا آلدنت بپزید. پاستا را آبکش کنید و با رد کردن از زیر آن خنک شوید. آب لوله کشی جاری آن را کنار بگذارید.

یک قاشق چایخوری روغن زیتون را گرم کنید و 2 قاشق غذاخوری رب پاستا را اضافه کنید. حدود 1 دقیقه تفت دهید و ماکارونی پخته شده را اضافه کنید. چاشنی خود را بر این اساس تنظیم کنید مانند اضافه کردن نمک، فلفل، تکه های فلفل در صورت تمایل. مقداری پنیر را رنده کرده و گرم میل کنید.

اگر دوست دارید سبزیجات مانند هویج و نخود فرنگی سرخ کنید و قبل از اضافه کردن رب پاستا آن را اضافه کنید.

دستور اصلی نیاز به اضافه کردن 1/4 فنجان رب کچاپ دارد. من آن را در اولین دسته خود امتحان کردم و متوجه شدم که رب من را شیرین می کند. از این رو شکری را که برای آن فراخوانی شده بود نیز حذف کردم. این دستور همچنین نیاز به حذف برگ بو، دانه فلفل و فلفل سبز دارد. اما من دوست دارم آنها را در شیشه خود نگه دارم تا طعم آنها حفظ شود.